Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 39.

Horváth, Dóra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095 (2020) A FinTech-jelenség hagyományos kereskedelmi bankokra gyakorolt hatásának vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (9). pp. 16-29. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.02

Horváth, Dóra, Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. . ISBN 9789636423919

Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59.

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2008) A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje. In: Marketing Oktatók Országos Konferenciája, 2008. augusztus 28-29., Budapest.

Horváth, Dóra (2019) A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 65-74. . ISBN 978-963-503-798-8

Horváth, Dóra and Szabó, Zsolt Roland (2018) A napelemes üzleti modellek fejlődése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (10-11). pp. 2-16. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.10.01

Horváth, Dóra and Szabó, Zsolt Roland (2017) A negyedik ipari forradalom vezetési aspektusai. In: Mérleg és Kihívások X. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” X. International Scientific Conference. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc-Egyetemváros, pp. 700-714. . ISBN 978-963-358-140-7

Mitev, Ariel Zoltán and Horváth , Dóra (2008) A posztmodern marketing rózsaszirmai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 4-18. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.01

Horváth, Dóra, ed. (2018) A stratégiai menedzsment legújabb kihívása: a 4. ipari forradalom. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-741-4

Bauer, András, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.05

Horváth, Dóra (2019) Bank – FinTech együttműködés – avagy a megújulás kulcsa a pénzügyi szolgáltatások piacán? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 2-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.03.01

Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Beyond the Scope of Design thinking: DesignCommunication. In: The 21st dmi: Academic Design Management Conference Proceeding. Design Management Institute, Boston, MA 02111, USA, pp. 653-662. .

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók. In: EMOK – XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016. augusztus 29-31., Debrecen, Magyarország.

Horváth, Dóra and Szabó, Zsolt Roland ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7961-1298 (2019) Driving forces and barriers of Industry 4.0: Do multinational and small and medium-sized companies have equal opportunities? Technological Forecasting & Social Change, 146 . pp. 119-132. DOI https://doi.org/10.1016/j.techfore.2019.05.021

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.01

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Emóció – Ráció: Tervezés – Vezetés: Designkommunikáció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 36-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.04

Horváth, Dóra and Szabó, Zsolt Roland (2018) Evolution of photovoltaic business models: overcoming the main barriers of distributed energy deployment. RENEWABLE & SUSTAINABLE ENERGY REVIEWS, 90 . pp. 623-635. DOI https://doi.org/10.1016/j.rser.2018.03.101

Horváth, Dóra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095 (2022) FinTech és blockklánc alapú megoldások alkalmazási lehetőségei a zöld pénzügyekben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (4). pp. 41-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.04

Horváth, Dóra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000, Faludi, Julianna, Galla, Daniella, Komár, Zita, Markos-Kujbus, Éva and Simay, Attila Endre (2022) Future outlooks of post-pandemic education based on student experiences of the virtual university. Society and Economy, 44 (1). pp. 2-21. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00026

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2009) Hosszabb kar vagy nagyobb fül? A kiterjesztett én fogyasztói dimenziói. In: Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztó. Marketing Oktatók Klubjának 15. Jubileumi Konferenciája, 2009.08.25 - 2009.08.26., Kaposvár, Magyarország.

Horváth, Dóra and Sajtos, László (2002) How do mobiles communicate?: The role of product design in product related consumer responses: The case of mobile telephones. Advances in Consumer Research (29). pp. 237-238.

Szabó, Zs. Roland, Horváth, Dóra and Hortoványi, Lilla (2019) Hálózati tanulás az ipar 4.0 korában. Közgazdasági Szemle, 66 (1). pp. 72-94. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2019.1.72

Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás , Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Marketing as Designing: Design Methods in Marketing Education – Introduction to DesignCommunication. In: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets. University of Economics in Prague, Prague. . ISBN 978-80-245-2279-1

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Memes at an exhibition: consumer interpretations of internet memes. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest.

Nyirő, Nóra, Csordás, Tamás and Horváth, Dóra (2012) Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése. Médiakutató, 13 (3). pp. 97-114.

Horváth, Dóra, Mitev , Ariel Zoltán, Bauer, András, Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest.

Horváth, Dóra, Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star. Participations. Journal of Audience and Perception Studies, 9 (2). pp. 526-557.

Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Horváth, Daniella and Lachin, Namaz (2018) Tanulás-munka interface. A valós idejű találkozások jelentősége a digitális oktatási környezetben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 67-77. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.08

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen.

Cosovan, Attila, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői alkotói kapcsolatteremtés a társadalom és a technológia kontextusában – A designkommunikáció filozófiai, közgazdasági, művészeti és pszichológiai közelítései. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 121-129. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 902-914. . ISBN ISBN: 978-80-8122-2

Horváth, Dóra (2018) Tánc. Reklám. Szándék. Közlés. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 101-114. . ISBN 978-963-503-751-3

Horváth, Dóra, Csordás, Tamás, Mitev, Ariel Zoltán, Móricz , Éva, Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest.

Namaz, Lachin, Horváth, Dóra, Cosovan, Attila and Tvergyák, Klaudia Klára (2018) Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők? Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 4-13.

Horváth, Dóra, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.07

Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs.

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Ésvagyítás: Vendégszerkesztői gondolatvegyítés a kvalitatív különszámhoz. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). p. 2. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.12.08

Horváth, Dóra, Móricz, Péter and Szabó, Zsolt Roland (2018) Üzletimodell-innováció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (6). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.06.01

Mitev, Ariel Zoltán and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra and Boros, Kitti, eds. (2021) “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635038718

This list was generated on Fri May 3 01:54:00 2024 UTC.