Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Commerce and tourism"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 267.

Tokodi, Panna (2022) A Magyarországra érkező külföldiek turizmusbiztonsággal kapcsolatos percepciói. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 14-26. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.2

Falvi, Zsófia and Füreder, Balázs (2022) A müncheni sörkultúra és turizmus helyzete napjainkban – A Hofbräuhaus kritikai elemzése a Covid19-járvány első hullámát követően. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 37-45. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.4

Iványi, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6878-701X (2022) Turisztikai információgyűjtés és élménymegosztás a közösségi média korában. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 46-54. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.5

Gonda, Tibor (2022) Turizmus és reziliencia. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 27-36. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.3

Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403 and Bayramov, Elimdar (2022) Utazási szándékot befolyásoló tényezők konfliktusövezetekben található desztinációkban – Törökország példája. Turizmus Bulletin, 22 (2). pp. 4-13. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n2.1

Nguyen, Trinh Thanh Nguyen ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9838-9303 (2022) EU aid for trade as contested trade policy intervention: The case of the EU-MUTRAP project in Vietnam. Society and Economy, 44 (2). pp. 232-250. DOI https://doi.org/10.1556/204.2022.00007

Raffay-Danyi, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1559-8503 and Formádi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2043-6309 (2022) Are we there yet? An analysis of visitor attitudes towards sustainability awareness raising initiatives. Society and Economy, 44 (1). pp. 102-118. DOI https://doi.org/10.1556/204.2022.00003

Németh, Kornél ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3644-7886, Hegedűsné Baranyai, Nóra, Vincze, András ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1157-2448, Tóth-Kaszás, Nikoletta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5147-2022 and Péter, Erzsébet (2022) Generational approaches to climate change with special regard to tourism and recreational habits - Results of a Hungarian survey. Society and Economy, 44 (1). pp. 83-101. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00021

Kaszás, Nikoletta, Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 and Birkner, Zoltán (2022) Understanding circularity in tourism. Society and Economy, 44 (1). pp. 65-82. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00025

Farkas, Jácint ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8083-0017, Raffay, Zoltán and Petykó, Csilla (2022) A New Approach to Accessibility, Disability and Sustainability in Tourism – Multidisciplinary and Philosophical Dimensions. GeoJournal of Tourism and Geosites, 40 (1). pp. 319-326. DOI https://doi.org/10.30892/gtg.40138-834

Megyeri, Gábor, Boros, Kitti and Fekete, Balázs (2022) A Theoretical Concept of an Innovative and Sustainable Product Based on an Unconventional Approach to Design Development. Sustainability, 14 (5). DOI https://doi.org/10.3390/su14053022

Sziva, Ivett and Boros, Kitti (2022) A belföldi turizmus ereje – Budapest vonzereje a belföldi látogatók véleményének tükrében. Marketing & Menedzsment The Hungarian Journal of Marketing and Management, 56 (1). pp. 55-68. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.56.01.05

Lukács, Rita, Tütünkov-Hrisztov, Jordán and Grotte, Judit (2022) A hazai generációk, különös tekintettel a digitális bennszülöttek szállodaválasztási szokásai a fenntarthatóság és a digitalizáció mentén = Hotel choice habits of the Hungarian generations, in particular the digital natives, alongside sustainability and digitalization. Turizmus Bulletin, 22 (1). pp. 26-37. DOI 10.14267/TURBULL.2022v22n1.3

Boda, Eszter Judit, Bácsné Bába, Éva and Müller, Anetta (2022) A kalandpark fiatal felnőtt látogatóinak tipizálása = Classifying young adult visitors to adventure parks. Turizmus Bulletin, 22 (1). pp. 38-46. DOI 10.14267/TURBULL.2022v22n1.4

Juhász-Dóra, Katalin (2022) A luxusszállodai miliő transzformációjának időbeli dimenziói = Temporal dimensions of the transformation of the luxury hotel milieu. Turizmus Bulletin, 22 (1). pp. 13-25. DOI 10.14267/TURBULL.2022v22n1.2

Polgár, Zsófia and Kajos, Attila (2022) A vevői elégedettség, az újravásárlási és a továbbajánlási szándék kapcsolata a divatipari termékek online vásárlása esetén = Relationship between customer satisfaction, intention to repurchase and recommend to buy fashion products online. Statisztikai Szemle, 100 (3). pp. 285-312. DOI https://doi.org/10.20311/stat2022.3.hu0285

Pérez Garrido, Betsabé, Sebrek, Szabolcs Szilárd ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3625-1456, Semenova, Viktoriia, Bal, Damla and Michalkó, Gábor (2022) Addressing the Phenomenon of Overtourism in Budapest from Multiple Angles Using Unconventional Methodologies and Data. Sustainability, 14 (4). DOI https://doi.org/10.3390/su14042268

Farkas, Jácint and Raffay, Zoltán (2022) Az utazás, a hálózatosodás és az akadálymentesség kontextusai az életfilozófia, illetve a buddhista bölcselet tükrében. Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 7 (2). pp. 83-99. DOI 10.15170/TVT.2022.07.02.06

Horváth, Gergely and Poór, Judit (2022) E-WOM az online foglalási felületeken, avagy az online utazási irodák vendégértékelési rendszereinek összehasonlító elemzése = E-WOM on online booking interfaces – a comparative. Turizmus Bulletin, 22 (1). pp. 4-12. DOI 10.14267/TURBULL.2022v22n1.1

Kaszás, Nikoletta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5147-2022, Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940, Péter, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5724-145X, Lelkóné Tollár, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0048-0767 and Németh, Kornél ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3644-7886 (2022) Együttműködések fenntarthatósága a határ mentén: egy szlovén-magyar turisztikai kezdeményezésn esetleírása és elemzése. Tér és Társadalom, 36 (1). pp. 100-117. DOI https://doi.org/10.17649/TET.36.1.3286

Dankó, Dóra and Dióssy, Kitti and Horváth, Viola and Nagy, Orsolya and Varga, Gábor, eds. (2022) Embracing Change and Transformation. Conference Proceedings. Corvinus University of Budapest, Budapest. . DOI https://doi.org/10.14267/CP202201

Bayramov, Elimdar (2022) Modelling travel intention in conflict-ridden destinations. Regional Statistics, 12 (2). pp. 75-94. DOI https://doi.org/10.15196/RS120207

Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 and Kökény, László (2022) The Emergence of Unconventional Tourism Services Based on Autonomous Vehicles (AVs)—Attitude Analysis of Tourism Experts Using the Q Methodology. Sustainability, 14 (6). DOI https://doi.org/10.3390/su14063691

Hofmeister Tóth, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5883-054X and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2022) The Importance and Realization of Personal Values and Cognitive Age. Market-Tržište, 34 (1). pp. 25-40. DOI https://doi.org/10.22598/mt/2022.34.1.25

Timothy, Dallen J., Michalkó, Gábor and Irimiás, Anna Rita ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556 (2022) Unconventional tourist mobility: A Geography-Oriented Theoretical Framework. Sustainability, 14 . DOI https://doi.org/10.3390/su14116494

Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952, Munkácsy, András ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8540-0585 and Földes, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4352-8166 (2022) What drives tourists to adopt self-driving cars? Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour, 89 . pp. 407-422. DOI https://doi.org/10.1016/j.trf.2022.07.013

Ertl, Antal, Horváth, Áron, Mónus, Gergely, Sáfián, Fanni and Székely, Judit (2021) Az energetikai jellemzők és az ingatlanárak kapcsolata. Statisztikai Szemle, 99 (10). pp. 923-953. DOI https://doi.org/10.20311/stat2021.10.hu0923

Bajor, Zoltán and Boros, Kitti and Keller, Krisztina and Kiss, Kornélia and Pataki, György and Zsóka, Ágnes and Gergely, Károly and Hegedűs, Sára and Kiss, Veronika and Liska, Márton and Prihoda, Gábor (2021) A kerékpáros turizmus és ökoturizmus fejlesztési stratégiája a Rákos-patak mentén az ökoszisztéma szolgáltatások keretrendszerében. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. DOI 10.14267/978-963-503-895-4

Hegedűs, Sára and Kasza-Kelemen, Kata and Nagy, Ildikó Réka and Pataki, György and Pinke-Sziva, Ivett and Varga, Ákos (2021) Guidelines for Ecosystem Services Based Ecotourism Strategy. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest.

