Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Management, business policy, business strategy"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 351.

Bakacsi, Gyula (2017) Mitől erős az alkupozíció? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (10). pp. 2-9. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.01

Krenyácz, Éva (2017) A kórházi kontrolling paradoxona ‒ felemelkedés és/vagy devalválódás? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 22-34. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.03

Wieszt, Attila (2017) Application of family therapy in family businesses. A case study research on family business consulting. Society and Economy, 39 (2). pp. 213-231. DOI https://doi.org/10.1556/204.2017.39.2.3

Csendes, István (2017) Elméleti felvetések és gyakorlati tapasztalatok a projektportfólió-menedzsment hazai megjelenése kapcsán. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 59-67. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.06

Tokár-Szadai, Ágnes (2017) A vezetési tanácsadók kiválasztásának szempontjai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (6-7). pp. 39-48. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.05

Hideg, Éva and Gáspár, Judit and Demus, Tamás and Sugár, Mihály and Tyukodi, Gergely (2017) A vállalati foresight helyzete Magyarországon. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (6-7). pp. 57-63. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.07

Árváné Ványi, Georgina and Katonáné Kovács, Judit and Gál, Tímea (2017) A vállalkozásfejlesztés oktatásának vizsgálata a magyar felsőoktatásban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (6-7). pp. 49-56. DOI https:/doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.06

Szerb, László (2017) A vállalkozói ökoszisztéma Magyarországon a 2010-es években – helyzetértékelés és szakpolitikai javaslatok. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (6-7). pp. 2-14. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.01

Reszegi, László and Juhász, Péter (2017) Gátak a magyar vállalati növekedésben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (6-7). pp. 27-38. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.04

Noszkay, Erzsébet (2017) Tapasztalatok a családi vállalkozások átörökítésének dilemmái kapcsán. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (6-7). pp. 64-72. DOI https:doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.06.08

Losonci, Dávid (2017) Vezető lean környezetben – jellemzők és nyitott kérdések. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szukits, Ágnes (2017) Management control system design – the effect of tools in use on the information provided. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (5). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.01

Szabó, Katalin (2017) Intézményi vállalkozások: intézményi újítások – létező intézmények kombinációjával. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (3). pp. 2-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.01

Tessényi, Judit and Katona, Norbert (2017) Szerencsejáték-szolgáltatók CSR-teljesítményének összemérése európai játékszervezők példáján keresztül. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (3). pp. 69-81. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.06

Berényi, László (2017) A minőségirányítás fejlődése és jövőbeli lehetőségei. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 48-60. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.05

Ujhelyi, Mária and Kun, András István (2017) A változásmenedzsment és a tulajdonosi szerkezet összefüggései – empirikus tapasztalatok. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 18-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.02

Bóna, Péter and Horváth, Csaba (2017) Feldolgozóipari vállalkozások működése a fenntarthatóság érdekében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 48 (1). pp. 81-91. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.08

Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter, eds. (2017) Közgáz diáktudós – Gazdaság, közösség, társadalom. Válogatás a BCE tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. ISBN 978-963-503-643-1

Jáki, Erika (2017) Üzleti terv készítés. Befektetések és Vállalati Pénzügy Tanszék Alapítványa, Budapest.

Jáki, Erika (2017) Üzleti terv pénzügyi vonatkozásai. Befektetések és Vállalati Pénzügy Tanszék Alapítványa, Budapest.

