Bokor, Tamás (2015) A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei. -. (Unpublished)
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
653kB |
Abstract
E tanulmány azt vizsgálja, hogy a fenntartható fejlődés közgazdasági fogalmát miképpen lehet hatékonyan bevezetni a köznevelésbe és az iskolán kívüli nevelési tevékenységbe. A fenntartható fejlődésre úgy tekintünk, mint gazdasági, társadalmi és környezetvédelmi szempontokat egyesítő elméletre és gyakorlatra. A vizsgált didaktikai célok tekintetében abból indulunk ki, hogy a fenntartható fejlődés megköveteli az etikai gondolkodást, s csak erre építve nyílik lehetőség a téma bemutatására és a cselekedtetésre. A meglévő gyakorlatok bemutatásában hangsúlyos szerepet kapnak a médiaalapú megközelítések, különösen a játékosítás (gamification) és az újmédia-eszközök.
Item Type: | Other |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fenntartható fejlődés, ökopolitika, médiatudatosság, újmédia, pedagógia |
Divisions: | Faculty of Social Sciences > Institute for Behavioural Sciences and Communication Theory |
Subjects: | Philosophy Culture, sport Ecology Media and communication Pedagogy |
ID Code: | 2882 |
Deposited By: | Dr. Tamás Bokor |
Deposited On: | 30 May 2017 10:27 |
Last Modified: | 30 May 2017 10:27 |
Repository Staff Only: item control page