Rosta, Miklós ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7327-473X (2022) A magyar felsőfokú közgazdaság-tudományi oktatás helyzete: Az MTA IX. osztálya Közgazdaság-tudományi Bizottságának ülése, 2022. január 13. Közgazdasági Szemle, 69 (6). pp. 781-786. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.6.781
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
80kB |
Official URL: https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.6.781
Abstract
A Magyar Tudományos Akadémia IX. osztályának Közgazdaság-tudományi Bizottsága ülést szervezett azzal a céllal, hogy a bizottság tagjai áttekintsék a magyar közgazdaság-tudományi képzés helyzetét. Az ülésen három felszólaló volt, sorrendben: Kőhegyi Gergely, a Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdasági Intézetének egyetemi adjunktusa, aki az angol nyelvű alkalmazott közgazdaságtan alapszak, valamint az osztatlan gazdaság- és pénzügy-matematikai elemzés szak közgazdasági specializációjának felelőse, Sebestyén Tamás, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának egyetemi docense, illetve Farkas Beáta, a Szegedi Tudományegyetem Pénzügyek és Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok Intézetének egyetemi tanára, az MTA doktora. A jelen beszámolóban röviden összefoglaljuk a Közgazdasági Szemle olvasóinak a beszélgetés főbb tapasztalatait. (...)
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Economics Education |
DOI: | https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.6.781 |
ID Code: | 7442 |
Deposited By: | Veronika Vitéz |
Deposited On: | 16 Jun 2022 11:17 |
Last Modified: | 01 Oct 2022 05:15 |
Repository Staff Only: item control page