Bajor, Zoltán and Boros, Kitti and Keller, Krisztina and Kiss, Veronika and Pataki, György and Zsóka, Ágnes and Gergely, Károly and Hegedűs, Sára and Kiss, Kornélia and Liska, Márton and Prihoda, Gábor (2021) Strategy for developing cycling tourism and ecotourism along the Rákos-stream, considering applied ecosystem services. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest. DOI 10.14267/978-963-503-894-7

Szabó, Mariann and Józsa, Viktória (2021) Cultural Heritage Valorisation for Regional Development. Köz-gazdaság, 16 (3). pp. 155-175. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.03.12

Poschinger von, Alexander and Crăciun, Anca and Veres, Atila and Berkyová, Blanka and Bota, Diana and Keller, Krisztina and Hulo, Istvan and Gauster, Joachim and Kaloyanov, Kiril and Hartwig, Lukas and Pfaffenbichler, Paul and Kiss, Veronika and Scheinert, Wolfgang and Pajtášová, Zuzana (2021) Policy recommendations on cycling tourism for the countries of the Danube region. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest. DOI 10.14267/978-963-503-891-6

Poschinger von, Alexander and Crăciun, Anca and Berkyová, Blanka and Bota, Diana and Keller, Krisztina and Yosifova, Eleonora and Hulo, Istvan and Gauster, Joachim and Hartwig, Lukas and Pfaffenbichler, Paul and Veres, Atila and Kiss, Veronika and Scheinert, Wolfgang and Pajtášová, Zuzana (2021) Policy recommendations on ecotourism for the countries of the Danube region. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest. DOI 10.14267/978-963-503-892-3

Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 and Tóth-Kaszás, Nikoletta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5147-2022 (2021) A turizmusbiztonság megjelenése az EU tagállamainak turisztikai stratégiáiban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (6). pp. 32-43. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.06.03

Balogh, Jeremiás Máté (2021) A kereskedelmi megállapodások szerepe a klímaváltozásban: Szakirodalmi áttekintés. Közgazdasági Szemle, 68 (5). pp. 540-563. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.5.540

Raffay-Danyi, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1559-8503 and Hajmásy, Gyöngyi (2021) A dolgozói elégedettség vizsgálata a belső CSR-tevékenységek tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 32-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.04

Veres, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7072-7203 and Liska, Fanny (2021) A kölcsönös értékteremtéssel kapcsolatos elvárások modellezése a szolgáltatásokban. Fókuszban a turizmus. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 5-19. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.02

Bencsik, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8204-3706 (2021) Bevezetés a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karán folyó tudományos kutatások eredményeit bemutató tanulmányokhoz. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 2-4. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.01

Irimiás, Anna Rita ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556, Mitev, Ariel Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513 and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2021) Narrative transportation and travel: The mediating role of escapism and immersion. Tourism Management Perspectives, 38 . DOI https://doi.org/10.1016/j.tmp.2021.100793

Banász, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4609-9504 and Fekete-Berzsenyi, Hajnalka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2505-3227 (2021) Települési tényezők fontosság-elégedettség elemzése a Balaton térségben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 20-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.03

Kelemen, József (2021) E-kereskedelem: szállítási díjjal vagy anélkül? = E-commerce: with or without shipping fee? Köz-gazdaság, 16 (1). pp. 139-157. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.01.12

Harmat, Vanda (2021) Felhasználói tapasztalatok Emmával, a vásárlási asszisztens chatbottal. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (3). pp. 29-39. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.03.03

Hámori, Balázs (2021) A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái. Közgazdasági Szemle, 68 (1). pp. 96-124. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.1.96

Törőcsik, Mária ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0923-1396 and Csapó, János ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6645-8629 (2021) A nemfogyasztás/nemvásárlás motivációi, értelmezése a turizmusban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (1). pp. 42-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.04

Miskolczi, Márk, Jászberényi, Melinda and Tóth, Dávid (2021) Technology-Enhanced Airport Services—Attractiveness from the Travelers’ Perspective. Sustainability, 13 (2). DOI https://doi.org/10.3390/su13020705

Megyeri, Gábor, Boros, Kitti and Fekete, Balázs (2021) 3S Traveling – Turizmus a poszt-Covid19 érában. Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 52-62.

Horváth, Anna and Pajtók, Csongor (2021) A Budapesti Vendéglátóipari és Egészségügyi Szakképzési Centrum elemzése. Köz-gazdaság . pp. 181-206.

Tőzsér, Anett (2021) A Magyarország és Szerbia közti határ menti turisztikai projektek hatása a Vajdaság turisztikai fejlődésére = The impact of border tourism projects between Hungary and Serbia on the tourism development of Vojvodina. Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 55-63. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.6

Csapó, János and M. Császár, Zsuzsa (2021) A Magyarországon tanuló külföldi egyetemi hallgatók turisztikai fogyasztási szokásainak elsődleges elemzése = The primary analysis of the tourism consumption habits of the international students studying in Hungary. Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 15-23. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.2

Molnár-Csomós, Ilona Erzsébet (2021) A belföldi turizmus támogatását célzó koncepciótérkép a járványhelyzet idején. Marketing & Menedzsment, 55 (2). pp. 61-73.

Pappné Vancsó, Judit, Nagy, Mónika and Bazsó, Tamás (2021) A geoparkok szerepe a geoturizmusban, különös tekintettel a hazai helyzetre = The role of geoparks in geotourism and with special regard to the domestic situation. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 34-43. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.4

Csenger, Ádám and Eszterhai, Viktor (2021) A konnektivitás mint fegyver: Kína és Ausztrália aszimmetrikus kereskedelmi kapcsolatainak példája = Connectivity as a Weapon: The Example of Asymmetric Trade Relations Between China and Australia. Külügyi Szemle, 20 (2). pp. 22-44. DOI https://doi.org/10.47707/Kulugyi_Szemle.2021.2.2

Tóth, Dávid, Marossy, Márton Ottó and Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952 (2021) A repülőtér és várostérség közlekedési kapcsolata innovatív szolgáltatások igénybevételének kontextusában a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér példáján keresztül. TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK, 6 (2). pp. 38-52. DOI 10.15170/TVT.2021.06.02.03

Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Chaker, Hager (2021) A vendégek preferenciái a fenntarható szállodai attribútumokról. Közép-Európai Közlemények, 14 (2). pp. 83-105.

