Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour" and Year is [pin missing: value2]

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 89.

Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Reflexivity and Inclusiveness in Curriculum Development. The Experience of a Master's Class. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2021.07.04

Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna (2020) Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében = Culture shock and positive word of mouth – Among international students in higher education. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (2). pp. 23-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.02

Birtalan, Ilona Liliána, Bartha, Attila, Neulinger, Ágnes, Bárdos, György and Oláh, Attila (2020) Community Supported Agriculture as a Driver of Food-Related Well-Being. Sustainability, 12 (11). DOI https://doi.org/10.3390/su12114516

Bauer, András, Berács, József and Gáti, Mirkó (2019) Marketingkutatások változásai – visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján = Changes of research in marketing – Retrospective analysis based on publications in an academic journal. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 32-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.04

Bauer, András, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2019) A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége. Közgazdasági Szemle, 66 (1). pp. 95-113. DOI 10.18414/KSZ.2019.1.95

Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2019) „Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 80-88. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2019) Publicity in mobile and social media. Society and Economy, 41 (2). pp. 193-210. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.004

Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 42-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05

Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) Kvalitatív megközelítés a kis- és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). pp. 41-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.12.05

Kásler, Tímea Tina (2017) Investigating in what ways television consumption influences preschool aged children and their development. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (11). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.11.01

Mitev, Ariel Zoltán, Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) A magányos farkasok útja. Kihíváskeresés és hibákból való tanulás hatása az adaptív értékesítési magabiztosságra és az észlelt teljesítményre. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 32-37. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.04

Bogáromi, Eszter and Malota, Erzsébet (2017) Kulturális sokk és fogyasztói akkulturáció – kétirányú, interdiszciplináris megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 6-17. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.03

Kemény, Ildikó (2017) Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 15-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.02

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2017) A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 61-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.06

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2017) Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction. Society and Economy, 39 (1). pp. 141-160. DOI 10.1556/204.2016.004 (In Press)

Neulinger, Ágnes and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Fiatal felnőttek családi rítusai és a felnőtté válás jellemzői a családtól való leválás idején. Szociológiai Szemle, 27 (1). pp. 64-89.

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kopfer-Rácz, Kinga and Zoltayné Paprika, Zita (2016) A magyar vállalkozók személyiségjegyei és azok kapcsolata a vezetői stílussal és a piacorientációval. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 41-53. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.07.04

Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.07.03

Mandják, Tibor (2016) Business marketing - szervezetközi megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 45-49. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.08

Hofmeister Tóth, Ágnes (2016) Fogyasztói értékek, trendek és magatartás. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 26-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.05

Simon, Judit (2016) Kutatás-módszertani trendek a marketingben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 54-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.10

Neulinger, Ágnes (2016) Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 63-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.11

Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2016) How to Transfer a Coupon-Based Event into a Hedonic Shopping Experience? Retail Branding Implications Based on the Glamour Shopping Days. Society and Economy, 38 (2). pp. 219-238. DOI 10.1556/204.2016.38.2.5

Szalkai, Zsuzsanna, Magyar, Mária, Mandják, Tibor and Neumann Bódi, Edit (2015) Videoton – a vadásztölténytől a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig. Esettanulmány. Corvinus Marketing Studies, 2015 (2). pp. 1-24.

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2015) Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gáti, Mirkó, Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva (2015) "Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Markos-Kujbus, Éva, Kiss, Tünde, Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás (2015) "Lájkolom őket, de ennék is náluk?" – Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül ("I like them, but would I eat at their place?" – Encouraging social media activities of small and medium-sized enterprises and their consumerreactions – the case of Hungarian catering establishments). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2015) A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Neulinger, Ágnes and Radó, Márta (2015) A gyermeknevelés hatása a háztartások kiadási szerkezetére. Statisztikai Szemle, 93 (7). pp. 662-688.

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kopfer-Rácz, Kinga and Sas, Dóra (2015) A magyar kis- és közepes vállalkozások vezetőinek vállalkozói hajlandósága. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 41-51. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.04

Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03

Piskóti, Marianna (2015) A környezeti identitás szerepe a környezettudatos magatartásban – a mérési lehetőségek értékelése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (5). pp. 13-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.05.02

Neulinger, Ágnes and Radó, Márta (2015) Családi életciklusok szerint eltérő fogyasztási minták elemzése. Közgazdasági Szemle, 62 (4). pp. 415-437.

Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2015) A vásárlási élmények fenomenológiai vizsgálata felnőttek és serdülők körében – a Glamour napok esete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 48-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.09.05

Nagy, Ákos András, Kemény, Ildikó, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2015) Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 18-35.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2014) Mother-child interactions in youth purchase decisions. Society and Economy, 36 (3). pp. 387-406. DOI 10.1556/SocEc.36.2014.3.4

Köves, Alexandra and Mandják, Tibor (2014) Úton egy fenntartható gazdasági paradigma felé – A komplexitás befogadása a hálózati elméleteken keresztül (Towards a sustainable economic paradigm – Acceptance of the complexity through network theories). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (7-8). pp. 69-75. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.07.06

Csordás, Tamás and Gáti, Mirkó (2014) The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 22-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.04

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2014) Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (1). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.01.01

Gáti, Mirkó (2014) A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok? In: "Marketing megújulás". SZTE GTK, Szeged, pp. 1-11. . ISBN 978-963-306-312-5

Jenes, Barbara (2014) Az országimázs és országmárka mérése a településmarketingben. In: Turizmus és településmarketing. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 47-54. . ISBN 978-963-503-564-6

Csordás, Tamás, Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2014) The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool. Journalism and Mass Communication, 4 (1). pp. 48-71.

Piricz, Noémi, Hong, Seock-Jin and Mandják, Tibor (2013) A tranzakciós költségek elmélete és a társadalmi csereelmélet hatásai a bizalomra az ellátási láncban (Affects of Transaction cost and Social Exchange Constructs on trust In supply chain relationship). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (12). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.12.01

Kopfer-Rácz, Kinga, Hofmeister Tóth, Ágnes and Sas, Dóra (2013) A hazai kis- és közepes vállalatok szociokulturális beállítódása a hofstede-dimenziók mentén = The socio-cultural attitudes of the Hungarianc small and medium enterprises along the Hofstede dimensions. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (10). pp. 2-11. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.10.01

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2013) A családi fészekben élő fiatal felnőttek és fogyasztói döntéseik (In the family nest living young adults and their consumer decisions). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (9). pp. 22-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.09.02

Neumann Bódi, Edit (2013) Az ügyfélszerzési mód hatásának vizsgálata a vevőelégedettségre és a lojalitásra a szervezeti piacon (Analyzing the impact of the customer acquisition mode to the customer satisfaction and loyalty on the corporate market – assessing the effect of recommendation with applying structural equation modelling). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (4). pp. 29-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.04.03

Somogyi, Ildikó (2013) Az online fogyasztói elégedettségmérés hatása a vállalatok versenyképességére (Effect of the online-customer satisfaction’s measurement to the corporate’s competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (3). pp. 49-60. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.03.05

Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás (2013) KKV-k tartalom- és marketingkommunikációja a közösségi médiában. In: Kiterjesztett marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, p. 13. . ISBN 9789637159329

Neulinger, Ágnes (2012) Becsült részvételi valószínűség szerinti párosítás a marketingprogramok értékelésében. Statisztikai Szemle, 90 (9). pp. 867-877.

Simay, Attila Endre (2012) A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon – A bizalom szerepe (Antecedents of the consumer loyalty in the Hungarian telecommunication market – the role of trust). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (4). pp. 48-61. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.04.05

Mandják, Tibor, Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter (2012) A hálózati pozíció és a versenyképesség kapcsolata (Business networks: network position and competitiveness in Hungary). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 14-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.02

Bauer, András, Csepeti, Ádám, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme: Marketing megközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. In: Coopetition. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, p. 20. . ISBN 978-963-661-995-4

Kelemen, Kata (2012) A helykötődés és a környezetvédő viselkedés közötti összefüggések vizsgálata turisztikai kontextusban. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 181-197. . ISBN 978-963-503-505-2

Somogyi, Ildikó (2012) Az online-fogyasztói elégedettség mérésére alkalmas skála tesztelése és véglegesítése a vállalati döntéshozók támogatása céljából (Testing and finalizing a scale for measuring online consumer satisfaction to support the companies decision making process). Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2012) Mennyire önállóak a fiatal felnőttek vásárlásaikban? A családi környezet befolyásának vizsgálata fiatal felnőtt gyermekek vásárlására. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 18. országos konferenciája, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kelemen, Kata, Piskóti, Marianna and Simay, Attila Endre (2012) Mobile Phones and Sustainable Consumption in China: an Empirical Study among Young Chinese Citizens. In: China - EU Cooperation for a Sustainable Economy. Corvinus University of Budapest, Budapest, pp. 263-272. . ISBN 978-963-503-497-0

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna (2012) Narratívák a fenntartható fejlődés előmozdítására Magyarországon. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 1. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 77-92. . ISBN 978-963-503-504-5

Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353 and Bauer, András (2012) The economic approach of advertising and the problem of allocating advertising budgets during a recession. In: Enterprise during global market instability. Polish Economic Society, Torun, pp. 57-83. . ISBN 978-83-62049-21-9

Mandják, Tibor and Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter (2012) Üzleti hálózatok – Hálózati pozíció és versenyképesség = Business networks: network position and competitiveness in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Wimmer, Ágnes and Csesznák, Anita and Mandják, Tibor (2012) Üzleti kapcsolatok – vállalati szemléletmód és gyakorlat = Business relationships - approach and practice in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Neulinger, Ágnes (2011) Családon belüli kommunikáció és a referenciacsoport hatása egyszülős és teljes családokban. In: Marketing Oktatók Klub Konferencia, 2011. augusztus 29-30., Pécs, Magyarország.

