Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 52.

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2022) A Covid19-pandémia jelentette félelmek hatása a nyaralás tervezése során felmerülő kockázatészlelésre. Turizmus Bulletin, 22 (3). pp. 4-11.

Kenesei, Zsófia (1996) A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 29-35.

Gelei, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8861-8275 and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2021) A beszállítók technológiai heterogenitásának hatása a megrendelő vállalat rövid és hosszú távú teljesítményére = Impact of the technological heterogeneity of suppliers on the short- and long-term performance of the focal company. Statisztikai Szemle, 99 (12). pp. 1156-1184. DOI https://doi.org/10.20311/stat2021.12.hu1156

Kolos, Krisztina, Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.03

Kenesei, Zsófia (2002) A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 20-28.

Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01

Kenesei, Zsófia (1998) A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé. Vezetéstudomány, 29 (5). pp. 1-11.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.07

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatások a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketingeszközök alkalmazásának hatása a versenyképességre = The Impact of Marketing Tools on Competitiveness. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16.

Kenesei, Zsófia and Szántó, Szilvia (1998) A szolgáltatásminősítés mérése - elmélet és gyakorlat. Vezetéstudomány, 29 (12). pp. 8-18.

Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2020) A technológia használatának segítő tényezői idős korban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (10). pp. 15-28. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.10.02

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2022) A turisztikai fogyasztók magatartásának vizsgálata a Covid19-pandémia első hullámának árnyékában. socio.hu - Társadalomtudományi Szemle, 12 (4). pp. 30-53.

Kenesei, Zsófia and Bali, Zsófia (2018) A túlkompenzáció fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása = The effect of overcompensation on consumer behavior. In: A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 861-874. . ISBN 978-80-8122-236-8

Kenesei, Zsófia (2017) A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben. Statisztikai Szemle, 95 (1). pp. 29-50. DOI 10.20311/stat2017.01.hu0029

Keszey, Tamara and Kenesei, Zsófia (2014) An enhanced Servqual approach to measure service quality in higher education. In: Paradigm Shifts & Interactions. EMAC 2014 - European Marketing Academy - 43rd Annual Conference Proceedings. European Marketing Academy, Valencia, Spain, pp. 148-155. . ISBN 978-84-370-9453-3

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2020) Attitudes to forced adoption of new technologies in public transportation services. Research in Transportation Business and Management . DOI https://doi.org/10.1016/j.rtbm.2020.100611

Kolos, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Kovács, Edina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8398-1603, Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 and Sziva, Ivett (2020) Az ageizmus kialakulására ható tényezők a magyar fiatalok és idősek körében. Demográfia, 63 (1). pp. 5-34. DOI https://doi.org/10.21543/Dem.63.1.1

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2021) Az okos hotelekhez kapcsolódó attitűdöket befolyásoló tényezők nyomában: fókuszban a Z generáció. Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 25-33. DOI 10.14267/TURBULL.2021v21n4.3

Kenesei, Zsófia (2005) Az árinformációk keresése, feldolgozása és felhasználása a vásárlások során: A szakértelem és az érdekeltség szerepe. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 39-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.05

Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7.

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2016) Az érzelmek és az észlelt kontroll szerepe a vállalati panaszkezelés során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 15-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.02

Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2017) Elkötelezett kapcsolatok és nemzetköziesedés – vállalataink innovációs teljesítményének két fontos forrása. Statisztikai Szemle, 95 (8-9). pp. 823-846. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.08-09.hu0823

Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2023) Employee experience journey mapping. A new approach to attracting talent in the tourism sector in the shadows of COVID-19. Tourism and Hospitality Management, 29 (2). pp. 207-217. DOI https://doi.org/10.20867/thm.29.2.5

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2019) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness-szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 21-29.

