Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Service management"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 105.

Veres, Zoltán and Liska, Fanny (2021) A kölcsönös értékteremtéssel kapcsolatos elvárások modellezése a szolgáltatásokban. Fókuszban a turizmus. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 5-19. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.02

Hámori, Balázs (2021) A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái. Közgazdasági Szemle, 68 (1). pp. 96-124. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.1.96

Miskolczi, Márk, Jászberényi, Melinda and Tóth, Dávid (2021) Technology-Enhanced Airport Services—Attractiveness from the Travelers’ Perspective. Sustainability, 13 (2). DOI https://doi.org/10.3390/su13020705

Katona, Márton and Petrovics, Nándor (2021) Válság és együttműködés: A koronavírus-járvány okozta lehetséges intézményi változások és a kooperatív közszolgáltatások. Közgazdasági Szemle, 68 (1). pp. 76-95. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.1.76

Fazekas, Nóra, Kiss, Norbert ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9611-2215 and Baráth, Tibor (2021) Service Design and Learning Experience Development in Higher Education. In: XXIX International RESER Conference: “Services and future of the workforce”, Jan 21-22, 2021. (Unpublished)

Kiss, Norbert ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9611-2215, Fazekas, Nóra, Révész, Éva ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5973-1009, Drótos, György and Boros, Judit (2021) User-Centered Design in a School-Based Health Education Program. In: XXIX International RESER Conference: “Services and future of the workforce”, Jan 21-22, 2021. (Unpublished)

Baksa, Máté and Freund, Anna and Demeter, Krisztina and Losonci, Dávid, eds. (2021) Üzlet 4.0 - magyarországi vállalati tapasztalatok: Termelés, szolgáltatás, logisztika. Akadémiai Kiadó, Budapest. . ISBN 978 963 454 627 6 DOI https://doi.org/10.1556/9789634546276

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia (2020) Attitudes to forced adoption of new technologies in public transportation services. Research in Transportation Business and Management . DOI https://doi.org/10.1016/j.rtbm.2020.100611

Farkas, Jácint and Petykó, Csilla (2020) A fogyatékosság, az akadálymentesség és a mobilitás, mint egzisztenciális alaptulajdonság. Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 5 (4). pp. 43-55. DOI http://doi.org/10.15170/TVT.2020.05.04.03

Kelemen, Tamás and Kalló, Noémi (2020) A lean szemlélet eredményes alkalmazása irodai környezetben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (ksz.). pp. 59-69. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.KSZ.06

Marciniak, Róbert, Móricz, Péter and Baksa, Máté (2020) Lépések a kognitív automatizáció felé: Digitális átalakulás egy magyarországi üzleti szolgáltatóközpontban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (6). pp. 42-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.06.05

Tóth, Zsuzsanna Eszter and Surman, Vivien (2020) Szolgáltatásminőség keretrendszer kialakítása és fejlesztése – egy felsőoktatási tantárgy példája = Establishing and improving a service quality framework through – The example of a higher education course. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (2). pp. 2-22. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.01

Marciniak, Róbert, Móricz, Péter and Baksa, Máté (2020) Digitális transzformáció a magyar üzleti szolgáltató központokban = Digital Transformation in the Hungarian Business Services Centers. MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (2). pp. 116-140. DOI http://doi.org/10.33565/MKSV.2020.02.07

Kenesei, Zsófa and Bali, Zsófa (2020) Overcompensation as a service recovery strategy: the fnancial aspect of customers’ extra efort. Service Business (14). pp. 187-216. DOI https://doi.org/10.1007/s11628-020-00413-w

Csótó, Mihály (2019) Mérni annyi, mint tudni? Az elektronikus közigazgatás közösségi mérőszámairól. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (2). pp. 14-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.02.02

Chaker, Hager (2019) Corporate Social Responsibility and its importance from the general to the hospitality sectors: A Literature Review. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 147-164. . ISBN 978-963-503-798-8

Vastag, Gyula (2019) Mapping improvement options of government services: illustration of ‘concept-mapping’. Hungarian Statistical Review, 2 (1). pp. 24-39. DOI https://doi.org/10.35618/hsr2019.01.en024

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2019) The importance of institutional trust for financial service providers among young adults and their parents in an emerging market. Society and Economy, 41 (2). pp. 211-225. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.005

Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01

Fehér, Péter (2018) A digitális átalakulás módszereinek feltárása a közszolgáltatásokban – a design thinking módszertan alkalmazási lehetőségei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (7-8). pp. 22-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.07-08.03

