Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Commerce and tourism"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 219.

Szabó, Mariann and Józsa, Viktória (2021) Cultural Heritage Valorisation for Regional Development. Köz-gazdaság, 16 (3). pp. 155-175. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.03.12

Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 and Tóth-Kaszás, Nikoletta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5147-2022 (2021) A turizmusbiztonság megjelenése az EU tagállamainak turisztikai stratégiáiban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (6). pp. 32-43. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.06.03

Balogh, Jeremiás Máté (2021) A kereskedelmi megállapodások szerepe a klímaváltozásban: Szakirodalmi áttekintés. Közgazdasági Szemle, 68 (5). pp. 540-563. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.5.540

Raffay-Danyi, Ágnes and Hajmásy, Gyöngyi (2021) A dolgozói elégedettség vizsgálata a belső CSR-tevékenységek tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 32-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.04

Veres, Zoltán and Liska, Fanny (2021) A kölcsönös értékteremtéssel kapcsolatos elvárások modellezése a szolgáltatásokban. Fókuszban a turizmus. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 5-19. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.02

Bencsik, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8204-3706 (2021) Bevezetés a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karán folyó tudományos kutatások eredményeit bemutató tanulmányokhoz. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 2-4. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.01

Banász, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4609-9504 and Fekete-Berzsenyi, Hajnalka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2505-3227 (2021) Települési tényezők fontosság-elégedettség elemzése a Balaton térségben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 20-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.03

Kelemen, József (2021) E-kereskedelem: szállítási díjjal vagy anélkül? = E-commerce: with or without shipping fee? Köz-gazdaság, 16 (1). pp. 139-157. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.01.12

Harmat, Vanda (2021) Felhasználói tapasztalatok Emmával, a vásárlási asszisztens chatbottal. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (3). pp. 29-39. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.03.03

Hámori, Balázs (2021) A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái. Közgazdasági Szemle, 68 (1). pp. 96-124. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.1.96

Törőcsik, Mária and Csapó, János (2021) A nemfogyasztás/nemvásárlás motivációi, értelmezése a turizmusban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (1). pp. 42-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.04

Miskolczi, Márk, Jászberényi, Melinda and Tóth, Dávid (2021) Technology-Enhanced Airport Services—Attractiveness from the Travelers’ Perspective. Sustainability, 13 (2). DOI https://doi.org/10.3390/su13020705

Horváth, Anna and Pajtók, Csongor (2021) A Budapesti Vendéglátóipari és Egészségügyi Szakképzési Centrum elemzése. Köz-gazdaság . pp. 181-206.

Tőzsér, Anett (2021) A Magyarország és Szerbia közti határ menti turisztikai projektek hatása a Vajdaság turisztikai fejlődésére = The impact of border tourism projects between Hungary and Serbia on the tourism development of Vojvodina. Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 55-63. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.6

Csapó, János and M. Császár, Zsuzsa (2021) A Magyarországon tanuló külföldi egyetemi hallgatók turisztikai fogyasztási szokásainak elsődleges elemzése = The primary analysis of the tourism consumption habits of the international students studying in Hungary. Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 15-23. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.2

Pappné Vancsó, Judit, Nagy, Mónika and Bazsó, Tamás (2021) A geoparkok szerepe a geoturizmusban, különös tekintettel a hazai helyzetre = The role of geoparks in geotourism and with special regard to the domestic situation. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 34-43. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.4

Csenger, Ádám and Eszterhai, Viktor (2021) A konnektivitás mint fegyver: Kína és Ausztrália aszimmetrikus kereskedelmi kapcsolatainak példája = Connectivity as a Weapon: The Example of Asymmetric Trade Relations Between China and Australia. Külügyi Szemle, 20 (2). pp. 22-44. DOI https://doi.org/10.47707/Kulugyi_Szemle.2021.2.2

Bakucz, Márta, Cserháti, Ilona, Keresztély, Tibor and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2021) An analysis of the major factors shaping the tourism-related spending of senior citizens in Hungary. Regional Statistics, 11 (2). pp. 183-201. DOI https://doi.org/10.15196/RS110208

Kertész, Lili Rebeka and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2021) Bioélelmiszerek vásárlóinak jellemzői Magyarországon – az Ökopiac tanulságai = Characteristics of organic food buyers in Hungary - The case of the Ökopiac. Gazdálkodás, 65 (2). pp. 141-157. DOI https://doi.org/10.22004/ag.econ.310594

Hinek, Mátyás (2021) Fesztivállátogatók véleményeinek számítógéppel támogatott tematikus modellezése – egy kísérlet eredményei: Computer-aided topic modelling based on festival-goers’ opinions – results of an experiment. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.1

Lőrincz, Katalin, Kruppa-Jakab, Éva, Szabó, Renáta and Csapó, János ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6645-8629 (2021) Green branding as a tool and future potential for destination marketing: Implications from a case study in Veszprém, Hungary. Society and Economy, 43 (3). pp. 253-269. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00010

Felkai, Péter (2021) Hogyan utazzunk a COVID járvány után? = How can we travel after the COVID-19 pandemic? Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 44-48. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.5

Kökény, László, Kenesei, Zsófia and Neszveda, Gábor (2021) Impact of COVID-19 on different business models of European airlines. Current Issues in Tourism . DOI https://doi.org/10.1080/13683500.2021.1960284

Nod, Gabriella, Mókusné Pálfi, Andrea and Aubert, Antal (2021) Kispadra ültetett desztinációmenedzsment a pandémia félidejében(?) = „Kept on the bench” – Destination Management at “half-time” in the pandemic(?). Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 43-54. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.5

