Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is [pin missing: value2]

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 154.

Kemény, Ildikó, Simon, Judit, Berezvai, Zombor and Kun, Zsuzsanna (2021) Marketingkutatás kvantitatív módszerei. Segédanyag SPSS program használatához. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézet, Budapest. . ISBN 978-963-503-864-0

Hofmeister Tóth, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5883-054X, Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 and Piskóti, Marianna (2020) Az értékválasztás és a kognitív életkor közötti kapcsolat a magyar 50 év feletti lakosság körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7-8). pp. 53-64. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.05

Pinke-Sziva, Ivett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Kolos, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X, Kovács, Edina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8398-1603 and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2020) Társadalmi innováció a városi desztinációk versenyképességének szolgálatában. Fókuszban az éjszakai gazdaság hatásainak menedzselése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7-8). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.01

Varga, Ákos, Simon, Judit, Pintér, Attila, Tóth, Lilla and Kozák, Lajos (2020) A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi – neuromarketing-kutatás. Az ismertség által okozott implicit agykérgi aktivitásmoduláció vizsgálatára = Neural correlates of consumers’ ethnocentrism. Implicit modulation of cortical activations caused by familiarity. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 45-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.05

Simon, Judit and Varga, Ákos (2020) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 43-44. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04

Bauer, András, Berács, József and Gáti, Mirkó (2019) Marketingkutatások változásai – visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján = Changes of research in marketing – Retrospective analysis based on publications in an academic journal. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 32-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.04

Horváth, Daniella, Mitev, Ariel Zoltán and Korcsmáros, Enikő (2019) A vállalati innováció dimenzióinak feltárása az értékesítő nézőpontjából ---- Exploring the dimensions of enterprise innovation from the salesman's perspective. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (10). pp. 26-38. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.10.03

Bauer, András, Mitev, Ariel Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (9). pp. 6-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02

Kenesei, Zsófia and Bali, Zsófia (2019) Méltányosság vagy racionalitás? A túlzott kompenzáció hatása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (7-8). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.07.01

Bauer, András, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2019) A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége. Közgazdasági Szemle, 66 (1). pp. 95-113. DOI 10.18414/KSZ.2019.1.95

Agárdi, Irma (2019) A tapintás iránti preferencia mediáló hatása a fogyasztó neme, a termék típusa és a csatornaválasztás kapcsolatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 70-79. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.07

Merkl, Márta (2019) A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 113-118. . ISBN 978-963-503-798-8

Balla, Dorottya and Varga, Ákos (2019) A közösségimédia-marketing vizsgálata táplálékkiegészítő márkák példáján keresztül. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 51-63. . ISBN 978-963-503-798-8

Horváth, Dóra (2019) A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 65-74. . ISBN 978-963-503-798-8

Ásványi, Katalin and Áncsán, Dóra (2019) CSR-kampányok a nemzetközi piacon. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 135-146. . ISBN 978-963-503-798-8

Chaker, Hager (2019) Corporate Social Responsibility and its importance from the general to the hospitality sectors: A Literature Review. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 147-164. . ISBN 978-963-503-798-8

Szalma, Lilla Bettina and Varga, Ákos (2019) Egy új biotermékkel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 119-134. . ISBN 978-963-503-798-8

Tomka, Márton and Csordás, Tamás (2019) Magyar pénzügyi hirdetések retorikai elemzése. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 97-112. . ISBN 978-963-503-798-8

Komár, Zita (2019) Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 76-96. . ISBN 978-963-503-798-8

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2019) The importance of institutional trust for financial service providers among young adults and their parents in an emerging market. Society and Economy, 41 (2). pp. 211-225. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.005

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06

Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01

Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 42-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05

Bauer, András (2018) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 2-4.

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 11-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02

Hubert, Jozsef (2018) Corporate self-disclosure in social media. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (11). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.11.01

Zsóka, Ágnes and Vajkai, Éva (2018) Corporate sustainability reporting: scrutinising the requirements of comparability, transparency and reflection of sustainability performance. Society and Economy, 40 (1). pp. 19-44. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.1.3

Keszey, Tamara (2018) Bizalom és vezetői információfelhasználás: a hatalom moderáló hatása. Statisztikai Szemle, 96 (2). pp. 164-181. DOI https://doi.org/10.20311/stat2018.02.hu0164

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2018) Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (1). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.01

