Bokor, Tamás and Török, Judit (2012) A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából. -. (Unpublished)
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
879kB |
Abstract
A tanulmány a Moodle 1 learning management system pedagógiai-módszertani lehetőségeit elemzi elméleti és gyakorlati szempontból. A szakirodalmi áttekintőben a szerzők elhelyezik a Moodle-t az eLMS-ek rendszerében, a kutatási részben pedig a BCE-n és a BGF-en oktatókkal készített interjúkra és hallgatókkal készített fókuszcsoportos vizsgálatokra alapozva állapítják meg: a technikai értelemben kiszélesedő lehetőségek jelentős részben szemben állnak a személyes tanár-diák kapcsolat hallgatók által megfogalmazott erős igényével.
Item Type: | Other |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Moodle, LMS, eLMS, learning management system, e-learning |
Divisions: | Faculty of Social Sciences > Institute for Behavioural Sciences and Communication Theory |
Subjects: | Media and communication Pedagogy Psychology |
ID Code: | 2872 |
Deposited By: | Dr. Tamás Bokor |
Deposited On: | 11 Sep 2017 08:51 |
Last Modified: | 11 Sep 2017 08:51 |
Repository Staff Only: item control page