Number of items: 17.
Török, Áron and Maró, Zalán Márk
(2020)
A földrajzi árujelzők gazdaságtana – az empirikus bizonyítékok.
Közgazdasági Szemle, 67
(3).
pp. 263-288.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.3.263
Török, Áron, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Maró, Gréta, Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2024)
A termelői piacok fogyasztói profiljának szakirodalom-elemzése.
Közgazdasági Szemle
.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.3.255
Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2021)
Az Új Selyemút mentén fekvő országokba irányuló magyar export lehetőségei.
Külgazdaság, 65
(9-10).
pp. 32-59.
DOI https://doi.org/10.47630/KULG.2021.65.9-10.32
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk
(2022)
Business opportunities in short food supply chains.
Studies in Agricultural Economics, 124
(1).
pp. 22-29.
DOI 10.7896/j.2253
Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2022)
China’s New Silk Road and Central and Eastern Europe—A Systematic Literature Review.
Sustainability, 14
(3).
DOI https://doi.org/10.3390/su14031801
Blaskovics, Bálint, Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Klimkó, Gábor, Horváth, Viktória and Csiszárik-Kocsir, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5454-7843
(2023)
Differences between Public-Sector and Private-Sector Project Management Practices in Hungary from a Competency Point of View.
Sustainability, 15
(14).
DOI https://doi.org/10.3390/su151411236
Maró, Gréta, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2022)
Eliciting University Students’ Attitudes towards Farmers’ Markets: The Hungarian Case.
Sustainability, 14
(24).
DOI https://doi.org/10.3390/su142416757
Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989
(2024)
Examining consumer preferences for basic foodstuffs in a highly inflationary economic environment : the case of price-capped chicken breast fillet in Hungary.
Heliyon
.
DOI 10.1016/j.heliyon.2024.e41279
Török, Áron, Jantyik, Lili and Maró, Zalán Márk
(2019)
Minőségjelzős élelmiszerek helyzete és kilátásai Magyarországon – Az EU biocímke esete ------ Position and prospects of quality-labelled foods in Hungary: the case of the EU organic label.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50
(10).
pp. 13-25.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.10.02
Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Maró, Gréta, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2023)
Profiling the consumers of farmers' markets.
Renewable Agriculture and Food Systems, 38
.
DOI https://doi.org/10.1017/S1742170523000467
Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter and Czine, Péter
(2022)
Pálinkavásárlási preferenciák vizsgálata a magyar fogyasztók körében – egy diszkrét választási modell építése.
Statisztikai Szemle, 100
(1).
pp. 44-67.
DOI 10.20311/stat2022.1.hu0044
Maró, Gréta, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2022)
Termelői piacok az egyetemi campuson.
Táplálkozásmarketing, 9
(2).
pp. 41-56.
DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/2/3
Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182
(2024)
The role of ethnocentrism in relation to national and geographical indication products – The case of Hungarian pálinka.
Journal of Agriculture and Food Research, 18
.
DOI 10.1016/j.jafr.2024.101344
Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Balogh, Péter, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2023)
The roles of geographic indication and ethnocentrism in the preferences of Central European spirit consumers.
Food Quality and Preference, 108
.
DOI https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2023.104878
Török, Áron, Jantyik, Lili, Maró, Zalán Márk and Moir, Hazel V. J.
(2020)
Understanding the Real-World Impact of Geographical Indications: A Critical Review of the
Empirical Economic Literature.
Sustainability, 12
(22).
DOI http://doi.org/10.3390/su12229434
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Kovács, Sándor, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182
(2024)
Understanding the relevance of farmers' markets from 1955 to 2022. A bibliometric review.
Journal of Agriculture and Food Research
.
DOI https://doi.org/10.1016/j.jafr.2024.101108
Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter
(2023)
What is Inside the Bottle? - Factors Influencing Pálinka Consumption.
Agris On-Line Papers in Economics and Informatics, 15
(1).
pp. 83-98.
DOI https://doi.org/10.7160/aol.2023.150107
This list was generated on Sun Dec 22 01:56:21 2024 UTC.