Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Information economy"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 75.

Szukits, Ágnes (2017) Management control system design – the effect of tools in use on the information provided. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (5). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.01

Vörösmarty, Gyöngyi (2017) Beszerzési csoportok információkezelése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 41-47. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.04

van der Schaft-Bartis, Eszter (2016) A társas befolyásolás folyamata az információs rendszerek használatának kialakulása során. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (12). pp. 16-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.02

Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2016) Az információrendszerek sikere a magyar nagyvállalatoknál – A marketingmenedzser perspektívája. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (12). pp. 83-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.08

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók. In: EMOK – XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016. augusztus 29-31., Debrecen, Magyarország.

Varga, Ágnes, ed. (2016) Földrajzi Információs Rendszerek gyakorlati alkalmazása. Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Központ, Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. ISBN 978-963-503-628-8

Szüle, Borbála (2016) Introduction to data analysis. Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics, Budapest. ISBN 978-963-503-619-6

Deák, Csaba and Blaskovics, Bálint and Aranyossy, Márta and Horváth, Viktória and Fekete, István and Sasvári Péter, László and Kosztyán, Zsolt Tibor (2016) PMUni 2016 Workshop. PMUNi - International Network for Professional Education and Research in Process and Project Management, Budapest. ISBN 978-963-12-7633-6

Papanek, Gábor and Veress, Gábor (2015) A gazdasági tanulmányok, szakcikkek színvonalának megítélése. Köz-gazdaság, 10 (3). pp. 73-85.

Popp, József and Balogh, Péter and Kovács, Sándor and Jámbor, Attila (2015) Hálózatosodás az agrárgazdaságtanban. Szerzői és hivatkozási kapcsolatok a Kelet-Közép-Európáról szóló szakirodalomban. Közgazdasági Szemle, 62 (5). pp. 525-543.

Aranyossy, Márta and Blaskovics, Bálint and Horváth, Ákos Ardzsuna (2015) Információtechnológiai projektek sikere és kudarca. Nemzetközi tapasztalatok és hazai kutatási eredmények. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (5). pp. 66-78.

Méhesné Berek, Szilvia (2015) Az SAP-rendszer fejlesztése egy műanyag-feldolgozó vállalatnál (Development of SAP system in a plastic manufacturing company). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). pp. 69-78.

Becsky-Nagy, Patrícia and Fazekas, Balázs (2015) Speciális kockázatok és kockázatkezelés a kockázatitőke-finanszírozásban (The special risks and risk management of venture capital). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). pp. 57-68.

Fülöp, Árpád and Virág, Péter (2015) Vállalati döntés egy új információbiztonsági eszköz, a kvantumkulcscsere bevezetéséről (Corporate decision about the installation of a new information security device the quantum key distribution). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). pp. 26-37.

Sasvári, Péter László and Törley, Gábor (2015) A magyar közigazgatást kutatók tudományok láthatósága. Pro Publico Bono: Magyar Közigazgatás (4). pp. 112-132.

Törley, Gábor (2015) Adatvédelem, adatbiztonság, biztonságtudatosság tanítása Angliában és Magyarországon. In: INFODIDACT 2015. Webdidaktika Alapítvány, Budapest. ISBN 978-963-12-3892-1

Ternai, Katalin and Borbásné Szabó, Ildikó (2015) eBEST platform a KKV-klaszterek operatív és együttműködési folyamatainak támogatására (eBEST platform for supporting operational and cooperative processes of SME's clusters). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 57-66.

Bokor, Tamás (2014) The half-blind watchdog. Remarks on the online citizenship, transparency and public administration’s integrity in Hungary. In: The Digital Media and Social Inclusion, 2014. október 10-11., Istanbul. (Unpublished)

Ferincz, Adrienn and Hortoványi, Lilla (2014) Munkahelyi tanulást befolyásoló tényezők – humán-számítógép együttműködés vizsgálata (Influencing factors of on-the-job learning – Analysis of human-computer collaboration). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (10). pp. 30-41.

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5

Szommer, Károly and Balogh, Zoltán and Racskó, Péter (2014) Az on-line világban hagyott virtuális lábnyomokban rejlő információk és azok veszélyei (In on-line world leaven virtual footprints information and those dangers). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (7-8). pp. 97-104.

Monda, Eszter and Ugray, Zsolt (2014) Az IKT-eszközökkel kapcsolatos preferenciák és használatuk előrejelzése (Preferences and usage forecast of ICT tools). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (5). pp. 21-38.

Futó, Iván (2014) Eredményes projektszervezet kialakítása funkcionális, hierarchikus szervezetek esetén: egy példa az államigazgatásból (Development of effective project organization in functional, hierarchical organizations: an example from public administration). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (5). pp. 39-45.

Kis, Gergely (2014) Az erősödő állami szerepvállalás értékelése a magyarországi elektronikus hírközlő hálózati fejlesztésekben (Evaluation of the increasingstate’s rolein the electronic communications network development in Hungary). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (4). pp. 30-40.

