Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Psychology"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 80.

Gubányi, Mónika (2020) A pszichológiai szerződés szakirodalmi összefoglalója. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (10). pp. 40-50. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.10.04

Almadi, Sejla (2020) Theoretical Corpus for an Empirical Subject: The Identification of Problems and Gaps in Pygmalion Effect Research = Elméleti korpuszt egy empirikus alanynak: Problémák és rések azonosítása a Pygmalion-hatás kutatásában. Köz-gazdaság, 15 (1).

Lublóy, Ágnes and Keresztúri, Judit Lilla and Németh, Attila and Mihalicza, Péter (2020) Exploring factors of diagnostic delay for patients with bipolar disorder: a population-based cohort study. BMC Psychiatry, 20 (75). pp. 1-17. DOI https://doi.org/10.1186/s12888-020-2483-y

Dúll, Andrea (2020) Things and Places: The Meaning of the Physical Environment from an Environmental Psychology and Environmental Communication Perspective. In: Mental Mapping. The Science of Orientation. New Approaches to Location – Spatial Patterns of the Global Economy Conference. Schenk Verlag, Passau, pp. 35-48. . ISBN 978-3-944850-78-8 DOI https://doi.org/10.14267/978-3-944850-78-8_3

Vincze, János (2019) Ágensalapú modellek a közgazdaságtanban és a pszichológia. Budapesti Corvinus Egyetem Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék, Budapest. . ISBN 978-963-503-821-3

Zrubka, Zsombor and Hajdu, Ottó and Rencz, Fanni and Baji, Petra and Gulácsi, László and Péntek, Márta (2019) Psychometric properties of the Hungarian version of the eHealth Literacy Scale. The European Journal of Health Economics, 2019 (20). S57-S69. DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01062-1

Székely, Levente and Katona, Norbert (2019) A szerencse forgandó? – A felnőtt magyar lakosság játékattitűdjének feltárása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (4). pp. 44-54. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.04.05

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2019) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness-szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 21-29.

Forgács, Attila and Bóna, Enikő and Csíkos, Tímea and Metercsik, Helga (2018) Media messages and eating disorders: Taste and price of a message. Society and Economy, 40 (3). pp. 401-415. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.3.7

Mali, Franc and Pustovrh, Toni and Cugmas, Marjan and Ferligoj, Anuška (2018) The personal factors in scientific collaboration: views held by Slovenian researchers. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 9 (2). pp. 3-24. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2018.2.01

Aczél, Petra and Csák, János and Szántó, Zoltán Oszkár, eds. (2018) Társadalmi jövőképesség - A jövőkutatás kontextusában. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. 2. javított kiadás. ISBN 978-963-503-722-3

Aczél, Petra and Csák, János and Szántó, Zoltán Oszkár, eds. (2018) Társadalmi jövőképesség - Egy új tudományterület bemutatkozása. Budapesti Corvinus Egyetem Társadalmi Jövőképesség Kutatóközpont, Budapest. . ISBN 978-963-503-722-3

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Ésvagyítás: Vendégszerkesztői gondolatvegyítés a kvalitatív különszámhoz. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). p. 2.

Kassai, Szilvia and Pintér, Judit Nóra and Rácz, József (2017) Az interpretatív fenomenológiai analízis (IPA) módszertana és gyakorlati alkalmazása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 28-35. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.05

Dernóczy-Polyák, Adrienn and Keller, Veronika (2017) Klaszterképzés evési magatartás alapján – Fókuszban a generációk. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (3). pp. 28-38. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.03

Málovics, Éva (2017) Walter Mischel: Pillecukorteszt (könyvajánló). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (3). pp. 82-84. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.07

Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.03

Bartha, Attila and Boda, Zsolt (2016) Adómorál, bizalom és kényszerek - adózási motivációk Magyarországon korrupciós botrányok idején. Közgazdasági Szemle, 63 (10). pp. 1021-1045.

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2016) Az érzelmek és az észlelt kontroll szerepe a vállalati panaszkezelés során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 15-25.

Dezső, Linda and Steinhart, Jonathan and Bakó, Barna and Kirchler, Erich (2016) Designing Choice Sets to Exploit Focusing Illusion. Working Paper. Corvinus University of Budapest Faculty of Economics, Budapest.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kopfer-Rácz, Kinga and Zoltayné Paprika, Zita (2016) A magyar vállalkozók személyiségjegyei és azok kapcsolata a vezetői stílussal és a piacorientációval. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 41-53.

Kádi, Anna (2016) A szervezeti kockázatvállalás és sikeresség kapcsolata a szervezetpszichológia nézőpontjából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 14-28.

Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40.

Pulinka, Ágnes (2016) A szervezeti változással szembeni ellenállás mint természetes és szükségszerű gyászfolyamat. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (6). pp. 41-51.

Zsótér, Boglárka and Németh, Erzsébet and Béres, Dániel (2016) A pénzügyi kultúra személyiség-, attitűd- és viselkedésbeli komponensei (összehasonlító elemzés). Kultúra és közösség, 20 (3). pp. 89-102.

Gyulavári, Tamás (2015) Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Tessényi, Judit (2015) A szerencsejátékok társadalmi és gazdasági hatásai, valamint a játékszenvedély prevenciójára alkalmazott nemzetközi gyakorlatok. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (1). pp. 59-64.

Patkós, Veronika (2015) Önigazolás és vágyvezérelt gondolkodás. Kognitív torzítások a választói döntésekben a 2014-es választások során. Politikatudományi Szemle, 24 (3). pp. 75-95.

Nyírő, Zsanna (2014) Lyon, Fergus - Guido Möllering - Mark N.K. Saunders (Eds.(2012): Handbook of research methods on trust. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 5 (2). pp. 159-163. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.02.08

Piricz, Noémi (2013) A bizalmat befolyásoló tényezők vizsgálata az üzleti kapcsolatokban (Affects of Transaction cost and Social Exchange Constructs on trust In supply chain relationship). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (12). pp. 14-29.

Reisinger, Adrienn (2013) Családi vállalkozás folytatásának tervei a felsőoktatási hallgatók körében (The plans of students on taking over family firms). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (7-8). pp. 41-50.

Sipos, Tünde (2013) Kaméleonok a tárgyalóasztalnál - A viselkedés stratégiai célú utánzásának hatása a tárgyalás eredményességére (Chameleons at the barganing table). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (4). pp. 45-50.

Bokor, Tamás (2013) Personally better…? Analysing Moodle learning management system as a platform of cooperative education. In: Újmédia-konferencia, 2013. március, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Marosvásárhely, Románia. (Unpublished)

Berend, Dóra and Kotosz, Balázs (2012) Egészségmagatartás-modell tesztelése többváltozós technikákkal. Statisztikai Szemle, 90 (5). pp. 424-446.

Vajda, Zsuzsanna (2012) Fejlődnek a gyerekek, vagy csak nőnek?: Hozzászólás Bodor Péter: A fejlődéslélektan és a fejlődés teleologikus fogalma című írásához. Replika, 78 (1). pp. 159-166.

Bohl, Patrick (2012) The effects of store atmosphere on shopping behaviour - A literature review. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Nagy, Péter and Tóth, Zsófia (2012) "Értelem és érzelem" A lakossági ügyfelek gazdasági magatartása és a bankokkal kapcsolatos attitűdjei ("Sense and sensibility" Retail customer behaviours and attitudes towards banks). Hitelintézeti Szemle, 11 (spec). pp. 13-24.

Bokor, Tamás and Török, Judit (2012) A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából. -. (Unpublished)

Kelemen, Kata (2012) A helykötődés és a környezetvédő viselkedés közötti összefüggések vizsgálata turisztikai kontextusban. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 181-197. . ISBN 978-963-503-505-2

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58.

Gelei, Andrea and Dobos, Imre (2012) Bizalom és kockázat a kapcsolatokban – egy kísérlet eredményei = Relationship between trust and risk - results of an experiment. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Nagy, Zsófia Anna and Dessewffy, Tibor (2012) Édentől Keletre: A gonosz szociológiája felé. Replika (79). pp. 129-157.

Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs.

Gondos, Gergő and Légmán, Anna and Bányai, Borbála (2011) "A szívünk valószínűleg nem tud a májunkról, pedig mind a kettő csak része annak, ami mi vagyunk": Gondos Gergő monológja (I. rész). Replika, 74 (1). pp. 7-24.

Gondos, Gergő and Légmán, Anna and Bányai, Borbála (2011) "Amikor volt egy konkrét cél, akkor kiderült, hogy tulajdonképpen a legfontosabb elem az együttlét": Gondos Gergő monológja (II. rész). Replika, 75 (2). pp. 7-31.

Tessényi, Judit (2011) Dinamikus következetlenségek és az érzelmek szerepe a szerencsejátékokban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (11). pp. 31-39.

Csutora, Mária and Hofmeister Tóth, Ágnes, eds. (2011) Fenntartható fogyasztás? Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635034659

Tóth, László (2011) Irigység a munkahelyen. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 33-48.