Futó, Iván (2018) Mesterséges intelligenciaeszközök – logikai következtetésen alapuló szakértő rendszerek – alkalmazása a közigazgatásban, hazai lehetőségek. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (7-8). pp. 40-51. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.07-08.05

Veress, József and Gábor, András (2018) Service co-production and co-creation and civil society activism. In: IIAS Study Group on ‘Coproduction of Public Services’, 2018.05.22-23, Stellenbosch, South Africa. (Unpublished)

Katona, Márton and Rosta, Miklós (2018) Önkormányzati bizalom és a kooperatív közszolgáltatások elmélete. Educatio, 27 (4). pp. 565-580. DOI http://doi.org/10.1556/2063.27.2018.4.3

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) A szolgáltatáskutatás tendenciái Magyarországon 1992-2016 között. Köz-gazdaság, 12 (5). pp. 111-125.

Ercsey, Ida (2017) A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 35-45. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04

Somosi, Ágnes (2017) A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással. Statisztikai Szemle, 95 (7). pp. 744-764. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.07.hu0744

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) The role of economic and psychological costs in service elimination. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (5). pp. 14-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.02

Kolos, Krisztina, Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Kemény, Ildikó (2017) Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 15-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.02

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.01

Agárdi, Irma and Gyulavári, Tamás (2017) CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 40-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.04

Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.05

Lovas, Anita and Riz, Nikolett (2016) Akcelerátor vagy inkubátor? A hazai vállalkozásokat támogató szervezetek a nemzetközi gyakorlat tükrében. Gazdaság és Pénzügy, 3 (4). pp. 305-322.

Durugy, András, Kollár, Péter and Madarász, Imre (2016) Eladói kompetenciák mérése próbavásárlással. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (2). p. 12. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.02.02

Marciniak, Róbert and Koval, Oksana (2016) Student's perceptions about shared service organizations at University of Miskolc. In: Innovációs kihívások és lehetőségek 2014-2020 között. Károly Róbert Főiskola, Gyöngyös, pp. 1089-1096. . ISBN 978-963-9941-92-2

Gyulavári, Tamás, Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03

Bálint, Nóra Anna (2015) Szolgálatosodás Nyugat-Európában és Magyarországon. Hol tartunk és merre haladunk? – Egy nemzetközi felmérés nyomán (Servitization in Western Europe and Hungary – Based on an international survey). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (5). pp. 24-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.05.03

Takács, Erika (2015) A közszolgálati szervezetek értékelési módszereinek osztályozása (Classification of evaluation methods of public sector organizations). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). pp. 45-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.03.05

Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével (Examination of the intercultural service experiences with grounded theory method). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). p. 2. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.03.01

Felméry, Zoltán and Papp, József (2015) A magyarországi közművállalatok tehernövekedését eredményező állami intézkedések hatása. Három magyarországi víziközmű-vállalkozás GDP-megoszlásának tanulságai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (1). pp. 65-74. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.01.06

Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (1). pp. 2-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.01.01

Kulcsár, Noémi (2014) Az értékteremtés szerepe a szolgáltató vállalkozások versenyképességében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (12). pp. 28-37. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.12.03

Kovács, Éva (2014) Kormányzati koordináció Magyarországon. Esettanulmány az egyablakos ügyfélszolgálati reformról (Governmental coordination in Hungary: Case study on the one-stopgovernment service reform). Köz-gazdaság, 9 (2). pp. 195-213.

Marciniak, Róbert (2014) A gazdasági válság hatása az üzleti szolgáltató szektorra a közép-kelet-európai régióban. KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / ECONOMISTS FORUM, 17 (1-2). pp. 31-54.

Bodzási, Balázs (2014) A pénzügyi szolgáltatások harmonizálása az Európai Unióban és ennek hatása a tagállamok polgári jogi szabályozására. Jog Állam Politika: Jog- és politikatudományi folyóirat, 6 (3). pp. 65-78.

Neumann Bódi, Edit (2013) Az ügyfélszerzési mód hatásának vizsgálata a vevőelégedettségre és a lojalitásra a szervezeti piacon (Analyzing the impact of the customer acquisition mode to the customer satisfaction and loyalty on the corporate market – assessing the effect of recommendation with applying structural equation modelling). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (4). pp. 29-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.04.03

Baji, Petra, Pavlova, Milena, Gulácsi, László and Groot, Wim (2012) Preferences of Hungarian consumers for quality, access and price attributes of health care services — result of a discrete choice experiment. Society and Economy, 34 (2). pp. 293-311. DOI 10.1556/SocEc.34.2012.2.7

Sziva, Ivett (2012) Versenyző együttműködés és a turisztikai desztinációk versenyképessége - "Hol volt, hol nem volt...?" (Co-opetition and the competitiveness of touristic destinations - "Where was, where it was not...?"). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (5). pp. 52-60. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.05.05

Kovács, Erzsébet and Szegő, László (2012) Törlesztés válság idején a diákhitel törlesztésében bekövetkezett változások vizsgálata (Changes in Hungarian student loan repayments due to the crisis). Köz-gazdaság, 7 (1). pp. 183-195.

