Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Service management"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 63.

Csótó, Mihály (2019) Mérni annyi, mint tudni? Az elektronikus közigazgatás közösségi mérőszámairól. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 14-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.02.02

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2019) The importance of institutional trust for financial service providers among young adults and their parents in an emerging market. Society and Economy, 41 (2). pp. 211-225. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.005

Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01

Fehér, Péter (2018) A digitális átalakulás módszereinek feltárása a közszolgáltatásokban – a design thinking módszertan alkalmazási lehetőségei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (7-8). pp. 22-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.07-08.03

Futó, Iván (2018) Mesterséges intelligenciaeszközök – logikai következtetésen alapuló szakértő rendszerek – alkalmazása a közigazgatásban, hazai lehetőségek. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (7-8). pp. 40-51. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.07-08.05

Veress, József and Gábor, András (2018) Service co-production and co-creation and civil society activism. In: IIAS Study Group on ‘Coproduction of Public Services’, 2018.05.22-23, Stellenbosch, South Africa. (Unpublished)

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) A szolgáltatáskutatás tendenciái Magyarországon 1992-2016 között. Köz-gazdaság, 12 (5). pp. 111-125.

Ercsey, Ida (2017) A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 35-45. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04

Somosi, Ágnes (2017) A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással. Statisztikai Szemle, 95 (7). pp. 744-764. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.07.hu0744

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) The role of economic and psychological costs in service elimination. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (5). pp. 14-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.02

Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Kemény, Ildikó (2017) Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 15-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.02

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.01

Agárdi, Irma and Gyulavári, Tamás (2017) CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 40-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.04

Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.05

Lovas, Anita and Riz, Nikolett (2016) Akcelerátor vagy inkubátor? A hazai vállalkozásokat támogató szervezetek a nemzetközi gyakorlat tükrében. Gazdaság és Pénzügy, 3 (4). pp. 305-322.

Durugy, András and Kollár, Péter and Madarász, Imre (2016) Eladói kompetenciák mérése próbavásárlással. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (2). p. 12.

Marciniak, Róbert and Koval, Oksana (2016) Student's perceptions about shared service organizations at University of Miskolc. In: Innovációs kihívások és lehetőségek 2014-2020 között. Károly Róbert Főiskola, Gyöngyös, pp. 1089-1096. . ISBN 978-963-9941-92-2

Gyulavári, Tamás and Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40.

Bálint, Nóra Anna (2015) Szolgálatosodás Nyugat-Európában és Magyarországon. Hol tartunk és merre haladunk? – Egy nemzetközi felmérés nyomán (Servitization in Western Europe and Hungary – Based on an international survey). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (5). pp. 24-33.

Takács, Erika (2015) A közszolgálati szervezetek értékelési módszereinek osztályozása (Classification of evaluation methods of public sector organizations). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). pp. 45-56.

Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével (Examination of the intercultural service experiences with grounded theory method). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). p. 2.

Felméry, Zoltán and Papp, József (2015) A magyarországi közművállalatok tehernövekedését eredményező állami intézkedések hatása. Három magyarországi víziközmű-vállalkozás GDP-megoszlásának tanulságai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (1). pp. 65-74.

Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (1). pp. 2-19.

Kulcsár, Noémi (2014) Az értékteremtés szerepe a szolgáltató vállalkozások versenyképességében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (12). pp. 28-37.

Kovács, Éva (2014) Kormányzati koordináció Magyarországon. Esettanulmány az egyablakos ügyfélszolgálati reformról (Governmental coordination in Hungary: Case study on the one-stopgovernment service reform). Köz-gazdaság, 9 (2). pp. 195-213.

Marciniak, Róbert (2014) A gazdasági válság hatása az üzleti szolgáltató szektorra a közép-kelet-európai régióban. KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / ECONOMISTS FORUM, 17 (1-2). pp. 31-54.

Bodzási, Balázs (2014) A pénzügyi szolgáltatások harmonizálása az Európai Unióban és ennek hatása a tagállamok polgári jogi szabályozására. Jog Állam Politika: Jog- és politikatudományi folyóirat, 6 (3). pp. 65-78.

Neumann Bódi, Edit (2013) Az ügyfélszerzési mód hatásának vizsgálata a vevőelégedettségre és a lojalitásra a szervezeti piacon (Analyzing the impact of the customer acquisition mode to the customer satisfaction and loyalty on the corporate market – assessing the effect of recommendation with applying structural equation modelling). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (4). pp. 29-44.

Baji, Petra and Pavlova, Milena and Gulácsi, László and Groot, Wim (2012) Preferences of Hungarian consumers for quality, access and price attributes of health care services — result of a discrete choice experiment. Society and Economy, 34 (2). pp. 293-311. DOI 10.1556/SocEc.34.2012.2.7

Sziva, Ivett (2012) Versenyző együttműködés és a turisztikai desztinációk versenyképessége - "Hol volt, hol nem volt...?" (Co-opetition and the competitiveness of touristic destinations - "Where was, where it was not...?"). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (5). pp. 52-60.

