Number of items: 23.
Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter
(2018)
#Mutimiteszel:
Élelmiszer vásárlási és fogyasztási preferenciák, étkezési szokások a
magyar lakosság körében =
Food purchasing and food consumption preferences and eating habits among Hungarian
consumers.
In:
A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 710-720.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Szebenszki, Noémi ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8323-1857, Kriveczky, Villő ORCID: https://orcid.org/0009-0001-0285-7644 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
(2024)
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás – Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
(2).
pp. 17-29.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.02.02
Berács, József and Malota, Erzsébet
(2007)
A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38
(3).
pp. 28-39.
DOI 10.14267/VEZTUD.2007.03.03
Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
(2020)
A külföldi cserehallgatók egyetemi támogatásának
lehetőségei az oktatásturizmus és
a nemzetköziesedés tükrében = University support for exchange students – in the context of educational tourism
and internationalization.
Turizmus Bulletin, 20
(1).
pp. 35-43.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.4
Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna
(2020)
A külföldi tanulási motivációk és a felsőoktatással való elégedettség összefüggései.
Educatio, 29
(1).
pp. 116-124.
DOI https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.1.9
Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás
(2018)
A magyar kultúraszemélyiség észlelésének különbségei
a magyarok és a külföldiek között.
Turizmus Bulletin, 18
(2).
pp. 4-11.
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
(2021)
A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes
in traditional advertising and femvertising.
Marketing & Menedzsment, 55
(4).
pp. 5-14.
DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01
Kelemen, Zita and Malota, Erzsébet
(2011)
An empirical study of international private label branding in the food sector in Hungary.
In:
Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - Conference Proceedings.
Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, pp. 135-141.
. ISBN 9789736406812
Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás
(2014)
Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45
(1).
pp. 2-13.
DOI 10.14267/VEZTUD.2014.01.01
Malota, Erzsébet, Bogáromi, Eszter and László, Tamás
(2024)
Building a bridge with others : Alternative patterns of the acculturation process through the eyes of immigrants and members of the receiving culture.
International Journal of Cross Cultural Management
.
DOI 10.1177/14705958241252313
Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet, Faria, Luciana N. and Martinez, Luis F.
(2023)
Customer-to-Customer Communication: Referral of High and Low Involvement Products through Stimulated Word-of-Mouth.
Journal of Promotion Management
.
DOI https://doi.org/10.1080/10496491.2023.2253235
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Gomez-Borquez, Claudia L. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2537-6007, Centeno-Velázquez, Edgar ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9718-8078 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
(2023)
Empowerment through femvertising - Evidence from Mexico and Hungary.
Feminist Media Studies
.
DOI 10.1080/14680777.2023.2268854
Berács, József and Malota, Erzsébet
(2000)
Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban.
Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31
(4).
pp. 25-38.
Kelemen, Zita ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2736-1653, Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 and Lendvai, Krisztián
(2024)
Identifying Cross-Cultural Communication Barriers in Global IT Rollout Projects.
Periodica Polytechnica Social and Management Sciences
.
DOI 10.3311/PPso.23032
Bogáromi, Eszter and Malota, Erzsébet
(2017)
Kulturális sokk és fogyasztói akkulturáció – kétirányú, interdiszciplináris megközelítésben.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48
(4).
pp. 6-17.
DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.03
Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna
(2020)
Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében = Culture shock and positive word of mouth – Among international students in higher education.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(2).
pp. 23-31.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.02
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Horváth, Anna
(2022)
Mi a titkuk? Nemi egyenlőség és a nőket megerősítő, femvertising reklámok Magyarországon és Izlandon.
Magyar Tudomány, 183
(12).
pp. 1518-1532.
DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.12.2
Bogáromi, Eszter, Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás
(2018)
Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba!: A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei.
In:
A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 72-82.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Gyulavári, Tamás, Malota, Erzsébet and Bogáromi, Eszter
(2018)
Percepció, attitűd és követett magatartás az egészséges táplálkozás terén
– egy hazai empirikus felmérés eredményei = Perception, Attitude and Behaviour Regarding Healthy Eating
Results of an Empirical Research in Hungary.
In:
A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 848-860.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Mucsi, Attila and Malota, Erzsébet
(2018)
Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és
külföldi szemmel = Beauty and the Beast – tourism and culture shock in Hungary through the lenses of a
foreigner.
In:
A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 678-688.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Bifkovics, Bettina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4482-3060 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
(2024)
Önkéntesség a szájreklám és a szervezetek kommunikációjának tükrében – Integratív szakirodalmi szintézis és javasolt kutatási irányok.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
(4).
pp. 63-76.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.04.05
Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X
(2015)
Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint.
In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.
Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter
(2019)
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50
(1).
pp. 80-88.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08
This list was generated on Fri Nov 22 01:56:29 2024 UTC.