Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Media and communication"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 98.

Kásler, Tímea Tina (2017) Investigating in what ways television consumption influences preschool aged children and their development. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (11). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.11.01

Kajos, Attila and Prisztóka, Gyöngyvér and Paic, Róbert (2017) A nézőtéri sportfogyasztás motivációit mérő, magyar nyelvű SPEEDE-H skála validációja és néhány eredménye. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (10). pp. 19-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.03

Fehér, Katalin (2017) Netframework and the digitalized-mediatized self. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 8 (1). pp. 111-126. DOI 10.14267/CJSSP.2017.01.06

Kádár, Eszter (2017) Opportunity, obligation, risk – The representation of preimplantational genetic tests in the Hungarian online news media. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 8 (1). pp. 48-70. DOI 10.14267/CJSSP.2017.01.03

Afkhami, Shirin (2017) Satellite TV and the Iranian Green Movement: The impact of foreign-based Farsi-speaking news channels on the Iranian protests of 2009. Corvinus Journal of International Affairs, 2 (2-3). pp. 57-67.

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.01

Géring, Zsuzsanna (2017) Kevert szövegelemzési módszertan alkalmazása gazdasági és társadalmi jelenségek vizsgálatához - Online CSR-kommunikáció vizsgálata tartalomelemzéssel és diskurzuselemzéssel. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 55-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.08

Bogáromi, Eszter and Malota, Erzsébet (2017) Kulturális sokk és fogyasztói akkulturáció – kétirányú, interdiszciplináris megközelítésben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (4). pp. 6-17. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.03

Hubert, Jozsef (2017) Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 67-78. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.06

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2017) A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 61-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.06

McKeown, Rebecca (2017) Groupism and the Gallop: Non-state nation branding in the Székelyföld. Corvinus Journal of International Affairs, 2 (1). pp. 5-16.

Hajdu, Miklós and Pápay, Boróka and Tóth, István János (2016) Case studies on corruption involving journalists: Hungary. Working Paper. ANTICORRP.

Czibik, Ágnes and Pápay, Boróka and Szántó, Zoltán and Tóth, István János (2016) Computer Assisted Content Analysis of the print press coverarge of corruption in Hungary. Project Report. ANTICORRP.

Hajdu, Miklós and Pápay, Boróka and Szántó, Zoltán and Tóth, István János (2016) Human Assisted Content Analysis of the print press coverage of corruption in Hungary. Project Report. ANTICORRP.

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók. In: EMOK – XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016. augusztus 29-31., Debrecen, Magyarország.

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen.

Markos-Kujbus, Éva (2016) Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (6). pp. 52-63.

Rekettye ifj., Gábor (2016) A következő évtized marketingkommunikációja – Egy nemzetközi kutatás eredményei. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (3). pp. 12-22.

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Emóció – Ráció: Tervezés – Vezetés: Designkommunikáció. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (3). pp. 36-45.

Géring, Zsuzsanna (2016) Hiányzó egyensúly a vállalati felelősségvállalás kommunikációjában. A munka és magánélet egyensúlyának meg (nem) jelenése a vállalati honlapokon. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (1). pp. 2-17.

Martin, József Péter (2016) Az uniós válság hatása a lakosság- és elitpercepciókra. Köz-gazdaság, 11 (2). pp. 75-92.

Mihályffy, Zsuzsanna and Bene, Márton and Nábelek, Fruzsina (2016) Hálózatelemzés és kampánykutatás. Politikatudományi Szemle, 25 (1). pp. 74-97.

Kenyeres, Attila Zoltán and Szabó, József (2016) The migration crisis: representation of a border conflict in Hungarian, German and Pan-European television new coverage. Corvinus journal of sociology and social policy, 7 (1). pp. 71-91. DOI 10.14267/CJSSP.2016.01.04

Andreides, Katalin (2015) Google’s Antitrust Cases Competition Analysis in New Economy Markets. Working Paper. Corvinus University of Budapest, Faculty of Business Administration.

