Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is [pin missing: value2]

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 79.

Prónay, Szabolcs and Keszey, Tamara and Buzás, Norbert (2017) Jó szabadalomnak nem kell cégér?! – A marketingorientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiatranszfer-irodáknál. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 70-80. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2016) Az információrendszerek sikere a magyar nagyvállalatoknál – A marketingmenedzser perspektívája. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (12). pp. 83-96. ISSN 0133-0179

Csutora, Mária and Zsóka, Ágnes (2016) Az értékvezérelt élet szerepe az ökológiai lábnyom csökkentésében. Köz-gazdaság, 11 (4). pp. 49-63. ISSN 1788-0696

Hubert, Jozsef (2016) Marketingmérés – két eset az on-line marketing világából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (9). pp. 41-54. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara and Biemans, Wim (2016) Sales–marketing encroachment effects on innovation. Journal of Business Research, 69 (9). pp. 3698-3706. ISSN 0148-2963

Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Az értékesítővé válás folyamata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (3). pp. 23-35. ISSN 0133-0179

Zsótér, Boglárka and Németh, Erzsébet and Béres, Dániel (2016) A pénzügyi kultúra személyiség-, attitűd- és viselkedésbeli komponensei (összehasonlító elemzés). Kultúra és közösség, 20 (3). pp. 89-102. ISSN 0133-2597

Juhász-Dóra, Katalin and Vajkai, Éva (2016) The Butler wears Prada. A Hungarian case-study based on the analysis of the uniform and hotel industry from the point of sustainability. In: Kodolányi International Research Week- Issues of Social Responsibility, 11-15 April 2016, Budapest, Hungary.

Hubert, Jozsef (2015) Enhancing Promotional Strategies through the Use of Web 2.0. Corvinus Marketing Studies, 2015 (1). pp. 1-15. ISSN 2062-2376

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina (2015) The Impact of Proactive Strategies on Market Performance in Economic Downturn: the Case of Hungary. In: Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues, September 16-18 2015, Vienna, Austria.

Gyulavári, Tamás and Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Kolos, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2015) A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gyulavári, Tamás (2015) Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Zsótér, Boglárka and Béres, Dániel and Németh, Erzsébet (2015) A magyar fiatalok jellemzése pénzügyi attitűdjeik és magatartásuk mentén – Vizsgálat a felsőoktatásban tanulók pénzügyi attitűdjeiről és magatartásáról = Characterization of the Hungarian youth with their financial attitudes and behaviours – A survey about the financial behaviour and attitudes of students. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (6). pp. 70-80. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2015) Bizalom és vállalati teljesítmény. A bizalom szerepe az aszimmetrikus információk minőségének vállalati észlelésében és azok vezetői döntéshozatalban való felhasználásában = Trust and corporate performance. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (6). pp. 2-11. ISSN 0133-0179

Berács, József and Derényi, András and Kováts, Gergely and Polónyi, István and Temesi, József (2015) Magyar Felsőoktatás 2014. Stratégiai helyzetértékelés (második rész). Köz-gazdaság, 10 (2). pp. 41-66. ISSN 1788-0696

Mitev, Ariel Zoltán and Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor (2015) Halászkirályok hanghullámai - Az idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményeinek megértése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (4). pp. 23-34. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével (Examination of the intercultural service experiences with grounded theory method). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). p. 2. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (1). pp. 2-19. ISSN 0133-0179

Szőcs, Attila and Berács, József (2015) A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése. Szigma, 44 (1-2). pp. 99-125. ISSN 0039-2128

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2014) Mother-child interactions in youth purchase decisions. Society and Economy, 36 (3). pp. 387-406. ISSN 1588-9726

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5

Keszey, Tamara (2014) Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation and its determining factors). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (3). pp. 39-48. ISSN 0133-0179

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52. ISSN 0133-0179

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2014) Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination). Vezetéstudomény / Budapest Management Review, 45 (1). pp. 2-13. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara and Kenesei, Zsófia (2014) An enhanced Servqual approach to measure service quality in higher education. In: Paradigm Shifts & Interactions. EMAC 2014 - European Marketing Academy - 43rd Annual Conference Proceedings. European Marketing Academy, Valencia, Spain, pp. 148-155. ISBN 978-84-370-9453-3

