Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 18.

Kelemen, Zita and Kemény, Ildikó (2019) A motivation based shopper typology for short term retail events. Society and Economy, 41 (1). pp. 107-124. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.41.1.7

Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kulhavi, Nikoletta Márta and Kun, Zsuzsanna (2022) A távorvoslás igénybevételét befolyásoló tényezők a COVID-19 járvány miatti félelem tükrében. Statisztikai Szemle, 100 (1). pp. 7-43. DOI https://doi.org/10.20311/stat2022.1.hu0007

Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2015) A vásárlási élmények fenomenológiai vizsgálata felnőttek és serdülők körében – a Glamour napok esete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 48-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.09.05

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel (2019) A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling. Statisztikai Szemle, 97 (9). pp. 827-854. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2017) Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction. Society and Economy, 39 (1). pp. 141-160. DOI 10.1556/204.2016.004 (In Press)

Kemény, Ildikó (2017) Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 15-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.02

Nagy, Ákos András, Kemény, Ildikó, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2015) Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 18-35.

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit (2018) Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182. . ISBN 978-80-8122-236-8

Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kai, Zhu, Vargáné Csobán, Katalin, Balogh, Andrej ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0309-042X and Dávid, Lóránt Dénes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860 (2023) Exposure of valenced fake news frames to country brand equity and the role of news credibility in this process. Management and Marketing, 18 (2). pp. 145-171.

Ráti, József and Kemény, Ildikó (2023) Factors influencing the adoption of e-health services by the patients. Manual. megjelenés előtt. (Unpublished)

Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2016) How to Transfer a Coupon-Based Event into a Hedonic Shopping Experience? Retail Branding Implications Based on the Glamour Shopping Days. Society and Economy, 38 (2). pp. 219-238. DOI 10.1556/204.2016.38.2.5

Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Prónay, Szabolcs ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822 and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2022) Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 2-3. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01

Kemény, Ildikó, Simon, Judit, Berezvai, Zombor and Kun, Zsuzsanna (2021) Marketingkutatás kvantitatív módszerei. Segédanyag SPSS program használatához. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézet, Budapest. . ISBN 978-963-503-864-0

Kemény, Ildikó and Kun, Zsuzsanna, eds. (2021) New perspectives in serving customers, patients, and organizations: A Festschrift for Judit Simon. Corvinus University of Budapest, Budapest. . ISBN 978-963-503-868-8, 978-963-503-869-5 (e-book)

Griszbacher, Norbert ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3682-520X, Varga, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5061-843X and Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 (2022) Sport, megaesemények, önkéntesek és az egyedi élmény faktor Az önkéntesek szerepe az arénaélmény létrehozásában a megasportesemények során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (1). pp. 15-28. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.01.02

Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03

Nagy, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4631-1587, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067 (2022) Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 79-93. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07

Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kun, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2323-6174, Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Kulhavi, Nikoletta Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9656-2232 and Henseler, Jörg ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9736-3048 (2023) Új lendület a PLS-SEM alkalmazásában az üzleti kutatások terén : Avagy hazai helyzetkép, szószedet és a módszertani korlátok feloldása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (1). pp. 2-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.01.01

This list was generated on Fri May 3 01:55:07 2024 UTC.