Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Business economics"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 58.

Losonci, Dávid (2017) Vezető lean környezetben – jellemzők és nyitott kérdések. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2017) Elkötelezett kapcsolatok és nemzetköziesedés – vállalataink innovációs teljesítményének két fontos forrása. Statisztikai Szemle, 95 (8-9). pp. 823-846. ISSN 0039-0690 DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.08-09.hu0823

Gelei, Andrea and Nagy, Judit (2017) Ellátási hálózatok alapvető struktúrái. In: Logisztikai Évkönyv. Magyar Logisztikai Egyesület, Budapest, pp. 93-104.

Jámbor, Zsófia and Gelei, Andrea (2017) Long Term Relationships of Hungarian Companies. In: Essays in Economics and Business Studies. International Research Institute, Komárno, pp. 101-110. ISBN 978-80-89691-42-5

Matyusz, Zsolt and Vörösmarty, Gyöngyi (2016) Aligning supplier evaluation with manufacturing competitive priorities. Results of an international survey in manufacturing and assembly industries. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Czakó, Erzsébet and Ilyés, Márton and Juhász-Dóra, Katalin and Kiss, Veronika and Miklós, Ilona and Vajkai, Éva and Vakhal, Péter (2016) A globális értékláncok - elméleti alapok és számbavételi lehetőségek. Fejezetek a nemzetközi üzleti gazdaságtanból 7. = Global Value Chains – Theoretical foundations and trials for measurement. Chapters from International Business 7. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Losonci, Dávid (2016) Beszállítófejlesztés és lean beszállítófejlesztés = Supplier development and lean supplier development. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Rózsa, Andrea and Tálas, Dorisz (2016) Vállalati értékteremtés vizsgálata az iparági teljesítmény tükrében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (9). pp. 2-14. ISSN 0133-0179

Kazainé Ónodi, Annamária (2016) Exportáló vállalataink sokszínűsége. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (8). pp. 50-67. ISSN 0133-0179

Sass, Magdolna (2016) Törpékből óriások? – Kelet-közép-európai elektronikai multik. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (8). pp. 40-49. ISSN 0133-0179

Czakó, Erzsébet and Juhász, Péter and Reszegi, László (2016) Versenyképesség és export – vállalati szintű kvalitatív és kvantitatív kutatási eredmények összevetése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (8). pp. 3-14. ISSN 0133-0179

Szendrői, László (2016) Környezeti kritériumok a beszállítóértékelésben = Green aspects of supplier evaluation. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Gelei, Andrea and Dobos, Imre (2016) Mutual trustworthiness as a governance mechanism in business relationships — A dyadic data analysis. Acta Oeconomica, 66 (4). pp. 661-684. ISSN 0001-6373 DOI https://doi.org/10.1556/032.2016.66.4.5

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina (2015) The Impact of Proactive Strategies on Market Performance in Economic Downturn: the Case of Hungary. In: Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues, September 16-18 2015, Vienna, Austria.

Gyulavári, Tamás and Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Kolos, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2015) A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Felsmann, Balázs (2015) Can the Paks-2 Nuclear Power Plant operate without State aid? A business economic analysis. Working Paper. Energiaklub Climate Policy Institute.

Illés, Mária (2015) A beruházási projektek aggregált tőkeigénye = The Aggregate Capital Needs of Investment Projects. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (6). pp. 22-33. ISSN 0133-0179

Kovács, Zoltán and Rendesi, István (2015) Alean projektek hatásai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (2). pp. 15-24. ISSN 0133-0179

Morvai, Róbert and Szegedi, Zoltán (2015) Erőviszonyok az élelmiszeripar ellátási láncaiban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (2). pp. 2-14. ISSN 0133-0179

András, Krisztina and Kozma, Miklós (2015) Ligák nemzetköziesedése a hivatásos sportban. In: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola, Budapest, pp. 500-508. ISBN 978-615-5460-38-5

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5

Czakó, Erzsébet and Kozma, Miklós (2014) Az ipar- és vállalatgazdasági kutatások alapjai és kihívása. Tudományos ülés Román Zoltán 90. születésnapja tiszteletére. Közgazdasági Szemle, 61 (6). pp. 752-754. ISSN 0023-4346

Czakó, Erzsébet and Bodnár, Dorottya and Buzder Lantos, Gábor and Dunavölgyi, Mária and Erdős, Rita and Felméry, Zoltán and Freész, Gergely and Gyenes, Xénia and Kékesi, Zsuzsa and Pályi, Katalin Ágnes and Szukits, Ágnes (2014) A globális értékláncok – a multinacionális vállalat, mint globális gyár. Fejezetek a nemzetközi üzleti gazdaságtanból 6. ----- It's title in English: Global Value Chains – Multinational Enterprise as Global Factory. Chapters from International Business 6. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet and Wimmer, Ágnes and Antal, Zsuzsanna and Bakonyi, Zoltán and Balaton, Károly and Demeter, Krisztina and Felsmann, Balázs and Gelei, Andrea and Gyulavári, Tamás and Juhász, Péter and Kazainé Ónodi, Annamária and Kiss, János and Kolos, Krisztina and Matyusz, Zsolt and Vaszkun, Balázs and Zoltayné Paprika, Zita (2014) Kilábalás göröngyös talajon - Gyorsjelentés a 2013. évi kérdőíves felmérés eredményeiről. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Czakó, Erzsébet and Puslecki, Lukasz and Chikán, Attila and Gelei, Andrea and Jaklic, Andreja and Jarosinski, Miroslaw and Staszkow, Michal and Poor, József and Trapczynski, Piotr and Vissak, Tiia and Zdziarski, Michal, eds. (2014) Competitiveness of the CEE Region in the Global Economy. Book of Abstracts. Competitiveness Research Centre, Corvinus University of Budapest, Budapest. ISBN 978-615-5270-12-3

