Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Marketing"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 210.

Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia and Szilvai, Zsolt (2017) A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 30-39. ISSN 0133-0179

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14. ISSN 0133-0179

Agárdi, Irma and Gyulavári, Tamás (2017) CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 40-52. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Seprődi, Patrícia (2017) Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (2). pp. 53-66. ISSN 0133-0179

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2017) A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 61-69. ISSN 0133-0179

McKeown, Rebecca (2017) Groupism and the Gallop: Non-state nation branding in the Székelyföld. Corvinus Journal of International Affairs, 2 (1). pp. 5-16. ISSN 2498-5570

Prónay, Szabolcs and Keszey, Tamara and Buzás, Norbert (2017) Jó szabadalomnak nem kell cégér?! – A marketingorientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiatranszfer-irodáknál. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 70-80. ISSN 0133-0179

Nagy, Ákos and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián and Simon, Judit and Kiss, Viktor (2017) Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction. Society and Economy, 39 (1). pp. 141-160. ISSN 1588-9726 (In Press)

Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2016) Az információrendszerek sikere a magyar nagyvállalatoknál – A marketingmenedzser perspektívája. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (12). pp. 83-96. ISSN 0133-0179

Hubert, Jozsef (2016) Marketingmérés – két eset az on-line marketing világából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (9). pp. 41-54. ISSN 0133-0179

Varga, Ákos (2016) Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (9). pp. 55-63. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara and Biemans, Wim (2016) Sales–marketing encroachment effects on innovation. Journal of Business Research, 69 (9). pp. 3698-3706. ISSN 0148-2963

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók. In: EMOK – XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016. augusztus 29-31., Debrecen, Magyarország.

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen.

Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. ISSN 0133-0179

Görög, Mihály (2016) A projektalapú szervezetek piaci pozíciói a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (6). pp. 2-15. ISSN 0133-0179

Markos-Kujbus, Éva (2016) Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (6). pp. 52-63. ISSN 0133-0179

Törőcsik, Mária (2016) A fogyasztói magatartás új tendenciái. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 19-25. ISSN 0133-0179

Rekettye, Gábor (2016) A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 3-10. ISSN 0133-0179

Mandják, Tibor (2016) Business marketing - szervezetközi megközelítésben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 45-49. ISSN 0133-0179

Hofmeister Tóth, Ágnes (2016) Fogyasztói értékek, trendek és magatartás. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 26-29. ISSN 0133-0179

Simon, Judit (2016) Kutatás-módszertani trendek a marketingben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 54-62. ISSN 0133-0179

Veres, Zoltán (2016) Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 50-53. ISSN 0133-0179

Szűcs, Krisztián (2016) Marketingkutatás 2.0. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 67-70. ISSN 0133-0179

Hetesi, Erzsébet (2016) Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 11-14. ISSN 0133-0179

Józsa, László (2016) Nemzetközi marketing az átalakuló világban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 15-18. ISSN 0133-0179

Neulinger, Ágnes (2016) Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 63-66. ISSN 0133-0179

Rekettye ifj., Gábor (2016) A következő évtized marketingkommunikációja – Egy nemzetközi kutatás eredményei. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (3). pp. 12-22. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Az értékesítővé válás folyamata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (3). pp. 23-35. ISSN 0133-0179

Durugy, András and Kollár, Péter and Madarász, Imre (2016) Eladói kompetenciák mérése próbavásárlással. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (2). p. 12. ISSN 0133-0179

Neulinger, Ágnes and Kenesei, Zsófia (2016) Vásárlási szokások a családi életciklusokban: a vasárnapi zárva tartás hatása a családi vásárlásokra. Corvinus Marketing Studies, 2016 (1). pp. 1-27. ISSN 2062-2376

Piskóti, István (2016) A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 35-44. ISSN 0133-0179

Zsótér, Boglárka and Németh, Erzsébet and Béres, Dániel (2016) A pénzügyi kultúra személyiség-, attitűd- és viselkedésbeli komponensei (összehasonlító elemzés). Kultúra és közösség, 20 (3). pp. 89-102. ISSN 0133-2597

Kelemen, Zita and Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2016) How to Transfer a Coupon-Based Event into a Hedonic Shopping Experience? Retail Branding Implications Based on the Glamour Shopping Days. Society and Economy, 38 (2). pp. 219-238. ISSN 1588-9726

Tózsa, István (2016) Hungarikumok. Nemzeti örökségvédelem. Budapesti Corvinus Egyetem, Nemzeti Közszolgálati Egyetem.

