Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
489kB |
Item Type: | Book Section |
---|---|
JEL classification: | M31 - Marketing |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media |
Subjects: | Food safety and quality Food economy Commerce and tourism Business economics Marketing |
ID Code: | 1833 |
Deposited By: | Dr. Tamás Gyulavári |
Deposited On: | 23 Jan 2015 08:57 |
Last Modified: | 23 Jan 2015 08:57 |
Repository Staff Only: item control page