Berács, József and Gyulavári, Tamás and Kenesei, Zsófia, eds. (2024) A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-951-7 DOI https://doi.org/10.14267/978-963-503-951-7
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
9MB |
Item Type: | Book |
---|---|
Divisions: | Institute of Marketing and Communication Sciences |
Subjects: | Marketing Education |
Funders: | Sándor Imre Marketingkommunikáció Alapítvány |
DOI: | https://doi.org/10.14267/978-963-503-951-7 |
ID Code: | 9957 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 17 May 2024 11:08 |
Last Modified: | 17 May 2024 11:08 |
Repository Staff Only: item control page