Keszey, Tamara (2014) Hogyan lesz a piackutatásokból vállalati tudás? Kukába vagy hasznosításra? Élet és tudomány, 69 (31). pp. 982-984. ISSN 0013-6077

Keszey, Tamara (2014) How trust affects the use of information obtained through intra- and extraorganizational relationships? In: Paradigm Shifts & Interactions. Proceedings of the 43rd European Marketing Academy Conference (EMAC). European Marketing Academy, pp. 139-146. ISBN 978-84-370-9453-3

Keszey, Tamara (2014) Marketing-tudás menedzsment a magyar nagyvállalatoknál. Kutatási összefoglaló vállalati szakemberek számára. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék, Budapest. (Unpublished)

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2013) A családi fészekben élő fiatal felnőttek és fogyasztói döntéseik (In the family nest living young adults and their consumer decisions). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (9). pp. 22-34. ISSN 0133-0179

Gyulavári, Tamás (2013) A lojalitásprogramok menedzselése (Managing of loyalty programs). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (5). pp. 16-26. ISSN 0133-0179

Nagy, Gábor and Berács, József (2013) Az exportpiac-orientáció előzményei és annak exportteljesítményre gyakorolt hatása a magyar felsőoktatási intézményekben (Antecedents to the export market orientation of Hungarian higher education institutions, and their export performance consequences). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (2). pp. 2-19. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2013) A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása. In: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája, 2013. augusztus 28-29., Budapest, Magyarország.

Keszey, Tamara (2013) Sales-marketing interface and company performance. Is information use the missing link? In: Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World. 42nd annual EMAC conference. European Marketing Academy, pp. 136-143. ISBN 978-9944-380-10-2

Keszey, Tamara and Biemans, Wim and Malshe, Avinash (2013) The Paradoxical Effects of Interactive Information Technology on Sales-Marketing Interface Communication1. In: 4th Conference on Enhancing Sales Force Productivity, July 14-16. 2013, Münster, Germany.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28. ISSN 1841-2416

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2013) „Magyar Felsőoktatás 2012” Túlélési forgatókönyvek. Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (10). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest.

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó (2012) Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében - a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe (E-commerce practises of the Hungarian companies – Role of market orientation and marketing environment). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 90-96. ISSN 0133-0179

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2012) "Magyar Felsőoktatás 2011" Hazai vitakérdések – nemzetközi trendek. Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (9). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsıoktatási Kutatások Központja, Budapest. ISBN 978-963-89082-4-7

Temesi, József and Hrubos, Ildikó and Berács, József (2012) Magyar Felsőoktatás 2012. Stratégiai helyzetértékelés. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest.

Nagy, Gábor and Berács, József (2012) A hazai kis - és középvállalatok teljesítményét befolyásoló stratégiai orientációk (The effect of strategic orientations on the performance of Hungarian SMEs). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 46-56. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatások a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel Zoltán (2012) Grounded theory, a kvalitatív kutatás klasszikus mérföldköve (Grounded theory, the classic milestone of qualitative research). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1). pp. 17-30. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Csepeti, Ádám and Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme. Marketingmegközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. Hitelintézeti Szemle, 11 (4). pp. 298-324. ISSN 1588-6883

Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2012) A közösségi média mint online stratégiai eszköz. In: "Coopetition" Verseny és együttműködés a marketingben. Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 18. Országos Konferencia, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketingeszközök alkalmazásának hatása a versenyképességre = The Impact of Marketing Tools on Competitiveness. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Mitev, Ariel and Bauer, András (2012) A válság hatása a vállalatok marketingtevékenységére = The Impact of Financial Crisis on Marketing Activities of Hungarian Companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Keszey, Tamara (2012) Információ-felhasználási minták a magyar nagyvállalatoknál. In: Terepkutatás a magyar gazdaságban, 2012. november 16-17., Budapest, Magyarország.

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Investigation of factors influencing loyalty – The role of involvement, perceived risk and knowledge. In: 11th International Marketing Trends Conference, 19-21 January 2012, Venice, Italy.