Milassin, Anda Nóra (2021) Kulturális eltérések értelmezése Dél-Koreában magyar szemmel. Távol-Keleti Tanulmányok, 12 (2020/1). pp. 151-167. DOI https://doi.org/10.38144/TKT.2020.1.7

Gonda, Tibor and Raffay, Zoltán (2021) Környezettudatosak-e a hazai turisták? = Are Hungarian tourists environmentally conscious? Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 4-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.1

Madarász, Eszter, Sulyok, Judit and Szmulai, Éva (2021) Naptej, fürdőruha… + helyi termék? A helyi termékek iránti kereslet a Balatont turisztikai céllal felkeresők körében = Suntan lotion, swimwear… + local products? The demand for local products among leisure travellers to Lake Balaton. Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 24-33. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.3

Pinke-Sziva, Ivett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833 and Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 (2021) Okos turizmus és okos rendezvények vizsgálata a Székesfehérvári Királyi Napok tükrében = Smart tourism and smart events reflected by the Székesfehérvár Royal Days. Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 34-42. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.4

Gál, Péter, Jámbor, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8089-7222 and Kovács, Sándor (2021) Regional determinants of Hungarian wine prices: The role of geographical indications, objective quality and individual reputation. Wine Economics and Policy, 10 (1). pp. 119-132. DOI https://doi.org/10.36253/wep-8880

Miskolczi, Márk and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2021) Szállodahajó-turizmus a Dunán – trendek és termékfejlesztési lehetőségek = Cruise tourism on the Danube – trends and product development opportunities. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 13-25. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.2

Mizik, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4328-0631 (2021) The Performance of the Agri-food Sector in the Recent Economic Crisis and during Covid-19 Pandemic. HighTech and Innovation Journal, 2 (3). pp. 168-178. DOI https://doi.org/10.28991/HIJ-2021-02-03-02

Mizik, Tamás (2021) Theory vs practice. Open Agriculture, 6 (1). pp. 152-167. DOI https://doi.org/10.1515/opag-2021-0014

Mitev Ariel, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513 and Irimiás, Anna Rita ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556 (2021) Travel craving. Annals of Tourism Research, 90 . DOI https://doi.org/10.1016/j.annals.2020.103111

Nagy-Keglovich, Júlia and Happ, Éva (2021) Vendégvélemények a zöld szállodai eszközök használatáról = Guests’ perception of green hotel practices. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 26-33. DOI https://doi.org/ 10.14267/TURBULL.2021v21n1.3

Jámbor, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8089-7222 and Czirkl, Dorottya (2021) Versenyképesség a nemzetközi narancskereskedelemben. Gazdálkodás, 65 (3). pp. 256-274.

Jantyik, Lili, Balogh, Jeremiás Máté and Török, Áron (2021) What Are the Reasons Behind the Economic Performance of the Hungarian Beer Industry? Sustainability, 13 (5). DOI https://doi.org/10.3390/su13052829

Benedek, Zsófia, Balogh, Pál Géza, Baráth, Lajos, Fertő, Imre, Lajos, Veronika, Orbán, Éva, Szabó, G. Gábor and Nemes, Gusztáv (2020) Kistermelői sikerek a COVID-19 járvány első hullámában: a személyesség szerepe az értékesítésben = Successful small-scale agricultural producers during the first wave of COVID-19 in Hungary: the role of private spaces in sales. Statisztikai Szemle, 98 (12). pp. 1398-1415. DOI https://doi.org/10.20311/stat2020.12.hu1398

Kovács, Kármen (2020) A kivetítési torzítás mint a fogyasztói hasznosságot befolyásoló döntési hiba = Projection Bias as a Decision Bias Influencing Consumer Utility. Köz-gazdaság, 15 (3). pp. 119-136. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.03.11

Bánóczi, Anna (2020) A miskolci ingatlanárak változásának vizsgálata hedonikus módszerrel = Analysing the real estate prices in Miskolc by hedonic methods. Köz-gazdaság, 15 (3). pp. 243-255. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.03.19

Farkas, Jácint and Petykó, Csilla (2020) A fogyatékosság, az akadálymentesség és a mobilitás, mint egzisztenciális alaptulajdonság. Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 5 (4). pp. 43-55. DOI http://doi.org/10.15170/TVT.2020.05.04.03

Danyi, Pál, Iványi, Tamás and Veres, István (2020) A turizmus jelene és várható változása a mesterséges intelligencia integrálásával, különösen a Z-generáció igényeire fókuszálva. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (ksz.). pp. 19-34. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.KSZ.03

Hartvig, Áron and Madari, Zoltán (2020) A Brexit lehetséges hatása a magyar külkereskedelemre = Analysing the potential impact of Brexit on Hungarian foreign trade. Statisztikai Szemle, 98 (10). pp. 1185-1211. DOI https://doi.org/10.20311/stat2020.10.hu1185

Balogh, Jeremiás Máté and Jámbor, Attila (2020) Az agrárkereskedelem környezeti hatásainak vizsgálata szisztematikus szakirodalmi áttekintés segítségével. Közgazdasági Szemle, 67 (9). pp. 930-949. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.9.930

Pinke-Sziva, Ivett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Kolos, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X, Kovács, Edina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8398-1603 and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2020) Társadalmi innováció a városi desztinációk versenyképességének szolgálatában. Fókuszban az éjszakai gazdaság hatásainak menedzselése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7-8). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.01

Matyusz, Zsolt and Pistrui, Bence (2020) Digitalizációs projektek a magyar kiskereskedelmi szektorban: Két meghatározó szegmens összehasonlítása empirikus példákon keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (6). pp. 27-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.06.04