Mizik, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4328-0631 (2021) Agri-Food Trade Competitiveness: A Review of the Literature. Sustainability, 13 (20). DOI https://doi.org/10.3390/su132011235

Bakucz, Márta, Cserháti, Ilona, Keresztély, Tibor and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2021) An analysis of the major factors shaping the tourism-related spending of senior citizens in Hungary. Regional Statistics, 11 (2). pp. 183-201. DOI https://doi.org/10.15196/RS110208

Cserdi, Zsófia and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2021) Az okos hotelekhez kapcsolódó attitűdöket befolyásoló tényezők nyomában. Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 25-33. DOI 10.14267/TURBULL.2021v21n4.3

Maró, Zalán Márk and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2021) Az Új Selyemút mentén fekvő országokba irányuló magyar export lehetőségei. Külgazdaság, 65 (9-10). pp. 32-59. DOI https://doi.org/10.47630/KULG.2021.65.9-10.32

Kertész, Lili Rebeka and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2021) Bioélelmiszerek vásárlóinak jellemzői Magyarországon – az Ökopiac tanulságai = Characteristics of organic food buyers in Hungary - The case of the Ökopiac. Gazdálkodás, 65 (2). pp. 141-157. DOI https://doi.org/10.22004/ag.econ.310594

Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Molnár-Csomós, Ilona Erzsébet and Kincses, Fanni (2021) Buli van? – Mitől lehet vonzó Budapest VII. kerülete a hazai fogyasztók számára? Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 43-51.

Füredi, Anita and Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000 (2021) Egy diszkont légitársaság mint márkaközösség a közösségi médiában? = A low-cost airline as a brand community in social media? Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 34-42. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n4.4

Hinek, Mátyás (2021) Fesztivállátogatók véleményeinek számítógéppel támogatott tematikus modellezése – egy kísérlet eredményei: Computer-aided topic modelling based on festival-goers’ opinions – results of an experiment. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.1

Kökény, Levente and Kökény, László (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata egy új típusú turisztikai szolgáltatáson keresztül = Examining consumer behaviour through a new type of tourism service. Turizmus Bulletin, 21 (3). pp. 14-23. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n3.2

Lőrincz, Katalin, Kruppa-Jakab, Éva, Szabó, Renáta and Csapó, János ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6645-8629 (2021) Green branding as a tool and future potential for destination marketing: Implications from a case study in Veszprém, Hungary. Society and Economy, 43 (3). pp. 253-269. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00010

Felkai, Péter (2021) Hogyan utazzunk a COVID járvány után? = How can we travel after the COVID-19 pandemic? Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 44-48. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.5

Kökény, László, Kenesei, Zsófia and Neszveda, Gábor (2021) Impact of COVID-19 on different business models of European airlines. Current Issues in Tourism . DOI https://doi.org/10.1080/13683500.2021.1960284

Nod, Gabriella, Mókusné Pálfi, Andrea and Aubert, Antal (2021) Kispadra ültetett desztinációmenedzsment a pandémia félidejében(?) = „Kept on the bench” – Destination Management at “half-time” in the pandemic(?). Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 43-54. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.5

Milassin, Anda Nóra (2021) Kulturális eltérések értelmezése Dél-Koreában magyar szemmel. Távol-Keleti Tanulmányok, 12 (2020/1). pp. 151-167. DOI https://doi.org/10.38144/TKT.2020.1.7

Gonda, Tibor and Raffay, Zoltán (2021) Környezettudatosak-e a hazai turisták? = Are Hungarian tourists environmentally conscious? Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 4-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.1

Madarász, Eszter, Sulyok, Judit and Szmulai, Éva (2021) Naptej, fürdőruha… + helyi termék? A helyi termékek iránti kereslet a Balatont turisztikai céllal felkeresők körében = Suntan lotion, swimwear… + local products? The demand for local products among leisure travellers to Lake Balaton. Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 24-33. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.3

Pinke-Sziva, Ivett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833 and Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 (2021) Okos turizmus és okos rendezvények vizsgálata a Székesfehérvári Királyi Napok tükrében = Smart tourism and smart events reflected by the Székesfehérvár Royal Days. Turizmus Bulletin, 21 (2). pp. 34-42. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n2.4

Gál, Péter, Jámbor, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8089-7222 and Kovács, Sándor (2021) Regional determinants of Hungarian wine prices: The role of geographical indications, objective quality and individual reputation. Wine Economics and Policy, 10 (1). pp. 119-132. DOI https://doi.org/10.36253/wep-8880

Tóth, Dávid and Pfening, Ágota (2021) Repülőtér mint vonzerő – az élményközpontú szolgáltatás a repülőtereken = Airport as an attraction – Focus on experienceoriented services at airports. Turizmus Bulletin, 21 (3). pp. 34-43. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n3.4

Miskolczi, Márk and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2021) Szállodahajó-turizmus a Dunán – trendek és termékfejlesztési lehetőségek = Cruise tourism on the Danube – trends and product development opportunities. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 13-25. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2021v21n1.2

Mizik, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4328-0631 (2021) The Performance of the Agri-food Sector in the Recent Economic Crisis and during Covid-19 Pandemic. HighTech and Innovation Journal, 2 (3). pp. 168-178. DOI https://doi.org/10.28991/HIJ-2021-02-03-02

Mizik, Tamás (2021) Theory vs practice. Open Agriculture, 6 (1). pp. 152-167. DOI https://doi.org/10.1515/opag-2021-0014

Mitev Ariel, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513 and Irimiás, Anna Rita ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556 (2021) Travel craving. Annals of Tourism Research, 90 . DOI https://doi.org/10.1016/j.annals.2020.103111

Sirkó, Márta and Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 (2021) Turisztikai válságkommunikáció a hazai üzleti szállodákban a koronavírus-járvány idején. Jel - Kép: Kommunikáció, közvélemény, média (4). pp. 1-18. DOI 10.20520/JEL-KEP.2021.4.1

Nagy-Keglovich, Júlia and Happ, Éva (2021) Vendégvélemények a zöld szállodai eszközök használatáról = Guests’ perception of green hotel practices. Turizmus Bulletin, 21 (1). pp. 26-33. DOI https://doi.org/ 10.14267/TURBULL.2021v21n1.3

Jámbor, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8089-7222 and Czirkl, Dorottya (2021) Versenyképesség a nemzetközi narancskereskedelemben. Gazdálkodás, 65 (3). pp. 256-274.

