Corvinus
Corvinus

Mit adnak nekünk az esettanulmányok? Az esettanulmány-módszer áttekintése = What do we get out from case studies? Review of case method

Ábrahám, Zsolt (2018) Mit adnak nekünk az esettanulmányok? Az esettanulmány-módszer áttekintése = What do we get out from case studies? Review of case method. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
631kB

Abstract

A műhelytanulmány áttekinti az esetmódszer nemzetközi szakirodalmát, célja, hogy átfogó képet adjon a módszer alkalmazhatóságáról. A tanulmány három kutatási kérdést vizsgál meg. Egyrészt, arra a kérdésre keresi a választ, mit is tekintünk esettanulmány alapú oktatási módszernek, másrészt, hogy kik az esettanulmány-alapú oktatás szereplői, harmadrészt pedig, hogy mikor, milyen oktatási helyzetekben érdemes az esettanulmány-módszert alkalmazni az üzleti képzésben. ----- This study reviews the international literature about case method. The main objective of this paper is to provide a comprehensive overview on the application of case solving. This working paper examines three research questions. Firstly, what is the case study based teaching method, secondly who are the main actors of the case study based teaching. Finally the study reviews when and in what kind of educational situation does the case methods is the most appropriate.

Item Type:Monograph (Working Paper)
Series Name:Vállalatgazdaságtan Intézet Műhelytanulmányok
Series Number / Identification Number:169
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, oktatásmódszertan, üzleti képzés, esettanulmány-módszer, case study, teaching method, business education, case method
Subjects:Decision making
Culture, sport
Business economics
Education
Pedagogy
ID Code:3639
Deposited By: Krisztina Kulcsár
Deposited On:03 Sep 2018 07:28
Last Modified:12 Sep 2018 12:02

Repository Staff Only: item control page