Czine, Péter, Török, Áron and Horváth, Péter (2020) A fogyasztói magatartás elemzése feltételes választási modellekkel – a mangalicakolbász példáján. Közgazdasági Szemle, 67 (5). pp. 474-494. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.5.474

Dobozi, István (2020) Háború és béke az amerikai-kínai kereskedelemben = War and peace in USA-China trade. Köz-gazdaság, 15 (1). pp. 144-158. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.01.14

Antal-Pomázi, Krisztina (2020) A differenciált árazással kapcsolatos ösztönzőkről. Közgazdasági Szemle, 67 (3). pp. 244-262. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.3.244

Laczkó, Tamás and Stocker, Miklós (2020) A 2017. évi hazai rendezésű nemzetközi sporteseményekre érkező külföldi turisták fogyasztásának nemzetgazdasági hatásai = The economic impact of consumption by foreign visitors to major international sporting events in Hungary in 2017. Turizmus Bulletin, 20 (2). pp. 22-32. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n2.3

Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila (2020) A külföldi cserehallgatók egyetemi támogatásának lehetőségei az oktatásturizmus és a nemzetköziesedés tükrében = University support for exchange students – in the context of educational tourism and internationalization. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 35-43. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.4

Vörösmarty, Gyöngyi and Dobos, Imre (2020) A literature review of sustainable supplier evaluation with Data Envelopment Analysis. Journal of Cleaner Production, 264 . DOI https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.121672

Mizik, Tamás, Szerletics, Ákos and Jámbor, Attila (2020) Agri-Food Export Competitiveness of the ASEAN Countries. Sustainability, 12 (23). pp. 1-15. DOI https://doi.org/10.3390/su12239860

Keményfi, Gergely (2020) Az Egyesült Államok fejlődése a XXI. században Michael Beckley – „Rogue Superpower: Why This Could Be an Illiberal American Century.”. Köz-gazdaság, 15 (4). pp. 263-265. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.04.24

Kolos, Krisztina and Kövesdi, Júlia (2020) Az idősek turizmusban való részvétele Magyarországon: motivációk és turisztikai élmények vizsgálata = Participation by seniors in tourism in Hungary: an investigation into motivation and tourism experience. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 25-34. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.3

Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 and Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952 (2020) Danube Cruise Tourism as a Niche Product — An Overview of the Current Supply and Potential. Sustainability, 12 (11). DOI https://doi.org/ 10.3390/su12114598

Farkas, Jácint and Petykó, Csilla (2020) Disability, accessibility, and mobility as basic existential characteristics. In: Opportunities and challenges of barrier-free tourism in Hungary. BIBB, Bonn, pp. 89-99. . ISBN 9783000675218

Kelemen-Erdős, Anikó and Mitev, Ariel Zoltán (2020) Eszképizmustól az ajánlásig – Élményfokozatok és hatásai a romkocsmákban = From Escapism To Recommendation – Experience Stages and Their Impact on Guests in Ruinpubs. Turizmus Bulletin, 20 (2). pp. 14-21. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n2.2

Megyeri, Gábor, Boros, Kitti and Fekete, Balázs (2020) Hidakból teremtett emlékek, avagy kísérlet egy innovatív tárgy megalkotására a B-bridge koncepción keresztül = Souvenirs created from bridges – an innovative product generated by a B-bridge concept. Turizmus Bulletin, 20 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n3.1

Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2020) Hévízi nyugalom – életkori sztereotípiák a turizmusban = Tranquility in Hévíz – age-related stereotypes in tourism. Turizmus Bulletin, 20 (4). pp. 15-27. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n5.2

Wimmer, Ágnes and Dobos, Imre (2020) Készletallokáció visszavásárlásos rendszerben - többszereplős újságárus modell alkalmazása a könyvkereskedelem példáján. Szigma, 51 (4). pp. 363-381.

Letenyei, László and Dobák, Judit, eds. (2020) Mental Mapping. The Science of Orientation. New Approaches to Location – Spatial Patterns of the Global Economy Conference. Budapest, 5–7 November 2019. Schenk Verlag, Passau. . ISBN 978-3-944850-78-8

Onodugo, Vincent A and David, Isijola Olufemi (2020) Natural Resources, Fuel Exports and Corruption Policy in Africa. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 11 (1). pp. 103-125. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2020.1.6

Kenesei, Zsófa and Bali, Zsófa (2020) Overcompensation as a service recovery strategy: the fnancial aspect of customers’ extra efort. Service Business (14). pp. 187-216. DOI https://doi.org/10.1007/s11628-020-00413-w

Pap, Viktória (2020) Researching the spirit of place at a festival. Mental mapping on Sziget Festival. In: Mental Mapping. The Science of Orientation. New Approaches to Location – Spatial Patterns of the Global Economy Conference. Schenk Verlag, Passau, pp. 223-238. . ISBN 978-3-944850-78-8 DOI https://doi.org/10.14267/978-3-944850-78-8_14

Ásványi, Katalin, Chaker, Hager and Varga, Ákos (2020) Szép szavak, jó tettek?” A párizsi top zöld szállodák CSR értékeinek és tevékenységének vizsgálata = ”Fine words, good deeds?” An examination of CSR values and activities of the top green hotels in Paris. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 4-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.1

Mirkov, Anđelka and Ćosić, Dunja Poleti (2020) The International Mobility of Serbian Citizens at the Outbreak of the Covid-19 Pandemic. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 11 (2). pp. 173-176. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2020.2.14

Szűcs, Róbert Sándor and Szakály, Zoltán (2020) The Perception of Dietary Supplements Among Consumers Engaged in Sports on a Regular Basis. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 11 (2). pp. 99-118. DOI https//doi.org/10.14267/CJSSP.2020.2.6

