Number of items: 19.
Kelemen, Zita and Kemény, Ildikó
(2019)
A motivation based shopper typology for short term retail events.
Society and Economy, 41
(1).
pp. 107-124.
DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.41.1.7
Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kulhavi, Nikoletta Márta and Kun, Zsuzsanna
(2022)
A távorvoslás igénybevételét befolyásoló tényezők a COVID-19 járvány miatti félelem tükrében.
Statisztikai Szemle, 100
(1).
pp. 7-43.
DOI https://doi.org/10.20311/stat2022.1.hu0007
Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó
(2015)
A vásárlási élmények fenomenológiai vizsgálata felnőttek és serdülők körében – a Glamour napok esete.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46
(9-10).
pp. 48-56.
DOI 10.14267/VEZTUD.2015.09.05
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel
(2019)
A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling.
Statisztikai Szemle, 97
(9).
pp. 827-854.
DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor
(2017)
Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction.
Society and Economy, 39
(1).
pp. 141-160.
DOI 10.1556/204.2016.004
(In Press)
Kemény, Ildikó
(2017)
Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48
(2).
pp. 15-29.
DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.02
Nagy, Ákos András, Kemény, Ildikó, Simon, Judit and Kiss, Viktor
(2015)
Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata.
Marketing & Menedzsment, 49
(4).
pp. 18-35.
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit
(2018)
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak
esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an
integrated model of customer satisfaction, loyalty and value.
In:
A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kai, Zhu, Vargáné Csobán, Katalin, Balogh, Andrej ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0309-042X and Dávid, Lóránt Dénes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860
(2023)
Exposure of valenced fake news frames to country brand equity and the role of news credibility in this process.
Management and Marketing, 18
(2).
pp. 145-171.
Ráti, József and Kemény, Ildikó
(2023)
Factors influencing the adoption of e-health services by the patients.
Manual.
megjelenés előtt.
(Unpublished)
Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó
(2016)
How to Transfer a Coupon-Based Event into a Hedonic Shopping Experience? Retail Branding Implications Based on the Glamour Shopping Days.
Society and Economy, 38
(2).
pp. 219-238.
DOI 10.1556/204.2016.38.2.5
Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Prónay, Szabolcs ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822 and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581
(2022)
Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 2-3.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01
Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kun, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2323-6174 and Pusztai, Tamás
(2024)
Kvantitatív elemzési módszerek. SPSS használata a kutatási gyakorlatban.
Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest.
. ISBN 978-963-503-954-8
DOI https://doi.org/10.14267/978-963-503-954-8
Kemény, Ildikó, Simon, Judit, Berezvai, Zombor and Kun, Zsuzsanna
(2021)
Marketingkutatás kvantitatív módszerei. Segédanyag SPSS program használatához.
Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézet, Budapest.
. ISBN 978-963-503-864-0
Kemény, Ildikó and Kun, Zsuzsanna, eds.
(2021)
New perspectives in serving customers,
patients, and organizations: A Festschrift for Judit Simon.
Corvinus University of Budapest, Budapest.
. ISBN 978-963-503-868-8, 978-963-503-869-5 (e-book)
Griszbacher, Norbert ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3682-520X, Varga, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5061-843X and Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252
(2022)
Sport, megaesemények, önkéntesek és az egyedi élmény faktor
Az önkéntesek szerepe az arénaélmény létrehozásában a megasportesemények során.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(1).
pp. 15-28.
DOI 10.14267/VEZTUD.2022.01.02
Kemény, Ildikó and Simon, Judit
(2015)
Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások?
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46
(7).
pp. 28-40.
DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03
Nagy, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4631-1587, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067
(2022)
Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 79-93.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kun, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2323-6174, Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Kulhavi, Nikoletta Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9656-2232 and Henseler, Jörg ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9736-3048
(2023)
Új lendület a PLS-SEM alkalmazásában az üzleti kutatások terén : Avagy hazai helyzetkép, szószedet és a módszertani korlátok feloldása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
(1).
pp. 2-13.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.01.01
This list was generated on Fri Nov 22 01:54:56 2024 UTC.