Csutora, Mária and Zsóka, Ágnes (2018) Fogyasztás csökkentése a jóllét megőrzése mellett? A gazdasági válság tanulságai fenntarthatósági szempontból. In: Környezet, gazdaság, társadalom. Tanulmányok Kerekes Sándor 70. születésnapja tiszteletére. Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Kaposvár, pp. 93-105. . ISBN 978-615-5599-54-5

Mitev, Ariel Zoltán, Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) A magányos farkasok útja. Kihíváskeresés és hibákból való tanulás hatása az adaptív értékesítési magabiztosságra és az észlelt teljesítményre. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 32-37. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.04

Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Zsukk, János (2017) Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 38-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05

Somosi, Ágnes (2017) A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással. Statisztikai Szemle, 95 (7). pp. 744-764. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.07.hu0744

Agárdi, Irma, Alt, Mónika-Anetta and Berezvai, Zombor (2017) A nemzetközi diverzifikáció, az innováció és a teljesítmény kapcsolata az európai élelmiszer-kiskereskedelemben. Közgazdasági Szemle, 64 (7-8). pp. 805-822. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2017.7-8.805

Agárdi, Irma (2017) Csináljunk fesztivált! Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (6-7). p. 73. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.09

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) The role of economic and psychological costs in service elimination. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (5). pp. 14-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.02

Kolos, Krisztina, Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Hubert, Jozsef (2017) Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 67-78. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.06

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.01

Agárdi, Irma and Gyulavári, Tamás (2017) CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 40-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.04

Mitev, Ariel Zoltán and Kelemen-Erdős, Anikó (2017) Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 26-34.

Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.05

Prónay, Szabolcs, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Buzás, Norbert (2017) Jó szabadalomnak nem kell cégér?! – A marketingorientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiatranszfer-irodáknál. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 70-80. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.07

Kenesei, Zsófia (2017) A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben. Statisztikai Szemle, 95 (1). pp. 29-50. DOI 10.20311/stat2017.01.hu0029

Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2017) Elkötelezett kapcsolatok és nemzetköziesedés – vállalataink innovációs teljesítményének két fontos forrása. Statisztikai Szemle, 95 (8-9). pp. 823-846. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.08-09.hu0823

Neulinger, Ágnes and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Fiatal felnőttek családi rítusai és a felnőtté válás jellemzői a családtól való leválás idején. Szociológiai Szemle, 27 (1). pp. 64-89.

Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2016) Az információrendszerek sikere a magyar nagyvállalatoknál – A marketingmenedzser perspektívája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (12). pp. 83-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.08

Csutora, Mária and Zsóka, Ágnes (2016) Az értékvezérelt élet szerepe az ökológiai lábnyom csökkentésében. Köz-gazdaság, 11 (4). pp. 49-63.

Hubert, Jozsef (2016) Marketingmérés – két eset az on-line marketing világából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 41-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.04

Keszey, Tamara and Biemans, Wim (2016) Sales–marketing encroachment effects on innovation. Journal of Business Research, 69 (9). pp. 3698-3706. DOI 10.1016/j.jbusres.2016.03.032

Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.07.03

Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Az értékesítővé válás folyamata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 23-35. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.03

Zsótér, Boglárka, Németh, Erzsébet and Béres, Dániel (2016) A pénzügyi kultúra személyiség-, attitűd- és viselkedésbeli komponensei (összehasonlító elemzés). Kultúra és közösség, 20 (3). pp. 89-102.

Juhász-Dóra, Katalin and Vajkai, Éva (2016) The Butler wears Prada. A Hungarian case-study based on the analysis of the uniform and hotel industry from the point of sustainability. In: Kodolányi International Research Week- Issues of Social Responsibility, 11-15 April 2016, Budapest, Hungary.

Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2016) The Effect of Relation-Specific Investments in the Supply Chain Triad on Innovation Performance. Management, 11 (2). pp. 123-138.

Hubert, Jozsef (2015) Enhancing Promotional Strategies through the Use of Web 2.0. Corvinus Marketing Studies, 2015 (1). pp. 1-15.

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina (2015) The Impact of Proactive Strategies on Market Performance in Economic Downturn: the Case of Hungary. In: Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues, September 16-18 2015, Vienna, Austria.