Török, Áron, Jantyik, Lili, Maró, Zalán Márk and Moir, Hazel V. J. (2020) Understanding the Real-World Impact of Geographical Indications: A Critical Review of the Empirical Economic Literature. Sustainability, 12 (22). DOI http://doi.org/10.3390/su12229434

Szakály, Orsolya (2020) Vendéglátás és gasztronómia. Budapesti Corvinus Egyetem. ISBN 978-963-503-801-5

Kerényi, Nóra and Török, Áron (2019) A termelői piacok fogyasztói – nemzetközi és hazai kitekintés = The consumers of the farmers’ markets – global and local outlook. Köz-gazdaság, 14 (4). pp. 103-117. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.04.30

Gaál, Dorottya Karolin and Harangozó, Gábor (2019) Az ökoturizmus fenntarthatósági vonatkozásai az afrikai kontinens példáján keresztül. Köz-gazdaság, 14 (4). pp. 89-102. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.04.29

Berezvai, Zombor, Agárdi, Irma and Szabolcsné Orosz, Judit (2019) A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére = The impact of digital innovations on grocery retail performance. Statisztikai Szemle, 97 (10). pp. 915-932. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.10.hu0915

Michalkó, Gábor (2019) A turizmus helyzete a hazai tudományos utánpótlás-nevelés tükrében: vissza - és előretekintés ---- Position of the tourism in the mirror of the phd training in Hungary: looking back and ahead. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (10). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.10.01

Balogh, Jeremiás Máté and Ménesi, Kristóf (2019) Analysing the comparative advantages of the international oil trade: the case of Gulf Cooperation Council. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (5). pp. 48-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.05.05

Kelemen, Zita and Kemény, Ildikó (2019) A motivation based shopper typology for short term retail events. Society and Economy, 41 (1). pp. 107-124. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.41.1.7

Zsarnóczky, Martin (2019) Az egészségturizmus folyamatainak terminológiai változásai. Turizmus Bulletin, 19 (1). pp. 36-44.

Féki, Zsuzsanna and Markos-Kujbus, Éva (2019) Barát vagy ellenség? Negatív online fogyasztói értékelések szerepe az Airbnb oldalon. Turizmus Bulletin, 19 (4). pp. 4-12.

Ásványi, Katalin and Áncsán, Dóra (2019) CSR-kampányok a nemzetközi piacon. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 135-146. . ISBN 978-963-503-798-8

Ásványi, Katalin, Mitev, Ariel, Jászberényi, Melinda and Mert, Mentes (2019) Családok fesztiválélménye – két családbarát fesztivál elemzése. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 30-37.

Omar, Irigoyen Carlos, Neulinger, Ágnes and Molnár-Csomós, Ilona (2019) Egy nagyszabású rendezvény hatása a rossz városimázsra: Ferenc pápa látogatásának befolyása Juarez város megítélésére. Turizmus Bulletin, 19 (2). pp. 24-33.

Szalma, Lilla Bettina and Varga, Ákos (2019) Egy új biotermékkel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 119-134. . ISBN 978-963-503-798-8

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2019) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness-szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 21-29.

Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2019) How consumers can understand the role and relevance of social mobile e-commerce. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-17. . ISBN 978-963-503-798-8

Tózsa, István, ed. (2019) Hungarikumok és nemzeti értékvédelem. Nemzeti Közszolgálati Egyetem Államtudományi és Közigazgatási Kar Vezető- és Továbbképzési Központ, Budapest. .

Szabó-Bakos, Eszter (2019) International Trade. Numerical and Geometric Problems. Corvinus University of Budapest, Budapest. . ISBN 978-963-503-769-8

Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2019) Közgáz diáktudós - Verseny, életmód, identitás. TDK Könyvtár, 11 . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-825-1

Szabó-Bakos, Eszter (2019) Nemzetközi kereskedelem. Számítási és geometriai feladatok. Budapesi Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-773-5

Borges Aguiar, Giovanna Maria and Cossu, Elena (2019) The Gravity Model for Trade Theory. Köz-gazdaság, 14 (3). pp. 293-299. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.03.25

Farkas, Jácint and Petykó, Csilla (2019) Utazás az akadálymentesség, a fogyatékosság és a fenntarthatóság multidiszciplináris és bölcseleti dimenzióiba. Turizmus Bulletin, 19 (4). pp. 13-22.

Kuslits, Béla and Kocsis, Tamás (2019) Visszatérés a piachoz: fenntartható élelmiszer fogyasztás Budapesten. Magyar Tudomány, 180 (6). pp. 884-893. DOI https://doi.org/10.1556/2065.180.2019.6.11

Nagy, Bianka and Markos-Kujbus, Éva (2019) Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 35-50. . ISBN 978-963-503-798-8

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 11-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2018) A magyar kultúraszemélyiség észlelésének különbségei a magyarok és a külföldiek között. Turizmus Bulletin, 18 (2). pp. 4-11.

