Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 17.

Török, Áron and Maró, Zalán Márk (2020) A földrajzi árujelzők gazdaságtana – az empirikus bizonyítékok. Közgazdasági Szemle, 67 (3). pp. 263-288. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.3.263

Török, Áron, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Maró, Gréta, Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2024) A termelői piacok fogyasztói profiljának szakirodalom-elemzése. Közgazdasági Szemle . DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.3.255

Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2021) Az Új Selyemút mentén fekvő országokba irányuló magyar export lehetőségei. Külgazdaság, 65 (9-10). pp. 32-59. DOI https://doi.org/10.47630/KULG.2021.65.9-10.32

Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk (2022) Business opportunities in short food supply chains. Studies in Agricultural Economics, 124 (1). pp. 22-29. DOI 10.7896/j.2253

Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2022) China’s New Silk Road and Central and Eastern Europe—A Systematic Literature Review. Sustainability, 14 (3). DOI https://doi.org/10.3390/su14031801

Blaskovics, Bálint, Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Klimkó, Gábor, Horváth, Viktória and Csiszárik-Kocsir, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5454-7843 (2023) Differences between Public-Sector and Private-Sector Project Management Practices in Hungary from a Competency Point of View. Sustainability, 15 (14). DOI https://doi.org/10.3390/su151411236

Maró, Gréta, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2022) Eliciting University Students’ Attitudes towards Farmers’ Markets: The Hungarian Case. Sustainability, 14 (24). DOI https://doi.org/10.3390/su142416757

Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 (2024) Examining consumer preferences for basic foodstuffs in a highly inflationary economic environment : the case of price-capped chicken breast fillet in Hungary. Heliyon . DOI 10.1016/j.heliyon.2024.e41279

Török, Áron, Jantyik, Lili and Maró, Zalán Márk (2019) Minőségjelzős élelmiszerek helyzete és kilátásai Magyarországon – Az EU biocímke esete ------ Position and prospects of quality-labelled foods in Hungary: the case of the EU organic label. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (10). pp. 13-25. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.10.02

Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Maró, Gréta, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2023) Profiling the consumers of farmers' markets. Renewable Agriculture and Food Systems, 38 . DOI https://doi.org/10.1017/S1742170523000467

Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter and Czine, Péter (2022) Pálinkavásárlási preferenciák vizsgálata a magyar fogyasztók körében – egy diszkrét választási modell építése. Statisztikai Szemle, 100 (1). pp. 44-67. DOI 10.20311/stat2022.1.hu0044

Maró, Gréta, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2022) Termelői piacok az egyetemi campuson. Táplálkozásmarketing, 9 (2). pp. 41-56. DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/2/3

Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 (2024) The role of ethnocentrism in relation to national and geographical indication products – The case of Hungarian pálinka. Journal of Agriculture and Food Research, 18 . DOI 10.1016/j.jafr.2024.101344

Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Balogh, Péter, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2023) The roles of geographic indication and ethnocentrism in the preferences of Central European spirit consumers. Food Quality and Preference, 108 . DOI https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2023.104878

Török, Áron, Jantyik, Lili, Maró, Zalán Márk and Moir, Hazel V. J. (2020) Understanding the Real-World Impact of Geographical Indications: A Critical Review of the Empirical Economic Literature. Sustainability, 12 (22). DOI http://doi.org/10.3390/su12229434

Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Kovács, Sándor, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 (2024) Understanding the relevance of farmers' markets from 1955 to 2022. A bibliometric review. Journal of Agriculture and Food Research . DOI https://doi.org/10.1016/j.jafr.2024.101108

Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter (2023) What is Inside the Bottle? - Factors Influencing Pálinka Consumption. Agris On-Line Papers in Economics and Informatics, 15 (1). pp. 83-98. DOI https://doi.org/10.7160/aol.2023.150107

This list was generated on Sun Dec 22 01:56:21 2024 UTC.