Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications" and Year is [pin missing: value2]

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 48.

Csordás, Tamás and Varga, Ákos, eds. (2019) DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-798-8

Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2019) How consumers can understand the role and relevance of social mobile e-commerce. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-17. . ISBN 978-963-503-798-8

Varga, Ákos (2019) Public Relations. Kommunikáció vállalaton belül és kívül. [Teaching Resource]

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2019) Publicity in mobile and social media. Society and Economy, 41 (2). pp. 193-210. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.004

Varga, Ákos and Panyi, Krisztina (2018) Híres leszek! - a magyar YouTube piac influencer központú vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 24-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.03

Csordás, Tamás (2018) Márkák és mémek - egy bonyolult kapcsolat érzelemrajza. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 31-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.04

Horváth, Dóra and Cosovan, Attila and Horváth, Daniella and Lachin, Namaz (2018) Tanulás-munka interface. A valós idejű találkozások jelentősége a digitális oktatási környezetben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 67-77. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.08

Horváth, Dóra and Cosovan, Attila and Csordás, Tamás and Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Beyond the Scope of Design thinking: DesignCommunication. In: The 21st dmi: Academic Design Management Conference Proceeding. Design Management Institute, Boston, MA 02111, USA, pp. 653-662. .

Horváth, Dóra and Móricz, Péter and Szabó, Zsolt Roland (2018) Üzletimodell-innováció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (6). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.06.01

Ásványi, Katalin and Kiss, Dominika (2018) A vállalati társadalmi felelősségvállalás oktatásának hatása az egyetemi hallgatókra. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 39-46. . ISBN 978-963-503-751-3

Varga, Ákos and Belényi, Tímea (2018) Az Airbnb megosztáson alapuló szállásközvetítő oldal által nyújtott pozitív szolgáltatásélmény, s a használatára ösztönző fogyasztói motivációk feltárása. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 29-38. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth, Daniella Dominika (2018) Design és Oktatás: Egy kreatívan irányított kapcsolatteremtés. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 115-120. . ISBN 978-963-503-751-3

Varga, Ákos (2018) Fogyasztói neurotudomány, neuromarketing és egyéb boszorkányságok. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 75-82. . ISBN 978-963-503-751-3

Simay, Attila Endre (2018) Halhatatlan ördög vagy halandó marketing? - Online tűzvihar a Diablo Immortal bejelentésekor – Esettanulmány. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 67-74. . ISBN 978-963-503-751-3

Csordás, Tamás and Varga, Ákos, eds. (2018) MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-751-3

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobile social commerce solutions – An exploratory study about consumer behavior in a Hungarian context. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 59-66. . ISBN 978-963-503-751-3

Csordás, Tamás and Ruha, Brigitta (2018) Social media activities of small and medium-sized enterprises – Study of a meme portal that became a brand. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 47-58. . ISBN 978-963-503-751-3

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői alkotói kapcsolatteremtés a társadalom és a technológia kontextusában – A designkommunikáció filozófiai, közgazdasági, művészeti és pszichológiai közelítései. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 121-129. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth, Dóra (2018) Tánc. Reklám. Szándék. Közlés. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 101-114. . ISBN 978-963-503-751-3

Gálik, Mihály (2018) „Emitt a gépek s számok titkai!”– Töprengések a hírmédiában megjelenő kommunikációs buborékról. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-16. . ISBN 978-963-503-751-3

Markos-Kujbus, Éva and Csordás, Tamás (2018) „Semmi tárgyilagosat nem írt, olyan, mint hogyha nem is járt volna ott” – Online felhasználói értékelések és egy fókuszcsoportos kutatás tanulságai. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 83-100. . ISBN 978-963-503-751-3

Markos-Kujbus, Éva and Buzás, Janka (2018) „Valaki mondja meg, kinek kell hinnem…” – A youtuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 17-28. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Ésvagyítás: Vendégszerkesztői gondolatvegyítés a kvalitatív különszámhoz. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). p. 2.

Faludi, Julianna (2017) A showroom turned fab lab: open collaborative innovation in open kitchen design – a case study. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (5). pp. 24-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.03

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.01

Cosovan, Attila (2017) VY. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 4-5. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.02

Varga, Ákos (2016) Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 55-63.

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen.

Markos-Kujbus, Éva (2016) Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (6). pp. 52-63.

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Emóció – Ráció: Tervezés – Vezetés: Designkommunikáció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 36-45.

Bernschütz, Mária and Dörnyei, Krisztina and Nováky, Erzsébet (2016) A Z-generáció a jövőről – empirikus vizsgálat eredményei. In: Magyarország 2025-ben és kitekintés 2050-re Tanulmánykötet Nováky Erzsébet 70. születésnapjára. Arisztotelész Kiadó, pp. 63-89. . ISBN 978-615-5394-03-4

Lukács, Rita (2015) A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (9-10). p. 2.

Horváth, Dóra and Csordás, Tamás and Mitev, Ariel Zoltán and Móricz , Éva and Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest.

Lukács, Rita (2015) A vállalati reputáció és a vállalatok társadalmi felelősségvállalása érintetti szempontból – ​kvalitatív kutatás egy bevásárlóközösségben. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 3-17.

Dörnyei, Krisztina and Bauer, András (2014) A szervezeti identitás meghatározása, elemei és menedzselése (Defining of organizational identity and its components and management). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (5). pp. 2-11.

Csordás, Tamás and Gáti, Mirkó (2014) The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 22-32.

Varga, Zsolt and Nyirő, Nóra (2014) Through the kaleidoscope: media consumption patterns in the participatory cross-media era. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 4-13.

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52.

Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2014) The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool. Journalism and Mass Communication, 4 (1). pp. 48-71.

Braun, Róbert (2013) A vállalatok politikája – vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője (Corporate policy – corporate social responsibility, corporate communities, and future of corporate strategy). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (1). pp. 18-28.

Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Az információterjedés szerepe az innováció-elfogadásban. Az okostelefonok és az on-line kollektív intelligencia (Role of informationspread in the innovation acceptance: the smart phones and the online collective intelligence). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (1). pp. 64-73.

Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2012) A közösségi média mint online stratégiai eszköz. In: "Coopetition" Verseny és együttműködés a marketingben. Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 18. Országos Konferencia, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs.

Horváth, Dóra and Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. . ISBN 9789636423919

Horváth, Dóra and Mitev , Ariel Zoltán and Bauer, András and Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest.

Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59.

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2009) Hosszabb kar vagy nagyobb fül? A kiterjesztett én fogyasztói dimenziói. In: Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztó. Marketing Oktatók Klubjának 15. Jubileumi Konferenciája, 2009.08.25 - 2009.08.26., Kaposvár, Magyarország.

Horváth, Dóra and Sajtos, László (2002) How do mobiles communicate?: The role of product design in product related consumer responses: The case of mobile telephones. Advances in Consumer Research (29). pp. 237-238.

This list was generated on Sat Dec 14 01:50:50 2019 CET.