Boda, György and Stocker, Miklós (2012) Outputfinanszírozás a felsőoktatásban. In: Felsőoktatás-finanszírozás. Nemzetközi tendenciák és a hazai helyzet. Aula, Budapest, pp. 293-319. . ISBN 978-963-339-032-0

Rosta, Miklós (2012) Állampolgári Érdek Mutató – Javaslat az új közszolgálati menedzsment eredményességének mérésére. Competitio, 11 (1). pp. 119-133.

Demeter, Krisztina and Szász, Levente (2011) A válság hatása a termelési tevékenységre (The impact of crisis on operations strategy and practices). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 38-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.ksz.04

Jenei, György and Kuti, Éva (2011) Versenyképesség és civil szerepvállalás a közigazgatás és a közszolgáltatások fejlesztésében (Competitiveness and civil contribution to the development of public administration and public services). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 15-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.ksz.02

Salamon, Melinda (2011) A TQM alkalmazhatósága a közszférában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (5). pp. 57-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.05.05

Kolos, Krisztina, Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. . ISBN 9789736406812

Marjainé Szerényi, Zsuzsanna, Kerekes, Sándor, Flachner, Zsuzsanna and Milton, Simon (2011) The possibility of the economic evaluation of ecosystem services described through a domestic case study. In: Borrowing services from nature. Methodologies to evaluate ecosystem services focusing on Hungarian case studies. CEEweb for Biodiversity, Budapest, pp. 64-75. . ISBN 978-963-87218-7-7

Ungvári, Gábor and Koskovics, Éva (2011) Áttekintés a magyar víziközmű-ágazatról. Working Paper. Regionális Energiagazdálkodási Kutatóközpont.

Demeter, Krisztina (2009) Szolgáltatásmenedzsment Magyarországon a termelő- és a szolgáltatóvállalatoknál (Service management at the manufacturing and service companies in Hungary). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (2). pp. 9-22. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.02.02

Kalló, Noémi and Koltai, Tamás (2009) Az expressz pénztárak optimális működtetésének szolgáltatásmenedzsment-vonatkozásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 79-84. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.ksz.13

Koltai, Tamás, Romhányi, Gábor and Tatay, Viola (2009) Optimalizálás bizonytalan paraméterekkel a termelés- és szolgáltatásmenedzsmentben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 68-73. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.ksz.11

Szabó, Zsolt Roland and Vida, Gábor (2009) Szolgáltató központok Magyarországon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (4). pp. 28-42. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.04.03

Dobrai, Katalin and Farkas, Ferenc (2009) Tudásintenzív üzleti szolgáltatások. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (7-8). pp. 56-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.07.06

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.03

Füleki, Dániel, Theiss-Balázs, Zsolt, Balkányi, Péter and Pocsarovszky, Károly (2008) A magyar webes piac technológiai architektúrái. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 39-50. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.04

Szutorisz, Gábor, Szabó, Balázs and Pocsarovszky, Károly (2008) E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 51-59. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.05

Osman, Péter (2007) ...dativus Pro 7.3 fordítást segítő programcsomag Magyarország első óriásszótára (ismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (7-8). pp. 99-100. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.07.12

Rubóczky, István (2007) Czitán Gábor, Gutassy Attila, Ralf Wilde: Termékbiztonság az Európai Unióban : a tanúsítványtól a CE jelölésig (könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (7-8). pp. 98-99. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.07.11

Bauer, András, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.05

Rubóczky, István (2007) Szabó Katalin, Hámori Balázs: Információgazdaság: Digitális kapitalizmus vagy új gazdasági rendszer? (könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 66-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.07

Osborne, Stephen P. and Kate, McLaughlin (2007) The Marketing Behaviour of Public Service. Köz-gazdaság, 2 (1). pp. 59-72.

