Number of items: 6.
Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi
(2019)
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája.
Turizmus Bulletin, 19
(3).
pp. 4-12.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1
Hinek, Mátyás
(2017)
A push és a pull motivációk szerepe a magyarok szabadidős utazásai során.
Turizmus Bulletin, 17
(1-2).
pp. 5-14.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2017v17n1-2.1
Hinek, Mátyás
(2020)
A turizmus közvetlen hozzájárulása a magyar gazdaság teljesítményéhez: a Turizmus Szatellit Számlák fejlesztésének alternatívái = The direct contribution of tourism to the performance
of the Hungarian economy: alternatives of the Tourism
Satellite Accounts development.
Turizmus Bulletin, 20
(Különs).
pp. 45-52.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n4.4
Hinek, Mátyás
(2021)
Fesztivállátogatók véleményeinek számítógéppel
támogatott tematikus modellezése – egy kísérlet eredményei: Computer-aided topic modelling based
on festival-goers’ opinions – results of an experiment.
Turizmus Bulletin, 21
(1).
pp. 4-12.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.1
Behringer, Zsuzsanna, Kulcsár, Noémi, Hinek, Mátyás and Tevely, Titanilla
(2023)
Turisztikai mobilitásváltozás a Covid19-pandémia alatt és után, különös tekintettel a közlekedési eszköz- és desztinációválasztásra.
Turizmus Bulletin, 23
(3).
pp. 26-36.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n3.3
Hinek, Mátyás, Dózsa, Csaba, Mató-Juhász, Annamária and Juhász, Szabolcs
(2019)
„Ki fizeti a masszázst?” Fürdőgyógyászati szolgáltatások közfinanszírozása Európa egyes országaiban és Magyarországon.
Turizmus Bulletin, 19
(4).
pp. 32-40.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n4.4
This list was generated on Fri Nov 22 01:56:11 2024 UTC.