Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Psychology"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 40.

Kassai, Szilvia and Pintér, Judit Nóra and Rácz, József (2017) Az interpretatív fenomenológiai analízis (IPA) módszertana és gyakorlati alkalmazása. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 28-35. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.05

Dernóczky-Polyák, Adrienn and Keller, Veronika (2017) Klaszterképzés evési magatartás alapján – Fókuszban a generációk. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (3). pp. 28-38. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.03

Málovics, Éva (2017) Walter Mischel: Pillecukorteszt (könyvajánló). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (3). pp. 82-84. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.07

Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. ISSN 0133-0179 DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Bartha, Attila and Boda, Zsolt (2016) Adómorál, bizalom és kényszerek - adózási motivációk Magyarországon korrupciós botrányok idején. Közgazdasági Szemle, 63 (10). pp. 1021-1045. ISSN 0023-4346

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2016) Az érzelmek és az észlelt kontroll szerepe a vállalati panaszkezelés során. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (9). pp. 15-25. ISSN 0133-0179

Dezső, Linda and Steinhart, Jonathan and Bakó, Barna and Kirchler, Erich (2016) Designing Choice Sets to Exploit Focusing Illusion. Working Paper. Corvinus University of Budapest Faculty of Economics, Budapest.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kopfer-Rácz, Kinga and Zoltayné Paprika, Zita (2016) A magyar vállalkozók személyiségjegyei és azok kapcsolata a vezetői stílussal és a piacorientációval. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 41-53. ISSN 0133-0179

Kádi, Anna (2016) A szervezeti kockázatvállalás és sikeresség kapcsolata a szervezetpszichológia nézőpontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 14-28. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. ISSN 0133-0179

Pulinka, Ágnes (2016) A szervezeti változással szembeni ellenállás mint természetes és szükségszerű gyászfolyamat. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (6). pp. 41-51. ISSN 0133-0179

Zsótér, Boglárka and Németh, Erzsébet and Béres, Dániel (2016) A pénzügyi kultúra személyiség-, attitűd- és viselkedésbeli komponensei (összehasonlító elemzés). Kultúra és közösség, 20 (3). pp. 89-102. ISSN 0133-2597

Gyulavári, Tamás (2015) Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Tessényi, Judit (2015) A szerencsejátékok társadalmi és gazdasági hatásai, valamint a játékszenvedély prevenciójára alkalmazott nemzetközi gyakorlatok. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (1). pp. 59-64. ISSN 0133-0179

Patkós, Veronika (2015) Önigazolás és vágyvezérelt gondolkodás. Kognitív torzítások a választói döntésekben a 2014-es választások során. Politikatudományi Szemle, 24 (3). pp. 75-95. ISSN 1216-1438

Piricz, Noémi (2013) A bizalmat befolyásoló tényezők vizsgálata az üzleti kapcsolatokban (Affects of Transaction cost and Social Exchange Constructs on trust In supply chain relationship). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (12). pp. 14-29. ISSN 0133-0179

Reisinger, Adrienn (2013) Családi vállalkozás folytatásának tervei a felsőoktatási hallgatók körében (The plans of students on taking over family firms). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (7-8). pp. 41-50. ISSN 0133-0179

Sipos, Tünde (2013) Kaméleonok a tárgyalóasztalnál - A viselkedés stratégiai célú utánzásának hatása a tárgyalás eredményességére (Chameleons at the barganing table). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (4). pp. 45-50. ISSN 0133-0179

Bohl, Patrick (2012) The effects of store atmosphere on shopping behaviour - A literature review. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Nagy, Péter and Tóth, Zsófia (2012) "Értelem és érzelem" A lakossági ügyfelek gazdasági magatartása és a bankokkal kapcsolatos attitűdjei ("Sense and sensibility" Retail customer behaviours and attitudes towards banks). Hitelintézeti Szemle, 11 (spec). pp. 13-24. ISSN 1588-6883

Kelemen, Kata (2012) A helykötődés és a környezetvédő viselkedés közötti összefüggések vizsgálata turisztikai kontextusban. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 181-197. ISBN 978-963-503-505-2

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58. ISSN 2068-3537

Gelei, Andrea and Dobos, Imre (2012) Bizalom és kockázat a kapcsolatokban – egy kísérlet eredményei = Relationship between trust and risk - results of an experiment. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs.

Tessényi, Judit (2011) Dinamikus következetlenségek és az érzelmek szerepe a szerencsejátékokban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (11). pp. 31-39. ISSN 0133-0179

Csutora, Mária and Hofmeister Tóth, Ágnes, eds. (2011) Fenntartható fogyasztás? Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. ISBN 9789635034659

Tóth, László (2011) Irigység a munkahelyen. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2). pp. 33-48. ISSN 0133-0179

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. ISBN 9789736406812

Lukovszki, Lívia (2011) Vállalkozói személyiségjegyek – avagy mi teszi a vállalkozót? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (11). pp. 16-30. ISSN 0133-0179

Lazányi, Kornélia Rozália (2011) Érzelmek a munkahelyen. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (4). pp. 46-61. ISSN 0133-0179

Horváth, Dóra and Mitev , Ariel Zoltán and Bauer, András and Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest.

Müller, Helga (2010) A Shackletoni krízismenedzsment tanulságai a pénzügyi válság idején. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (12). pp. 45-56. ISSN 0133-0179

Zoltayné Paprika, Zita (2010) Elemzés vagy megérzés: a stratégiai döntéshozatal gyakorlata Californiában és Magyarországon = Analysis or Intuition: Strategic decision making in California and Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szántó, Zoltán and Szakadát, István (2010) Physicists, stamp collectors, human mobility forecasters. Corvinus journal of sociology and social policy, 1 (2). pp. 129-154. ISSN 2061-5558

Tóth, Lilla (2009) The impact of personal and social resources on the perception of group behavior and attitudes. In: Deliberative Methods in Local Society Research. The Kaposvar Experiences. Új Mandátum, Budapest, pp. 127-139. ISBN 9789632870212

Tasnádi, Attila and Smith, Trenton G. (2009) Why (and When) are Preferences Convex? Threshold Effects and Uncertain Quality. The B.E. Journal of Theoretical Economics, 9 (1). ISSN 1935-1704 DOI 10.2202/1935-1704.1518

Kocsis, Tamás (2001) A materializmustól a teljes emberig - A fogyasztás önkéntes csökkentéséről a nyugati társadalmakban. Kovász, V (3-4). pp. 101-136. ISSN 1418-5040

Berács, József and Gyulavári, Tamás and Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

Szántó, Zoltán and Tóth, István György (2000) Double or quits: should money found be risked? Review of Sociology, 10 (spec). pp. 73-95. ISSN 1216-2051

This list was generated on Fri Apr 28 01:45:49 2017 CEST.