Number of items: 26.
    Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter
  
(2018)
#Mutimiteszel:
Élelmiszer vásárlási és fogyasztási preferenciák, étkezési szokások a
magyar lakosság körében = 
Food purchasing and food consumption preferences and eating habits among Hungarian
consumers.
    
      In:  
      A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
    
    
    Selye János Egyetem, Komárom, pp. 710-720.
    .  ISBN 978-80-8122-236-8
    
  
  
    Török, Anna  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Szebenszki, Noémi
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Szebenszki, Noémi  ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8323-1857, Kriveczky, Villő
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8323-1857, Kriveczky, Villő  ORCID: https://orcid.org/0009-0001-0285-7644 and Malota, Erzsébet
ORCID: https://orcid.org/0009-0001-0285-7644 and Malota, Erzsébet  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
  
(2024)
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás – Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (2).
    
     pp. 17-29.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.02.02
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
  
(2024)
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás – Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (2).
    
     pp. 17-29.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.02.02
  
  
    Berács, József and Malota, Erzsébet
  
(2007)
A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38
       (3).
    
     pp. 28-39.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2007.03.03
  
  
    Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
  
(2020)
A külföldi cserehallgatók egyetemi támogatásának
lehetőségei az oktatásturizmus és
a nemzetköziesedés tükrében = University support for exchange students – in the context of educational tourism
and internationalization.
    Turizmus Bulletin, 20
       (1).
    
     pp. 35-43.
     DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.4
  
  
    Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna
  
(2020)
A külföldi tanulási motivációk és a felsőoktatással való elégedettség összefüggései.
    Educatio, 29
       (1).
    
     pp. 116-124.
     DOI https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.1.9
  
  
    Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás
  
(2018)
A magyar kultúraszemélyiség észlelésének különbségei
a magyarok és a külföldiek között.
    Turizmus Bulletin, 18
       (2).
    
     pp. 4-11.
    
  
  
    Török, Anna  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
  
(2021)
A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes
in traditional advertising and femvertising.
    Marketing & Menedzsment, 55
       (4).
    
     pp. 5-14.
     DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
  
(2021)
A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes
in traditional advertising and femvertising.
    Marketing & Menedzsment, 55
       (4).
    
     pp. 5-14.
     DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01
  
  
    Kelemen, Zita and Malota, Erzsébet
  
(2011)
An empirical study of international private label branding in the food sector in Hungary.
    
      In:  
      Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - Conference Proceedings.
    
    
    Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, pp. 135-141.
    .  ISBN 9789736406812
    
  
  
    Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás
  
(2014)
Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination).
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45
       (1).
    
     pp. 2-13.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2014.01.01
  
  
    Malota, Erzsébet, Bogáromi, Eszter and László, Tamás
  
(2024)
Building a bridge with others : Alternative patterns of the acculturation process through the eyes of immigrants and members of the receiving culture.
    International Journal of Cross Cultural Management
      .
    
    
     DOI 10.1177/14705958241252313
  
  
    Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet, Faria, Luciana N. and Martinez, Luis F.
  
(2023)
Customer-to-Customer Communication: Referral of High and Low Involvement Products through Stimulated Word-of-Mouth.
    Journal of Promotion Management
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1080/10496491.2023.2253235
  
  
    Török, Anna  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Gomez-Borquez, Claudia L.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Gomez-Borquez, Claudia L.  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2537-6007, Centeno-Velázquez, Edgar
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2537-6007, Centeno-Velázquez, Edgar  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9718-8078 and Malota, Erzsébet
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9718-8078 and Malota, Erzsébet  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
  
(2023)
Empowerment through femvertising - Evidence from Mexico and Hungary.
    Feminist Media Studies
      .
    
    
     DOI 10.1080/14680777.2023.2268854
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
  
(2023)
Empowerment through femvertising - Evidence from Mexico and Hungary.
    Feminist Media Studies
      .
    
    
     DOI 10.1080/14680777.2023.2268854
  
  
    Berács, József and Malota, Erzsébet
  
(2000)
Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban.
    Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31
       (4).
    
     pp. 25-38.
    
  
  
    Kelemen, Zita  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2736-1653, Malota, Erzsébet
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2736-1653, Malota, Erzsébet  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 and Lendvai, Krisztián
  
(2024)
Identifying Cross-Cultural Communication Barriers in Global IT Rollout Projects.
    Periodica Polytechnica Social and Management Sciences
      .
    
    
     DOI 10.3311/PPso.23032
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 and Lendvai, Krisztián
  
(2024)
Identifying Cross-Cultural Communication Barriers in Global IT Rollout Projects.
    Periodica Polytechnica Social and Management Sciences
      .
    