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 588-601. . ISBN 978-80-8122-236-8

Kiss, Kornélia and Bogáromi, Eszter (2018) A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre = The impacts of childhood socialization on adulthood attitutes in the case of Balaton. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Komárom, Selye János Egyetem, pp. 301-311. . ISBN 978-80-8122-236-8

Berezvai, Zombor (2018) A kiskereskedelmi szabályozás hatása a fogyasztói árakra = The impact of retail regulation on consumer prices. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 563-574. . ISBN 978-80-8122-236-8

Simay, Attila Endre (2018) A kínai internet három óriása = The three online giant of China. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 461-476. . ISBN 978-80-8122-236-8

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2018) A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 191-204. . ISBN 978-80-8122-236-8

Horváth, Daniella, Korcsmáros, Enikő and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából = Understanding the phenomena of corporate and individual innovation from the salesmen’s point of view. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 816-827. . ISBN 978-80-8122-236-8

Zsarnóczky, Martin (2018) Az élelmiszerbiztonság és a turizmus összefüggései az Európai Unióban. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 744-754. . ISBN 978-80-8122-236-8

Bayramov, Elimdar and Agárdi, Irma (2018) Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása a konfliktusövezetekben lévő desztinációkban: koncepcionális modell kialakítása = The Effect of the Perceived Risk on the Travel Intention of Tourist in Conflict-Ridden Destinations: A Conceptual Framework. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 242-252. . ISBN 978-80-8122-236-8

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit (2018) Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182. . ISBN 978-80-8122-236-8

Ásványi, Katalin, Mitev, Ariel Zoltán and Jászberényi, Melinda (2018) Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye = Family-friendly festivals - families’ festival experiences. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 289-300. . ISBN 978-80-8122-236-8

Ásványi, Katalin, Gyulavári, Tamás and Jászberényi, Melinda (2018) Családok utazási preferenciái = Preferences of families as tourists. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 732-743. . ISBN 978-80-8122-236-8

Jászberényi, Melinda and Kökény, László (2018) Hagyomány, mint érték megjelenése a magyar és Kárpát-medencei fesztiválturizmusban = Presence of the tradition as a value in the Hungarian and Carpathian Basin festival tourism. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 340-346. . ISBN 978-80-8122-236-8

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2018) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Módszertani összefoglaló = How does personality influence guest satisfaction of Hungarian wellness hotels? Methodological summary. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 328-339. . ISBN 978-80-8122-236-8

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök = Mobile Social Commerce – Chinese solutions and Hungarian attitudes. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 629-641. . ISBN 978-80-8122-236-8

Mucsi, Attila and Malota, Erzsébet (2018) Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és külföldi szemmel = Beauty and the Beast – tourism and culture shock in Hungary through the lenses of a foreigner. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 678-688. . ISBN 978-80-8122-236-8

Mitev, Ariel Zoltán, Irimiás, Anna Rita ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556 and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2018) Trónok harca: Sorozatnézésből utazási szándék. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 657-666. . ISBN 978-80-8122-236-8

Markos-Kujbus, Éva and Csordás, Tamás (2018) Vizuális ingerek felhasználói véleményekben: TripAdvisor fényképek tartalomelemzése = Visual stimuli in online consumer evaluations: A content analysis of TripAdvisor photos. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 701-709. . ISBN 978-80-8122-236-8

Ásványi , Katalin and Komár, Zita (2018) Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 265-276. . ISBN 978-80-8122-236-8

Pinke-Sziva, Ivett (2018) Desztinációk menedzsmentjének alapjai – Fókuszban a pozícionálás és a kínálatfejlesztés. Budapesti Corvinus Egyetem. ISBN 978-963-503-732-2

Berde, Éva (2018) Uber és taxi egymás mellett – új piaci modellek hagyományos árdiszkriminációval. Közgazdasági Szemle, 65 (6). pp. 650-666. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2018.6.650

Zsóka, Ágnes and Vajkai, Éva (2018) Corporate sustainability reporting: scrutinising the requirements of comparability, transparency and reflection of sustainability performance. Society and Economy, 40 (1). pp. 19-44. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.1.3

Munkácsy, András and Jászberényi, Melinda, eds. (2018) Utazás a tudományban: Konferencia a 70 éves Pálfalvi József tiszteletére: konferenciakötet. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-719-3

Jámbor, Attila, Kőröshegyi, Domonkos and Tóth, Andrea Tímea (2018) Versenyképesség a nemzetközi kakaókereskedelemben. Statisztikai Szemle, 96 (1). pp. 45-64. DOI https://doi.org/10.20311/stat2018.01.hu0045

Nagy, Adrienne, Petykó, Csilla, Kiss, Diána Dóra and Egedy, Tamás (2018) Kreatív turizmus Budapesten: szabadulószobák az innovatív turisztikai piacon. Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 30-40.

Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2018) Közgáz diáktudós - Információ és pszichológia. TDK Könyvtár, 90 . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 623-635. . ISBN 978-963-503-721-6

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobile social commerce solutions – An exploratory study about consumer behavior in a Hungarian context. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 59-66. . ISBN 978-963-503-751-3

Omarli, Sevinj, Claro, Dániel and Gyulavári, Tamás (2018) Repülőjegyek dinamikus árazásának hatása a fogyasztók által észlelt méltányosságra. Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 23-29.

Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss Kornélia, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2018) Társadalmi innováció a turizmus kontextusában. Turizmus Bulletin, 18 (1). pp. 45-54.

Namaz, Lachin, Horváth, Dóra, Cosovan, Attila and Tvergyák, Klaudia Klára (2018) Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők? Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 4-13.

Csordás, Tamás, Markos-Kujbus, Éva and Ásványi, Katalin (2018) „A gyerekeim imádják, ezért én is imádom” – Családbarát hotelek fogyasztói percepciói online értékelések alapján. Turizmus Bulletin, 18 (1). pp. 17-28.

Juhász, Szabolcs, Kiss, Kornélia, Kovács, Edina, Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2018) „Nyugat-Dunántúl Termálút” – egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata. Turizmus Bulletin, 18 (3). pp. 23-31.