Gyulavári, Tamás, Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Kolos, Krisztina and Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X (2015) A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X (2015) Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Zsótér, Boglárka, Béres, Dániel and Németh, Erzsébet (2015) A magyar fiatalok jellemzése pénzügyi attitűdjeik és magatartásuk mentén – Vizsgálat a felsőoktatásban tanulók pénzügyi attitűdjeiről és magatartásáról = Characterization of the Hungarian youth with their financial attitudes and behaviours – A survey about the financial behaviour and attitudes of students. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (6). pp. 70-80. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.06.07

Keszey, Tamara (2015) Bizalom és vállalati teljesítmény. A bizalom szerepe az aszimmetrikus információk minőségének vállalati észlelésében és azok vezetői döntéshozatalban való felhasználásában = Trust and corporate performance. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (6). pp. 2-11. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.06.01

Berács, József, Derényi, András, Kováts, Gergely, Polónyi, István and Temesi, József (2015) Magyar Felsőoktatás 2014. Stratégiai helyzetértékelés (második rész). Köz-gazdaság, 10 (2). pp. 41-66.

Mitev, Ariel Zoltán, Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor (2015) Halászkirályok hanghullámai - Az idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményeinek megértése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (4). pp. 23-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.04.03

Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével (Examination of the intercultural service experiences with grounded theory method). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). p. 2. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.03.01

Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (1). pp. 2-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.01.01

Szőcs, Attila and Berács, József (2015) A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése. Szigma, 44 (1-2). pp. 99-125.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2014) Mother-child interactions in youth purchase decisions. Society and Economy, 36 (3). pp. 387-406. DOI 10.1556/SocEc.36.2014.3.4

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. . ISBN 978-963-306-312-5

Keszey, Tamara (2014) Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation and its determining factors). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (3). pp. 39-48. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.03.04

Horváth, Dóra, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.07

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2014) Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (1). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.01.01

Keszey, Tamara and Kenesei, Zsófia (2014) An enhanced Servqual approach to measure service quality in higher education. In: Paradigm Shifts & Interactions. EMAC 2014 - European Marketing Academy - 43rd Annual Conference Proceedings. European Marketing Academy, Valencia, Spain, pp. 148-155. . ISBN 978-84-370-9453-3

Keszey, Tamara (2014) Hogyan lesz a piackutatásokból vállalati tudás? Kukába vagy hasznosításra? Élet és tudomány, 69 (31). pp. 982-984.

Keszey, Tamara (2014) How trust affects the use of information obtained through intra- and extraorganizational relationships? In: Paradigm Shifts & Interactions. Proceedings of the 43rd European Marketing Academy Conference (EMAC). European Marketing Academy, pp. 139-146. . ISBN 978-84-370-9453-3

Berács, József, Hrubos, Ildikó, Kováts, Gergely Ferenc ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1051-8829 and Temesi, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7045-5914 (2014) Magyar felsőoktatás 2013. Stratégiai helyzetértékelés. Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. .

Keszey, Tamara (2014) Marketing-tudás menedzsment a magyar nagyvállalatoknál. Kutatási összefoglaló vállalati szakemberek számára. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék, Budapest. (Unpublished)

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2013) A családi fészekben élő fiatal felnőttek és fogyasztói döntéseik (In the family nest living young adults and their consumer decisions). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (9). pp. 22-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.09.02

Gyulavári, Tamás (2013) A lojalitásprogramok menedzselése (Managing of loyalty programs). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (5). pp. 16-26. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.05.02

Nagy, Gábor and Berács, József (2013) Az exportpiac-orientáció előzményei és annak exportteljesítményre gyakorolt hatása a magyar felsőoktatási intézményekben (Antecedents to the export market orientation of Hungarian higher education institutions, and their export performance consequences). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (2). pp. 2-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.02.01

Keszey, Tamara (2013) A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása. In: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája, 2013. augusztus 28-29., Budapest, Magyarország.

Keszey, Tamara (2013) Sales-marketing interface and company performance. Is information use the missing link? In: Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World. 42nd annual EMAC conference. European Marketing Academy, pp. 136-143. . ISBN 978-9944-380-10-2

Keszey, Tamara, Biemans, Wim and Malshe, Avinash (2013) The Paradoxical Effects of Interactive Information Technology on Sales-Marketing Interface Communication1. In: 4th Conference on Enhancing Sales Force Productivity, July 14-16. 2013, Münster, Germany.

Kenesei, Zsófia, Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28.

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2013) „Magyar Felsőoktatás 2012” Túlélési forgatókönyvek. Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (10). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. .

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó (2012) Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében - a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe (E-commerce practises of the Hungarian companies – Role of market orientation and marketing environment). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 90-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.09

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2012) "Magyar Felsőoktatás 2011" Hazai vitakérdések – nemzetközi trendek. Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (9). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsıoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978-963-89082-4-7

Temesi, József and Hrubos, Ildikó and Berács, József (2012) Magyar Felsőoktatás 2012. Stratégiai helyzetértékelés. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest.