Demeter, Krisztina and Losonci, Dávid (2016) A lean tudás átadásának gyakorlatai multinacionális hálózatokban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (12). pp. 61-71. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.06

Hortoványi, Lilla and Balaton, Károly (2016) A versenyképesség és az innováció vállalati szintű vizsgálata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (12). pp. 38-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.04

Matyusz, Zsolt and Vörösmarty, Gyöngyi (2016) Aligning supplier evaluation with manufacturing competitive priorities. Results of an international survey in manufacturing and assembly industries. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kárpátiné Daróczi, Judit and Vágány, Judit and Fenyvesi, Éva (2016) Fejlődünk, hogy fejlődhessünk? – avagy milyen önképzési módszereket részesítenek előnyben a mikro- és kisvállalkozások vezetői napjainkban Magyarországon? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (12). pp. 72-82. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.07

Ziniel, Wolfgang and Voithofer, Peter (2016) Family Business Succession in Austria – Satisfaction and the Incumbent-successor Relationship. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (11). pp. 29-37. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.11.04

Csákné Filep, Judit and Karmazin, György (2016) Financial Characteristics of Family Businesses and Financial Aspects of Succession. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (11). pp. 46-58. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.11.06

Heidrich, Balázs and Makó, Csaba (2016) Foreword. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (11). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.11.01

Csizmadia, Péter and Makó, Csaba and Heidrich, Balázs (2016) Managing Succession and Knowledge Transfer in Family Businesses: Lessons from a Comparative Research. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (11). pp. 59-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.11.07

Heidrich, Balázs and Németh, Krisztina and Chandler, Nick (2016) Running in the Family – Paternalism and Familiness in the Development of Family Businesses. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (11). pp. 70-82. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.11.08

Devins, David and Jones, Brian (2016) Strategy for succession in family owned small businesses as a wicked problem to be tamed. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (11). pp. 4-15. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.11.02

Makó, Csaba and Csizmadia, Péter and Heidrich, Balázs (2016) Succession in the Family Business: Need to Transfer the ‘Socio-Emotional Wealth’ (SEW). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (11). pp. 16-28. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.11.03

Surdej, Aleksander (2016) What Determines the Innovativeness of Polish Family Firms? Empirical Results and Theoretical Puzzles. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (11). pp. 38-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.11.05

Antal, Zsuzsanna and Baksa, Máté (2016) "Szervezés és üzemgazdálkodás" – Egy gyakorlati folyóirat az 1920-as évek vezetői számára. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (9). pp. 64-73.

Czakó, Erzsébet and Ilyés, Márton and Juhász-Dóra, Katalin and Kiss, Veronika and Miklós, Ilona and Vajkai, Éva and Vakhal, Péter (2016) A globális értékláncok - elméleti alapok és számbavételi lehetőségek. Fejezetek a nemzetközi üzleti gazdaságtanból 7. = Global Value Chains – Theoretical foundations and trials for measurement. Chapters from International Business 7. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Losonci, Dávid (2016) Beszállítófejlesztés és lean beszállítófejlesztés = Supplier development and lean supplier development. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen.

Kazainé Ónodi, Annamária (2016) Exportáló vállalataink sokszínűsége. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (8). pp. 50-67.

Sass, Magdolna (2016) Törpékből óriások? – Kelet-közép-európai elektronikai multik. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (8). pp. 40-49.

Czakó, Erzsébet and Juhász, Péter and Reszegi, László (2016) Versenyképesség és export – vállalati szintű kvalitatív és kvantitatív kutatási eredmények összevetése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (8). pp. 3-14.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kopfer-Rácz, Kinga and Zoltayné Paprika, Zita (2016) A magyar vállalkozók személyiségjegyei és azok kapcsolata a vezetői stílussal és a piacorientációval. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 41-53.

Vaszari, Tamás (2016) A vezetőképzések szerepe a gazdasági versenyképességben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (7). pp. 54-63.

Havran, Zsolt (2016) A játékosvásárlás és az eredményesség kapcsolata a hivatásos labdarúgásban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (6). pp. 30-40.

Görög, Mihály (2016) A projektalapú szervezetek piaci pozíciói a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (6). pp. 2-15.

Felsmann, Balázs (2016) Do institutions matter in business strategy? – The changing focus of strategic management to institutions: a literature review. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (5). pp. 2-11.

Gergelyné Kása, Marianna (2016) Lessons learned from the effect of tight monetary conditions and crises on corporate capital structure. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (5). pp. 27-38.

Taródy, Dávid (2016) Organizational ambidexterity as a new research paradigm in strategic management. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (5). pp. 39-52.