Kelemen-Erdős, Anikó (2017) A kiskereskedelmi versenyelőny eszközrendszere. Az élelmiszer-kiskereskedelem példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). pp. 50-60. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.12.06

Agárdi, Irma, Alt, Mónika-Anetta and Berezvai, Zombor (2017) A nemzetközi diverzifikáció, az innováció és a teljesítmény kapcsolata az európai élelmiszer-kiskereskedelemben. Közgazdasági Szemle, 64 (7-8). pp. 805-822. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2017.7-8.805

Agárdi, Irma (2017) Csináljunk fesztivált! Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (6-7). p. 73. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.09

Sziva, Ivett (2017) Smart destinations for smart Generation? – The requirements of Generation Y in the area of innovative communication. In: 6th Conference of the IATE - International Association for Tourism Economics, 21-23 June 2017, Rimini, Italy.

Török, Áron, Jámbor, Attila and Mizik, Tamás (2017) Comparative advantages in the global coffee trade. In: IFAMA World Conference, 2017. június 18-21., Amerikai Egyesült Államok, Miami, Florida.

Kelemen, József (2017) Több piacra épülő webáruház térbeli árversenye. Közgazdasági Szemle, 64 (6). pp. 612-629. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2017.6.612

Michalkó, Gábor, Lontai-Szilágyi, Zsuzsanna, Kiss, Kornélia and Martonné Erdős, Katalin (2017) A megújuló energia szerepe a falusi turizmus és a magyarországi falvak modernizációjában. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 35-44.

Bodnár, Dorottya, Jászberényi, Melinda and Ásványi, Katalin (2017) Az új muzeológia megjelenése a budapesti múzeumokban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 45-55.

Mitev, Ariel Zoltán and Kelemen-Erdős, Anikó (2017) Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 26-34.

Apáthy M., Sándor (2017) Turistatípusok azonosítása – egy lehetséges turisztikai ajánlórendszer. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 30-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.03

Balogh, Jeremiás Máté (2017) A nagy európai bortermelők piaci árazási stratégiája. Statisztikai Szemle, 95 (4). pp. 382-405. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.04.hu0382

Bódis, Gábor (2017) A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások. Turizmus Bulletin, 17 (3-4). pp. 33-45.

Gelei, Andrea and Nagy, Judit (2017) Ellátási hálózatok alapvető struktúrái. In: Logisztikai Évkönyv. Magyar Logisztikai Egyesület, Budapest, pp. 93-104. .

Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2017) Közgáz diáktudós – Gazdaság, közösség, társadalom. Válogatás a BCE tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-643-1

Bársony, Fanni (2017) The age of sharing by Nicholas A. John (Cambridge, Polity, 2016). Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 8 (1). pp. 146-152. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2017.01.11

Durfee, Mary (2016) Dementia Perhaps, but the State is not Dead: TTIP, CETA, and the Arctic. Corvinus Journal of International Affairs, 1 (2). pp. 5-20. DOI https://doi.org/10.14267/cojourn.2016v1n2a2

Oláh, Réka and Varga, Dorottya (2016) Lakossági attitűdvizsgálat a helyi turisztikai desztinációmenedzsment tevékenységéről Gyomaendrőd városban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (2). pp. 34-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.02.04

Balogh, Jeremiás Máté (2016) A földrajzi távolság, a kulturális hasonlóság és a szabadkereskedelem hatása a borkereskedelemre = Effects on the global wine trade of geographical distance, cultural and linguistic similarity, and free trade. Közgazdasági Szemle, 63 (7-8). pp. 858-881. DOI 10.18414/KSZ.2016.7-8.858

Varga, Ágnes, ed. (2016) Földrajzi Információs Rendszerek gyakorlati alkalmazása. Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Központ, Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-628-8

Tózsa, István (2016) Hungarikumok. Nemzeti örökségvédelem. Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzeti Közszolgálati Egyetem. .

Bojnec, Stefan and Fertő, Imre (2016) Patterns and Drivers of the Agri-Food Intra-Industry Trade of European Union Countries. International Food and Agribusiness Management Review, 19 (2). pp. 53-74.

Juhász-Dóra, Katalin and Vajkai, Éva (2016) The Butler wears Prada. A Hungarian case-study based on the analysis of the uniform and hotel industry from the point of sustainability. In: Kodolányi International Research Week- Issues of Social Responsibility, 11-15 April 2016, Budapest, Hungary.

Márquez, Aiken Samuel Chew (2016) The social life of palm oil: From indigenous communities to global economic discourses. Corvinus Journal of International Affairs, 1 (2). pp. 21-44. DOI https://doi.org/10.14267/cojourn.2016v1n2a3

Gyulavári, Tamás, Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Mitev, Ariel Zoltán, Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor (2015) Halászkirályok hanghullámai - Az idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményeinek megértése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (4). pp. 23-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.04.03

Kulcsár, Noémi (2015) A fogyasztói érték és az élmény kontextusa a turisztikai szakirodalomban (The context of consumer value an experience in tourism literature). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). pp. 18-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.03.02

Korstanje, Maximiliano E. (2015) Dracula and the rights of hospitality: The axis of evil. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 6 (1). pp. 113-127. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2015.01.06

Bakucs, Lajos Zoltán and Fertő, Imre (2015) Empirical tests of sale theories. Hungarian milk prices. Agricultural Economics, 61 (11). pp. 511-521. DOI 10.17221/168/2014-AGRICECON

Balogh, Jeremiás (2015) Investigating the effect of geographical distances and cultural proximity on the Hungarian wine trade. Society and Economy, 37 (4). pp. 513-529. DOI 10.1556/204.2015.37.4.6

Tózsa, István and Zátori, Anita, eds. (2015) Metropolitan Tourism Experience Development. Selected studies from the Tourism Network Workshop of the Regional Studies Association, held in Budapest, Hungary, 2015. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . Corvinus University of Budapest, Department of Economic Geography and Futures Study, Budapest. . ISBN 978-963-503-597-7