Prónay, Szabolcs (2016) Új megoldások a fogyasztói magatartás tendenciáinak vizsgálatára. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (4). pp. 30-34. ISSN 0133-0179

Szalkai, Zsuzsanna and Magyar, Mária and Mandják, Tibor and Neumann Bódi, Edit (2015) Videoton – a vadásztölténytől a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig. Esettanulmány. Corvinus Marketing Studies, 2015 (2). pp. 1-24. ISSN 2062-2376

Kovács, Nikoletta (2015) Az optimális ár meghatározásának módszere az értékteremtés szolgálatában (The method of determining the optimal price for the service of value creation). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (12). pp. 34-40. ISSN 0133-0179

Hubert, Jozsef (2015) Enhancing Promotional Strategies through the Use of Web 2.0. Corvinus Marketing Studies, 2015 (1). pp. 1-15. ISSN 2062-2376

Lukács, Rita (2015) A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). p. 2. ISSN 0133-0179

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina (2015) The Impact of Proactive Strategies on Market Performance in Economic Downturn: the Case of Hungary. In: Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues, September 16-18 2015, Vienna, Austria.

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2015) Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva (2015) "Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Markos-Kujbus, Éva and Kiss, Tünde and Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás (2015) "Lájkolom őket, de ennék is náluk?" – Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül ("I like them, but would I eat at their place?" – Encouraging social media activities of small and medium-sized enterprises and their consumerreactions – the case of Hungarian catering establishments). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gyulavári, Tamás and Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2015) A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Kolos, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2015) A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gyulavári, Tamás (2015) Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Horváth, Dóra and Csordás, Tamás and Mitev, Ariel Zoltán and Móricz , Éva and Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest.

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2015) Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Neulinger, Ágnes and Radó, Márta (2015) A gyermeknevelés hatása a háztartások kiadási szerkezetére. Statisztikai Szemle, 93 (7). pp. 662-688. ISSN 0039-0690

Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. ISSN 0133-0179

Zsótér, Boglárka and Béres, Dániel and Németh, Erzsébet (2015) A magyar fiatalok jellemzése pénzügyi attitűdjeik és magatartásuk mentén – Vizsgálat a felsőoktatásban tanulók pénzügyi attitűdjeiről és magatartásáról = Characterization of the Hungarian youth with their financial attitudes and behaviours – A survey about the financial behaviour and attitudes of students. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (6). pp. 70-80. ISSN 0133-0179

Piskóti, Marianna (2015) A környezeti identitás szerepe a környezettudatos magatartásban – a mérési lehetőségek értékelése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (5). pp. 13-23. ISSN 0133-0179

Jakopánecz, Eszter (2015) A marketing elszámoltathatóságának problémája. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (5). pp. 45-54. ISSN 0133-0179

Neulinger, Ágnes and Radó, Márta (2015) Családi életciklusok szerint eltérő fogyasztási minták elemzése. Közgazdasági Szemle, 62 (4). pp. 415-437. ISSN 0023-4346

Mitev, Ariel Zoltán and Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor (2015) Halászkirályok hanghullámai - Az idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményeinek megértése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (4). pp. 23-34. ISSN 0133-0179

Kulcsár, Noémi (2015) A fogyasztói érték és az élmény kontextusa a turisztikai szakirodalomban (The context of consumer value an experience in tourism literature). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). pp. 18-25. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia (2015) Kultúraközi szolgáltatásélmények vizsgálata a megalapozott elmélet módszerével (Examination of the intercultural service experiences with grounded theory method). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). p. 2. ISSN 0133-0179

Hlédik, Erika (2015) Terméktulajdonságokkal kapcsolatos preferenciák stabilitásának vizsgálata a mobiltelefon példáján. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (2). pp. 25-34. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Janecskó, Eszter (2015) Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (1). pp. 2-19. ISSN 0133-0179

Szőcs, Attila and Berács, József (2015) A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése. Szigma, 44 (1-2). pp. 99-125. ISSN 0039-2128

Kelemen, Zita and Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2015) A vásárlási élmények fenomenológiai vizsgálata felnőttek és serdülők körében – a Glamour napok esete. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 48-56. ISSN 0133-0179

