Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Psychology"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 49.

Kassai, Szilvia and Pintér, Judit Nóra and Rácz, József (2017) Az interpretatív fenomenológiai analízis (IPA) módszertana és gyakorlati alkalmazása. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 28-35. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.05

Dernóczky-Polyák, Adrienn and Keller, Veronika (2017) Klaszterképzés evési magatartás alapján – Fókuszban a generációk. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (3). pp. 28-38. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.03

Málovics, Éva (2017) Walter Mischel: Pillecukorteszt (könyvajánló). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (3). pp. 82-84. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.07

Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Bartha, Attila and Boda, Zsolt (2016) Adómorál, bizalom és kényszerek - adózási motivációk Magyarországon korrupciós botrányok idején. Közgazdasági Szemle, 63 (10). pp. 1021-1045.

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2016) Az érzelmek és az észlelt kontroll szerepe a vállalati panaszkezelés során. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (9). pp. 15-25.

Dezső, Linda and Steinhart, Jonathan and Bakó, Barna and Kirchler, Erich (2016) Designing Choice Sets to Exploit Focusing Illusion. Working Paper. Corvinus University of Budapest Faculty of Economics, Budapest.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kopfer-Rácz, Kinga and Zoltayné Paprika, Zita (2016) A magyar vállalkozók személyiségjegyei és azok kapcsolata a vezetői stílussal és a piacorientációval. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 41-53.

Kádi, Anna (2016) A szervezeti kockázatvállalás és sikeresség kapcsolata a szervezetpszichológia nézőpontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 14-28.

Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40.

Pulinka, Ágnes (2016) A szervezeti változással szembeni ellenállás mint természetes és szükségszerű gyászfolyamat. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (6). pp. 41-51.

Zsótér, Boglárka and Németh, Erzsébet and Béres, Dániel (2016) A pénzügyi kultúra személyiség-, attitűd- és viselkedésbeli komponensei (összehasonlító elemzés). Kultúra és közösség, 20 (3). pp. 89-102.

Gyulavári, Tamás (2015) Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Tessényi, Judit (2015) A szerencsejátékok társadalmi és gazdasági hatásai, valamint a játékszenvedély prevenciójára alkalmazott nemzetközi gyakorlatok. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (1). pp. 59-64.

Patkós, Veronika (2015) Önigazolás és vágyvezérelt gondolkodás. Kognitív torzítások a választói döntésekben a 2014-es választások során. Politikatudományi Szemle, 24 (3). pp. 75-95.

Nyírő, Zsanna (2014) Lyon, Fergus - Guido Möllering - Mark N.K. Saunders (Eds.(2012): Handbook of research methods on trust. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 5 (2). pp. 159-163. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.02.08

Piricz, Noémi (2013) A bizalmat befolyásoló tényezők vizsgálata az üzleti kapcsolatokban (Affects of Transaction cost and Social Exchange Constructs on trust In supply chain relationship). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (12). pp. 14-29.

Reisinger, Adrienn (2013) Családi vállalkozás folytatásának tervei a felsőoktatási hallgatók körében (The plans of students on taking over family firms). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (7-8). pp. 41-50.

Sipos, Tünde (2013) Kaméleonok a tárgyalóasztalnál - A viselkedés stratégiai célú utánzásának hatása a tárgyalás eredményességére (Chameleons at the barganing table). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (4). pp. 45-50.

Bokor, Tamás (2013) Personally better…? Analysing Moodle learning management system as a platform of cooperative education. In: Újmédia-konferencia, 2013. március, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Marosvásárhely, Románia. (Unpublished)

Bohl, Patrick (2012) The effects of store atmosphere on shopping behaviour - A literature review. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Nagy, Péter and Tóth, Zsófia (2012) "Értelem és érzelem" A lakossági ügyfelek gazdasági magatartása és a bankokkal kapcsolatos attitűdjei ("Sense and sensibility" Retail customer behaviours and attitudes towards banks). Hitelintézeti Szemle, 11 (spec). pp. 13-24.

Bokor, Tamás and Török, Judit (2012) A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából. -. (Unpublished)

Kelemen, Kata (2012) A helykötődés és a környezetvédő viselkedés közötti összefüggések vizsgálata turisztikai kontextusban. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 181-197. ISBN 978-963-503-505-2

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58.

Gelei, Andrea and Dobos, Imre (2012) Bizalom és kockázat a kapcsolatokban – egy kísérlet eredményei = Relationship between trust and risk - results of an experiment. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs.

Tessényi, Judit (2011) Dinamikus következetlenségek és az érzelmek szerepe a szerencsejátékokban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (11). pp. 31-39.

Csutora, Mária and Hofmeister Tóth, Ágnes, eds. (2011) Fenntartható fogyasztás? Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. ISBN 9789635034659

Tóth, László (2011) Irigység a munkahelyen. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2). pp. 33-48.

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. ISBN 9789736406812

Lukovszki, Lívia (2011) Vállalkozói személyiségjegyek – avagy mi teszi a vállalkozót? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (11). pp. 16-30.

Lazányi, Kornélia Rozália (2011) Érzelmek a munkahelyen. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (4). pp. 46-61.

Horváth, Dóra and Mitev , Ariel Zoltán and Bauer, András and Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest.

Müller, Helga (2010) A Shackletoni krízismenedzsment tanulságai a pénzügyi válság idején. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (12). pp. 45-56.

Zoltayné Paprika, Zita (2010) Elemzés vagy megérzés: a stratégiai döntéshozatal gyakorlata Californiában és Magyarországon = Analysis or Intuition: Strategic decision making in California and Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szántó, Zoltán and Szakadát, István (2010) Physicists, stamp collectors, human mobility forecasters. Corvinus journal of sociology and social policy, 1 (2). pp. 129-154.

Keller, Tamás (2010) The long run effects of self-confidence on the labor market: A test on Hungarian data. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 1 (1). pp. 103-122.

Titkos, Csaba (2009) A személyiség kaizen-elve. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (7-8). pp. 67-77.

Toarniczky, Andrea (2009) Szervezeti szocializáció – Mi az egyén szerepe saját szocializációs folyamatában? (II. rész). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (11). pp. 52-59.

Tóth, Lilla (2009) The impact of personal and social resources on the perception of group behavior and attitudes. In: Deliberative Methods in Local Society Research. The Kaposvar Experiences. Új Mandátum, Budapest, pp. 127-139. ISBN 9789632870212

Tasnádi, Attila and Smith, Trenton G. (2009) Why (and When) are Preferences Convex? Threshold Effects and Uncertain Quality. The B.E. Journal of Theoretical Economics, 9 (1). DOI 10.2202/1935-1704.1518

Beck-Bíró, Kata (2009) Önmegvalósítás a munkahelyen. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (12). pp. 58-66.

Beck-Bíró, Kata (2009) Önmegvalósítás a munkahelyen – Megélések és meg nem élések, illetve azok okai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (11). pp. 60-65.

Horváth, Dóra and Sajtos, László (2002) How do mobiles communicate?: The role of product design in product related consumer responses: The case of mobile telephones. Advances in Consumer Research (29). pp. 237-238.

Kocsis, Tamás (2001) A materializmustól a teljes emberig - A fogyasztás önkéntes csökkentéséről a nyugati társadalmakban. Kovász, V (3-4). pp. 101-136.

Berács, József and Gyulavári, Tamás and Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

Szántó, Zoltán and Tóth, István György (2000) Double or quits: should money found be risked? Review of Sociology, 10 (spec). pp. 73-95.

This list was generated on Thu Dec 14 01:45:47 2017 CET.