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. . ISBN 9789736406812

Lukovszki, Lívia (2011) Vállalkozói személyiségjegyek – avagy mi teszi a vállalkozót? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (11). pp. 16-30.

Lazányi, Kornélia Rozália (2011) Érzelmek a munkahelyen. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (4). pp. 46-61.

Horváth, Dóra and Mitev , Ariel Zoltán and Bauer, András and Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest.

Müller, Helga (2010) A Shackletoni krízismenedzsment tanulságai a pénzügyi válság idején. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (12). pp. 45-56.

Zoltayné Paprika, Zita (2010) Elemzés vagy megérzés: a stratégiai döntéshozatal gyakorlata Californiában és Magyarországon = Analysis or Intuition: Strategic decision making in California and Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szántó, Zoltán and Szakadát, István (2010) Physicists, stamp collectors, human mobility forecasters. Corvinus journal of sociology and social policy, 1 (2). pp. 129-154.

Keller, Tamás (2010) The long run effects of self-confidence on the labor market: A test on Hungarian data. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 1 (1). pp. 103-122.

Titkos, Csaba (2009) A személyiség kaizen-elve. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (7-8). pp. 67-77.

Toarniczky, Andrea (2009) Szervezeti szocializáció – Mi az egyén szerepe saját szocializációs folyamatában? (II. rész). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (11). pp. 52-59.

Tóth, Lilla (2009) The impact of personal and social resources on the perception of group behavior and attitudes. In: Deliberative Methods in Local Society Research. The Kaposvar Experiences. Új Mandátum, Budapest, pp. 127-139. . ISBN 9789632870212

Tasnádi, Attila and Smith, Trenton G. (2009) Why (and When) are Preferences Convex? Threshold Effects and Uncertain Quality. The B.E. Journal of Theoretical Economics, 9 (1). DOI 10.2202/1935-1704.1518

Beck-Bíró, Kata (2009) Önmegvalósítás a munkahelyen. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (12). pp. 58-66.

Beck-Bíró, Kata (2009) Önmegvalósítás a munkahelyen – Megélések és meg nem élések, illetve azok okai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (11). pp. 60-65.

Kunos, István and Lakatos, Orsolya (2008) Vezetőnek születni kell? Vezetői személyiségjellemzők vizsgálata TCI-kérdőív segítségével. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (1). pp. 37-42.

Kunos, István (2005) A vezetéstudomány viselkedéskutatás-centrikus megközelítése a humánetológia tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (4). pp. 55-59.

Osman, Péter (2005) Miért futnak egyre gyorsabban az évek? (Könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (1). pp. 53-54.

Pataki, Béla (2003) A változás fogadtatásának időbeli módosulása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (2). pp. 14-24.

Rubóczky, István (2002) A társas lény / Elliot Aronson (Könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (3). pp. 52-53.

Horváth, Dóra and Sajtos, László (2002) How do mobiles communicate?: The role of product design in product related consumer responses: The case of mobile telephones. Advances in Consumer Research (29). pp. 237-238.

Kocsis, Tamás (2001) A materializmustól a teljes emberig - A fogyasztás önkéntes csökkentéséről a nyugati társadalmakban. Kovász, V (3-4). pp. 101-136.

Rubóczky, István (2000) Önmenedzselés: Hatékonyan és eredményese / Anita Bischof, Klaus Bischof (Könyvismertetés). Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (10). pp. 56-57.

Osman, Péter (2000) Gazdag papa, szegény papa: Mit tanítanak a gazdag szülők gyermekeiknek a pénzről, amit a szegények és a középosztálybeliek nem tanítanak meg? / Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter (Könyvismertetés). Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (9). pp. 56-57.

Berács, József and Gyulavári, Tamás and Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

Baracskai, Zoltán (2000) A kukában és az interneten is böngésznek. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (3). pp. 42-46.

Szántó, Zoltán and Tóth, István György (2000) Double or quits: should money found be risked? Review of Sociology, 10 (spec). pp. 73-95.

Hoyer, Mária and Hadas, Miklós (1999) Skizo: Dó­ra mo­no­lóg­ja. Replika, 37 . pp. 7-16.

G.Tóth, Károly (1998) Önmegvalósítás és vezetés. Vezetéstudomány, 29 (12). pp. 25-32.

Maár, János (1997) Deviáns kreativitás. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 36-44.

Schleicher, Imre (1997) Gondolatok a hatalomról. Vezetéstudomány, 28 (10). pp. 31-34.

Marosán, György (1996) A simogatások játékelmélete és a kifizetési mátrix pszichológiája. Vezetéstudomány, 27 (12). pp. 46-55.

This list was generated on Thu Nov 26 01:47:43 2020 CET.