Jeney, László and Karácsonyi, Dávid, eds. (2015) Minsk and Budapest, the two capital cities. Selected studies of post-socialist urban geography and ecological problems of urban areas. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . Department of Economic Geography and Futures Studies, Corvinus University of Budapest, Budapest - Minsk. . ISBN 978-963-503-591-5

Laki, Mihály (2015) Restructuring and re-regulation of the Hungarian tobacco market. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 6 (2). pp. 39-71. DOI 10.14267/cjssp.2015.02.03

Jászberényi, Melinda and Holczmann, Anita (2014) A nagysebességű vasút térhódítása, és ennek hatása a turizmusszektorra. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (12). pp. 16-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.12.02

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. . ISBN 978-963-306-312-5

Jámbor, Attila (2014) A horizontális és vertikális ágazaton belüli agrárkereskedelem meghatározó tényezői az EU új tagországaiban (Determinants of horizontal and vertical intra-industry agri-food trade in the new EU member-states). Közgazdasági Szemle, 61 (5). pp. 544-565.

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

Kiss, Márta (2014) The coordination of the tourism market through patron-client relationships. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 5 (2). pp. 131-150. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.02.06

Tózsa, István, ed. (2014) Turizmus és településmarketing. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest. . ISBN 978-963-503-564-6

Aranyossy, Márta and Juhász, Péter (2013) Értékteremtés e-kereskedelemmel – kitörési lehetőség a recesszió sújtotta magyar kiskereskedelemben? (Value creation of e-commerce – Chance to break out for the recession-hit Hungarian retail sector?). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (11). pp. 16-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.11.02

Baranyi, Márton (2013) Magyarország aszimmetrikus kereskedelmi függősége az integrációs profil szemszögéből (Hungary’s assimetric trade dependency). Köz-gazdaság, 8 (1). pp. 147-155.

Kovács, Tibor, Papanek, Gábor and Papanek, Zsuzsanna (2013) A turizmus magyar vonzerőiről (Hungarian tourist attractions). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (5). pp. 39-46. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.05.04

Jámbor, Attila (2013) Country-specific determinants of horizontal and vertical intra-industry agri-food trade: the case of Bulgaria and Romania. APSTRACT - Applied Studies in Agribusiness and Commerce, 7 (4-5). pp. 69-75.

Jeney, László and Kulcsár, Dezső and Tózsa, István, eds. (2013) Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . BCE Gazdaságföldrajzi és Jövőkutatási Tanszék, Budapest. . ISBN 978-963-503-526-7

Tózsa, István and Zátori, Anita (2013) Hungarikumok. Turizmus-vendéglátás szakos BA hallgatók részére. Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Turizmus Kompetencia Központ . Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Kompetencia Központ, Budapest. . ISBN 978-963-503-538-0

Jámbor, Attila and Török, Áron (2013) Intra-industry agri-food trade of the Baltic Countries. In: 87th Annual Conference of the Agricultural Economics Society, 8 - 10 April 2013, University of Warwick, United Kingdom.

Kulcsár, Dezső (2013) Turizmusföldrajz. In: Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. BCE Gazdaságföldrajzi és Jövőkutatási Tanszék, Budapest, pp. 153-173. . ISBN 978-963-503-526-7

Fertő, Imre and Jámbor, Attila (2013) Vertical intra-industry trade and the EU accession: The case of Hungarian agri-food sector. In: 87th Annual Conference of the Agricultural Economics Society, 8 - 10 April 2013, University of Warwick, United Kingdom.

Jámbor, Attila and Török, Áron (2012) Változások az új tagországok agrárkereskedelmében az EU-csatlakozás után. Statisztikai Szemle, 90 (7-8). pp. 632-651.

Sziva, Ivett (2012) Versenyző együttműködés és a turisztikai desztinációk versenyképessége - "Hol volt, hol nem volt...?" (Co-opetition and the competitiveness of touristic destinations - "Where was, where it was not...?"). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (5). pp. 52-60. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.05.05

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó (2012) Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében - a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe (E-commerce practises of the Hungarian companies – Role of market orientation and marketing environment). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 90-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.09

Jámbor, Attila and Török, Áron (2012) Az EU csatlakozás hatása az új tagországok agrárkereskedelmére. In: 13. Nemzetközi Tudományos Napok, 2012. március 29-30., Gyöngyös, Magyarország.

Bohl, Patrick (2012) The effects of store atmosphere on shopping behaviour - A literature review. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Bakucs, Lajos Zoltán, Elek, Sándor, Fertő, Imre and Forgács, Csaba (2012) A szerződések teljesülése a magyar élelmiszerláncban (Contract fulfilments in Hungarian food chains). Közgazdasági Szemle, 59 (1). pp. 63-73.

Kelemen, Kata (2012) A helykötődés és a környezetvédő viselkedés közötti összefüggések vizsgálata turisztikai kontextusban. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 181-197. . ISBN 978-963-503-505-2

Árva, László and Sipos, Zoltán (2012) A posztmodern marketing elvei és gyakorlata a turizmus piacán - Mátrix és turizmus (Theories and practice of the post-modern marketing on tourism market – Matrix and tourism). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (6). pp. 14-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.06.02

Varga, Zsolt (2012) Az e-businesstől az online reklámozásig a versenyképesség tükrében. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Jámbor, Attila (2011) Az agrárkereskedelem változása Magyarország és az Európai Unió között a csatlakozás után (The post-accession change in agricultural trading between Hungary and the EU). Közgazdasági Szemle, 58 (9). pp. 775-791.

Tózsa, István (2011) City on Sale an Introduction to Urban Regional Marketing. Corvinus University of Budapest, Budapest. .