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2018) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Módszertani összefoglaló = How does personality influence guest satisfaction of Hungarian wellness hotels? Methodological summary. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 328-339. . ISBN 978-80-8122-236-8

Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2020) Hévízi nyugalom – életkori sztereotípiák a turizmusban = Tranquility in Hévíz – age-related stereotypes in tourism. Turizmus Bulletin, 20 (4). pp. 15-27. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n5.2

Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina, Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2019) Idősödő társadalmak mint a társadalmi innováció motorjai. Magyar Tudomány, 180 (7). pp. 1017-1024. DOI https://doi.org/10.1556/2065.180.2019.7.9

Kökény, László, Kenesei, Zsófia and Neszveda, Gábor (2021) Impact of COVID-19 on different business models of European airlines. Current Issues in Tourism . DOI https://doi.org/10.1080/13683500.2021.1960284

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2018) Interaktív kioszk alapú önkiszolgáló rendszerek fogyasztói elfogadása = Consumer acceptance of interactive self-service kiosks. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 642-655. . ISBN 978-80-8122-236-8

Kenesei, Zsófia (2007) Kapcsolati normák jelenléte a magyarországi bankok és vállalatok között. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (5). pp. 52-59. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.05.06

Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével (Examination of the intercultural service experiences with grounded theory method). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). p. 2. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.03.01

Cserdi, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0009-0000-5708-5648 and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2024) Mobiltechnológia-elfogadás az okoshotelek világában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (3). pp. 29-43. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.03.03

Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2022) Munkavállalói élmény tervezése = Employee experience journey mapping: a new approach to attracting talent in the tourism sector in the shadow of Covid19. Turizmus Bulletin, 22 (1). pp. 47-57. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n1.5

Kenesei, Zsófia and Bali, Zsófia (2019) Méltányosság vagy racionalitás? A túlzott kompenzáció hatása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (7-8). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.07.01

Kökény, László and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2022) Online kockázatkezelési stratégiák az utazásszervezés során. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 197-204. . ISBN 9786155075674

Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.05

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2018) Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (1). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.01

Halász, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3229-8537 and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2022) Technológiaelfogadás a felsőoktatásban : Az interakcióigény és az önszabályozás hatása az online tanulási szándékra. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 4-18. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.02

Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2016) The Effect of Relation-Specific Investments in the Supply Chain Triad on Innovation Performance. Management, 11 (2). pp. 123-138.

Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 and Kökény, László (2022) The Emergence of Unconventional Tourism Services Based on Autonomous Vehicles (AVs)—Attitude Analysis of Tourism Experts Using the Q Methodology. Sustainability, 14 (6). DOI https://doi.org/10.3390/su14063691

Kenesei, Zsófia, Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28.

Gyulavári, Tamás, Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. . ISBN 9789736406812

Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Kökény, László, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952, Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X and Syahrivar, Jhanghiz (2022) Trust and perceived risk: How different manifestations affect the adoption of autonomous vehicles. Transportation Research Part A - Policy and Practice, 164 . pp. 379-393. DOI https://doi.org/10.1016/j.tra.2022.08.022

Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss Kornélia, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2018) Társadalmi innováció a turizmus kontextusában. Turizmus Bulletin, 18 (1). pp. 45-54.

Pinke-Sziva, Ivett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Kolos, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X, Kovács, Edina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8398-1603 and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2020) Társadalmi innováció a városi desztinációk versenyképességének szolgálatában. Fókuszban az éjszakai gazdaság hatásainak menedzselése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7-8). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.01

Kovács, Edina, Kiss, Kornélia, Kenesei, Zsófia, Kolos, Krisztina, Michalkó, Gábor and Pinke-Sziva, Ivett (2020) Vajon mit rejt a turizmus és az időskori foglalkoztatás metszete? Lehetőség a társadalom elöregedése okozta kihívások proaktív kezelésére. Köz-gazdaság, 15 (4). pp. 181-191. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.04.14

Agárdi, Irma and Bernschütz, Mária and Bauer, András and Gyulavári, Tamás and Kecskés, Zsuzsa and Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina and Wimmer, Ágnes (2006) Vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései: Projektzáró tanulmány. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest.

Neulinger, Ágnes and Kenesei, Zsófia (2016) Vásárlási szokások a családi életciklusokban: a vasárnapi zárva tartás hatása a családi vásárlásokra. Corvinus Marketing Studies, 2016 (1). pp. 1-27.

Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (1). pp. 2-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.01.01

This list was generated on Fri May 3 01:53:56 2024 UTC.