Nagy, Gábor and Berács, József (2012) A hazai kis - és középvállalatok teljesítményét befolyásoló stratégiai orientációk (The effect of strategic orientations on the performance of Hungarian SMEs). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 46-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.05

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatások a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79.

Mitev, Ariel Zoltán (2012) Grounded theory, a kvalitatív kutatás klasszikus mérföldköve (Grounded theory, the classic milestone of qualitative research). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (1). pp. 17-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.01.02

Bauer, András, Csepeti, Ádám, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme. Marketingmegközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. Hitelintézeti Szemle, 11 (4). pp. 298-324.

Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2012) A közösségi média mint online stratégiai eszköz. In: "Coopetition" Verseny és együttműködés a marketingben. Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 18. Országos Konferencia, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketingeszközök alkalmazásának hatása a versenyképességre = The Impact of Marketing Tools on Competitiveness. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Mitev, Ariel and Bauer, András (2012) A válság hatása a vállalatok marketingtevékenységére = The Impact of Financial Crisis on Marketing Activities of Hungarian Companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Keszey, Tamara (2012) Információ-felhasználási minták a magyar nagyvállalatoknál. In: Terepkutatás a magyar gazdaságban, 2012. november 16-17., Budapest, Magyarország.

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Investigation of factors influencing loyalty – The role of involvement, perceived risk and knowledge. In: 11th International Marketing Trends Conference, 19-21 January 2012, Venice, Italy.

Kolos, Krisztina (2012) Marketing és vállalatközi kapcsolatok - Kutatócsoport zárótanulmány. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2012) Mennyire önállóak a fiatal felnőttek vásárlásaikban? A családi környezet befolyásának vizsgálata fiatal felnőtt gyermekek vásárlására. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 18. országos konferenciája, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2012) Reading before buying - exploring consumer attitudes toward informative function of packaging. In: 11th International Marketing Trends Conference, 19-21 January 2012, Venice, Italy.

Gyulavári, Tamás (2011) A vállalatok árképzési gyakorlata a versenyképesség szolgálatában (The pricing practice of corporates and the competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 46-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.ksz.05

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2011) "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (6). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978-963-89082-1-6

Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. . ISBN 9789636423919

Mitev, Ariel Zoltán and Dörnyei, Krisztina (2011) A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról = The renaissance of the motion pictures: wide shot of the videography. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 774-784. . ISBN 9789636423919

Berács, József (2011) Diák mobilitás és Magyarország vonzereje. In: "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest, pp. 44-54. . ISBN 9789638908216

Kolos, Krisztina, Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. . ISBN 9789736406812

Keszey, Tamara (2011) How market information is transformed into marketing knowledge? Acta Oeconomica, 61 (3). pp. 313-336. DOI 10.1556/AOecon.61.2011.3.4

Gyulavári, Tamás, Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. . ISBN 9789736406812

Dörnyei, Krisztina (2010) A csomagoláson található információtartalom újragondolása sokdimenziós skálázással az élelmiszeripar példáján (Rethinking of information content on food packaging using multidimensional scaling). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (12). pp. 57-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.12.05

Csepeti, Ádám (2010) A Miles és Snow-féle stratégiatipológia kutatási kérdései (Research issues of Miles and Snow strategic typology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (11). pp. 15-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.11.02

Dörnyei, Krisztina and Mitev, Ariel Zoltán (2010) Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (4). pp. 55-68. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.04.06

Berács, József and Temesi, József and Hrubos, Ildikó, eds. (2010) "Magyar Felsőoktatás 2009" Konferencia előadások. NFKK Füzetek (4). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978 963 06 9061 4

Gyulavári, Tamás (2010) A többcsatornás értékesítési rendszerek kihívásai - az online értékesítési csatorna integrálásának lehetőségei. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest.

Keszey, Tamara (2010) Az információs technológia szerepe a magyar nagyvállalatok marketing tevékenységének támogatásában. Corvinus Marketing Tanulmányok, 1 (1). pp. 15-28.

Gyulavári, Tamás (2010) The effects of experience in loyalty card adoption on the importance of the attributes of loyalty schemes. In: 1st EMAC Regional Conference on Marketing Theory Challenges in Emerging Societies, 2010 szeptember 24-25., Budapest.

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2009) "Magyar Felsőoktatás 2008" Konferencia előadások. NFKK Füzetek (1). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978-963-503-395-9

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2009) Hosszabb kar vagy nagyobb fül? A kiterjesztett én fogyasztói dimenziói. In: Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztó. Marketing Oktatók Klubjának 15. Jubileumi Konferenciája, 2009.08.25 - 2009.08.26., Kaposvár, Magyarország.

