Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 31.

Chikán, Attila and Csutora, Mária and Czakó, Erzsébet and Demeter, Krisztina and Harangozó, Gábor and Hoffmann, Kamilla and Kazainé Ónodi, Annamária and Kolos, Krisztina and Losonci, Dávid and Móricz, Péter and Stocker, Miklós and Tóbiás, Dániel and Wimmer, Ágnes (2019) A 4. ipari forradalom küszöbén. Gyorsjelentés a 2019. évi kérdőíves felmérés eredményeiről. Working Paper. Versenyképesség Kutató Központ – VTO Alapítvány, Budapest.

Kolos, Krisztina, Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Kolos, Krisztina and Berács, József (2000) A fogyasztói döntések kockázata a benzinkútválasztás során. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (9). pp. 26-32.

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.03

Demeter, Krisztina and Kolos, Krisztina (2008) A marketing, a termelés és a logisztika hozzájárulása a vállalati eredményességhez (The Contribution of Marketing, Production and Logistics to Business Performance). Szigma, 39 (3-4). pp. 199-218.

Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16.

Berács, József, Agárdi, Irma and Kolos, Krisztina (1997) A privatizáció hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 10-21.

Kolos, Krisztina and Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X (2015) A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2018) A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 191-204. . ISBN 978-80-8122-236-8

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) A szolgáltatáskutatás tendenciái Magyarországon 1992-2016 között. Köz-gazdaság, 12 (5). pp. 111-125.

Kolos, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Kovács, Edina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8398-1603, Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 and Sziva, Ivett (2020) Az ageizmus kialakulására ható tényezők a magyar fiatalok és idősek körében. Demográfia, 63 (1). pp. 5-34. DOI https://doi.org/10.21543/Dem.63.1.1

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó (2012) Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében - a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe (E-commerce practises of the Hungarian companies – Role of market orientation and marketing environment). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 90-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.09

Kolos, Krisztina and Kövesdi, Júlia (2020) Az idősek turizmusban való részvétele Magyarországon: motivációk és turisztikai élmények vizsgálata = Participation by seniors in tourism in Hungary: an investigation into motivation and tourism experience. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 25-34. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.3

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2016) Az érzelmek és az észlelt kontroll szerepe a vállalati panaszkezelés során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 15-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.02

Kolos, Krisztina (2008) Az ötvenen túliak, mint növekvő jelentőségű célcsoport. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 19-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.02

Kolos, Krisztina, Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. . ISBN 9789736406812

Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2020) Hévízi nyugalom – életkori sztereotípiák a turizmusban = Tranquility in Hévíz – age-related stereotypes in tourism. Turizmus Bulletin, 20 (4). pp. 15-27. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n5.2

Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina, Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2019) Idősödő társadalmak mint a társadalmi innováció motorjai. Magyar Tudomány, 180 (7). pp. 1017-1024. DOI https://doi.org/10.1556/2065.180.2019.7.9

Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet and Wimmer, Ágnes and Antal, Zsuzsanna and Bakonyi, Zoltán and Balaton, Károly and Demeter, Krisztina and Felsmann, Balázs and Gelei, Andrea and Gyulavári, Tamás and Juhász, Péter and Kazainé Ónodi, Annamária and Kiss, János and Kolos, Krisztina and Matyusz, Zsolt and Vaszkun, Balázs and Zoltayné Paprika, Zita (2014) Kilábalás göröngyös talajon - Gyorsjelentés a 2013. évi kérdőíves felmérés eredményeiről. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kolos, Krisztina (2012) Marketing és vállalatközi kapcsolatok - Kutatócsoport zárótanulmány. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Berács, József, Hooley, Graham and Kolos, Krisztina (1995) Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 5-11.

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2018) Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (1). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.01

Kolos, Krisztina and Demeter, Krisztina (1995) Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 12-19.

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina (2015) The Impact of Proactive Strategies on Market Performance in Economic Downturn: the Case of Hungary. In: Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues, September 16-18 2015, Vienna, Austria.

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) The role of economic and psychological costs in service elimination. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (5). pp. 14-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.02

Gyulavári, Tamás, Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. . ISBN 9789736406812

Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss Kornélia, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2018) Társadalmi innováció a turizmus kontextusában. Turizmus Bulletin, 18 (1). pp. 45-54.

Pinke-Sziva, Ivett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Kolos, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X, Kovács, Edina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8398-1603 and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2020) Társadalmi innováció a városi desztinációk versenyképességének szolgálatában. Fókuszban az éjszakai gazdaság hatásainak menedzselése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7-8). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.01

Kovács, Edina, Kiss, Kornélia, Kenesei, Zsófia, Kolos, Krisztina, Michalkó, Gábor and Pinke-Sziva, Ivett (2020) Vajon mit rejt a turizmus és az időskori foglalkoztatás metszete? Lehetőség a társadalom elöregedése okozta kihívások proaktív kezelésére. Köz-gazdaság, 15 (4). pp. 181-191. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.04.14

Antal, Zsuzsanna and Balaton, Károly and Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet and Demeter, Krisztina and Drótos, György and Gyulavári, Tamás and Hortoványi, Lilla and Kolos, Krisztina and Szabó, Zsolt Roland and Szántó, Richárd and Takács, Sándor and Tirnitz, Tamás József and Wimmer, Ágnes and Zoltayné Paprika, Zita (2010) Vállalati versenyképesség válsághelyzetben. Gyorsjelentés a 2009. évi kérdőíves felmérés eredményeiről. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest.

Agárdi, Irma and Bernschütz, Mária and Bauer, András and Gyulavári, Tamás and Kecskés, Zsuzsa and Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina and Wimmer, Ágnes (2006) Vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései: Projektzáró tanulmány. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest.

This list was generated on Fri May 3 01:54:35 2024 UTC.