Jantyik, Lili, Balogh, Jeremiás Máté and Török, Áron (2021) What Are the Reasons Behind the Economic Performance of the Hungarian Beer Industry? Sustainability, 13 (5). DOI https://doi.org/10.3390/su13052829

Benedek, Zsófia, Balogh, Pál Géza, Baráth, Lajos, Fertő, Imre, Lajos, Veronika, Orbán, Éva, Szabó, G. Gábor and Nemes, Gusztáv (2020) Kistermelői sikerek a COVID-19 járvány első hullámában: a személyesség szerepe az értékesítésben = Successful small-scale agricultural producers during the first wave of COVID-19 in Hungary: the role of private spaces in sales. Statisztikai Szemle, 98 (12). pp. 1398-1415. DOI https://doi.org/10.20311/stat2020.12.hu1398

Kovács, Kármen (2020) A kivetítési torzítás mint a fogyasztói hasznosságot befolyásoló döntési hiba = Projection Bias as a Decision Bias Influencing Consumer Utility. Köz-gazdaság, 15 (3). pp. 119-136. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.03.11

Bánóczi, Anna (2020) A miskolci ingatlanárak változásának vizsgálata hedonikus módszerrel = Analysing the real estate prices in Miskolc by hedonic methods. Köz-gazdaság, 15 (3). pp. 243-255. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.03.19

Farkas, Jácint and Petykó, Csilla (2020) A fogyatékosság, az akadálymentesség és a mobilitás, mint egzisztenciális alaptulajdonság. Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 5 (4). pp. 43-55. DOI http://doi.org/10.15170/TVT.2020.05.04.03

Danyi, Pál, Iványi, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6878-701X and Veres, István (2020) A turizmus jelene és várható változása a mesterséges intelligencia integrálásával, különösen a Z-generáció igényeire fókuszálva. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (ksz.). pp. 19-34. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.KSZ.03

Hartvig, Áron and Madari, Zoltán (2020) A Brexit lehetséges hatása a magyar külkereskedelemre = Analysing the potential impact of Brexit on Hungarian foreign trade. Statisztikai Szemle, 98 (10). pp. 1185-1211. DOI https://doi.org/10.20311/stat2020.10.hu1185

Balogh, Jeremiás Máté and Jámbor, Attila (2020) Az agrárkereskedelem környezeti hatásainak vizsgálata szisztematikus szakirodalmi áttekintés segítségével. Közgazdasági Szemle, 67 (9). pp. 930-949. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.9.930

Pinke-Sziva, Ivett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Kolos, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X, Kovács, Edina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8398-1603 and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2020) Társadalmi innováció a városi desztinációk versenyképességének szolgálatában. Fókuszban az éjszakai gazdaság hatásainak menedzselése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (7-8). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.01

Matyusz, Zsolt and Pistrui, Bence (2020) Digitalizációs projektek a magyar kiskereskedelmi szektorban: Két meghatározó szegmens összehasonlítása empirikus példákon keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (6). pp. 27-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.06.04

Czine, Péter, Török, Áron and Horváth, Péter (2020) A fogyasztói magatartás elemzése feltételes választási modellekkel – a mangalicakolbász példáján. Közgazdasági Szemle, 67 (5). pp. 474-494. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.5.474

Dobozi, István (2020) Háború és béke az amerikai-kínai kereskedelemben = War and peace in USA-China trade. Köz-gazdaság, 15 (1). pp. 144-158. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.01.14

Antal-Pomázi, Krisztina (2020) A differenciált árazással kapcsolatos ösztönzőkről. Közgazdasági Szemle, 67 (3). pp. 244-262. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2020.3.244

Laczkó, Tamás and Stocker, Miklós (2020) A 2017. évi hazai rendezésű nemzetközi sporteseményekre érkező külföldi turisták fogyasztásának nemzetgazdasági hatásai = The economic impact of consumption by foreign visitors to major international sporting events in Hungary in 2017. Turizmus Bulletin, 20 (2). pp. 22-32. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n2.3

Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila (2020) A külföldi cserehallgatók egyetemi támogatásának lehetőségei az oktatásturizmus és a nemzetköziesedés tükrében = University support for exchange students – in the context of educational tourism and internationalization. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 35-43. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.4

Vörösmarty, Gyöngyi and Dobos, Imre (2020) A literature review of sustainable supplier evaluation with Data Envelopment Analysis. Journal of Cleaner Production, 264 . DOI https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.121672

Mizik, Tamás, Szerletics, Ákos and Jámbor, Attila (2020) Agri-Food Export Competitiveness of the ASEAN Countries. Sustainability, 12 (23). pp. 1-15. DOI https://doi.org/10.3390/su12239860

Keményfi, Gergely (2020) Az Egyesült Államok fejlődése a XXI. században Michael Beckley – „Rogue Superpower: Why This Could Be an Illiberal American Century.”. Köz-gazdaság, 15 (4). pp. 263-265. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.04.24

Kolos, Krisztina and Kövesdi, Júlia (2020) Az idősek turizmusban való részvétele Magyarországon: motivációk és turisztikai élmények vizsgálata = Participation by seniors in tourism in Hungary: an investigation into motivation and tourism experience. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 25-34. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.3

Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 and Miskolczi, Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4779-2952 (2020) Danube Cruise Tourism as a Niche Product — An Overview of the Current Supply and Potential. Sustainability, 12 (11). DOI https://doi.org/ 10.3390/su12114598

Farkas, Jácint and Petykó, Csilla (2020) Disability, accessibility, and mobility as basic existential characteristics. In: Opportunities and challenges of barrier-free tourism in Hungary. BIBB, Bonn, pp. 89-99. . ISBN 9783000675218

Kelemen-Erdős, Anikó and Mitev, Ariel Zoltán (2020) Eszképizmustól az ajánlásig – Élményfokozatok és hatásai a romkocsmákban = From Escapism To Recommendation – Experience Stages and Their Impact on Guests in Ruinpubs. Turizmus Bulletin, 20 (2). pp. 14-21. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n2.2

Megyeri, Gábor, Boros, Kitti and Fekete, Balázs (2020) Hidakból teremtett emlékek, avagy kísérlet egy innovatív tárgy megalkotására a B-bridge koncepción keresztül = Souvenirs created from bridges – an innovative product generated by a B-bridge concept. Turizmus Bulletin, 20 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n3.1

Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2020) Hévízi nyugalom – életkori sztereotípiák a turizmusban = Tranquility in Hévíz – age-related stereotypes in tourism. Turizmus Bulletin, 20 (4). pp. 15-27. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n5.2

Wimmer, Ágnes and Dobos, Imre (2020) Készletallokáció visszavásárlásos rendszerben - többszereplős újságárus modell alkalmazása a könyvkereskedelem példáján. Szigma, 51 (4). pp. 363-381.

Letenyei, László and Dobák, Judit, eds. (2020) Mental Mapping. The Science of Orientation. New Approaches to Location – Spatial Patterns of the Global Economy Conference. Budapest, 5–7 November 2019. Schenk Verlag, Passau. . ISBN 978-3-944850-78-8

Onodugo, Vincent A and David, Isijola Olufemi (2020) Natural Resources, Fuel Exports and Corruption Policy in Africa. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 11 (1). pp. 103-125. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2020.1.6

Kenesei, Zsófa and Bali, Zsófa (2020) Overcompensation as a service recovery strategy: the fnancial aspect of customers’ extra efort. Service Business (14). pp. 187-216. DOI https://doi.org/10.1007/s11628-020-00413-w

Pap, Viktória (2020) Researching the spirit of place at a festival. Mental mapping on Sziget Festival. In: Mental Mapping. The Science of Orientation. New Approaches to Location – Spatial Patterns of the Global Economy Conference. Schenk Verlag, Passau, pp. 223-238. . ISBN 978-3-944850-78-8 DOI https://doi.org/10.14267/978-3-944850-78-8_14

Ásványi, Katalin, Chaker, Hager and Varga, Ákos (2020) Szép szavak, jó tettek?” A párizsi top zöld szállodák CSR értékeinek és tevékenységének vizsgálata = ”Fine words, good deeds?” An examination of CSR values and activities of the top green hotels in Paris. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 4-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.1

Mirkov, Anđelka and Ćosić, Dunja Poleti (2020) The International Mobility of Serbian Citizens at the Outbreak of the Covid-19 Pandemic. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 11 (2). pp. 173-176. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2020.2.14