Monda, Eszter (2014) Forgatókönyvek készítése a hazai, lakossági hasznosítású IKT lehetséges jövőire. In: Jövőföldrajz A hazai gazdasági fejlődés területi és települési aspektusai a jelenben és a jövőben. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék - BM Önkormányzati Államtitkárság, Budapest, pp. 227-243. ISBN 978-963-503-564-9

Dén-Nagy, Ildikó and Király, Gábor (2014) How to Explain CouchSurfing's Success? Szociológiai Szemle, 24 (4). pp. 32-53.

Tasnádi, Attila and Rétallér, Orsolya (2013) Az impakt faktor és jelentősége a közgazdaságtudományban. Köz-gazdaság, 8 (3). pp. 181-197.

Keszey, Tamara (2013) A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása. In: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája, 2013. augusztus 28-29., Budapest, Magyarország.

Petákné Balogh, Anikó (2013) E-learning Skill and Use in EU Countries – A Statistical Analysis. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (2). pp. 50-61.

Duma, László and Monda, Eszter (2013) Impact of ICT Based Education on the Information Society. Journal of Futures Studies, 18 (1). pp. 41-62.

Gábor, András and Hasnan, Ahmed (2012) An examination of the relationship of governance structure and performance: Evidence from banking companies in Bangladesh. Society and Economy, 34 (4). pp. 643-666. DOI 10.1556/SocEc.2011.0003

Horváth, Dóra and Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star. Participations. Journal of Audience and Perception Studies, 9 (2). pp. 526-557.

Racskó, Péter (2012) A számítási felhő az Európai Unió egén (Cloud computing on the sky of European Union). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1). pp. 2-16.

Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Az információterjedés szerepe az innováció-elfogadásban. Az okostelefonok és az on-line kollektív intelligencia (Role of informationspread in the innovation acceptance: the smart phones and the online collective intelligence). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1). pp. 64-73.

Tátrai, Tünde and Fábián, Boglárka (2012) A hazai vállalatok elektronikus beszerzés iránti nyitottsága = E-procurement Responsiveness of the Hungarian Companies’. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Tózsa, István (2012) Az elektronikus közigazgatás helyzete. Új Magyar Közigazgatás, 5 (5). pp. 2-12.

Sasvári, Péter László (2012) Az információs rendszerek kisvállalati alkalmazásának vizsgálata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1. ksz). pp. 56-65.

Bagó, Péter and Szabó, Gyula (2012) Hogyan kezeljük a „közösségi ügyfeleket”? – Social CRM marketing és IT megközelítésben (How to manage social customer? Social CRM in marketing and IT context.). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (9). pp. 35-45.

Keszey, Tamara (2012) Információ-felhasználási minták a magyar nagyvállalatoknál. In: Terepkutatás a magyar gazdaságban, 2012. november 16-17., Budapest, Magyarország.

Nyirő, Nóra and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra (2012) Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése. Médiakutató, 13 (3). pp. 97-114.

Szabó, Katalin (2011) Transzformációs válság: Rögös út az információs kapitalizmus felé. Társadalomkutatás, 29 (2). pp. 202-218.

Racskó, Péter (2011) Informatika, telekommunikáció és gazdasági stabilitás (Information technology, telecommunications and economic stability). Köz-gazdaság, 6 (1). pp. 27-36.

Sik, Zoltán Nándor (2011) A kritikus információs infrastruktúra védelme és a közigazgatás. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (3). pp. 42-47.

Kovács, Barna (2011) Az információ-túlterhelés csökkentése tudásintenzív szervezetekben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (10). pp. 53-61.

Aranyossy, Márta (2011) Az információtechnológia üzleti értékének nyomában. Hitelintézeti Szemle, 10 (6). pp. 554-574.

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. ISBN 9789736406812

Balogh, Zsolt György (2011) Közterületi térfigyelés és adatvédelem. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (3). pp. 26-35.

Aranyossy, Márta (2011) Resource-based Analysis of E-commerce Business Value. In: Networked Innovation – necessity, challenges and research questions , April 12-15. 2011., Konstanz, Germany.

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. ISBN 9789736406812

Vincze, Ferenc (2011) Önkormányzati elektronikus ügyvitelszervezés és -fejlesztés egy esettanulmány tükrében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (3). pp. 36-41.

Aranyossy, Márta (2010) Business Value of Information Technology - Resource-based Analysis of E-commerce Business Value. In: CEMS Doctoral Consortium „ Innovation, ICT and Networks: The research agenda in E-business ”, September 26-29, 2010., Opatija, Croatia.

Keszey, Tamara (2010) Az információs technológia szerepe a magyar nagyvállalatok marketing tevékenységének támogatásában. Corvinus Marketing Tanulmányok, 1 (1). pp. 15-28.