Kolos, Krisztina, Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. . ISBN 9789736406812

Jámbor, Attila (2011) Impacts of EU Accession on Hungarian Primary and Processed Agricultural Trade. In: 85th Annual Conference of the Agricultural Economics Society, 18-20 April, 2011, Warwick, UK.

Gyulavári, Tamás, Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. . ISBN 9789736406812

Lázár, Ede (2011) Ároptimalizálás – Ökonometriai modellezésen és az empirikus keresleti függvény meghatározásán alapuló árazási technikák. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (6). pp. 68-56.

Jámbor, Attila (2010) A csatlakozás hatása a mezőgazdasági termékek ágazaton belüli kereskedelmére Magyarország és az Európai Unió között. Közgazdasági Szemle, 57 (10). pp. 898-916.

Vincze, János (2010) Miért és mitől védjük a fogyasztókat?: Aszimmetrikus információ és/vagy korlátozott racionalitás. Közgazdasági Szemle, 57 (9). pp. 725-752.

Bakó, Barna (2010) A kiskereskedelmi árrögzítés versenyfokozó hatása (The competition-enhancing effect of retail price maintenance). Közgazdasági Szemle, 57 (7-8). pp. 666-676.

Neulinger, Ágnes, Simon, Judit, Kelemen, Kata, Hofmeister Tóth, Ágnes and Bódi, Edit (2010) Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán - a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services – Examination of hybrid consumption). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (6). pp. 50-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.06.05

Jámbor, Attila (2010) Horizontálisan és vertikálisan differenciált ágazaton belüli kereskedelem mezőgazdasági termékek esetén. Statisztikai Szemle, 88 (2). pp. 154-176.

Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.

Wimmer, Ágnes and Novák, Zsuzsanna, eds. (2010) Közgáz diáktudós – Piac és verseny. Válogatás a BCE Közgáz Campus tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-429-1

Gelei, Andrea and Nagy, Judit (2010) Logisztikai folyamatok informatikai támogatottsága Magyarországon – fókuszban a disztribúciós logisztika = Backing logistics processes with information technology – current practice and improvement possibilities at Hungarian companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Sziva, Ivett (2009) Az e-business kooperatív turisztikai adaptációja : "A kicsi, a szép esélyei hazánkban" (The cooperative touristy adoption of e-business: "The chances of small beautiful in Hungary"). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (9). pp. 54-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.09.05

Fertő, Imre and Bakucs, Lajos Zoltán (2009) Árleszállítások és a kiskereskedelmi árak változása a tejtermékek piacán. Közgazdasági Szemle, 56 (7-8). pp. 634-647.

Jámbor, Attila (2009) A magyar gabonafélék és feldolgozott termékeinek komparatív előnyei és versenyképessége az EU–15 országok piacain. Közgazdasági Szemle, 56 (5). pp. 443-463.

Nemes, Andrea (2009) Az állam szerepe a turizmusban (The role of government in tourism). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (5). pp. 53-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.05.05

Gelei, Andrea (2009) Az üzleti kapcsolatok stabilitását befolyásoló tényezők - fókuszban a hazai FMCG ellátási lánc kapcsolatai. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Grossmanová, Marta, Vojtková, Mária and Kita, Pavol (2009) Role of brand loyalty in purchase of sports shoes. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (6). pp. 60-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.06.06

Kis, Gergely, Szalay, Kornélia, Takács, Nikoletta and Nagy, Piroska (2008) Az on-line vásárlás vevői elfogadottsága Magyarországon (Adoption of on-line commerce in Hungary). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 16-26. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.02

Szutorisz, Gábor, Szabó, Balázs and Pocsarovszky, Károly (2008) E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 51-59. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.05

Fertő, Imre (2006) A társulási szerződés alkalmazkodási költségei a magyar élelmiszeriparban. Közgazdasági Szemle, 53 (9). pp. 799-811.

Popovics, Péter András and Tóth, József (2006) Az ártranszmisszió és az árak aszimmetrikus alakulása Magyarország tejvertikumában. Közgazdasági Szemle, 53 (4). pp. 349-364.

Hámori, Balázs (2004) Bizalom, jóhírnév és identitás az elektronikus piacokon. Közgazdasági Szemle, 51 (9). pp. 832-848.

Vajda, István (2003) Bennfentes kereskedelem. Közgazdasági Szemle, 50 (3). pp. 235-253.

Berács, József, Keszey, Tamara and Sajtos, László (2002) Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (11). pp. 2-15.

Budai, Tímea (2002) Az e-kereskedelem és egy példája az autóiparban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (3). pp. 29-35.

Kenesei, Zsófia (2002) A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 20-28.

Carman, James M. (2001) Drivers of distribution trends and success: Consumers, technology, competition, EU. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (7-8). pp. 85-92.

Berács, József, Gyulavári, Tamás, Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7.

Bőgel, György (2000) Miért az Amazon.com? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (3). pp. 24-32.

Gresz, Miklós and Becsei, Katalin (1999) Falusi turizmus nagycsaládos vállalkozásban. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (10). pp. 42-53.

Vámos, György (1997) Viharos váltás: határok nélkül? Új bevásárlóközpontok az átalakuló kiskereskedelemben. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 45-50.

Seres, Antal (1996) Tulajdonreform és privatizáció a kereskedelemben. Vezetéstudomány, 27 (11). pp. 45-51.

Sipos, Zoltán (1995) Kisvállalkozások a magyar külkereskedelemben. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 50-55.

Sulyok, Anna (1995) A minőségtudatosság megjelenésének szükségessége az élelmiszerfogyasztás területén: Az élelmiszercímkézés mint követelmény. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 49-51.

This list was generated on Tue Sep 28 01:48:21 2021 CEST.