Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Culture, sport"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 53.

Gozalishvili, Nino (2018) The Late Cold War and Cracks in the Iron Curtain for Georgian Youth in the 1980s: The Subcultural Nature of the “Jeans Generation”. Corvinus Journal of International Affairs, 3 (2). pp. 42-54. DOI https://doi.org/10.14267/cojourn.2018v3n2a6

Ábrahám, Zsolt (2018) Mit adnak nekünk az esettanulmányok? Az esettanulmány-módszer áttekintése = What do we get out from case studies? Review of case method. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Havran, Zsolt and András, Krisztina (2018) A hivatásos és hivatásos pályára készülő labdarúgók fejlesztésének és karriertámogatásának magyarországi vizsgálata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49 (9). pp. 70-80. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.09.06

Jászberényi, Melinda and Kökény, László (2018) Hagyomány, mint érték megjelenése a magyar és Kárpát-medencei fesztiválturizmusban = Presence of the tradition as a value in the Hungarian and Carpathian Basin festival tourism. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 340-346. ISBN 978-80-8122-236-8

Kajos, Attila (2018) Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait? – A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása = Why do we follow athletes (brand) pages on social media? Development of the athelete (brand) page follower motivation scale. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 529-540. ISBN 978-80-8122-236-8

Horváth , Dóra and Cosovan, Attila and Csordás, Tamás and Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 902-914. ISBN ISBN: 978-80-8122-2

Kökény, László and Kiss, Kornélia (2018) Ép testben ép lélek – A sport és a jóllét kapcsolata = Sound mind in a sound body – The connection of sports and wellbeing. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 969-978. ISBN 978-80-8122-236-8

Csató, László (2018) A csalásbiztosságot sértő szabályok a sportban. In: XV. Gazdaságmodellezési Szakértői Konferencia. Előadások. Gazdaságmodellezési Társaság, Budapest, pp. 5-15. ISBN 978-615-00-2415-8

Csató, László and Petróczy, Dóra Gréta (2018) Néhány gondolat a labdarúgás rangsorolási szabályairól a 2018. évi labdarúgóvilágbajnokság európai selejtezője kapcsán. Közgazdasági Szemle, 65 (6). pp. 632-649. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2018.6.632

András, Krisztina and Havran, Zsolt and Kajos, Attila and Kozma, Miklós and Kynsburg, Zoltán and Máté, Tünde, eds. (2018) II. SKEOF (Sportgazdaságtani Kutatók és Egyetemi Oktatók Fóruma) Konferencia: Sikertényezők a globális sportgazdaságban: absztraktkötet. Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet, Sportgazdaságtani Kutatóközpont, Budapest. ISBN 978-615-00-2157-7

Csató, László and Petróczy, Dóra Gréta (2018) Amikor nem érdemes győzni: a labdarúgás szabályainak váratlan következményei. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest.

Szathmári, Attila (2017) Building sustainability in sport:a clear offside or chance for a "slow" rebirth? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (11). pp. 33-40. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.11.04

Csató, László (2017) 2018 FIFA World Cup qualification can be manipulated. Working Paper. Corvinus University of Budapest Faculty of Economics, Budapest.

Ercsey, Ida (2017) A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 35-45. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04

Bodnár, Dorottya and Jászberényi, Melinda and Ásványi, Katalin (2017) Az új muzeológia megjelenése a budapesti múzeumokban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 45-55.

Kozma, Miklós and Kazainé Ónodi, Annamária (2017) Challenges in Measuring International Strategic Performance in Professional Team Sports. Theory, Methodology, Practice: Club of Economics in Miskolc, 13 (1). pp. 85-96. DOI https://doi.org/10.18096/TMP.2017.01.07

Kristóf, Luca (2017) Elite circulation in the Hungarian cultural elite: A case study of theatres. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 8 (3). pp. 295-318. DOI http://dx.doi.org/10.14267/cjssp.2017.3S.13

Kozma, Miklós and Szabó, Ágnes (2017) Networks in Hungarian leisure sports – framework for economic analysis and empirical findings. Pamukkale Journal of Sport Sciences, 8 (1). pp. 14-28.

Havran, Zsolt (2016) A játékosvásárlás és az eredményesség kapcsolata a hivatásos labdarúgásban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (6). pp. 30-40.

Kazainé Ónodi, Annamária (2016) Üzleti teljesítménymérés a sportban = Business performance evaluation in sports associations. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Rostoványi, Zsolt (2016) Fundamentalizmusok a 20-21. században. Köz-gazdaság, 11 (3). pp. 225-240.

Tózsa, István (2016) Hungarikumok. Nemzeti örökségvédelem. Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzeti Közszolgálati Egyetem.