Bakonyi, Zoltán (2010) Az oksági homályosság relatív nézőpontja – egy új megközelítés. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (6). pp. 40-49.

Gelei, Andrea and Nagy, Judit (2010) Logisztikai folyamatok informatikai támogatottsága Magyarországon – fókuszban a disztribúciós logisztika = Backing logistics processes with information technology – current practice and improvement possibilities at Hungarian companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szántó, Zoltán and Szakadát, István (2010) Physicists, stamp collectors, human mobility forecasters. Corvinus journal of sociology and social policy, 1 (2). pp. 129-154.

Aranyossy, Márta (2010) Szorzószámos értékelés az információtechnológiai iparágakban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (11). pp. 44-56.

Szántó, Zoltán (2009) Kontraszelekció és erkölcsi kockázat a politikában. Vázlat az információs aszimmetria közgazdaságtani fogalmainak politikatudományi alkalmazhatóságáról (Negative selection and moral risk in politics. An outline of the usefulness to political science of the economic concept of information asymmetry). Közgazdasági Szemle, 56 (6). pp. 563-571.

Kiss, János (2009) A magyar innovációs rendszer helyzete vállalati nézőpontból. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Pap, Zoltán (2009) A magyar kábeltévépiac szerkezete. Köz-gazdaság, 4 (3). pp. 95-108.

Füzy, Annamária (2009) Az új generációs tudásmenedzsment és sikerének záloga. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (1). pp. 44-49.

Vas, Réka (2009) Válaszúton az információs társadalom. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (2). pp. 38-43.

Molnár, Bálint and Kő, Andrea (2009) Áttekintés az ellenőrzés, auditálás fogalomköréről. In: Információrendszerek auditálása : Az informatika és az információrendszerek ellenőrzési és irányítási módszerei. Corvinno Technology Transfer Kft., Budapest, pp. 1-22. ISBN 978 963 06 7254 2

Vas, Réka (2008) Knowledge representation and evaluation an ontology-based knowledge management approach. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 39 (5). pp. 53-59.

Keszey, Tamara (2007) Az informatika helyzete és lehetőségei a magyar nagyvállalatok marketing- és értékesítési tevékenységének támogatásában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (11). pp. 27-45.

Kő, Andrea and Szabó, Zoltán (2007) A tudásmenedzsment és az IT audit kapcsolódási pontjai - a tudásmenedzsment-rendszerek auditja (Connection points of knowledge management and IT audit – audit of knowledge management systems). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (7-8). pp. 22-30.

Keszey, Tamara (2007) A piaci információk szerepe a vezetői döntéshozatalban és a tudásteremtésben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (6). pp. 42-58.

Aranyossy, Márta (2007) Business Value of IT Investment: The Case of a Low Cost Airline’s Website. In: 20th Bled eConference eMergence: Merging and Emerging Technologies, Processes, and Institutions, June 4 - 6, 2007, Bled, Slovenia.

Aranyossy, Márta (2007) Információtechnológiai befektetési döntések: a reálopciós megközelítés helye az értékelésben. In: XXVIII. OTDK Doktorandusz Szekció, 2007. április 25―27., Miskolc.

Keszey, Tamara (2007) Antecedents of E-Business Adoption in Corporate Marketing Activities: Perspective of the Organisation and of the Environment. In: Flexible Marketing in an unpredictable World: proceedings of the 36th EMAC conference. European Marketing Academy, Reykjavik, Iceland. ISBN 978-9979-948-35-3

Agárdi, Irma and Bernschütz, Mária and Bauer, András and Gyulavári, Tamás and Kecskés, Zsuzsa and Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina and Wimmer, Ágnes (2006) Vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései: Projektzáró tanulmány. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest.

Wimmer, Ágnes (2005) Teljesítménymérés és döntéstámogatás az üzleti szférában = Performance measurement and decision support in business practice. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Ternai, Katalin (2005) Integrált gazdálkodás - "nem középiskolás fokon". Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 36 (2). pp. 31-37.

Lengyel, György (2003) Az információs technológia terjedésének társadalmi hatásairól. In: Információs technológia és életminőség. BKÁE Szociológia és Szociálpolitika Tanszék , Budapest, pp. 5-10.

Nagy, Beáta (2003) G(ender)G(eneration)G(ap): Kirekesztés vagy befogadás? In: Információs technológia és életminőség. BKÁE Szociológia és Szociálpolitika Tanszék, Budapest, pp. 11-39.

Futó, Péter and Kovács, Ákos and Pálinkó, Éva (2003) Információs társadalom és humán erőforrás fejlesztés - magyar közpolitikák szembesítése egy közép-európai lakossági felmérés eredményeivel. In: Információs technológia és életminőség. BKÁE Szociológia és Szociálpolitika Tanszék, Budapest, pp. 41-66.

This list was generated on Thu Dec 14 01:45:52 2017 CET.