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

Csesznák, Anita and Wimmer, Ágnes (2014) Vállalati jellemzők és összefüggéseik. Versenyképesség könyvsorozat, 1 . BCE Vállalatgazdaságtan Intézet, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest. ISBN 978-963-503-584-7

Ván, Hajnalka (2013) A környezeti hasznok rendszere (System of the environmental benefits). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (12). pp. 30-43. ISSN 0133-0179

Braunné Fülöp, Katalin (2013) A szervezet kockázati attitűdjének jelentősége a szerződéses kapcsolatokban (Significance of the organizational risk attitude on the contractual relations). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (2). pp. 28-37. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28. ISSN 1841-2416

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. ISSN 0133-0179

Illés, Mária (2012) A nettó jelenérték gazdasági tartalma és rangsorképzésre való alkalmassága. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1. ksz). pp. 13-23. ISSN 0133-0179

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58. ISSN 2068-3537

Rácz, András (2012) EU-s források a vállalkozások tőkeellátottságának javítására - A JEREMIE Kockázati Tőkeprogram (EU funds to improve the capitalization of the companies – JEREMIE Venture Capital Program). Vezetestudomány / Budapest Management Review, 43 (2). pp. 43-54. ISSN 0133-0179

Ulbert, József (2011) A dcf-modellcsalád védelmében. Vezetástudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 3-10. ISSN 0133-0179

Lóránd, Balázs (2011) A kohéziós politika változásainak és eredményességének hatásai a vállalati döntéshozatalra. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 78-86. ISSN 0133-0179

Bedő, Zsolt (2011) A kontextusba helyezett vállalatkormányzás. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 11-19. ISSN 0133-0179

Kovács, Kármen (2011) A testetlen eszközök jelentősége a vállalat működésében, pénzügyi teljesítményében és piaci értékelésében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2). pp. 49-57. ISSN 0133-0179

Lukovszki, Lívia (2011) Vállalkozói személyiségjegyek – avagy mi teszi a vállalkozót? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (11). pp. 16-30. ISSN 0133-0179

Bitó, János and Czerny, József (2010) A Balanced Scorecard alkalmazása egy termelő vállalat létesítménygazdálkodási funkciójára. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (1). pp. 57-64. ISSN 0133-0179

Müller, Helga (2010) A Shackletoni krízismenedzsment tanulságai a pénzügyi válság idején. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (12). pp. 45-56. ISSN 0133-0179

Szerb, László (2010) A magyar mikro-, kis- és középvállalatok versenyképességének mérése és vizsgálata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (12). pp. 20-35. ISSN 0133-0179

Szántó, Richárd (2010) A tisztességes piaci magatartás kockázatai – adócsalás, adóelkerülés. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 51-59. ISSN 0133-0179

Reszegi, László (2010) Hatékony piac – hatékony vállalat? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 3-15. ISSN 0133-0179

Vörösmarty, Gyöngyi (2010) Hatékony piac, hatékony beszerzés? Beszerzési döntések piacalakító hatásai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 60-67. ISSN 0133-0179

Boda, György (2010) Hatékony vállalat, hatékony társadalom. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 77-90. ISSN 0133-0179

Czakó, Erzsébet (2009) A hazai exportot adó vállalatok néhány sajátossága a 2000-es évek elején. In: VII. Nemzetközi Konferencia. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 63-70. ISBN 978-963-661-891-9

Kelemen, Tamás (2009) A lean management megvalósításának jellegzetes problémái. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 62-67. ISSN 0133-0179

Czakó, Erzsébet (2009) A lisszaboni stratégia és a vállalati versenyképesség. In: Lisszaboni reformok - magyarországi megvalósítás. Magyar Közgazdasági Társaság (MKT), Budapest, pp. 209-220. ISBN 978-963-8451-23-1

Márkus, Gábor (2009) A porteri gyémántmodell alkalmazása a mikroszintű versenyképesség mérésére. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (6). pp. 16-32. ISSN 0133-0179

Dolog, Anett and Fazakas, Gergely and Karacs, Katalin (2009) Az osztalékpolitika ágazati vizsgálata Magyarországon. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (12). pp. 13-29. ISSN 0133-0179

Némethné, Pál, Katalin (2009) Jelentések a frontvonalból – verseny és versenyképesség vállalati mélyinterjúk tükrében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (6). pp. 33-45. ISSN 0133-0179

Morag, Omri and Barakonyi, Károly (2009) The influence of speed of integration on M&A integration Success. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (6). pp. 55-59. ISSN 0133-0179

Marján, Attila (2009) Vállalatirányítási szabályozás, menedzsmentkultúra és európai versenyképesség. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (11). pp. 2-10. ISSN 0133-0179

Heidrich, Balázs (2009) Változó idők nyomában – Kísérlet a magyar és román szervezetikultúra-változások összehasonlítására. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (4). pp. 16-27. ISSN 0133-0179

Czakó, Erzsébet (2008) A hazai vállalatszerkezet és a gazdaság versenyképessége. In: A gazdasági környezet és a vállalati stratégiák. MTA IX. Osztály Ipar- és Vállalatgazdasági Bizottság, Budapest, pp. 50-69. ISBN 978-963-508-566-8

Berács, József and Gyulavári, Tamás and Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

This list was generated on Sat Oct 21 01:46:00 2017 CEST.