Nagy, Ákos András and Kemény, Ildikó and Simon, Judit and Kiss, Viktor (2015) Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 18-35. ISSN 1219-0349

Kontor, Enikő (2014) Az erőforrás-alapú elmélet és a marketing kapcsolódási pontjai - a piacorientáció mint marketing-erőforrás. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (12). pp. 38-52. ISSN 0133-0179

Kulcsár, Noémi (2014) Az értékteremtés szerepe a szolgáltató vállalkozások versenyképességében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (12). pp. 28-37. ISSN 0133-0179

Bohl, Patrick (2014) The impact of airport shopping environments and dwell time on consumer spending. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (11). pp. 11-24. ISSN 0133-0179

Zátori, Anita (2014) Az élménymenedzsment koncepcionális alapjai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (9). pp. 57-66. ISSN 0133-0179

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2014) Mother-child interactions in youth purchase decisions. Society and Economy, 36 (3). pp. 387-406. ISSN 1588-9726

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5

Dörnyei, Krisztina and Bauer, András (2014) A szervezeti identitás meghatározása, elemei és menedzselése (Defining of organizational identity and its components and management). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (5). pp. 2-11. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2014) Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation and its determining factors). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (3). pp. 39-48. ISSN 0133-0179

Bokor, Tamás (2014) More Than Words, Brand Destruction in the Online Sphere. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (2). pp. 40-45. ISSN 0133-0179

Csordás, Tamás and Gáti, Mirkó (2014) The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (2). pp. 22-32. ISSN 0133-0179

Varga, Zsolt and Nyirő, Nóra (2014) Through the kaleidoscope: media consumption patterns in the participatory cross-media era. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (2). pp. 4-13. ISSN 0133-0179

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52. ISSN 0133-0179

Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2014) Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére (Investigation the effect of perceived culture – personality (CP) on the evaluation of the country as ideal business/tourist destination). Vezetéstudomény / Budapest Management Review, 45 (1). pp. 2-13. ISSN 0133-0179

Gáti, Mirkó (2014) A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok? In: "Marketing megújulás". SZTE GTK, Szeged, pp. 1-11. ISBN 978-963-306-312-5

Tózsa, István (2014) A településmarketing elmélete. In: Turizmus és településmarketing. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 129-157. ISBN 978-963-503-564-6

Keszey, Tamara and Kenesei, Zsófia (2014) An enhanced Servqual approach to measure service quality in higher education. In: Paradigm Shifts & Interactions. EMAC 2014 - European Marketing Academy - 43rd Annual Conference Proceedings. European Marketing Academy, Valencia, Spain, pp. 148-155. ISBN 978-84-370-9453-3

Jenes, Barbara (2014) Az országimázs és országmárka mérése a településmarketingben. In: Turizmus és településmarketing. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 47-54. ISBN 978-963-503-564-6

Keszey, Tamara (2014) Hogyan lesz a piackutatásokból vállalati tudás? Kukába vagy hasznosításra? Élet és tudomány, 69 (31). pp. 982-984. ISSN 0013-6077

Keszey, Tamara (2014) How trust affects the use of information obtained through intra- and extraorganizational relationships? In: Paradigm Shifts & Interactions. Proceedings of the 43rd European Marketing Academy Conference (EMAC). European Marketing Academy, pp. 139-146. ISBN 978-84-370-9453-3

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

Keszey, Tamara (2014) Marketing-tudás menedzsment a magyar nagyvállalatoknál. Kutatási összefoglaló vállalati szakemberek számára. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék, Budapest. (Unpublished)

Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2014) The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool. Journalism and Mass Communication, 4 (1). pp. 48-71. ISSN 2160-6579

Tózsa, István, ed. (2014) Turizmus és településmarketing. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest. ISBN 978-963-503-564-6

Michalkó, Gábor (2014) Városimázs és versenyképesség: a turizmusorientált településmarketing néhány aspektusa. In: Turizmus és településmarketing. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 37-46. ISBN 978-963-503-564-6

Görög, Mihály (2013) A projektalapú szervezetek projektmarketing-tevékenységének sajátos kontextusa (Contextual features of project marketing activity of the project-based organisations). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (11). pp. 2-15. ISSN 0133-0179

