Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Food economy"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 13.

Török, Áron and Jámbor, Attila and Mizik, Tamás (2017) Comparative advantages in the global coffee trade. In: IFAMA World Conference, 2017. június 18-21., Amerikai Egyesült Államok, Miami, Florida.

Török, Áron and Tóth, József and Balogh, Jeremiás Máté (2017) Patterns of innovation in the SMEs of the Hungarian agri-food industry. In: IFAMA World Conference, 2017. június 18-21., Amerikai Egyesült Államok, Miami, Florida.

Benedek, Zsófia and Fertő, Imre (2015) Miért választják a termelők a rövid ellátási láncokat? Statisztikai Szemle, 93 (6). pp. 580-597.

Jámbor, Attila (2014) Az élelmiszerárak volatilitása az új tagországokban. Statisztikai Szemle, 92 (3). pp. 275-288.

Vetőné Mózner, Zsófia (2014) A fenntartható élelmiszer-fogyasztás lehetőségei. Magyar tudomány, 175 (6). pp. 730-739.

Vetőné Mózner, Zsófia (2014) Az élelmiszer-fogyasztás szerkezete és környezeti hatása Magyarországon (Analysing the structure and environmental impact of food consumption in hungary). Marketing & Menedzsment, 48 (3). pp. 57-70.

Balžekienė, Aistė and Telešienė, Audronė and Butkevičienė, Eglė (2014) Food risk perceptions and purchasing behavior in Lithuania: Towards a culture of fear? Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 5 (1). pp. 61-88. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.01.03

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

Baráth, Lajos and Fertő, Imre (2013) Heterogenitás és technikai hatékonyság - a magyar specializált szántóföldi növénytermesztő üzemek esete = Heterogeneity and technical efficiency - the case of Hungary's specialized arable crop production units. Közgazdasági Szemle, 60 (6). pp. 650-669.

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58.

Boros, Péter and Fehér, Orsolya (2012) Food Retail Chains: Hungary in the EU. In: China - EU Cooperation for a Sustainable Economy. Corvinus University of Budapest, Budapest, pp. 253-261. ISBN 978-963-503-497-0

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2011) A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Csáki, Csaba and Buchenrieder, Gertrud (2011) Effects of the current financial and economic crisis on the rural landscape as well as the agri-food sector in Europe and Central Asia. Society and Economy, 33 (2). pp. 249-270. DOI 10.1556/SocEc.33.2011.2.2

This list was generated on Thu Dec 14 01:45:42 2017 CET.