Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Service management"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 44.

Ercsey, Ida (2017) A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 35-45. ISSN 0133-0179 DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04

Somosi, Ágnes (2017) A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással. Statisztikai Szemle, 95 (7). pp. 744-764. ISSN 0039-0690 DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.07.hu0744

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) The role of economic and psychological costs in service elimination. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (5). pp. 14-23. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.02

Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Kemény, Ildikó (2017) Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 15-29. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.02

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.01

Agárdi, Irma and Gyulavári, Tamás (2017) CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 40-52. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.04

Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.05

Lovas, Anita and Riz, Nikolett (2016) Akcelerátor vagy inkubátor? A hazai vállalkozásokat támogató szervezetek a nemzetközi gyakorlat tükrében. Gazdaság és Pénzügy, 3 (4). pp. 305-322. ISSN 2415-8909

Durugy, András and Kollár, Péter and Madarász, Imre (2016) Eladói kompetenciák mérése próbavásárlással. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (2). p. 12. ISSN 0133-0179

Gyulavári, Tamás and Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. ISSN 0133-0179

Bálint, Nóra Anna (2015) Szolgálatosodás Nyugat-Európában és Magyarországon. Hol tartunk és merre haladunk? – Egy nemzetközi felmérés nyomán (Servitization in Western Europe and Hungary – Based on an international survey). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (5). pp. 24-33. ISSN 0133-0179

Takács, Erika (2015) A közszolgálati szervezetek értékelési módszereinek osztályozása (Classification of evaluation methods of public sector organizations). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). pp. 45-56. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével (Examination of the intercultural service experiences with grounded theory method). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). p. 2. ISSN 0133-0179

Felméry, Zoltán and Papp, József (2015) A magyarországi közművállalatok tehernövekedését eredményező állami intézkedések hatása. Három magyarországi víziközmű-vállalkozás GDP-megoszlásának tanulságai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (1). pp. 65-74. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (1). pp. 2-19. ISSN 0133-0179

Kulcsár, Noémi (2014) Az értékteremtés szerepe a szolgáltató vállalkozások versenyképességében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (12). pp. 28-37. ISSN 0133-0179

Kovács, Éva (2014) Kormányzati koordináció Magyarországon. Esettanulmány az egyablakos ügyfélszolgálati reformról (Governmental coordination in Hungary: Case study on the one-stopgovernment service reform). Köz-gazdaság, 9 (2). pp. 195-213. ISSN 1788-0696

Bodzási, Balázs (2014) A pénzügyi szolgáltatások harmonizálása az Európai Unióban és ennek hatása a tagállamok polgári jogi szabályozására. Jog Állam Politika: Jog- és politikatudományi folyóirat, 6 (3). pp. 65-78. ISSN 2060-4580

Neumann Bódi, Edit (2013) Az ügyfélszerzési mód hatásának vizsgálata a vevőelégedettségre és a lojalitásra a szervezeti piacon (Analyzing the impact of the customer acquisition mode to the customer satisfaction and loyalty on the corporate market – assessing the effect of recommendation with applying structural equation modelling). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (4). pp. 29-44. ISSN 0133-0179

Baji, Petra and Pavlova, Milena and Gulácsi, László and Groot, Wim (2012) Preferences of Hungarian consumers for quality, access and price attributes of health care services — result of a discrete choice experiment. Society and Economy, 34 (2). pp. 293-311. ISSN 1588-9726 DOI 10.1556/SocEc.34.2012.2.7

Sziva, Ivett (2012) Versenyző együttműködés és a turisztikai desztinációk versenyképessége - "Hol volt, hol nem volt...?" (Co-opetition and the competitiveness of touristic destinations - "Where was, where it was not...?"). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (5). pp. 52-60. ISSN 0133-0179

Kovács, Erzsébet and Szegő, László (2012) Törlesztés válság idején a diákhitel törlesztésében bekövetkezett változások vizsgálata (Changes in Hungarian student loan repayments due to the crisis). Köz-gazdaság, 7 (1). pp. 183-195. ISSN 1788-0696

Boda, György and Stocker, Miklós (2012) Outputfinanszírozás a felsőoktatásban. In: Felsőoktatás-finanszírozás. Nemzetközi tendenciák és a hazai helyzet. Aula, Budapest, pp. 293-319. ISBN 978-963-339-032-0

Rosta, Miklós (2012) Állampolgári Érdek Mutató – Javaslat az új közszolgálati menedzsment eredményességének mérésére. Competitio, 11 (1). pp. 119-133. ISSN 1588-9645

Demeter, Krisztina and Szász, Levente (2011) A válság hatása a termelési tevékenységre (The impact of crisis on operations strategy and practices). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 38-45. ISSN 0133-0179

Jenei, György and Kuti, Éva (2011) Versenyképesség és civil szerepvállalás a közigazgatás és a közszolgáltatások fejlesztésében (Competitiveness and civil contribution to the development of public administration and public services). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 15-23. ISSN 0133-0179

Salamon, Melinda (2011) A TQM alkalmazhatósága a közszférában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (5). pp. 57-64. ISSN 0133-0179

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. ISBN 9789736406812

Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Kerekes, Sándor and Flachner, Zsuzsanna and Milton, Simon (2011) The possibility of the economic evaluation of ecosystem services described through a domestic case study. In: Borrowing services from nature. Methodologies to evaluate ecosystem services focusing on Hungarian case studies. CEEweb for Biodiversity, Budapest, pp. 64-75. ISBN 978-963-87218-7-7

Ungvári, Gábor and Koskovics, Éva (2011) Áttekintés a magyar víziközmű-ágazatról. Working Paper. Regionális Energiagazdálkodási Kutatóközpont.

Demeter, Krisztina (2009) Szolgáltatásmenedzsment Magyarországon a termelő- és a szolgáltatóvállalatoknál (Service management at the manufacturing and service companies in Hungary). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (2). pp. 9-22. ISSN 0133-0179

Kalló, Noémi and Koltai, Tamás (2009) Az expressz pénztárak optimális működtetésének szolgáltatásmenedzsment-vonatkozásai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 79-84. ISSN 0133-0179

Koltai, Tamás and Romhányi, Gábor and Tatay, Viola (2009) Optimalizálás bizonytalan paraméterekkel a termelés- és szolgáltatásmenedzsmentben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 68-73. ISSN 0133-0179

Szabó, Zsolt Roland and Vida, Gábor (2009) Szolgáltató központok Magyarországon. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (4). pp. 28-42. ISSN 0133-0179

Dobrai, Katalin and Farkas, Ferenc (2009) Tudásintenzív üzleti szolgáltatások. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (7-8). pp. 56-66. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. ISSN 0133-0179

Habis, Helga (2006) Ellentmondások a helyi autóbusz-közlekedés árszabályozásában. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem.

Tóth, András István (2006) A villamosenergia-piaci liberalizáció és a magyarországi háztartások - Egy kérdőíves felmérés eredményei. Working Paper. Regionális Energiagazdálkodási Kutatóközpont, Budapest.

Jenei, György (2006) Közintézményi reformok szemléleti háttere és fejlődési pályái az ezredfordulón. Köz-gazdaság, 1 (1). pp. 81-95. ISSN 1788-0696

Jenei, György (2005) Közszolgálati közgazdaságtan, egészség-gazdaságtan, Európai Uniós követelmények. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Egészség-gazdaságtani és Technológiaelemzési Munkacsoport, Budapest.

This list was generated on Sat Oct 21 01:46:02 2017 CEST.