Hubert, Jozsef (2015) Enhancing Promotional Strategies through the Use of Web 2.0. Corvinus Marketing Studies, 2015 (1). pp. 1-15.

Lukács, Rita (2015) A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). p. 2.

Gyulavári, Tamás (2015) Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Horváth, Dóra and Csordás, Tamás and Mitev, Ariel Zoltán and Móricz , Éva and Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest.

Dezséri, Kálmán (2015) Gondolatok a nyelv gazdaságtanáról (Aktuális európai vonatkozások és az információs technológia forradalmának várható hatásai). Köz-gazdaság, 10 (2). pp. 103-119.

Boda, Zsolt and Patkós, Veronika (2015) A "politikai kormányzás" a média és a közpolitikai napirendek tükrében, 2010 és 2014 között. Politikatudományi Szemle, 24 (4). pp. 68-93.

Bokor, Tamás (2015) A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei. -. (Unpublished)

András, Krisztina and Gergely, István (2015) A hivatásos vízilabda üzleti versenyképessége a médiaképesség tükrében – szabálymódosítások a vízilabdában. In: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola, Budapest, pp. 494-499. ISBN 978-615-5460-38-5

Semeginé Tariszka, Éva (2015) Az informális kommunikáció hatása a szervezet működésére. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (2). pp. 68-76.

Nagy, Ákos András and Kemény, Ildikó and Simon, Judit and Kiss, Viktor (2015) Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 18-35.

Hack-Handa, József and Pintér, Róbert (2015) Generációs különbségek a magyar médiafogyasztásban. Információs társadalom, 15 (2). pp. 7-17.

Veszelszki, Ágnes (2015) Konfliktuskezelés a közösségi médiában. Esettanulmány a Trollfoci vs. Notts County példáján. Médiakutató, 14 (2). pp. 39-51.

Borgulya, Ágnes and Konczosné Szombathelyi, Márta and Szondi, György (2015) Nemzetközi vállalatok országhatárokon átívelő belső kommunikációjának menedzsmentje. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 12-24.

Nyakas, Judit and Bujtás, Emese, eds. (2015) Szaknyelvoktatás és multikulturalitás. Budapesti Corvinus Egyetem Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont, Közgáz Campus, Budapest. ISBN 978-963-503-612-7

Bokor, Tamás (2014) The half-blind watchdog. Remarks on the online citizenship, transparency and public administration’s integrity in Hungary. In: The Digital Media and Social Inclusion, 2014. október 10-11., Istanbul. (Unpublished)

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5

Dörnyei, Krisztina and Bauer, András (2014) A szervezeti identitás meghatározása, elemei és menedzselése (Defining of organizational identity and its components and management). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (5). pp. 2-11.

Deli, Eszter (2014) The Hungarian Argumentation Culture in the Light of Modern Societies. Online Journal of Communication and Media Technologies, 4 (2). pp. 109-125.

Virág, Attila (2014) Diskurzuselemzés a politika- és vezetéstudományban (Discourse analysis in the political and management sciences). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (3). pp. 30-38.

Csordás, Tamás and Gáti, Mirkó (2014) The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (2). pp. 22-32.

Varga, Zsolt and Nyirő, Nóra (2014) Through the kaleidoscope: media consumption patterns in the participatory cross-media era. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (2). pp. 4-13.

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52.

Nábelek, Fruzsina (2014) Negatív kampány a pártok közvetlen kommunikációjában Magyarországon. Politikatudományi Szemle, 23 (4). pp. 92-114.

Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2014) The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool. Journalism and Mass Communication, 4 (1). pp. 48-71.

Braun, Róbert (2013) A vállalatok politikája – vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője (Corporate policy – corporate social responsibility, corporate communities, and future of corporate strategy). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (1). pp. 18-28.