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2013) A családi fészekben élő fiatal felnőttek és fogyasztói döntéseik (In the family nest living young adults and their consumer decisions). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (9). pp. 22-34. ISSN 0133-0179

Neumann Bódi, Edit (2013) Az ügyfélszerzési mód hatásának vizsgálata a vevőelégedettségre és a lojalitásra a szervezeti piacon (Analyzing the impact of the customer acquisition mode to the customer satisfaction and loyalty on the corporate market – assessing the effect of recommendation with applying structural equation modelling). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (4). pp. 29-44. ISSN 0133-0179

Somogyi, Ildikó (2013) Az online fogyasztói elégedettségmérés hatása a vállalatok versenyképességére (Effect of the online-customer satisfaction’s measurement to the corporate’s competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (3). pp. 49-60. ISSN 0133-0179

Nagy, Gábor and Berács, József (2013) Az exportpiac-orientáció előzményei és annak exportteljesítményre gyakorolt hatása a magyar felsőoktatási intézményekben (Antecedents to the export market orientation of Hungarian higher education institutions, and their export performance consequences). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (2). pp. 2-19. ISSN 0133-0179

Braun, Róbert (2013) A vállalatok politikája – vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője (Corporate policy – corporate social responsibility, corporate communities, and future of corporate strategy). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (1). pp. 18-28. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2013) A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása. In: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája, 2013. augusztus 28-29., Budapest, Magyarország.

Jeney, László and Kulcsár, Dezső and Tózsa, István, eds. (2013) Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. Gazdaságföldrajzi szakkönyvek . BCE Gazdaságföldrajzi és Jövőkutatási Tanszék, Budapest. ISBN 978-963-503-526-7

Tózsa, István and Zátori, Anita (2013) Hungarikumok. Turizmus-vendéglátás szakos BA hallgatók részére. Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Turizmus Kompetencia Központ . Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Kompetencia Központ, Budapest. ISBN 978-963-503-538-0

Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás (2013) KKV-k tartalom- és marketingkommunikációja a közösségi médiában. In: Kiterjesztett marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola, Budapest, p. 13. ISBN 9789637159329

Keszey, Tamara (2013) Sales-marketing interface and company performance. Is information use the missing link? In: Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World. 42nd annual EMAC conference. European Marketing Academy, pp. 136-143. ISBN 978-9944-380-10-2

Tózsa, István (2013) Településmarketing. In: Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. BCE Gazdaságföldrajzi és Jövőkutatási Tanszék, Budapest, pp. 89-109. ISBN 978-963-503-526-7

Keszey, Tamara and Biemans, Wim and Malshe, Avinash (2013) The Paradoxical Effects of Interactive Information Technology on Sales-Marketing Interface Communication1. In: 4th Conference on Enhancing Sales Force Productivity, July 14-16. 2013, Münster, Germany.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28. ISSN 1841-2416

Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Zsóka, Ágnes and Kocsis, Tamás and Széchy, Anna (2012) A fiatalok fogyasztási és életmódbeli szokásai a környezeti nevelés tükrében. Working Paper. BCE, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék. (Unpublished)

Horváth, Dóra and Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star. Participations. Journal of Audience and Perception Studies, 9 (2). pp. 526-557. ISSN 1749-8716

Bakucs, Lajos Zoltán and Fertő, Imre and Szabó, Gábor G. (2012) Benefits of a marketing cooperative in transition agriculture: Mórakert purchasing and service co-operative. Society and Economy, 34 (3). pp. 453-468. ISSN 1588-9726

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó (2012) Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében - a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe (E-commerce practises of the Hungarian companies – Role of market orientation and marketing environment). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 90-96. ISSN 0133-0179

Simay, Attila Endre (2012) A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon – A bizalom szerepe (Antecedents of the consumer loyalty in the Hungarian telecommunication market – the role of trust). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (4). pp. 48-61. ISSN 0133-0179

Hrubos, Ildikó, ed. (2012) Elefántcsonttoronyból világítótorony. A felsőoktatási intézmények misszióinak bővülése, átalakulása. Aula, Budapest. ISBN 978-963-339-033-7

Bohl, Patrick (2012) The effects of store atmosphere on shopping behaviour - A literature review. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. ISSN 0133-0179

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatások a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. ISSN 0133-0179

Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Az információterjedés szerepe az innováció-elfogadásban. Az okostelefonok és az on-line kollektív intelligencia (Role of informationspread in the innovation acceptance: the smart phones and the online collective intelligence). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1). pp. 64-73. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel Zoltán (2012) Grounded theory, a kvalitatív kutatás klasszikus mérföldköve (Grounded theory, the classic milestone of qualitative research). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1). pp. 17-30. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Csepeti, Ádám and Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme. Marketingmegközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. Hitelintézeti Szemle, 11 (4). pp. 298-324. ISSN 1588-6883

Bauer, András and Csepeti, Ádám and Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme: Marketing megközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. In: Coopetition. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, p. 20. ISBN 978-963-661-995-4

Sziva, Ivett (2012) A desztináció menedzsment szerepe a desztinációs versenyképességben – Hazai és dán tapasztalatok tükrében = The role of destination management in the destinations’ competitiveness – Hungarian and Danish experiences. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2012) A közösségi média mint online stratégiai eszköz. In: "Coopetition" Verseny és együttműködés a marketingben. Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 18. Országos Konferencia, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketingeszközök alkalmazásának hatása a versenyképességre = The Impact of Marketing Tools on Competitiveness. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kovács, Kármen and Kuti, Mónika (2012) A marketingeszközök és –tevékenységek részvényesi értékre gyakorolt hatása (The effect of marketing assets and activities on shareholder value). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (5). pp. 41-51. ISSN 0133-0179

Árva, László and Sipos, Zoltán (2012) A posztmodern marketing elvei és gyakorlata a turizmus piacán - Mátrix és turizmus (Theories and practice of the post-modern marketing on tourism market – Matrix and tourism). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (6). pp. 14-24. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel and Bauer, András (2012) A válság hatása a vállalatok marketingtevékenységére = The Impact of Financial Crisis on Marketing Activities of Hungarian Companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58. ISSN 2068-3537

Varga, Zsolt (2012) Az e-businesstől az online reklámozásig a versenyképesség tükrében. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Somogyi, Ildikó (2012) Az online-fogyasztói elégedettség mérésére alkalmas skála tesztelése és véglegesítése a vállalati döntéshozók támogatása céljából (Testing and finalizing a scale for measuring online consumer satisfaction to support the companies decision making process). Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Rekettye, Gábor (2012) Az árak észlelése és értékelése(Perception and Evaluation of Prices). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (5). pp. 2-13. ISSN 0133-0179

Csutora, Mária and Kerekes, Sándor (2012) Fenntartható fogyasztás? Trendek és lehetőségek Magyarországon. OTKA 68647 kutatás eredményei. AULA, Budapest. ISBN 978-963-339-042-9

Vetőné Mózner, Zsófia (2012) Fogyasztási szokások és trendek vizsgálata Európában és az USA-ban. In: Fenntartható fogyasztás? Trendek és lehetőségek Magyarországon. OTKA 68647 kutatás eredményei. AULA, Budapest, pp. 24-40. ISBN 978-963-339-042-9

Boros, Péter and Fehér, Orsolya (2012) Food Retail Chains: Hungary in the EU. In: China - EU Cooperation for a Sustainable Economy. Corvinus University of Budapest, Budapest, pp. 253-261. ISBN 978-963-503-497-0

Keszey, Tamara (2012) Információ-felhasználási minták a magyar nagyvállalatoknál. In: Terepkutatás a magyar gazdaságban, 2012. november 16-17., Budapest, Magyarország.

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Investigation of factors influencing loyalty – The role of involvement, perceived risk and knowledge. In: 11th International Marketing Trends Conference, 19-21 January 2012, Venice, Italy.

Kolos, Krisztina (2012) Marketing és vállalatközi kapcsolatok - Kutatócsoport zárótanulmány. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2012) Mennyire önállóak a fiatal felnőttek vásárlásaikban? A családi környezet befolyásának vizsgálata fiatal felnőtt gyermekek vásárlására. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 18. országos konferenciája, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Nyirő, Nóra and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra (2012) Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése. Médiakutató, 13 (3). pp. 97-114. ISSN 1586-8389

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna (2012) Narratívák a fenntartható fejlődés előmozdítására Magyarországon. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 1. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 77-92. ISBN 978-963-503-504-5

Csutora, Mária (2012) One More Awareness Gap? The Behaviour–Impact Gap Problem. Journal of Consumer Policy, 35 (1). pp. 145-163. ISSN 0168-7034

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2012) Reading before buying - exploring consumer attitudes toward informative function of packaging. In: 11th International Marketing Trends Conference, 19-21 January 2012, Venice, Italy.