Kovács, Erzsébet and Szegő, László (2012) Törlesztés válság idején a diákhitel törlesztésében bekövetkezett változások vizsgálata (Changes in Hungarian student loan repayments due to the crisis). Köz-gazdaság, 7 (1). pp. 183-195.

Boda, György and Stocker, Miklós (2012) Outputfinanszírozás a felsőoktatásban. In: Felsőoktatás-finanszírozás. Nemzetközi tendenciák és a hazai helyzet. Aula, Budapest, pp. 293-319. . ISBN 978-963-339-032-0

Rosta, Miklós (2012) Állampolgári Érdek Mutató – Javaslat az új közszolgálati menedzsment eredményességének mérésére. Competitio, 11 (1). pp. 119-133.

Demeter, Krisztina and Szász, Levente (2011) A válság hatása a termelési tevékenységre (The impact of crisis on operations strategy and practices). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 38-45.

Jenei, György and Kuti, Éva (2011) Versenyképesség és civil szerepvállalás a közigazgatás és a közszolgáltatások fejlesztésében (Competitiveness and civil contribution to the development of public administration and public services). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 15-23.

Salamon, Melinda (2011) A TQM alkalmazhatósága a közszférában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (5). pp. 57-64.

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. . ISBN 9789736406812

Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Kerekes, Sándor and Flachner, Zsuzsanna and Milton, Simon (2011) The possibility of the economic evaluation of ecosystem services described through a domestic case study. In: Borrowing services from nature. Methodologies to evaluate ecosystem services focusing on Hungarian case studies. CEEweb for Biodiversity, Budapest, pp. 64-75. . ISBN 978-963-87218-7-7

Ungvári, Gábor and Koskovics, Éva (2011) Áttekintés a magyar víziközmű-ágazatról. Working Paper. Regionális Energiagazdálkodási Kutatóközpont.

Demeter, Krisztina (2009) Szolgáltatásmenedzsment Magyarországon a termelő- és a szolgáltatóvállalatoknál (Service management at the manufacturing and service companies in Hungary). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (2). pp. 9-22.

Kalló, Noémi and Koltai, Tamás (2009) Az expressz pénztárak optimális működtetésének szolgáltatásmenedzsment-vonatkozásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 79-84.

Koltai, Tamás and Romhányi, Gábor and Tatay, Viola (2009) Optimalizálás bizonytalan paraméterekkel a termelés- és szolgáltatásmenedzsmentben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 68-73.

Szabó, Zsolt Roland and Vida, Gábor (2009) Szolgáltató központok Magyarországon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (4). pp. 28-42.

Dobrai, Katalin and Farkas, Ferenc (2009) Tudásintenzív üzleti szolgáltatások. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (7-8). pp. 56-66.

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39.

Füleki, Dániel and Theiss-Balázs, Zsolt and Balkányi, Péter and Pocsarovszky, Károly (2008) A magyar webes piac technológiai architektúrái. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 39-50.

Szutorisz, Gábor and Szabó, Balázs and Pocsarovszky, Károly (2008) E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 51-59.

Bauer, András and Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64.

Fehér, Judit and Bencsik, Andrea (2007) A frontvonali munka minősége = emberierőforrás-menedzsment? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (4). pp. 55-61.

Heidrich, Éva (2007) A vezető magányossága, avagy a coaching mint személyre szabott vezetőfejlesztési módszer vezetéselméleti megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (3). pp. 12-27.

Mikulás, Gábor and Köntös, Nelli (2007) Lehetőség-e a kiszervezés a magyar megyei könyvtárak számára? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (2). pp. 48-52.

Veres, Zoltán (2007) „A kockázat megmarad, csak az érzet változik” – Tranzakciós és kapcsolati preferenciák a projekttípusú üzleti szolgáltatások piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (9). pp. 51-64.

Habis, Helga (2006) Ellentmondások a helyi autóbusz-közlekedés árszabályozásában. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem.

Tóth, András István (2006) A villamosenergia-piaci liberalizáció és a magyarországi háztartások - Egy kérdőíves felmérés eredményei. Working Paper. Regionális Energiagazdálkodási Kutatóközpont, Budapest.

Dénes, Tamásné (2006) Interim controllerek már Magyarországon is. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (6). pp. 42-45.

Jenei, György (2006) Közintézményi reformok szemléleti háttere és fejlődési pályái az ezredfordulón. Köz-gazdaság, 1 (1). pp. 81-95.

Szüle, Borbála (2006) Pénzügyi konglomerátumok és bankbiztosítás: új modellek a pénzügyi szolgáltatási szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (2). pp. 45-54.

Schwartz, Kitti (2006) Szolgáltató egyetem a tanuló társadalomban – termékfejlesztés felsőfokon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (5). pp. 20-25.

Horánszky, Beáta (2006) Vállalati struktúrák változásai a földgázellátó szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (4). pp. 48-54.

Jenei, György (2005) Közszolgálati közgazdaságtan, egészség-gazdaságtan, Európai Uniós követelmények. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Egészség-gazdaságtani és Technológiaelemzési Munkacsoport, Budapest.

This list was generated on Tue Jul 16 01:50:03 2019 CEST.