Szűcs, Róbert Sándor and Szakály, Zoltán (2020) The Perception of Dietary Supplements Among Consumers Engaged in Sports on a Regular Basis. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 11 (2). pp. 99-118. DOI https//doi.org/10.14267/CJSSP.2020.2.6

Török, Áron, Jantyik, Lili, Maró, Zalán Márk and Moir, Hazel V. J. (2020) Understanding the Real-World Impact of Geographical Indications: A Critical Review of the Empirical Economic Literature. Sustainability, 12 (22). DOI http://doi.org/10.3390/su12229434

Szakály, Orsolya (2020) Vendéglátás és gasztronómia. Budapesti Corvinus Egyetem. ISBN 978-963-503-801-5

Kerényi, Nóra and Török, Áron (2019) A termelői piacok fogyasztói – nemzetközi és hazai kitekintés = The consumers of the farmers’ markets – global and local outlook. Köz-gazdaság, 14 (4). pp. 103-117. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.04.30

Gaál, Dorottya Karolin and Harangozó, Gábor (2019) Az ökoturizmus fenntarthatósági vonatkozásai az afrikai kontinens példáján keresztül. Köz-gazdaság, 14 (4). pp. 89-102. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.04.29

Berezvai, Zombor, Agárdi, Irma and Szabolcsné Orosz, Judit (2019) A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére = The impact of digital innovations on grocery retail performance. Statisztikai Szemle, 97 (10). pp. 915-932. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.10.hu0915

Michalkó, Gábor (2019) A turizmus helyzete a hazai tudományos utánpótlás-nevelés tükrében: vissza - és előretekintés ---- Position of the tourism in the mirror of the phd training in Hungary: looking back and ahead. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (10). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.10.01

Balogh, Jeremiás Máté and Ménesi, Kristóf (2019) Analysing the comparative advantages of the international oil trade: the case of Gulf Cooperation Council. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (5). pp. 48-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.05.05

Kelemen, Zita and Kemény, Ildikó (2019) A motivation based shopper typology for short term retail events. Society and Economy, 41 (1). pp. 107-124. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.41.1.7

Zsarnóczky, Martin (2019) Az egészségturizmus folyamatainak terminológiai változásai. Turizmus Bulletin, 19 (1). pp. 36-44.

Féki, Zsuzsanna and Markos-Kujbus, Éva (2019) Barát vagy ellenség? Negatív online fogyasztói értékelések szerepe az Airbnb oldalon. Turizmus Bulletin, 19 (4). pp. 4-12.

Ásványi, Katalin and Áncsán, Dóra (2019) CSR-kampányok a nemzetközi piacon. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 135-146. . ISBN 978-963-503-798-8

Ásványi, Katalin, Mitev, Ariel, Jászberényi, Melinda and Mert, Mentes (2019) Családok fesztiválélménye – két családbarát fesztivál elemzése. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 30-37.

Omar, Irigoyen Carlos, Neulinger, Ágnes and Molnár-Csomós, Ilona (2019) Egy nagyszabású rendezvény hatása a rossz városimázsra: Ferenc pápa látogatásának befolyása Juarez város megítélésére. Turizmus Bulletin, 19 (2). pp. 24-33.

Szalma, Lilla Bettina and Varga, Ákos (2019) Egy új biotermékkel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 119-134. . ISBN 978-963-503-798-8

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2019) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness-szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 21-29.

Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2019) How consumers can understand the role and relevance of social mobile e-commerce. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-17. . ISBN 978-963-503-798-8

Tózsa, István, ed. (2019) Hungarikumok és nemzeti értékvédelem. Nemzeti Közszolgálati Egyetem Államtudományi és Közigazgatási Kar Vezető- és Továbbképzési Központ, Budapest. .

Szabó-Bakos, Eszter (2019) International Trade. Numerical and Geometric Problems. Corvinus University of Budapest, Budapest. . ISBN 978-963-503-769-8

Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2019) Közgáz diáktudós - Verseny, életmód, identitás. TDK Könyvtár, 11 . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-825-1

Szabó-Bakos, Eszter (2019) Nemzetközi kereskedelem. Számítási és geometriai feladatok. Budapesi Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-773-5

Borges Aguiar, Giovanna Maria and Cossu, Elena (2019) The Gravity Model for Trade Theory. Köz-gazdaság, 14 (3). pp. 293-299. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.03.25

Farkas, Jácint and Petykó, Csilla (2019) Utazás az akadálymentesség, a fogyatékosság és a fenntarthatóság multidiszciplináris és bölcseleti dimenzióiba. Turizmus Bulletin, 19 (4). pp. 13-22.

Kuslits, Béla and Kocsis, Tamás (2019) Visszatérés a piachoz: fenntartható élelmiszer fogyasztás Budapesten. Magyar Tudomány, 180 (6). pp. 884-893. DOI https://doi.org/10.1556/2065.180.2019.6.11

Nagy, Bianka and Markos-Kujbus, Éva (2019) Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 35-50. . ISBN 978-963-503-798-8

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 11-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2018) A magyar kultúraszemélyiség észlelésének különbségei a magyarok és a külföldiek között. Turizmus Bulletin, 18 (2). pp. 4-11.

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 588-601. . ISBN 978-80-8122-236-8

Kiss, Kornélia and Bogáromi, Eszter (2018) A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre = The impacts of childhood socialization on adulthood attitutes in the case of Balaton. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Komárom, Selye János Egyetem, pp. 301-311. . ISBN 978-80-8122-236-8

Berezvai, Zombor (2018) A kiskereskedelmi szabályozás hatása a fogyasztói árakra = The impact of retail regulation on consumer prices. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 563-574. . ISBN 978-80-8122-236-8

Simay, Attila Endre (2018) A kínai internet három óriása = The three online giant of China. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 461-476. . ISBN 978-80-8122-236-8

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2018) A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 191-204. . ISBN 978-80-8122-236-8

Horváth, Daniella, Korcsmáros, Enikő and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából = Understanding the phenomena of corporate and individual innovation from the salesmen’s point of view. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 816-827. . ISBN 978-80-8122-236-8

Zsarnóczky, Martin (2018) Az élelmiszerbiztonság és a turizmus összefüggései az Európai Unióban. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 744-754. . ISBN 978-80-8122-236-8

Bayramov, Elimdar and Agárdi, Irma (2018) Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása a konfliktusövezetekben lévő desztinációkban: koncepcionális modell kialakítása = The Effect of the Perceived Risk on the Travel Intention of Tourist in Conflict-Ridden Destinations: A Conceptual Framework. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 242-252. . ISBN 978-80-8122-236-8

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit (2018) Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182. . ISBN 978-80-8122-236-8

Ásványi, Katalin, Mitev, Ariel Zoltán and Jászberényi, Melinda (2018) Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye = Family-friendly festivals - families’ festival experiences. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 289-300. . ISBN 978-80-8122-236-8

Ásványi, Katalin, Gyulavári, Tamás and Jászberényi, Melinda (2018) Családok utazási preferenciái = Preferences of families as tourists. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 732-743. . ISBN 978-80-8122-236-8

Jászberényi, Melinda and Kökény, László (2018) Hagyomány, mint érték megjelenése a magyar és Kárpát-medencei fesztiválturizmusban = Presence of the tradition as a value in the Hungarian and Carpathian Basin festival tourism. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 340-346. . ISBN 978-80-8122-236-8

Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2018) Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Módszertani összefoglaló = How does personality influence guest satisfaction of Hungarian wellness hotels? Methodological summary. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 328-339. . ISBN 978-80-8122-236-8

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök = Mobile Social Commerce – Chinese solutions and Hungarian attitudes. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 629-641. . ISBN 978-80-8122-236-8

Mucsi, Attila and Malota, Erzsébet (2018) Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és külföldi szemmel = Beauty and the Beast – tourism and culture shock in Hungary through the lenses of a foreigner. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 678-688. . ISBN 978-80-8122-236-8

Mitev, Ariel Zoltán, Irimiás, Anna Rita ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556 and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2018) Trónok harca: Sorozatnézésből utazási szándék. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 657-666. . ISBN 978-80-8122-236-8

Markos-Kujbus, Éva and Csordás, Tamás (2018) Vizuális ingerek felhasználói véleményekben: TripAdvisor fényképek tartalomelemzése = Visual stimuli in online consumer evaluations: A content analysis of TripAdvisor photos. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 701-709. . ISBN 978-80-8122-236-8

Ásványi , Katalin and Komár, Zita (2018) Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 265-276. . ISBN 978-80-8122-236-8

Pinke-Sziva, Ivett (2018) Desztinációk menedzsmentjének alapjai – Fókuszban a pozícionálás és a kínálatfejlesztés. Budapesti Corvinus Egyetem. ISBN 978-963-503-732-2

Berde, Éva (2018) Uber és taxi egymás mellett – új piaci modellek hagyományos árdiszkriminációval. Közgazdasági Szemle, 65 (6). pp. 650-666. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2018.6.650

Zsóka, Ágnes and Vajkai, Éva (2018) Corporate sustainability reporting: scrutinising the requirements of comparability, transparency and reflection of sustainability performance. Society and Economy, 40 (1). pp. 19-44. DOI https://doi.org/10.1556/204.2018.40.1.3

Munkácsy, András and Jászberényi, Melinda, eds. (2018) Utazás a tudományban: Konferencia a 70 éves Pálfalvi József tiszteletére: konferenciakötet. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-719-3

Jámbor, Attila, Kőröshegyi, Domonkos and Tóth, Andrea Tímea (2018) Versenyképesség a nemzetközi kakaókereskedelemben. Statisztikai Szemle, 96 (1). pp. 45-64. DOI https://doi.org/10.20311/stat2018.01.hu0045

Nagy, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8275-1550 and Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962 (2018) Competitiveness in global trade: the case of the automobile industry. ECONOMIC ANNALS / EKONOMSKI ANALI, 63 (218). pp. 61-84. DOI 10.2298/EKA1818061N

Nagy, Adrienne, Petykó, Csilla, Kiss, Diána Dóra and Egedy, Tamás (2018) Kreatív turizmus Budapesten: szabadulószobák az innovatív turisztikai piacon. Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 30-40.

Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2018) Közgáz diáktudós - Információ és pszichológia. TDK Könyvtár, 90 . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 623-635. . ISBN 978-963-503-721-6

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobile social commerce solutions – An exploratory study about consumer behavior in a Hungarian context. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 59-66. . ISBN 978-963-503-751-3

Omarli, Sevinj, Claro, Dániel and Gyulavári, Tamás (2018) Repülőjegyek dinamikus árazásának hatása a fogyasztók által észlelt méltányosságra. Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 23-29.

Michalkó, Gábor, Kenesei, Zsófia, Kiss Kornélia, Kornélia, Kolos, Krisztina, Kovács, Edina and Pinke-Sziva, Ivett (2018) Társadalmi innováció a turizmus kontextusában. Turizmus Bulletin, 18 (1). pp. 45-54.

Namaz, Lachin, Horváth, Dóra, Cosovan, Attila and Tvergyák, Klaudia Klára (2018) Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők? Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 4-13.

Csordás, Tamás, Markos-Kujbus, Éva and Ásványi, Katalin (2018) „A gyerekeim imádják, ezért én is imádom” – Családbarát hotelek fogyasztói percepciói online értékelések alapján. Turizmus Bulletin, 18 (1). pp. 17-28.

Juhász, Szabolcs, Kiss, Kornélia, Kovács, Edina, Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2018) „Nyugat-Dunántúl Termálút” – egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata. Turizmus Bulletin, 18 (3). pp. 23-31.

Kelemen-Erdős, Anikó (2017) A kiskereskedelmi versenyelőny eszközrendszere. Az élelmiszer-kiskereskedelem példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). pp. 50-60. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.12.06

Agárdi, Irma, Alt, Mónika-Anetta and Berezvai, Zombor (2017) A nemzetközi diverzifikáció, az innováció és a teljesítmény kapcsolata az európai élelmiszer-kiskereskedelemben. Közgazdasági Szemle, 64 (7-8). pp. 805-822. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2017.7-8.805

Agárdi, Irma (2017) Csináljunk fesztivált! Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (6-7). p. 73. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.09

Sziva, Ivett (2017) Smart destinations for smart Generation? – The requirements of Generation Y in the area of innovative communication. In: 6th Conference of the IATE - International Association for Tourism Economics, 21-23 June 2017, Rimini, Italy.

Török, Áron, Jámbor, Attila and Mizik, Tamás (2017) Comparative advantages in the global coffee trade. In: IFAMA World Conference, 2017. június 18-21., Amerikai Egyesült Államok, Miami, Florida.

Kelemen, József (2017) Több piacra épülő webáruház térbeli árversenye. Közgazdasági Szemle, 64 (6). pp. 612-629. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2017.6.612

Michalkó, Gábor, Lontai-Szilágyi, Zsuzsanna, Kiss, Kornélia and Martonné Erdős, Katalin (2017) A megújuló energia szerepe a falusi turizmus és a magyarországi falvak modernizációjában. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 35-44.

Bodnár, Dorottya, Jászberényi, Melinda and Ásványi, Katalin (2017) Az új muzeológia megjelenése a budapesti múzeumokban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 45-55.

Mitev, Ariel Zoltán and Kelemen-Erdős, Anikó (2017) Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 26-34.

Apáthy M., Sándor (2017) Turistatípusok azonosítása – egy lehetséges turisztikai ajánlórendszer. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 30-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.03

Balogh, Jeremiás Máté (2017) A nagy európai bortermelők piaci árazási stratégiája. Statisztikai Szemle, 95 (4). pp. 382-405. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.04.hu0382

Bódis, Gábor (2017) A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások. Turizmus Bulletin, 17 (3-4). pp. 33-45.

Gelei, Andrea and Nagy, Judit (2017) Ellátási hálózatok alapvető struktúrái. In: Logisztikai Évkönyv. Magyar Logisztikai Egyesület, Budapest, pp. 93-104. .

Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2017) Közgáz diáktudós – Gazdaság, közösség, társadalom. Válogatás a BCE tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-643-1

Bársony, Fanni (2017) The age of sharing by Nicholas A. John (Cambridge, Polity, 2016). Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 8 (1). pp. 146-152. DOI https://doi.org/10.14267/CJSSP.2017.01.11

Durfee, Mary (2016) Dementia Perhaps, but the State is not Dead: TTIP, CETA, and the Arctic. Corvinus Journal of International Affairs, 1 (2). pp. 5-20. DOI https://doi.org/10.14267/cojourn.2016v1n2a2

Oláh, Réka and Varga, Dorottya (2016) Lakossági attitűdvizsgálat a helyi turisztikai desztinációmenedzsment tevékenységéről Gyomaendrőd városban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (2). pp. 34-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.02.04

Balogh, Jeremiás Máté (2016) A földrajzi távolság, a kulturális hasonlóság és a szabadkereskedelem hatása a borkereskedelemre = Effects on the global wine trade of geographical distance, cultural and linguistic similarity, and free trade. Közgazdasági Szemle, 63 (7-8). pp. 858-881. DOI 10.18414/KSZ.2016.7-8.858

Varga, Ágnes, ed. (2016) Földrajzi Információs Rendszerek gyakorlati alkalmazása. Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Központ, Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-628-8

Tózsa, István (2016) Hungarikumok. Nemzeti örökségvédelem. Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzeti Közszolgálati Egyetem. .

Bojnec, Stefan and Fertő, Imre (2016) Patterns and Drivers of the Agri-Food Intra-Industry Trade of European Union Countries. International Food and Agribusiness Management Review, 19 (2). pp. 53-74.

Juhász-Dóra, Katalin and Vajkai, Éva (2016) The Butler wears Prada. A Hungarian case-study based on the analysis of the uniform and hotel industry from the point of sustainability. In: Kodolányi International Research Week- Issues of Social Responsibility, 11-15 April 2016, Budapest, Hungary.

Márquez, Aiken Samuel Chew (2016) The social life of palm oil: From indigenous communities to global economic discourses. Corvinus Journal of International Affairs, 1 (2). pp. 21-44. DOI https://doi.org/10.14267/cojourn.2016v1n2a3

Gyulavári, Tamás, Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Mitev, Ariel Zoltán, Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor (2015) Halászkirályok hanghullámai - Az idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményeinek megértése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (4). pp. 23-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.04.03

Kulcsár, Noémi (2015) A fogyasztói érték és az élmény kontextusa a turisztikai szakirodalomban (The context of consumer value an experience in tourism literature). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). pp. 18-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.03.02

Korstanje, Maximiliano E. (2015) Dracula and the rights of hospitality: The axis of evil. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 6 (1). pp. 113-127. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2015.01.06

Bakucs, Lajos Zoltán and Fertő, Imre (2015) Empirical tests of sale theories. Hungarian milk prices. Agricultural Economics, 61 (11). pp. 511-521. DOI 10.17221/168/2014-AGRICECON

Balogh, Jeremiás (2015) Investigating the effect of geographical distances and cultural proximity on the Hungarian wine trade. Society and Economy, 37 (4). pp. 513-529. DOI 10.1556/204.2015.37.4.6

Tózsa, István and Zátori, Anita, eds. (2015) Metropolitan Tourism Experience Development. Selected studies from the Tourism Network Workshop of the Regional Studies Association, held in Budapest, Hungary, 2015. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . Corvinus University of Budapest, Department of Economic Geography and Futures Study, Budapest. . ISBN 978-963-503-597-7

Jeney, László and Karácsonyi, Dávid, eds. (2015) Minsk and Budapest, the two capital cities. Selected studies of post-socialist urban geography and ecological problems of urban areas. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . Department of Economic Geography and Futures Studies, Corvinus University of Budapest, Budapest - Minsk. . ISBN 978-963-503-591-5

Laki, Mihály (2015) Restructuring and re-regulation of the Hungarian tobacco market. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 6 (2). pp. 39-71. DOI 10.14267/cjssp.2015.02.03

Jászberényi, Melinda and Holczmann, Anita (2014) A nagysebességű vasút térhódítása, és ennek hatása a turizmusszektorra. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (12). pp. 16-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.12.02

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. . ISBN 978-963-306-312-5

Jámbor, Attila (2014) A horizontális és vertikális ágazaton belüli agrárkereskedelem meghatározó tényezői az EU új tagországaiban (Determinants of horizontal and vertical intra-industry agri-food trade in the new EU member-states). Közgazdasági Szemle, 61 (5). pp. 544-565.

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

Kiss, Márta (2014) The coordination of the tourism market through patron-client relationships. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 5 (2). pp. 131-150. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.02.06

Tózsa, István, ed. (2014) Turizmus és településmarketing. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest. . ISBN 978-963-503-564-6

Aranyossy, Márta and Juhász, Péter (2013) Értékteremtés e-kereskedelemmel – kitörési lehetőség a recesszió sújtotta magyar kiskereskedelemben? (Value creation of e-commerce – Chance to break out for the recession-hit Hungarian retail sector?). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (11). pp. 16-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.11.02

Baranyi, Márton (2013) Magyarország aszimmetrikus kereskedelmi függősége az integrációs profil szemszögéből (Hungary’s assimetric trade dependency). Köz-gazdaság, 8 (1). pp. 147-155.

Kovács, Tibor, Papanek, Gábor and Papanek, Zsuzsanna (2013) A turizmus magyar vonzerőiről (Hungarian tourist attractions). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (5). pp. 39-46. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.05.04

Jámbor, Attila (2013) Country-specific determinants of horizontal and vertical intra-industry agri-food trade: the case of Bulgaria and Romania. APSTRACT - Applied Studies in Agribusiness and Commerce, 7 (4-5). pp. 69-75.

Jeney, László and Kulcsár, Dezső and Tózsa, István, eds. (2013) Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . BCE Gazdaságföldrajzi és Jövőkutatási Tanszék, Budapest. . ISBN 978-963-503-526-7

Tózsa, István and Zátori, Anita (2013) Hungarikumok. Turizmus-vendéglátás szakos BA hallgatók részére. Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Turizmus Kompetencia Központ . Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Kompetencia Központ, Budapest. . ISBN 978-963-503-538-0

Jámbor, Attila and Török, Áron (2013) Intra-industry agri-food trade of the Baltic Countries. In: 87th Annual Conference of the Agricultural Economics Society, 8 - 10 April 2013, University of Warwick, United Kingdom.

Kulcsár, Dezső (2013) Turizmusföldrajz. In: Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. BCE Gazdaságföldrajzi és Jövőkutatási Tanszék, Budapest, pp. 153-173. . ISBN 978-963-503-526-7

Fertő, Imre and Jámbor, Attila (2013) Vertical intra-industry trade and the EU accession: The case of Hungarian agri-food sector. In: 87th Annual Conference of the Agricultural Economics Society, 8 - 10 April 2013, University of Warwick, United Kingdom.

Jámbor, Attila and Török, Áron (2012) Változások az új tagországok agrárkereskedelmében az EU-csatlakozás után. Statisztikai Szemle, 90 (7-8). pp. 632-651.

Sziva, Ivett (2012) Versenyző együttműködés és a turisztikai desztinációk versenyképessége - "Hol volt, hol nem volt...?" (Co-opetition and the competitiveness of touristic destinations - "Where was, where it was not...?"). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (5). pp. 52-60. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.05.05

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó (2012) Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében - a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe (E-commerce practises of the Hungarian companies – Role of market orientation and marketing environment). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 90-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.09

Jámbor, Attila and Török, Áron (2012) Az EU csatlakozás hatása az új tagországok agrárkereskedelmére. In: 13. Nemzetközi Tudományos Napok, 2012. március 29-30., Gyöngyös, Magyarország.

