Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 35.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2013) A családi fészekben élő fiatal felnőttek és fogyasztói döntéseik (In the family nest living young adults and their consumer decisions). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (9). pp. 22-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.09.02

Jáki, Erika and Neulinger, Ágnes (2013) A gazdasági világválság növelte az optimizmust? Statisztikai Szemle, 91 (6). pp. 581-604.

Neulinger, Ágnes and Radó, Márta (2015) A gyermeknevelés hatása a háztartások kiadási szerkezetére. Statisztikai Szemle, 93 (7). pp. 662-688.

Neulinger, Ágnes (2010) A mobiltelefon piackutatási alkalmazásának lehetőségei. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapest, Magyarország.

Kasza-Kelemen, Kata, Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761, Kiss, Gabriella ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5817-9037, Veress, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9945-2901 and Lazányi, Orsolya ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3232-091X (2022) A társas tanulás eredményei a fenntartható fogyasztást előmozdító budapesti gyakorlatközösségekben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (1). pp. 2-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.01.01

Hofmeister Tóth, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5883-054X and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Az idősek iránti attitűd és az idős fogyasztók ábrázolása a tv reklámokban Magyarországon. Jel-Kép: Kommunikáció Közvélemény Média, 2 (2). pp. 65-80. DOI https://doi.org/10.20520/JEL-KEP.2021.2.65

Hofmeister Tóth, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5883-054X, Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 and Piskóti, Marianna (2020) Az értékválasztás és a kognitív életkor közötti kapcsolat a magyar 50 év feletti lakosság körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7-8). pp. 53-64. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.05

Neulinger, Ágnes (2012) Becsült részvételi valószínűség szerinti párosítás a marketingprogramok értékelésében. Statisztikai Szemle, 90 (9). pp. 867-877.

Birtalan, Ilona Liliána, Bartha, Attila, Neulinger, Ágnes, Bárdos, György and Oláh, Attila (2020) Community Supported Agriculture as a Driver of Food-Related Well-Being. Sustainability, 12 (11). DOI https://doi.org/10.3390/su12114516

Neulinger, Ágnes and Radó, Márta (2015) Családi életciklusok szerint eltérő fogyasztási minták elemzése. Közgazdasági Szemle, 62 (4). pp. 415-437.

Neulinger, Ágnes (2011) Családon belüli kommunikáció és a referenciacsoport hatása egyszülős és teljes családokban. In: Marketing Oktatók Klub Konferencia, 2011. augusztus 29-30., Pécs, Magyarország.

Omar, Irigoyen Carlos, Neulinger, Ágnes and Molnár-Csomós, Ilona (2019) Egy nagyszabású rendezvény hatása a rossz városimázsra: Ferenc pápa látogatásának befolyása Juarez város megítélésére. Turizmus Bulletin, 19 (2). pp. 24-33.

Neulinger, Ágnes and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Fiatal felnőttek családi rítusai és a felnőtté válás jellemzői a családtól való leválás idején. Szociológiai Szemle, 27 (1). pp. 64-89.

Neulinger, Ágnes, Simon, Judit, Kelemen, Kata, Hofmeister Tóth, Ágnes and Bódi, Edit (2010) Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán - a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services – Examination of hybrid consumption). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (6). pp. 50-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.06.05

Hofmeister-Tóth, Ágnes and Neulinger, Ágnes (2011) Generational differences in consumption patterns in Hungary. International Journal Economics and Business Research, 3 (1). pp. 118-130. DOI 10.1504/IJEBR.2011.037437

Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761, Nagy, Míra Júlia, Petróczi, Zsuzsa, Kiss, Gabriella ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5817-9037 and Veress, Tamás (2023) Hogyan támogathatja a közösség a fenntarthatóbb életmódot? Marketing & Menedzsment, 57 (1). pp. 15-24. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.01.02

Bodon, György, Kajos, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3852-3291 and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2023) Kell még szurkoló a stadionokba? A csapattal való szurkolói azonosulás és a csapathoz való kötődés vizsgálata egy hazai futballklub esetébe. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (7-8). pp. 13-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.07-08.02

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kainzbauer, Astrid, Brück, Frank and Neulinger, Ágnes (2005) Kulturális értékek, kulturális dimenziók és kulturális standardok : Empirikus vizsgálat a bécsi és a budapesti menedzserek körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (2). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.02.01

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

Hofmeister Tóth, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5883-054X, Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 and Debreceni, János (2021) Measuring Discrimination against Older People Applying the Fraboni Scale of Ageism. Information, 12 (11). DOI https://doi.org/10.3390/info12110458

Kucsera, Melitta and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 61-70. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2012) Mennyire önállóak a fiatal felnőttek vásárlásaikban? A családi környezet befolyásának vizsgálata fiatal felnőtt gyermekek vásárlására. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 18. országos konferenciája, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2014) Mother-child interactions in youth purchase decisions. Society and Economy, 36 (3). pp. 387-406. DOI 10.1556/SocEc.36.2014.3.4

Neulinger, Ágnes (2019) Recenzió Rekettye Gábor: Értékteremtés 4.0 című könyvéhez. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 89-90. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.09

Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Reflexivity and Inclusiveness in Curriculum Development. The Experience of a Master's Class. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2021.07.04

Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.07.03

Hofmeister Tóth, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5883-054X and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2022) The Importance and Realization of Personal Values and Cognitive Age. Market-Tržište, 34 (1). pp. 25-40. DOI https://doi.org/10.22598/mt/2022.34.1.25

Neulinger, Ágnes (2011) The impact of family forms on interpersonal influence between single parent and full families. In: Academy of Marketing Conference, 2011, 5-7 July, 2011, Liverpool, United Kingdom.

Kiss, Gabriella ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5817-9037, Lazányi, Orsolya, Taxner, Tünde, Veress, Tamás and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2024) The transformation of sustainable lifestyle practices in ecoclubs. Cleaner and Responsible Consumption, 13 . DOI https://doi.org/10.1016/j.clrc.2024.100189

Neulinger, Ágnes (2008) Társas kapcsolatok és interakció a szabadidősportban (Social relationships and interaction in the leisure sport). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (10). pp. 23-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.10.03

Neulinger, Ágnes (2016) Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 63-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.11

Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761, Kiss, Gabriella ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5817-9037 and Veress, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9945-2901 (2023) Urban Communities for Transition toward Sustainable Behavior in the Context of Authoritarianism. Society & Natural Resources: An International Journal, 36 (5). pp. 479-496. DOI https://doi.org/10.1080/08941920.2023.2175282

Lányi, Beatrix ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9902-1439, Jakopánecz, Eszter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5032-1115, Csóka, László ORCID: https://orcid.org/0009-0005-1255-198X and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2024) Versengő szempontok a magyarok élelmiszer és háztartási cikk fogyasztásában – Az árérzékenység és a környezettudatosság fontossága. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (1). pp. 27-38. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.01.03

Neulinger, Ágnes and Kenesei, Zsófia (2016) Vásárlási szokások a családi életciklusokban: a vasárnapi zárva tartás hatása a családi vásárlásokra. Corvinus Marketing Studies, 2016 (1). pp. 1-27.

Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 and Birtalan, Ilona Liliána (2021) Élelmiszer-igazságosság, avagy hogyan lehet igazságos az élelmiszerrendszer a termelőtől a fogyasztó asztaláig? = Food justice: How is it possible Farm-totable? Szociológiai Szemle, 31 (2). pp. 85-107. DOI https://doi.org/10.51624/SzocSzemle.2021.2.4

This list was generated on Fri May 3 01:53:02 2024 UTC.