Bokor, Tamás (2013) A médiatudatosság, mint a részvételi demokrácia előfeltétele. -. (Unpublished)

Petákné Balogh, Anikó (2013) E-learning Skill and Use in EU Countries – A Statistical Analysis. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (2). pp. 50-61.

Mikulás, Gábor (2013) Hatalmi távolság és intézményi kollektivizmus – a versenyképesség előrejelzése szövegelemzéssel (Power distance and institutional collectivism – Forecast of competitiveness by text analysis). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (1). pp. 29-37.

Bokor, Tamás (2013) Hálótársaság. Az online társadalmi kommunikációról. Manual. -. (Unpublished)

Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás (2013) KKV-k tartalom- és marketingkommunikációja a közösségi médiában. In: Kiterjesztett marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, p. 13. ISBN 9789637159329

Sipos, Tünde (2013) Kaméleonok a tárgyalóasztalnál - A viselkedés stratégiai célú utánzásának hatása a tárgyalás eredményességére (Chameleons at the barganing table). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (4). pp. 45-50.

Bokor, Tamás (2013) Personally better…? Analysing Moodle learning management system as a platform of cooperative education. In: Újmédia-konferencia, 2013. március, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Marosvásárhely, Románia. (Unpublished)

Bokor, Tamás (2013) Rhetoric and Argumentation. Approaching journalism as a rhetorical performance. . (Unpublished)

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28.

Horváth, Dóra and Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star. Participations. Journal of Audience and Perception Studies, 9 (2). pp. 526-557.

Vicsek, Lilla (2012) "Gene-fouled or gene-improved?" – Media framing of GM crops and food in Hungary. New Genetics and Society, 32 (1). pp. 54-77. DOI 10.1080/14636778.2012.705513

Simay, Attila Endre (2012) A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon – A bizalom szerepe (Antecedents of the consumer loyalty in the Hungarian telecommunication market – the role of trust). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (4). pp. 48-61.

Bokor, Tamás (2012) Discretio volent, imagines manent. A házi használatra készült képfelvételek online közzétételének néhány hálózatszintű problémájáról. In: Surveillance: az embercsoportok fölött gyakorolt kontroll konzervatív és digitális technológiái, 2012. január 20-21., Budapest. (Unpublished)

Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Az információterjedés szerepe az innováció-elfogadásban. Az okostelefonok és az on-line kollektív intelligencia (Role of informationspread in the innovation acceptance: the smart phones and the online collective intelligence). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1). pp. 64-73.

Bokor, Tamás and Török, Judit (2012) A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából. -. (Unpublished)

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58.

Bokor, Tamás (2012) Információmenedzsment. [Teaching Resource]

Nyirő, Nóra and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra (2012) Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése. Médiakutató, 13 (3). pp. 97-114.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna and Simay, Attila Endre (2012) Mobile Phones and Sustainable Consumption in China: an Empirical Study among Young Chinese Citizens. In: China - EU Cooperation for a Sustainable Economy. Corvinus University of Budapest, Budapest, pp. 263-272. ISBN 978-963-503-497-0

Bokor, Tamás (2012) Szövegalkotási gyakorlatok. [Teaching Resource]

Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs.

Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. ISBN 9789636423919

Boda, Zsolt and Gulyás, Emese (2011) A civilek és a vállalatok: a gazdaság társadalmi szabályozásáról. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest.

Ransburg, Beatrix and Vágási, Mária (2011) A fenntartható fejlődés vállalati integrációja és kommunikációja - a hazai nagyvállalati gyakorlat vizsgálata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (10). pp. 2-13.

Bodzási, Balázs (2011) A fogyasztói hitelszerződések új szabályai (New regulations the credit agreements for consumers). Hitelintézeti Szemle, 10 (3). pp. 262-280.