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.03

Demeter, Krisztina and Kolos, Krisztina (2008) A marketing, a termelés és a logisztika hozzájárulása a vállalati eredményességhez (The Contribution of Marketing, Production and Logistics to Business Performance). Szigma, 39 (3-4). pp. 199-218.

Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. . ISBN 978 963 9698 65 9

Keszey, Tamara (2007) Az informatika helyzete és lehetőségei a magyar nagyvállalatok marketing- és értékesítési tevékenységének támogatásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (11). pp. 27-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.11.03

Keszey, Tamara (2007) A piaci információk szerepe a vezetői döntéshozatalban és a tudásteremtésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 42-58. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.04

Bauer, András, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.05

Berács, József and Malota, Erzsébet (2007) A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (3). pp. 28-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.03.03

Agárdi, Irma and Bauer, András (2007) A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi marketing tevékenységére és teljesítményére = Effects of the retail strategic alliances to the retailers' marketing activity and performance. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (1). pp. 25-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.01.04

Keszey, Tamara (2007) Hogyan lesz a piackutatásból marketingtudás? Statisztikai Szemle, 85 (4). pp. 332-358.

Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2005) Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 19-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.02

Kenesei, Zsófia (2005) Az árinformációk keresése, feldolgozása és felhasználása a vásárlások során: A szakértelem és az érdekeltség szerepe. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 39-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.05

Zsóka, Ágnes (2004) A vállalati környezeti tudatosság dimenzióinak mérési lehetőségei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (ksz.). pp. 109-120.

Agárdi, Irma (2004) Marketingelmélet a gyakorlatban / szerk. Berács József [et al.] (Könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (10). pp. 57-59.

Bauer, András (2003) Fogyasztói érték és vállalati érdek az internet használatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (10). pp. 57-62.

Keszey, Tamara (2003) Hogyan hasznosulnak a piackutatásból származó információk a vállalatok marketingmenedzsment gyakorlatában? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (11). pp. 32-45.

Berács, József (2003) Marketing és piaci siker. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (7-8). p. 105.

Berács, József (2003) Piacorientáció, érték és a marketing. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (5). pp. 13-25.

Bauer, András (2003) Westel : A magyar mobilkommunikációs piac 1990-1999. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (4). pp. 8-27.

Berács, József, Hooley, Graham, Sajtos, László and Keszey, Tamara (2003) Marketing-erőforrások koncepcionális megközelítése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (2). pp. 2-13.

Berács, József, Keszey, Tamara and Sajtos, László (2002) Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (11). pp. 2-15.

Kenesei, Zsófia (2002) A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 20-28.

Berács, József (2001) Rendszerváltás előtt a magyar felsőoktatás. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (3). pp. 41-53.

Kolos, Krisztina and Berács, József (2000) A fogyasztói döntések kockázata a benzinkútválasztás során. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (9). pp. 26-32.

Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16.

Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7.

Bauer, András (2000) Bevezető. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). p. 2.

Berács, József and Malota, Erzsébet (2000) Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 25-38.

Keszey, Tamara (2000) Milyen tényezők hatnak a szervezetek információ-felhasználására? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 39-44.

Kenesei, Zsófia and Szántó, Szilvia (1998) A szolgáltatásminősítés mérése - elmélet és gyakorlat. Vezetéstudomány, 29 (12). pp. 8-18.

Kenesei, Zsófia (1998) A marketing tranzakcióközpontú szemléletének átalakulása a kapcsolatorientált megközelítés felé. Vezetéstudomány, 29 (5). pp. 1-11.

Berács, József, Agárdi, Irma and Kolos, Krisztina (1997) A privatizáció hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 10-21.

Kenesei, Zsófia (1996) A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 29-35.

Bauer, András (1995) A márka és a márkaérték elméleti kérdései és gyakorlati feladatai. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 39-42.

Berács, József (1995) A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási Kara Marketing Tanszékének oktatói és tudományos tevékenységéről: Huszonötéves a marketing oktatás. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 74-76.

Eibel, Katalin, Bauer, András and Berács, József (1995) A kis- és közepes vállalatok útkeresése: A nemzetközi piacralépés esélyei. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 45-53.

Berács, József, Hooley, Graham and Kolos, Krisztina (1995) Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 5-11.

Kolos, Krisztina and Demeter, Krisztina (1995) Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 12-19.

This list was generated on Thu Apr 14 01:48:58 2022 CEST.