Fehér, Judit and Bencsik, Andrea (2007) A frontvonali munka minősége = emberierőforrás-menedzsment? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (4). pp. 55-61. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.04.05

Heidrich, Éva (2007) A vezető magányossága, avagy a coaching mint személyre szabott vezetőfejlesztési módszer vezetéselméleti megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (3). pp. 12-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.03.02

Mikulás, Gábor and Köntös, Nelli (2007) Lehetőség-e a kiszervezés a magyar megyei könyvtárak számára? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (2). pp. 48-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.02.04

Veres, Zoltán (2007) „A kockázat megmarad, csak az érzet változik” – Tranzakciós és kapcsolati preferenciák a projekttípusú üzleti szolgáltatások piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (9). pp. 51-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.09.05

Rubóczky, István (2006) Heidrich Balázs: Szolgáltatásmenedzsment (könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (12). pp. 54-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2006.12.08

Culyer, Anthony J. (2006) Welfarism vs. Extra-welfarism. Köz-gazdaság, 1 (2). pp. 89-101.

Habis, Helga (2006) Ellentmondások a helyi autóbusz-közlekedés árszabályozásában. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem.

Tóth, András István (2006) A villamosenergia-piaci liberalizáció és a magyarországi háztartások - Egy kérdőíves felmérés eredményei. Working Paper. Regionális Energiagazdálkodási Kutatóközpont, Budapest.

Mester, Csaba (2006) Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (ksz1). pp. 87-97. DOI http://doi.org/10.14267/VEZTUD.2006.ksz.08

Dénes, Tamásné (2006) Interim controllerek már Magyarországon is. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (6). pp. 42-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.06.05

Jenei, György (2006) Közintézményi reformok szemléleti háttere és fejlődési pályái az ezredfordulón. Köz-gazdaság, 1 (1). pp. 81-95.

Szüle, Borbála (2006) Pénzügyi konglomerátumok és bankbiztosítás: új modellek a pénzügyi szolgáltatási szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (2). pp. 45-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.02.05

Schwartz, Kitti (2006) Szolgáltató egyetem a tanuló társadalomban – termékfejlesztés felsőfokon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (5). pp. 20-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.05.03

Horánszky, Beáta (2006) Vállalati struktúrák változásai a földgázellátó szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (4). pp. 48-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.04.06

Heidrich, Balázs (2006) Ördögi körök vonzásában: A szolgáltatások menedzsmentjének sajátosságairól. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (ksz1). pp. 50-59. DOI http://doi.org/10.14267/VEZTUD.2006.ksz.04

Jenei, György (2005) Közszolgálati közgazdaságtan, egészség-gazdaságtan, Európai Uniós követelmények. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Egészség-gazdaságtani és Technológiaelemzési Munkacsoport, Budapest.

Pelczné Gáll, Ildikó and Tokár-Szadai, Ágnes (2004) A tanácsadói projektek megítélése II. : A kultúra hatása a tanácsadásra Svájc és Magyarország példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (9). pp. 46-53.

Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs (2004) A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 30-37.

Pelczné Gáll, Ildikó and Tokár-Szadai, Ágnes (2004) A tanácsadói projektek megítélése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 50-54.

Becser, Norbert and Zoltayné Paprika, Zita (2004) Döntéstámogató modell a szolgáltatásminőség fejlesztéséhez - SQI-DSS - egy új megközelítés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 22-29.

Pintér, Éva (2004) Értékteremtés a banki szolgáltatásban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (2). pp. 18-23.

Matear, Sheelagh, Knightbridge, Karen and Gray, Brendan (2003) Competitiveness in service firms. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (7-8). pp. 106-110.

Demeter, Krisztina and Gelei, Andrea (2002) Szolgáltatásnyújtás a tevékenységmenedzsment szemszögéből. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 2-14.

Fojtik, János and Farkas, László (2001) Minőség és marketing: A pénzitézeti szolgáltatások példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (10). pp. 44-53.

Kenesei, Zsófia and Szántó, Szilvia (1998) A szolgáltatásminősítés mérése - elmélet és gyakorlat. Vezetéstudomány, 29 (12). pp. 8-18.

Veres, Zoltán (1998) Találkozások a frontvonalban. Vezetéstudomány, 29 (6). pp. 12-17.

Oszoli, Ágnes (1998) Szellemi szolgáltatást végző kisvállalkozások a magyar piacon. Vezetéstudomány, 29 (5). pp. 36-38.

Kenesei, Zsófia (1996) A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 29-35.

Ványai, Judit (1996) A marketingszolgáltatások helyzete. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 21-28.

Drótos, György (1995) Vissza a jövőbe? Outsourcing az információtechnológiai szolgáltatások körében. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 56-64.

Papp, Ilona (1995) A szolgáltatásmarketing sajátosságai és a marketingmix. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 31-40.

Németh, György (1995) Verseny a pénzügyi szolgáltatások piacain. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 47-55.

Kolos, Krisztina and Demeter, Krisztina (1995) Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 12-19.

This list was generated on Tue Sep 28 01:48:20 2021 CEST.