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Kozma, Miklós and Kazainé Ónodi, Annamária (2015) A Public Sector Scorecard alkalmazása a hivatásos sportban – magyar esettanulmány. In: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola, Budapest, pp. 509-519. ISBN 978-615-5460-38-5

Bokor, Tamás (2015) A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei. -. (Unpublished)

András, Krisztina and Gergely, István (2015) A hivatásos vízilabda üzleti versenyképessége a médiaképesség tükrében – szabálymódosítások a vízilabdában. In: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola, Budapest, pp. 494-499. ISBN 978-615-5460-38-5

András, Krisztina and Kozma, Miklós (2015) Ligák nemzetköziesedése a hivatásos sportban. In: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola, Budapest, pp. 500-508. ISBN 978-615-5460-38-5

András, Krisztina and Havran, Zsolt (2015) New business strategies of football clubs. APSTRACT - Applied Studies in Agribusiness and Commerce, 9 (1-2). pp. 67-74. DOI 10.19041/APSTRACT/2015/1-2/13

Faludi, Julianna (2015) Open innovation in the performing arts. Examples from contemporary dance and theatre production. Corvinus journal of sociology and social policy, 6 (1). pp. 47-70. DOI 10.14267/cjssp.2015.01.03

Nyakas, Judit and Bujtás, Emese, eds. (2015) Szaknyelvoktatás és multikulturalitás. Budapesti Corvinus Egyetem Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont, Közgáz Campus, Budapest. ISBN 978-963-503-612-7

Bokor, Tamás (2014) The half-blind watchdog. Remarks on the online citizenship, transparency and public administration’s integrity in Hungary. In: The Digital Media and Social Inclusion, 2014. október 10-11., Istanbul. (Unpublished)

Fliszár, Vilmos and Bollók, Sándor (2014) A saját testsúlyról alkotott önkép hatása az egyén sportolási és dohányzási szokásainak kapcsolatára. Statisztikai Szemle, 92 (5). pp. 474-489.

András, Krisztina and Kozma, Miklós (2014) A nagy nemzetközi sportesemények gazdasági hatásai. In: A területi fejlődés dilemmái. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, pp. 105-120. ISBN 978-963-306-344-6

Havran, Zsolt and András, Krisztina (2014) Regional Export Efficiency in the Market of Football Players. Theory, Methodology, Practice, 10 (2). pp. 3-15.

Szabó, Ágnes (2013) Szabadidősport-piacok Magyarországon (Leisure sport markets in Hungary). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (4). pp. 18-28.

Bokor, Tamás (2013) A médiatudatosság, mint a részvételi demokrácia előfeltétele. -. (Unpublished)

Jeney, László (2013) Kultúrrégiók gazdaságföldrajza. In: Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. BCE Gazdaságföldrajzi és Jövőkutatási Tanszék, Budapest, pp. 329-363. ISBN 978-963-503-526-7

Faludi, Julianna (2013) On Viviana A. Zelizer: Economic lives: How culture shapes the economy. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 4 (1). pp. 105-111.

Ásványi, Katalin (2012) A hazai komolyzenei CSR tevékenységek értékelése. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 199-213. ISBN 978-963-503-505-2

Stocker, Miklós and Szabó, Ágnes (2012) A nemzetgazdasági versenyképesség sportszakmai és gazdasági aspektusai = Sport and economic aspects of competitiveness on national level. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Zsinka, László (2012) Az európai paideia kialakulásának történelmi keretei - kultúrtörténeti vázlat. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest.

András, Krisztina (2012) Hazai (hivatásos) sportvállalatok nemzetközivé válása. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

András, Krisztina and Havran, Zsolt and Jandó, Zoltán (2012) Sportvállalatok külpiacra lépése - Elméleti alapok. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Magyar, Miklós (2012) Írók és művek közelről. Tanulmányok. Könyvműhely, Miskolc. ISBN 9789630825160

András, Krisztina and Havran, Zsolt and Jandó, Zoltán (2012) Üzleti globalizáció és a hivatásos sport: sportvállalatok nemzetközi szerepvállalása. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szabó, Ágnes (2011) Milyen értéket teremt a szabadidő sport és mi a kapcsolata a versenyképességgel? (What value is created by leisure sport and what is its relationship with the competitiveness?). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 24-37.

Rostoványi, Zsolt (2011) Az európai (euro-)iszlám vagy iszlám Európában (részlet). Köz-gazdaság, 6 (2). pp. 23-40.

Nováky, Erzsébet, ed. (2010) Magyarország 2025. Gazdasági és Szociális Tanács, Budapest. ISBN 978 963 88419 3 3

Szabó, Ágnes (2009) A (szabadidő)sport alapfogalmai és kutatott területei = The basic concepts and researched areas of (leisure)sport. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szabó, Lajos and Dancsecz, Gabriella (2009) A nemzetközi sportrendezvény szervezési projektek sikertényezői és a siker megítélésének kritériumai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (5). pp. 18-31.

Neulinger, Ágnes (2008) Társas kapcsolatok és interakció a szabadidősportban (Social relationships and interaction in the leisure sport). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 39 (10). pp. 23-33.

Bakacsi, Gyula (2006) Kultúra és gazda(g)ság – a gazdasági fejlődés és fejlettség és a GLOBE kultúraváltozóinak összefüggései. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (1. ksz). pp. 35-45.

Primecz, Henriett (2006) Étikus és émikus kultúrakutatások. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (1. ksz). pp. 4-13.

This list was generated on Fri Nov 16 01:46:23 2018 CET.