Corvinus
Corvinus

A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
401kB

Abstract

Az online marketing erősödése következtében a vállalatok a marketing költségvetésük egyre nagyobb arányát költik el erre a területre és ezzel párhuzamosan megnövekedett az igény az új eszközök hatásának mérésére is. A technikai adottságokból adódóan ugyanakkor az offline környezetben kialakított és alkalmazott mérési eljárások, illetve mutatók nem alkalmazhatóak egy az egyben az offline kampányok mérése során. A tanulmány célja, hogy az online és az offline kampányok esetében megvizsgálja és összehasonlítsa a hatékonyság és a hatásosság mérésének az elméleti megközelítésből, illetve a gyakorlati alkalmazásból eredő különbségeit. A kutatás rámutat azokra a lehetséges mérési eljárásokra, mutatórendszerre, amelyek lehetővé teszik a két csatornán elért teljesítmény integrált vizsgálatát.

Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:hatékonyság, hatásosság, online marketing, marketingmérés
JEL classification:M31 - Marketing
Subjects:Decision making
Information economy
Commerce and tourism
Business economics
Marketing
Media and communication
Management, business policy, business strategy
ID Code:1834
Deposited By: Dr. Tamás Gyulavári
Deposited On:26 Jan 2015 11:19
Last Modified:17 Feb 2015 15:22

Repository Staff Only: item control page