Bohl, Patrick (2012) The effects of store atmosphere on shopping behaviour - A literature review. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Bakucs, Lajos Zoltán, Elek, Sándor, Fertő, Imre and Forgács, Csaba (2012) A szerződések teljesülése a magyar élelmiszerláncban (Contract fulfilments in Hungarian food chains). Közgazdasági Szemle, 59 (1). pp. 63-73.

Kelemen, Kata (2012) A helykötődés és a környezetvédő viselkedés közötti összefüggések vizsgálata turisztikai kontextusban. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 181-197. . ISBN 978-963-503-505-2

Árva, László and Sipos, Zoltán (2012) A posztmodern marketing elvei és gyakorlata a turizmus piacán - Mátrix és turizmus (Theories and practice of the post-modern marketing on tourism market – Matrix and tourism). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (6). pp. 14-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.06.02

Varga, Zsolt (2012) Az e-businesstől az online reklámozásig a versenyképesség tükrében. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Jámbor, Attila (2011) Az agrárkereskedelem változása Magyarország és az Európai Unió között a csatlakozás után (The post-accession change in agricultural trading between Hungary and the EU). Közgazdasági Szemle, 58 (9). pp. 775-791.

Tózsa, István (2011) City on Sale an Introduction to Urban Regional Marketing. Corvinus University of Budapest, Budapest. .

Kolos, Krisztina, Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. . ISBN 9789736406812

Jámbor, Attila (2011) Impacts of EU Accession on Hungarian Primary and Processed Agricultural Trade. In: 85th Annual Conference of the Agricultural Economics Society, 18-20 April, 2011, Warwick, UK.

Gyulavári, Tamás, Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. . ISBN 9789736406812

Lázár, Ede (2011) Ároptimalizálás – Ökonometriai modellezésen és az empirikus keresleti függvény meghatározásán alapuló árazási technikák. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (6). pp. 68-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.06.06

Jámbor, Attila (2010) A csatlakozás hatása a mezőgazdasági termékek ágazaton belüli kereskedelmére Magyarország és az Európai Unió között. Közgazdasági Szemle, 57 (10). pp. 898-916.

Vincze, János (2010) Miért és mitől védjük a fogyasztókat?: Aszimmetrikus információ és/vagy korlátozott racionalitás. Közgazdasági Szemle, 57 (9). pp. 725-752.

Bakó, Barna (2010) A kiskereskedelmi árrögzítés versenyfokozó hatása (The competition-enhancing effect of retail price maintenance). Közgazdasági Szemle, 57 (7-8). pp. 666-676.

Neulinger, Ágnes, Simon, Judit, Kelemen, Kata, Hofmeister Tóth, Ágnes and Bódi, Edit (2010) Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán - a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services – Examination of hybrid consumption). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (6). pp. 50-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.06.05

Jámbor, Attila (2010) Horizontálisan és vertikálisan differenciált ágazaton belüli kereskedelem mezőgazdasági termékek esetén. Statisztikai Szemle, 88 (2). pp. 154-176.

Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.

Wimmer, Ágnes and Novák, Zsuzsanna, eds. (2010) Közgáz diáktudós – Piac és verseny. Válogatás a BCE Közgáz Campus tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-429-1

Gelei, Andrea and Nagy, Judit (2010) Logisztikai folyamatok informatikai támogatottsága Magyarországon – fókuszban a disztribúciós logisztika = Backing logistics processes with information technology – current practice and improvement possibilities at Hungarian companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Sziva, Ivett (2009) Az e-business kooperatív turisztikai adaptációja : "A kicsi, a szép esélyei hazánkban" (The cooperative touristy adoption of e-business: "The chances of small beautiful in Hungary"). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (9). pp. 54-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.09.05

Fertő, Imre and Bakucs, Lajos Zoltán (2009) Árleszállítások és a kiskereskedelmi árak változása a tejtermékek piacán. Közgazdasági Szemle, 56 (7-8). pp. 634-647.

Jámbor, Attila (2009) A magyar gabonafélék és feldolgozott termékeinek komparatív előnyei és versenyképessége az EU–15 országok piacain. Közgazdasági Szemle, 56 (5). pp. 443-463.

Nemes, Andrea (2009) Az állam szerepe a turizmusban (The role of government in tourism). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (5). pp. 53-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.05.05

Gelei, Andrea (2009) Az üzleti kapcsolatok stabilitását befolyásoló tényezők - fókuszban a hazai FMCG ellátási lánc kapcsolatai. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Grossmanová, Marta, Vojtková, Mária and Kita, Pavol (2009) Role of brand loyalty in purchase of sports shoes. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (6). pp. 60-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.06.06

Kis, Gergely, Szalay, Kornélia, Takács, Nikoletta and Nagy, Piroska (2008) Az on-line vásárlás vevői elfogadottsága Magyarországon (Adoption of on-line commerce in Hungary). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 16-26. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.02

Agárdi, Irma (2008) Kompetitív hatások az élelmiszer- és napicikk kiskereskedelemben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 43-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.04

Reikli, Melinda (2008) A bevásárló központok sikerességének meghatározó tényezői : az optimális bérlői és profilmix szerepe és jelentősége. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 55-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.05

Szutorisz, Gábor, Szabó, Balázs and Pocsarovszky, Károly (2008) E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 51-59. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.05

Fertő, Imre (2006) A társulási szerződés alkalmazkodási költségei a magyar élelmiszeriparban. Közgazdasági Szemle, 53 (9). pp. 799-811.

Popovics, Péter András and Tóth, József (2006) Az ártranszmisszió és az árak aszimmetrikus alakulása Magyarország tejvertikumában. Közgazdasági Szemle, 53 (4). pp. 349-364.

Hámori, Balázs (2004) Bizalom, jóhírnév és identitás az elektronikus piacokon. Közgazdasági Szemle, 51 (9). pp. 832-848.

Vajda, István (2003) Bennfentes kereskedelem. Közgazdasági Szemle, 50 (3). pp. 235-253.

Berács, József, Keszey, Tamara and Sajtos, László (2002) Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (11). pp. 2-15.

Budai, Tímea (2002) Az e-kereskedelem és egy példája az autóiparban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (3). pp. 29-35.

Kenesei, Zsófia (2002) A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 20-28.

Carman, James M. (2001) Drivers of distribution trends and success: Consumers, technology, competition, EU. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (7-8). pp. 85-92.

Berács, József, Gyulavári, Tamás, Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7.

Bőgel, György (2000) Miért az Amazon.com? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (3). pp. 24-32.

Gresz, Miklós and Becsei, Katalin (1999) Falusi turizmus nagycsaládos vállalkozásban. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (10). pp. 42-53.

Vámos, György (1997) Viharos váltás: határok nélkül? Új bevásárlóközpontok az átalakuló kiskereskedelemben. Vezetéstudomány, 28 (11). pp. 45-50.

Seres, Antal (1996) Tulajdonreform és privatizáció a kereskedelemben. Vezetéstudomány, 27 (11). pp. 45-51.

Sipos, Zoltán (1995) Kisvállalkozások a magyar külkereskedelemben. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 50-55.

Sulyok, Anna (1995) A minőségtudatosság megjelenésének szükségessége az élelmiszerfogyasztás területén: Az élelmiszercímkézés mint követelmény. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 49-51.

This list was generated on Thu Aug 18 01:48:40 2022 CEST.