Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 6.

Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi (2019) A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1

Hinek, Mátyás (2017) A push és a pull motivációk szerepe a magyarok szabadidős utazásai során. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 5-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2017v17n1-2.1

Hinek, Mátyás (2020) A turizmus közvetlen hozzájárulása a magyar gazdaság teljesítményéhez: a Turizmus Szatellit Számlák fejlesztésének alternatívái = The direct contribution of tourism to the performance of the Hungarian economy: alternatives of the Tourism Satellite Accounts development. Turizmus Bulletin, 20 (Különs). pp. 45-52. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n4.4

Hinek, Mátyás (2021) Fesztivállátogatók véleményeinek számítógéppel támogatott tematikus modellezése – egy kísérlet eredményei: Computer-aided topic modelling based on festival-goers’ opinions – results of an experiment. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.1

Behringer, Zsuzsanna, Kulcsár, Noémi, Hinek, Mátyás and Tevely, Titanilla (2023) Turisztikai mobilitásváltozás a Covid19-pandémia alatt és után, különös tekintettel a közlekedési eszköz- és desztinációválasztásra. Turizmus Bulletin, 23 (3). pp. 26-36. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n3.3

Hinek, Mátyás, Dózsa, Csaba, Mató-Juhász, Annamária and Juhász, Szabolcs (2019) „Ki fizeti a masszázst?” Fürdőgyógyászati szolgáltatások közfinanszírozása Európa egyes országaiban és Magyarországon. Turizmus Bulletin, 19 (4). pp. 32-40. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n4.4

This list was generated on Fri May 3 01:53:39 2024 UTC.