Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media" and Year is [pin missing: value2]

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 15.

Nagy, Ákos and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián and Simon, Judit and Kiss, Viktor (2017) Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction. Society and Economy, 39 (1). pp. 141-160. ISSN 1588-9726 DOI 10.1556/204.2016.004 (In Press)

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók. In: EMOK – XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016. augusztus 29-31., Debrecen, Magyarország.

Neulinger, Ágnes and Kenesei, Zsófia (2016) Vásárlási szokások a családi életciklusokban: a vasárnapi zárva tartás hatása a családi vásárlásokra. Corvinus Marketing Studies, 2016 (1). pp. 1-27. ISSN 2062-2376

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Bohl, Patrick (2014) The impact of airport shopping environments and dwell time on consumer spending. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (11). pp. 11-24. ISSN 0133-0179

Zátori, Anita (2014) Az élménymenedzsment koncepcionális alapjai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (9). pp. 57-66. ISSN 0133-0179

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

Horváth, Dóra and Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star. Participations. Journal of Audience and Perception Studies, 9 (2). pp. 526-557. ISSN 1749-8716

Bohl, Patrick (2012) The effects of store atmosphere on shopping behaviour - A literature review. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58. ISSN 2068-3537

Nyirő, Nóra and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra (2012) Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése. Médiakutató, 13 (3). pp. 97-114. ISSN 1586-8389

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2011) A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Mitev, Ariel Zoltán and Horváth , Dóra (2008) A posztmodern marketing rózsaszirmai. Vezetéstudomany / Budapest Management Review, 39 (9). pp. 4-18. ISSN 0133-0179

Horváth , Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2008) A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje. In: Marketing Oktatók Országos Konferenciája, 2008. augusztus 28-29., Budapest.

Berács, József and Gyulavári, Tamás and Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

This list was generated on Fri Apr 28 01:46:03 2017 CEST.