Kolos, Krisztina (2012) Marketing és vállalatközi kapcsolatok - Kutatócsoport zárótanulmány. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2012) Mennyire önállóak a fiatal felnőttek vásárlásaikban? A családi környezet befolyásának vizsgálata fiatal felnőtt gyermekek vásárlására. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 18. országos konferenciája, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2012) Reading before buying - exploring consumer attitudes toward informative function of packaging. In: 11th International Marketing Trends Conference, 19-21 January 2012, Venice, Italy.

Gyulavári, Tamás (2011) A vállalatok árképzési gyakorlata a versenyképesség szolgálatában (The pricing practice of corporates and the competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 46-52. ISSN 0133-0179

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2011) "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (6). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. ISBN 978-963-89082-1-6

Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. ISBN 9789636423919

Mitev, Ariel Zoltán and Dörnyei, Krisztina (2011) A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról = The renaissance of the motion pictures: wide shot of the videography. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 774-784. ISBN 9789636423919

Berács, József (2011) Diák mobilitás és Magyarország vonzereje. In: "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest, pp. 44-54. ISBN 9789638908216

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. ISBN 9789736406812

Keszey, Tamara (2011) How market information is transformed into marketing knowledge? Acta Oeconomica, 61 (3). pp. 313-336. ISSN 0001-6373

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. ISBN 9789736406812

Dörnyei, Krisztina (2010) A csomagoláson található információtartalom újragondolása sokdimenziós skálázással az élelmiszeripar példáján (Rethinking of information content on food packaging using multidimensional scaling). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (12). pp. 57-69. ISSN 0133-0179

Csepeti, Ádám (2010) A Miles és Snow-féle stratégiatipológia kutatási kérdései (Research issues of Miles and Snow strategic typology). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (11). pp. 15-30. ISSN 0133-0179

Dörnyei, Krisztina and Mitev, Ariel Zoltán (2010) Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (4). pp. 55-68. ISSN 0133-0179

Berács, József and Temesi, József and Hrubos, Ildikó, eds. (2010) "Magyar Felsőoktatás 2009" Konferencia előadások. NFKK Füzetek (4). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. ISBN 978 963 06 9061 4

Gyulavári, Tamás (2010) A többcsatornás értékesítési rendszerek kihívásai - az online értékesítési csatorna integrálásának lehetőségei. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest.

Keszey, Tamara (2010) Az információs technológia szerepe a magyar nagyvállalatok marketing tevékenységének támogatásában. Corvinus Marketing Tanulmányok, 1 (1). pp. 15-28. ISSN 2062-2376

Gyulavári, Tamás (2010) The effects of experience in loyalty card adoption on the importance of the attributes of loyalty schemes. In: 1st EMAC Regional Conference on Marketing Theory Challenges in Emerging Societies, 2010 szeptember 24-25., Budapest.

Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2009) "Magyar Felsőoktatás 2008" Konferencia előadások. NFKK Füzetek (1). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. ISBN 978-963-503-395-9

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2009) Hosszabb kar vagy nagyobb fül? A kiterjesztett én fogyasztói dimenziói. In: Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztó. Marketing Oktatók Klubjának 15. Jubileumi Konferenciája, 2009.08.25 - 2009.08.26., Kaposvár, Magyarország.

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. ISSN 0133-0179

Demeter, Krisztina and Kolos, Krisztina (2008) A marketing, a termelés és a logisztika hozzájárulása a vállalati eredményességhez (The Contribution of Marketing, Production and Logistics to Business Performance). Szigma, 39 (3-4). pp. 199-218. ISSN 0039-2128

Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. ISBN 978 963 9698 65 9

Keszey, Tamara (2007) Az informatika helyzete és lehetőségei a magyar nagyvállalatok marketing- és értékesítési tevékenységének támogatásában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (11). pp. 27-45. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2007) A piaci információk szerepe a vezetői döntéshozatalban és a tudásteremtésben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (6). pp. 42-58. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. ISSN 0133-0179

Berács, József and Malota, Erzsébet (2007) A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (3). pp. 28-39. ISSN 0133-0179

Agárdi, Irma and Bauer, András (2007) A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi marketing tevékenységére és teljesítményére = Effects of the retail strategic alliances to the retailers' marketing activity and performance. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (1). pp. 25-34. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2007) Hogyan lesz a piackutatásból marketingtudás? Statisztikai Szemle, 85 (4). pp. 332-358. ISSN 0039-0690

This list was generated on Wed Mar 1 01:46:10 2017 CET.