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna (2011) Environmentally conscious consumption patterns in Hungarian households. Society and Economy, 33 (1). pp. 51-68. DOI 10.1556/SocEc.33.2011.1.6

Simon, Judit, Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna (2011) Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 21-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.02

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2011) Az üzleti kapcsolatok menedzsmentjének gondolati modellje. És ez miért lehet fontos a vállalati vezetők számára? (The conceptual model of management of business relations – and why it may be important for the corporate executives?). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1). pp. 5-16. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.01.01

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna (2011) A fenntartható fogyasztás jellemzői és trendjei Magyarországon és a régióban. In: Fenntartható fogyasztás? A fenntartható fogyasztás gazdasági kérdései. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 53-76. . ISBN 9789635034659

Kelemen, Zita and Malota, Erzsébet (2011) An empirical study of international private label branding in the food sector in Hungary. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - Conference Proceedings. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, pp. 135-141. . ISBN 9789736406812

Csutora, Mária and Hofmeister Tóth, Ágnes, eds. (2011) Fenntartható fogyasztás? Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635034659

Hofmeister-Tóth, Ágnes and Neulinger, Ágnes (2011) Generational differences in consumption patterns in Hungary. International Journal Economics and Business Research, 3 (1). pp. 118-130. DOI 10.1504/IJEBR.2011.037437

Gáti, Mirkó (2011) Reklámköltségek allokációs kérdései válságszituációban. In: Felelős marketing: MOK 2011. A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, p. 7. . ISBN 978 963 642 391 9

Neulinger, Ágnes (2011) The impact of family forms on interpersonal influence between single parent and full families. In: Academy of Marketing Conference, 2011, 5-7 July, 2011, Liverpool, United Kingdom.

Mandják, Tibor and Simon, Judit (2010) Interaction and complexity, navigation from Marseille to Budapest. Industrial Marketing Management, 39 (6). pp. 1038-1040. DOI 10.1016/j.indmarman.2010.06.023

Neulinger, Ágnes, Simon, Judit, Kelemen, Kata, Hofmeister Tóth, Ágnes and Bódi, Edit (2010) Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán - a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services – Examination of hybrid consumption). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (6). pp. 50-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.06.05

Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.

Kelemen, Zita (2010) A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest.

Neulinger, Ágnes (2010) A mobiltelefon piackutatási alkalmazásának lehetőségei. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapest, Magyarország.

Kelemen, Zita and Némethné Tömő, Zsuzsa (2010) Alternative ways for private label manufacturing. A Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ tudományos közleményei, 17 (Termés). pp. 189-199.

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2010) How can economic sociology help business relationship management? Journal of Business & Industrial Marketing, 25 (3). pp. 202-208. DOI 10.1108/08858621011027795

Kelemen, Zita (2009) Strategic options of firms considering private label production. Regional and business studies, 1 (1). pp. 35-43.

Neulinger, Ágnes (2008) Társas kapcsolatok és interakció a szabadidősportban (Social relationships and interaction in the leisure sport). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (10). pp. 23-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.10.03

Bauer, András, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.05

Sudár, Erika and Szabó, Zoltán (2006) Az információs társadalom döntési tényezőinek szimulációja. Közgazdasági Szemle, 53 (1). pp. 85-92.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Simányi, Léna (2005) Kultúraközi összehasonlító értékkutatás a becsületességről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (10). pp. 17-24. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.10.02

Hofmeister Tóth, Ágnes, Kainzbauer, Astrid, Brück, Frank and Neulinger, Ágnes (2005) Kulturális értékek, kulturális dimenziók és kulturális standardok : Empirikus vizsgálat a bécsi és a budapesti menedzserek körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (2). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.02.01

Mandják, Tibor (2005) Marketing-szemléletmód és az üzleti kapcsolatok (Marketing-outlook and business relations). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (5). pp. 14-24. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.05.03

Mandják, Tibor, Simon, Judit and Lantos, Zoltán (2004) Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (1). pp. 48-56.

Ötvös, Károly (2000) A beszerzési központ kapcsolatrendszerének elemzése a beszerzési döntési folyamat alapján. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 45-50.

Mandják, Tibor (2000) A beszerzési magatartástól az üzleti kapcsolatok marketingjéig. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 51-59.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Bauer, András (1995) A magyar marketingvezetők helye a nemzetközi kulturális térképen. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 37-44.

Simon, Judit (1995) A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 20-31.

This list was generated on Thu Apr 14 01:49:01 2022 CEST.