    
     DOI 10.3311/PPso.23032
  
  
    Bogáromi, Eszter and Malota, Erzsébet
  
(2017)
Kulturális sokk és fogyasztói akkulturáció – kétirányú, interdiszciplináris megközelítésben.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48
       (4).
    
     pp. 6-17.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.03
  
  
    Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna
  
(2020)
Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében = Culture shock and positive word of mouth – Among international students in higher education.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (2).
    
     pp. 23-31.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.02
  
  
    Mucsi, Attila  ORCID: https://orcid.org/0009-0005-6135-2629 and Malota, Erzsébet
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-6135-2629 and Malota, Erzsébet  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
  
(2025)
Mediating Role of Service Quality in the Relationship Between Self-Determined Study Abroad Motivations and Satisfaction.
    Journal of Studies in International Education
      .
    
    
     DOI 10.1177/10283153251316938
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
  
(2025)
Mediating Role of Service Quality in the Relationship Between Self-Determined Study Abroad Motivations and Satisfaction.
    Journal of Studies in International Education
      .
    
    
     DOI 10.1177/10283153251316938
  
  
    Török, Anna  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Horváth, Anna
  
(2022)
Mi a titkuk? Nemi egyenlőség és a nőket megerősítő, femvertising reklámok Magyarországon és Izlandon.
    Magyar Tudomány, 183
       (12).
    
     pp. 1518-1532.
     DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.12.2
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Horváth, Anna
  
(2022)
Mi a titkuk? Nemi egyenlőség és a nőket megerősítő, femvertising reklámok Magyarországon és Izlandon.
    Magyar Tudomány, 183
       (12).
    
     pp. 1518-1532.
     DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.12.2
  
  
    Bogáromi, Eszter, Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás
  
(2018)
Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba!: A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei.
    
      In:  
      A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
    
    
    Selye János Egyetem, Komárom, pp. 72-82.
    .  ISBN 978-80-8122-236-8
    
  
  
    Gyulavári, Tamás, Malota, Erzsébet and Bogáromi, Eszter
  
(2018)
Percepció, attitűd és követett magatartás az egészséges táplálkozás terén
– egy hazai empirikus felmérés eredményei = Perception, Attitude and Behaviour Regarding Healthy Eating
Results of an Empirical Research in Hungary.
    
      In:  
      A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
    
    
    Selye János Egyetem, Komárom, pp. 848-860.
    .  ISBN 978-80-8122-236-8
    
  
  
    Malota, Erzsébet  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 and Mucsi, Attila
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 and Mucsi, Attila  ORCID: https://orcid.org/0009-0005-6135-2629
  
(2019)
Sok(k) meglepetés Magyarországon : Kultúrsokk és országimázs magyar és külföldi hallgatók szemével.
    Jel-Kép: Kommunikáció, közvélemény, média, 8
       (1).
    
     pp. 53-62.
     DOI 10.20520/JEL-KEP.2019.1.53
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-6135-2629
  
(2019)
Sok(k) meglepetés Magyarországon : Kultúrsokk és országimázs magyar és külföldi hallgatók szemével.
    Jel-Kép: Kommunikáció, közvélemény, média, 8
       (1).
    
     pp. 53-62.
     DOI 10.20520/JEL-KEP.2019.1.53
  
  
    Mucsi, Attila and Malota, Erzsébet
  
(2018)
Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és
külföldi szemmel = Beauty and the Beast – tourism and culture shock in Hungary through the lenses of a
foreigner.
    
      In:  
      A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
    
    
    Selye János Egyetem, Komárom, pp. 678-688.
    .  ISBN 978-80-8122-236-8
    
  
  
    Malota, Erzsébet  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 and Mucsi, Attila
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 and Mucsi, Attila  ORCID: https://orcid.org/0009-0005-6135-2629
  
(2025)
The impact of acculturative stress and sociocultural adaptation on international student satisfaction and loyalty.
    International Journal of Intercultural Relations, 109
      .
    
    
     DOI 10.1016/j.ijintrel.2025.102292
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-6135-2629
  
(2025)
The impact of acculturative stress and sociocultural adaptation on international student satisfaction and loyalty.
    International Journal of Intercultural Relations, 109
      .
    
    
     DOI 10.1016/j.ijintrel.2025.102292
  
  
    Bifkovics, Bettina  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4482-3060 and Malota, Erzsébet
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4482-3060 and Malota, Erzsébet  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
  
(2024)
Önkéntesség a szájreklám és a szervezetek kommunikációjának tükrében – Integratív szakirodalmi szintézis és javasolt kutatási irányok.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (4).
    
     pp. 63-76.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.04.05
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
  
(2024)
Önkéntesség a szájreklám és a szervezetek kommunikációjának tükrében – Integratív szakirodalmi szintézis és javasolt kutatási irányok.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (4).
    
     pp. 63-76.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.04.05
  
  
    Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X
  
(2015)
Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint.
    In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X
  
(2015)
Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint.
    In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.
  
  
    Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter
  
(2019)
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50
       (1).
    
     pp. 80-88.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:58:26 2025 UTC.