Mitev, Ariel Zoltán and Dörnyei, Krisztina (2011) A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról = The renaissance of the motion pictures: wide shot of the videography. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 774-784. ISBN 9789636423919

Kovács, Kármen (2011) A reklámtevékenység és a piaci szerkezet néhány összefüggése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 20-27.

Dudás, Katalin (2011) A tudatos fogyasztói magatartás dimenziói. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 47-55.

Szántó, Richárd (2011) A társadalmi felelősségvállalás tendenciái a gyógyszeriparban = Corporate Social Responsibility in the Pharmaceutical Industry. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Vajda, Beáta (2011) Kommunikációs és kapcsolati tényezők jelentősége az egészségügyi szolgáltatások minőségében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (5). pp. 31-44.

Horváth, Dóra and Mitev , Ariel Zoltán and Bauer, András and Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest.

Bokor, Tamás (2010) Digiotész kontra netizen. Új média, mint lehetőség a nyilvánosság kiterjesztésére. In: Újmédia-konferencia, Marosvásárhely, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem. (Unpublished)

Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59.

Nyirő, Nóra (2010) Fordulópontnál, vagy csak így tovább?! A magyarországi rádiózás piacának elemzése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (10). pp. 40-52.

Bartus, Tamás and Novák , Zsuzsanna and Wimmer, Ágnes, eds. (2010) Közgáz diáktudós 2010 - Válogatás a BCE Közgáz Campus tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapestb. ISBN 978-963-503-428-4

Bokor, Tamás (2010) Posztmodern nomádok. Virtuális közösségek a realitásban. In: Közösségek mai (kommunikációs) arculata, 2010. június 11-12., Budapest. (Unpublished)

Bokor, Tamás (2010) Posztmodern nomádok? Individualitás, felkészültség és kollektív ágencia virtualitás és realitás határán. In: Dunaújvárosi Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia, 2010, Dunaújváros. (Unpublished)

Matolay, Réka (2010) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása hatékonysági vonzatok. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 43-50.

Szántó, Zoltán and Tóth, István János and Varga, Szabolcs (2009) Korrupciógyanús esetek a magyar médiában 2001-2007 között - On-line hírforrások tartalomelemzése. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Intézet, Korrupciókutató-központ.

Pap, Zoltán (2009) A magyar kábeltévépiac szerkezete. Köz-gazdaság, 4 (3). pp. 95-108.

Bokor, Tamás (2009) Az individuumoktól az identifikációkig. A virtualitás posztmodern fogalma Niklas Luhmann rendszerelméletének tükrében. In: PTE BTK Kommunikáció Doktori Program Tavaszi Elköszönő Konferenciája, 2009, Pécs, Magyarország. (Unpublished)

Vassné, Egri, Magdolna and Kovács, István (2009) Infokommunikációs technológiák a hazai vállalkozásoknál - Empirikus kutatási eredmények bemutatása. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 17-23.

Petruska, Ildikó (2009) Kapcsolati stratégia és értékteremtés az üzleti piacokon. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 5-9.

Mitev, Ariel Zoltán and Horváth , Dóra (2008) A posztmodern marketing rózsaszirmai. Vezetéstudomany / Budapest Management Review, 39 (9). pp. 4-18.

Horváth , Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2008) A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje. In: Marketing Oktatók Országos Konferenciája, 2008. augusztus 28-29., Budapest.

Jenei, Ágnes (2008) A televízió fejlődése: az interaktív digitális tévé. . (Unpublished)

Gálik, Mihály and Bartók, István (2006) Vállalatkormányzás a magyar médiában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (1). pp. 17-24.

Molnár, Bálint and Pesti, István (2005) The Unified Digital Radio Telecommunications (UDR) Network of The Hungarian Government. In: TETRA World Congress, 28 November - 1 December 2005, Frankfurt am Main, Germany.

Bokor, Tamás and Jenei, Ágnes Média és közigazgatás. [Teaching Resource]

This list was generated on Thu Dec 14 01:45:56 2017 CET.