Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 20.

Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2018) #Mutimiteszel: Élelmiszer vásárlási és fogyasztási preferenciák, étkezési szokások a magyar lakosság körében = Food purchasing and food consumption preferences and eating habits among Hungarian consumers. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 710-720. . ISBN 978-80-8122-236-8

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Szebenszki, Noémi ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8323-1857, Kriveczky, Villő ORCID: https://orcid.org/0009-0001-0285-7644 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 (2024) A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás – Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (2). pp. 17-29. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.02.02

Berács, József and Malota, Erzsébet (2007) A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (3). pp. 28-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.03.03

Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila (2020) A külföldi cserehallgatók egyetemi támogatásának lehetőségei az oktatásturizmus és a nemzetköziesedés tükrében = University support for exchange students – in the context of educational tourism and internationalization. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 35-43. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.4

Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna (2020) A külföldi tanulási motivációk és a felsőoktatással való elégedettség összefüggései. Educatio, 29 (1). pp. 116-124. DOI https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.1.9

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2018) A magyar kultúraszemélyiség észlelésének különbségei a magyarok és a külföldiek között. Turizmus Bulletin, 18 (2). pp. 4-11.

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila (2021) A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes in traditional advertising and femvertising. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 5-14. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01

Kelemen, Zita and Malota, Erzsébet (2011) An empirical study of international private label branding in the food sector in Hungary. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - Conference Proceedings. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, pp. 135-141. . ISBN 9789736406812

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2014) Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (1). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.01.01

Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet, Faria, Luciana N. and Martinez, Luis F. (2023) Customer-to-Customer Communication: Referral of High and Low Involvement Products through Stimulated Word-of-Mouth. Journal of Promotion Management . DOI https://doi.org/10.1080/10496491.2023.2253235

Berács, József and Malota, Erzsébet (2000) Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 25-38.

Bogáromi, Eszter and Malota, Erzsébet (2017) Kulturális sokk és fogyasztói akkulturáció – kétirányú, interdiszciplináris megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 6-17. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.03

Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna (2020) Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében = Culture shock and positive word of mouth – Among international students in higher education. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (2). pp. 23-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.02

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Horváth, Anna (2022) Mi a titkuk? Nemi egyenlőség és a nőket megerősítő, femvertising reklámok Magyarországon és Izlandon. Magyar Tudomány, 183 (12). pp. 1518-1532. DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.12.2

Bogáromi, Eszter, Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2018) Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba!: A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 72-82. . ISBN 978-80-8122-236-8

Gyulavári, Tamás, Malota, Erzsébet and Bogáromi, Eszter (2018) Percepció, attitűd és követett magatartás az egészséges táplálkozás terén – egy hazai empirikus felmérés eredményei = Perception, Attitude and Behaviour Regarding Healthy Eating Results of an Empirical Research in Hungary. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 848-860. . ISBN 978-80-8122-236-8

Mucsi, Attila and Malota, Erzsébet (2018) Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és külföldi szemmel = Beauty and the Beast – tourism and culture shock in Hungary through the lenses of a foreigner. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 678-688. . ISBN 978-80-8122-236-8

Bifkovics, Bettina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4482-3060 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 (2024) Önkéntesség a szájreklám és a szervezetek kommunikációjának tükrében – Integratív szakirodalmi szintézis és javasolt kutatási irányok. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (4). pp. 63-76. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.04.05

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2019) „Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 80-88. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08

This list was generated on Fri May 3 01:54:32 2024 UTC.