Browse by Person
Number of items: 57. Berács, József and Gyulavári, Tamás and Kenesei, Zsófia, eds. (2024) A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-951-7 DOI https://doi.org/10.14267/978-963-503-951-7 Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2022) A Covid19-pandémia jelentette félelmek hatása a nyaralás tervezése során felmerülő kockázatészlelésre. Turizmus Bulletin, 22 (3). pp. 4-11. Kenesei, Zsófia (1996) A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 29-35.
Gelei, Andrea Kolos, Krisztina, Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03 Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.03 Kenesei, Zsófia (2002) A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 20-28. Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01 Kenesei, Zsófia (1998) A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé. Vezetéstudomány, 29 (5). pp. 1-11. Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.07 Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatások a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketingeszközök alkalmazásának hatása a versenyképességre = The Impact of Marketing Tools on Competitiveness. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest. Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16. Kenesei, Zsófia and Szántó, Szilvia (1998) A szolgáltatásminősítés mérése - elmélet és gyakorlat. Vezetéstudomány, 29 (12). pp. 8-18.
Kenesei, Zsófia Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2022) A turisztikai fogyasztók magatartásának vizsgálata a Covid19-pandémia első hullámának árnyékában. socio.hu - Társadalomtudományi Szemle, 12 (4). pp. 30-53. Kenesei, Zsófia and Bali, Zsófia (2018) A túlkompenzáció fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása = The effect of overcompensation on consumer behavior. In: A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 861-874. . ISBN 978-80-8122-236-8 Kenesei, Zsófia (2017) A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben. Statisztikai Szemle, 95 (1). pp. 29-50. DOI 10.20311/stat2017.01.hu0029
Kolos, Krisztina Keszey, Tamara and Kenesei, Zsófia (2014) An enhanced Servqual approach to measure service quality in higher education. In: Paradigm Shifts & Interactions. EMAC 2014 - European Marketing Academy - 43rd Annual Conference Proceedings. European Marketing Academy, Valencia, Spain, pp. 148-155. . ISBN 978-84-370-9453-3 Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2020) Attitudes to forced adoption of new technologies in public transportation services. Research in Transportation Business and Management . DOI https://doi.org/10.1016/j.rtbm.2020.100611
Kolos, Krisztina
Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia Kenesei, Zsófia (2005) Az árinformációk keresése, feldolgozása és felhasználása a vásárlások során: A szakértelem és az érdekeltség szerepe. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 39-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.05 Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7. Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2016) Az érzelmek és az észlelt kontroll szerepe a vállalati panaszkezelés során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 15-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.02
Halász, Ágnes Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2017) Elkötelezett kapcsolatok és nemzetköziesedés – vállalataink innovációs teljesítményének két fontos forrása. Statisztikai Szemle, 95 (8-9). pp. 823-846. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.08-09.hu0823
Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2019) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness-szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 21-29. Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2018) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Módszertani összefoglaló = How does personality influence guest satisfaction of Hungarian wellness hotels? Methodological summary. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 328-339. . ISBN 978-80-8122-236-8 Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2020) Hévízi nyugalom – életkori sztereotípiák a turizmusban = Tranquility in Hévíz – age-related stereotypes in tourism. Turizmus Bulletin, 20 (4). pp. 15-27. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n5.2 Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina, Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2019) Idősödő társadalmak mint a társadalmi innováció motorjai. Magyar Tudomány, 180 (7). pp. 1017-1024. DOI https://doi.org/10.1556/2065.180.2019.7.9 Kökény, László, Kenesei, Zsófia and Neszveda, Gábor (2021) Impact of COVID-19 on different business models of European airlines. Current Issues in Tourism . DOI https://doi.org/10.1080/13683500.2021.1960284 Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2018) Interaktív kioszk alapú önkiszolgáló rendszerek fogyasztói elfogadása = Consumer acceptance of interactive self-service kiosks. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 642-655. . ISBN 978-80-8122-236-8 Kenesei, Zsófia (2007) Kapcsolati normák jelenléte a magyarországi bankok és vállalatok között. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (5). pp. 52-59. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.05.06 Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével (Examination of the intercultural service experiences with grounded theory method). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). p. 2. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.03.01
Cserdi, Zsófia
Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia Kenesei, Zsófia and Bali, Zsófia (2019) Méltányosság vagy racionalitás? A túlzott kompenzáció hatása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (7-8). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.07.01
Kökény, László and Kenesei, Zsófia
Halász, Ágnes Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.05 Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2018) Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (1). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.01
Halász, Ágnes Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2016) The Effect of Relation-Specific Investments in the Supply Chain Triad on Innovation Performance. Management, 11 (2). pp. 123-138.
Ásványi, Katalin Kenesei, Zsófia, Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28.
Kenesei, Zsófia Gyulavári, Tamás, Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. . ISBN 9789736406812
Kenesei, Zsófia Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss Kornélia, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2018) Társadalmi innováció a turizmus kontextusában. Turizmus Bulletin, 18 (1). pp. 45-54.
Pinke-Sziva, Ivett Kovács, Edina, Kiss, Kornélia, Kenesei, Zsófia, Kolos, Krisztina, Michalkó, Gábor and Pinke-Sziva, Ivett (2020) Vajon mit rejt a turizmus és az időskori foglalkoztatás metszete? Lehetőség a társadalom elöregedése okozta kihívások proaktív kezelésére. Köz-gazdaság, 15 (4). pp. 181-191. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.04.14 Agárdi, Irma and Bernschütz, Mária and Bauer, András and Gyulavári, Tamás and Kecskés, Zsuzsa and Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina and Wimmer, Ágnes (2006) Vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései: Projektzáró tanulmány. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest. Neulinger, Ágnes and Kenesei, Zsófia (2016) Vásárlási szokások a családi életciklusokban: a vasárnapi zárva tartás hatása a családi vásárlásokra. Corvinus Marketing Studies, 2016 (1). pp. 1-27. Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (1). pp. 2-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.01.01 |