Corvinus
Corvinus

Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
489kB


Item Type:Book Section
JEL classification:M31 - Marketing
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media
Subjects:Food safety and quality
Food economy
Commerce and tourism
Business economics
Marketing
ID Code:1833
Deposited By: Dr. Tamás Gyulavári
Deposited On:23 Jan 2015 08:57
Last Modified:23 Jan 2015 08:57

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics