Browse by Person
Number of items: 27. Csapody, Bence, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2023) A Balaton és Budapest környéke turisztikai térségbe utazók fogyasztói preferenciáinak összehasonlító vizsgálata a helyi alapanyagok tükrében = Green restaurants in popular Hungarian destinations? – Examination of consumer preferences in the light of seasonal and local ingredients at Lake Balaton and Greater Budapest region. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 20 (1). pp. 62-72. DOI https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.5 Ásványi, Katalin (2012) A hazai komolyzenei CSR tevékenységek értékelése. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 199-213. . ISBN 978-963-503-505-2 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Chaker, Hager (2021) A vendégek preferenciái a fenntarható szállodai attribútumokról. Közép-Európai Közlemények, 14 (2). pp. 83-105. Ásványi, Katalin and Kiss, Dominika (2018) A vállalati társadalmi felelősségvállalás oktatásának hatása az egyetemi hallgatókra. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 39-46. . ISBN 978-963-503-751-3 Bodnár, Dorottya, Jászberényi, Melinda and Ásványi, Katalin (2017) Az új muzeológia megjelenése a budapesti múzeumokban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 45-55. Harangozó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2189-005X, Ngo, Thi Thuy Linh and Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 (2024) Az üzletimodell-vászon szerepe a társadalmi vállalkozások küldetésének támogatásában. Magyar Tudomány, 185 (9). pp. 1210-1222. DOI 10.1556/2065.185.2024.9.11 Ásványi, Katalin and Áncsán, Dóra (2019) CSR-kampányok a nemzetközi piacon. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 135-146. . ISBN 978-963-503-798-8 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Chaker, Hager (2023) Comparing Hungarian and Tunisian Guest Preferences for Sustainable Hotel Attributes. GeoJournal of Tourism and Geosites, 46 (1). pp. 271-278. DOI https://doi.org/10.30892/gtg.46130-1024 Ásványi, Katalin, Mitev, Ariel Zoltán and Jászberényi, Melinda (2018) Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye = Family-friendly festivals - families’ festival experiences. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 289-300. . ISBN 978-80-8122-236-8 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Mitev, Ariel Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513, Kökény, László and Fehér, Zsuzsanna (2022) Családbarát múzeum – A múzeumok és a családok kapcsolata. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 205-216. . ISBN 9786155075674 Ásványi, Katalin, Mitev, Ariel, Jászberényi, Melinda and Mert, Mentes (2019) Családok fesztiválélménye – két családbarát fesztivál elemzése. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 30-37. Ásványi, Katalin, Gyulavári, Tamás and Jászberényi, Melinda (2018) Családok utazási preferenciái = Preferences of families as tourists. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 732-743. . ISBN 978-80-8122-236-8 Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Csiszár, Csaba and Kökény, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5375-4082 (2024) Demographic and social differences in autonomous vehicle technology acceptance in Hungary. Journal of Engineering and Technology Management, 72 . DOI https://doi.org/10.1016/j.jengtecman.2024.101813 Fehér, Zsuzsanna and Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 (2023) Differences in sustainability approaches from the mission statements of museums – the case of CEE and other European contemporary art museums. Journal of Contemporary Central and Eastern Europe . DOI https://doi.org/10.1080/25739638.2023.2258610 Horváth, Dóra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000, Faludi, Julianna, Galla, Daniella, Komár, Zita, Markos-Kujbus, Éva and Simay, Attila Endre (2022) Future outlooks of post-pandemic education based on student experiences of the virtual university. Society and Economy, 44 (1). pp. 2-21. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00026 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Fehér, Zsuzsanna (2023) Generation Z perspectives on museum sustainability using Q methodology. MUZEOLOGIA A KULTURNE DEDICSTVO-MUSEOLOGY AND CULTURAL HERITAGE, 11 (1). pp. 19-35. DOI 10.46284/mkd.2023.11.1.2 Syahrivar, Jhanghiz, Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Kökény, László and Chairy, Chairy (2021) Surrendering personal control to automation: Appalling or appealing? Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour, 80 . pp. 90-103. DOI https://doi.org/10.1016/j.trf.2021.03.018 Ásványi, Katalin, Chaker, Hager and Varga, Ákos (2020) Szép szavak, jó tettek?” A párizsi top zöld szállodák CSR értékeinek és tevékenységének vizsgálata = ”Fine words, good deeds?” An examination of CSR values and activities of the top green hotels in Paris. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 4-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.1 Zsóka, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6938-5277 and Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 (2021) The Effective Use of RRI Teaching Methods on a CSR Course. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7). pp. 40-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2021.07.05 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 and Kökény, László (2022) The Emergence of Unconventional Tourism Services Based on Autonomous Vehicles (AVs)—Attitude Analysis of Tourism Experts Using the Q Methodology. Sustainability, 14 (6). DOI https://doi.org/10.3390/su14063691 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Fehér, Zsuzsanna and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2021) The Family-Friendly Museum: Museums through the eyes of families. MUZEOLOGIA A KULTURNE DEDICSTVO-MUSEOLOGY AND CULTURAL HERITAGE, 9 (1). pp. 21-40. DOI https://doi.org/10.46284/mkd.2021.9.1.2 Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Kökény, László, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952, Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X and Syahrivar, Jhanghiz (2022) Trust and perceived risk: How different manifestations affect the adoption of autonomous vehicles. Transportation Research Part A - Policy and Practice, 164 . pp. 379-393. DOI https://doi.org/10.1016/j.tra.2022.08.022 Ásványi , Katalin and Komár, Zita (2018) Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 265-276. . ISBN 978-80-8122-236-8 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952, Kökény, László and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2023) Önvezető járművek hatása a turizmusra hazai szakértők szemével. Turizmus Bulletin, 23 (3). pp. 5-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n3.1 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Kökény, László and Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952 (2022) Önvezető járművek technológiai elfogadása és hatása a turizmusra. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 131-143. . ISBN 9786155075674 Csordás, Tamás, Markos-Kujbus, Éva and Ásványi, Katalin (2018) „A gyerekeim imádják, ezért én is imádom” – Családbarát hotelek fogyasztói percepciói online értékelések alapján. Turizmus Bulletin, 18 (1). pp. 17-28. Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Fehér, Zsuzsanna and Zsóka, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6938-5277 (2022) „Erősödött bennem a fenntartható életmód iránti igény”. Hogyan fejleszthető az egyetemisták fenntarthatósági tudatossága egy kurzus által? = ‘The demand for a sustainable lifestyle has strengthened in me’. How Can University Students’ Sustainability Consciousness Be Developed by a Course? Magyar Tudomány, 183 (1). pp. 79-93. DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.1.7 |