Gáti, Mirkó and Bauer, András (2012) The economic approach of advertising and the problem of allocating advertising budgets during a recession. In: Enterprise during global market instability. Polish Economic Society, Torun, pp. 57-83. ISBN 978-83-62049-21-9

Nagy, Péter (2011) A virtuális térben élő fogyasztó – A Second Life hatása a fogyasztói magatartásra (Consumer in the virtual world – Affect of the Second Life to the consumer behavior). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (12). pp. 37-45. ISSN 0133-0179

Gyulavári, Tamás (2011) A vállalatok árképzési gyakorlata a versenyképesség szolgálatában (The pricing practice of corporates and the competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 46-52. ISSN 0133-0179

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2011) A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.

Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs.

Neulinger, Ágnes (2011) Családon belüli kommunikáció és a referenciacsoport hatása egyszülős és teljes családokban. In: Marketing Oktatók Klub Konferencia, 2011. augusztus 29-30., Pécs, Magyarország.

Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Zsóka, Ágnes and Széchy, Anna (2011) Consumer behaviour and lifestyle patterns of Hungarian students in view of environmental awareness. Society and Economy, 33 (1). pp. 89-109. ISSN 1588-9726

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna (2011) Environmentally conscious consumption patterns in Hungarian households. Society and Economy, 33 (1). pp. 51-68. ISSN 1588-9726

Simon, Judit and Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna (2011) Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2). pp. 21-32. ISSN 0133-0179

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2011) Az üzleti kapcsolatok menedzsmentjének gondolati modellje. És ez miért lehet fontos a vállalati vezetők számára? (The conceptual model of management of business relations – and why it may be important for the corporate executives?). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1). pp. 5-16. ISSN 0133-0179

Gelei, Andrea and Dobos, Imre and Nagy, Judit (2011) Üzleti kapcsolatok beágyazottsága a magyar gazdaságban (Heaviness of the Hungarian business relationships). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1). pp. 17-30. ISSN 0133-0179

Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. ISBN 9789636423919

Horváth, Dóra and Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. ISBN 9789636423919

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna (2011) A fenntartható fogyasztás jellemzői és trendjei Magyarországon és a régióban. In: Fenntartható fogyasztás? A fenntartható fogyasztás gazdasági kérdései. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 53-76. ISBN 9789635034659

Bodzási, Balázs (2011) A fogyasztói hitelszerződések új szabályai (New regulations the credit agreements for consumers). Hitelintézeti Szemle, 10 (3). pp. 262-280. ISSN 1588-6883

Zsóka, Ágnes and Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Széchy, Anna (2011) A környezeti nevelés szerepe a fenntartható fogyasztás és életmód kialakításában. In: Fenntartható fogyasztás? A fenntartható fogyasztás gazdasági kérdései. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 90-109. ISBN 9789635034659

Csutora, Mária and Tabi, Andrea and Vetőné Mózner, Zsófia (2011) A magyar háztartások ökológiai lábnyomának vizsgálata. In: Fenntartható fogyasztás? A fenntartható fogyasztás gazdasági kérdései. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 77-89. ISBN 9789635034659

Máté, Zoltán (2011) A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének felépítése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (12). pp. 59-67. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel Zoltán and Dörnyei, Krisztina (2011) A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról = The renaissance of the motion pictures: wide shot of the videography. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 774-784. ISBN 9789636423919

Kovács, Kármen (2011) A reklámtevékenység és a piaci szerkezet néhány összefüggése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 20-27. ISSN 0133-0179

Dudás, Katalin (2011) A tudatos fogyasztói magatartás dimenziói. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 47-55. ISSN 0133-0179

Bódi-Schubert, Anikó (2011) A vevő-beszállító kapcsolat elméleti megközelítései és empirikus szemléltetésük. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2). pp. 58-71. ISSN 0133-0179

Kelemen, Zita and Malota, Erzsébet (2011) An empirical study of international private label branding in the food sector in Hungary. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - Conference Proceedings. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, pp. 135-141. ISBN 9789736406812

Nagy, Judit (2011) Az ellátási lánc disztribúció oldalának menedzsment eszközei – empirikus elemzés = Management tools of the demand chain – an empirical analysis. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Tózsa, István (2011) City on Sale an Introduction to Urban Regional Marketing. Corvinus University of Budapest, Budapest.

Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. ISBN 9789736406812

Vilmányi, Márton (2011) Egyetemi-ipari együttműködések a kapcsolatmarketing nézőpontjából. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1). pp. 52-63. ISSN 0133-0179

Csutora, Mária and Hofmeister Tóth, Ágnes, eds. (2011) Fenntartható fogyasztás? Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. ISBN 9789635034659

Hofmeister-Tóth, Ágnes and Neulinger, Ágnes (2011) Generational differences in consumption patterns in Hungary. International Journal Economics and Business Research, 3 (1). pp. 118-130. ISSN 1756-9850

Keszey, Tamara (2011) How market information is transformed into marketing knowledge? Acta Oeconomica, 61 (3). pp. 313-336. ISSN 0001-6373

Csutora, Mária and Zsóka, Ágnes (2011) Maximizing the Efficiency of Greenhouse Gas Related Consumer Policy. Journal of Consumer Policy, 34 (1). pp. 67-90. ISSN 0168-7034

Gáti, Mirkó (2011) Reklámköltségek allokációs kérdései válságszituációban. In: Felelős marketing: MOK 2011. A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, p. 7. ISBN 978 963 642 391 9

Neulinger, Ágnes (2011) The impact of family forms on interpersonal influence between single parent and full families. In: Academy of Marketing Conference, 2011, 5-7 July, 2011, Liverpool, United Kingdom.

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. ISBN 9789736406812

Hetesi, Erzsébet (2011) Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1). pp. 31-40. ISSN 0133-0179

Veres, Zoltán and Sajtos, László (2011) Észlelt kockázat, észlelt érték és projektkompetenciák. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1). pp. 41-51. ISSN 0133-0179

Dörnyei, Krisztina (2010) A csomagoláson található információtartalom újragondolása sokdimenziós skálázással az élelmiszeripar példáján (Rethinking of information content on food packaging using multidimensional scaling). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (12). pp. 57-69. ISSN 0133-0179

Tasnádi, Attila and Hanks, Andrew and Smith, Trenton G. (2010) Opportunity Knocks: An Economic Analysis of Television Advertisements. Working Paper. School of Economic Sciences, Washington State University.

Horváth, Dóra and Mitev , Ariel Zoltán and Bauer, András and Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest.

Mandják, Tibor and Simon, Judit (2010) Interaction and complexity, navigation from Marseille to Budapest. Industrial Marketing Management, 39 (6). pp. 1038-1040. ISSN 0019-8501

Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Kelemen, Kata and Hofmeister Tóth, Ágnes and Bódi, Edit (2010) Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán - a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services – Examination of hybrid consumption). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (6). pp. 50-62. ISSN 0133-0179

Dörnyei, Krisztina and Mitev, Ariel Zoltán (2010) Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (4). pp. 55-68. ISSN 0133-0179

Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59. ISSN 1219-0349

Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.

Kelemen, Zita (2010) A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest.

Neulinger, Ágnes (2010) A mobiltelefon piackutatási alkalmazásának lehetőségei. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapest, Magyarország.

Gyulavári, Tamás (2010) A többcsatornás értékesítési rendszerek kihívásai - az online értékesítési csatorna integrálásának lehetőségei. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest.

Kelemen, Zita and Némethné Tömő, Zsuzsa (2010) Alternative ways for private label manufacturing. A Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ tudományos közleményei, 17 (Termés). pp. 189-199. ISSN 2061-8336

Keszey, Tamara (2010) Az információs technológia szerepe a magyar nagyvállalatok marketing tevékenységének támogatásában. Corvinus Marketing Tanulmányok, 1 (1). pp. 15-28. ISSN 2062-2376

Gelei, Andrea and Dobos, Imre and Kovács, Erzsébet (2010) Ellátási lánc kapcsolatok modellezése = Modeling of supply chain relationships. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2010) How can economic sociology help business relationship management? Journal of Business & Industrial Marketing, 25 (3). pp. 202-208. ISSN 0885-8624

Gyulavári, Tamás (2010) The effects of experience in loyalty card adoption on the importance of the attributes of loyalty schemes. In: 1st EMAC Regional Conference on Marketing Theory Challenges in Emerging Societies, 2010 szeptember 24-25., Budapest.

Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2009) Hosszabb kar vagy nagyobb fül? A kiterjesztett én fogyasztói dimenziói. In: Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztó. Marketing Oktatók Klubjának 15. Jubileumi Konferenciája, 2009.08.25 - 2009.08.26., Kaposvár, Magyarország.

Kelemen, Zita (2009) Strategic options of firms considering private label production. Regional and business studies, 1 (1). pp. 35-43. ISSN 2061-2311

Csutora, Mária (2009) Sustainable Consumption, Production and Communication. BCE Környezettudományi Intézet, Budapest. ISBN 9789635034000

Kiss, János (2009) The impact of marketing oriented product development on new product performance = A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kis, Gergely and Szalay, Kornélia and Takács, Nikoletta and Nagy, Piroska (2008) Az on-line vásárlás vevői elfogadottsága Magyarországon (Adoption of on-line commerce in Hungary). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 39 (12). pp. 16-26. ISSN 0133-0179

Neulinger, Ágnes (2008) Társas kapcsolatok és interakció a szabadidősportban (Social relationships and interaction in the leisure sport). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 39 (10). pp. 23-33. ISSN 0133-0179

Mitev, Ariel Zoltán and Horváth , Dóra (2008) A posztmodern marketing rózsaszirmai. Vezetéstudomany / Budapest Management Review, 39 (9). pp. 4-18. ISSN 0133-0179

Horváth , Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2008) A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje. In: Marketing Oktatók Országos Konferenciája, 2008. augusztus 28-29., Budapest.

Demeter, Krisztina and Kolos, Krisztina (2008) A marketing, a termelés és a logisztika hozzájárulása a vállalati eredményességhez (The Contribution of Marketing, Production and Logistics to Business Performance). Szigma, 39 (3-4). pp. 199-218. ISSN 0039-2128

Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. ISBN 978 963 9698 65 9

Keszey, Tamara (2007) Az informatika helyzete és lehetőségei a magyar nagyvállalatok marketing- és értékesítési tevékenységének támogatásában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (11). pp. 27-45. ISSN 0133-0179

Bauer, András and Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. ISSN 0133-0179

Berács, József and Malota, Erzsébet (2007) A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (3). pp. 28-39. ISSN 0133-0179

Agárdi, Irma and Bauer, András (2007) A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi marketing tevékenységére és teljesítményére = Effects of the retail strategic alliances to the retailers' marketing activity and performance. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (1). pp. 25-34. ISSN 0133-0179

Keszey, Tamara (2007) Antecedents of E-Business Adoption in Corporate Marketing Activities: Perspective of the Organisation and of the Environment. In: Flexible Marketing in an unpredictable World: proceedings of the 36th EMAC conference. European Marketing Academy, Reykjavik, Iceland. ISBN 978-9979-948-35-3

Keszey, Tamara (2007) Hogyan lesz a piackutatásból marketingtudás? Statisztikai Szemle, 85 (4). pp. 332-358. ISSN 0039-0690

Mandják, Tibor (2005) Marketing-szemléletmód és az üzleti kapcsolatok (Marketing-outlook and business relations). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 36 (5). pp. 14-24. ISSN 0133-0179

Mandják, Tibor and Simon, Judit and Lantos, Zoltán (2004) Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 35 (1). pp. 48-56. ISSN 0133-0179

Csutora, Mária and Kerekes, Sándor (2004) A környezetbarát vállalatirányítás eszközei. KJK Kerszöv, Budapest. ISBN 9632247426

Pecze, Krisztina and Wimmer, Ágnes and Tarcali, Eszter (2004) Teljesítménymérés a stratégia szolgálatában - iparági tapasztalatok. Working Paper. BKÁE Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.

Berács, József and Gyulavári, Tamás and Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

Vastag, Gyula and Rondinelli, Dennis A. and Kerekes, Sándor (1996) How Corporate Executives Perceive Environmental Issues. Journal of Euromarketing, 5 (3). pp. 5-27. ISSN 1049-6483

This list was generated on Mon Mar 27 01:45:31 2017 CEST.