Kazainé Ónodi, Annamária (2016) Üzleti teljesítménymérés a sportban = Business performance evaluation in sports associations. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

S. Gubik, Andrea and Farkas, Szilveszter (2016) A karriermotívumok változásának hatásai a magyarországi hallgatók vállalkozásindítási elképzeléseinek alakulására. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (3). pp. 46-55.

Dobos, Imre and Gelei, Andrea (2016) Bizalom az üzleti kapcsolatokban. A diadikus adatelemzés egy alkalmazása = Trust in business relations - an application of dyadic data analysis. Közgazdasági Szemle, 63 (3). pp. 330-349. DOI 10.18414/KSZ.2016.3.330

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Emóció – Ráció: Tervezés – Vezetés: Designkommunikáció. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (3). pp. 36-45.

Kozma, Miklós (2016) A Public-Private Partnership Magyarországon – Miért nem működik, és hogyan működhetne? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (2). pp. 19-32.

Kuti, Mónika and Bedő, Zsolt (2016) Az egyetemi vállalkozói ökoszisztémába ágyazott közösségi finanszírozás. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (2). pp. 45-52.

Benedek, Andrea and Takácsné György, Katalin (2016) A felelős vállalatirányítás személyi tényezői: A CSR-központ felelős vállalatvezetők attitűdjének vizsgálata a kis- és középvállalatok körében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (1). pp. 58-67.

Strelicz, Andrea (2016) A kockázatirányítás új dimenziói - a holisztikus FMEA. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (1). pp. 18-30.

Gál, Zoltán and Juhász, Bálint (2016) A vállalatok nemzetköziesedésének vizsgálata Kelet-Közép-Európában makrogazdasági módszerekkel. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (8). pp. 26-39.

Bartha, Zoltán and Gubik, Andrea (2016) Az üzleti tudás hatása a visegrádi országok kis- és középvállalatainak nemzetköziesedésére. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 47 (8). pp. 15-25.

Blaskovics, Bálint (2016) The Impact of Project Manager on Project Success – The Case of ICT Sector. Society and Economy, 38 (2). pp. 261-281. DOI 10.1556/204.2016.38.2.7

Végh, Péter and Pollák, Zoltán (2016) Ébredező verseny a kisvállalkozókért? Gazdaság és Pénzügy, 3 (4). pp. 323-332.

Szalkai, Zsuzsanna and Magyar, Mária and Mandják, Tibor and Neumann Bódi, Edit (2015) Videoton – a vadásztölténytől a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig. Esettanulmány. Corvinus Marketing Studies, 2015 (2). pp. 1-24.

Antal, Zsuzsanna and Baksa, Máté (2015) A 20. századi magyar vezetőképzés, vezetés- és szervezéstudomány története. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. ISBN 978-963-503-599-1

Noszkay, Erzsébet (2015) A Csepeli Vezetési és Szervezési Iskola története. In: A 20. századi magyar vezetőképzés, vezetés- és szervezéstudomány története. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 152-175. ISBN 978-963-503-599-1 (In Press)

Antal, Zsuzsanna and Baksa, Máté (2015) A magyar közgazdasági és kereskedelmi oktatás kezdetei. In: A 20. századi magyar vezetőképzés, vezetés- és szervezéstudomány története. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 127-136. ISBN 978-963-503-599-1 (In Press)

Hidegh, Anna Laura (2015) Kritikai menedzsmentelméletek – irányzatok és törésvonalak (Critical Management Studies: Streams and Debates). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (12). pp. 2-12.

Antal, Zsuzsanna and Baksa, Máté (2015) „Szervezés és üzemgazdálkodás” – Egy gyakorlati folyóirat az 1920-as évek vezetői számára. In: A 20. századi magyar vezetőképzés, vezetés- és szervezéstudomány története. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 137-151. ISBN 978-963-503-599-1 (In Press)

Bohl, Patrick (2015) Dynamic capabilities and strategic paradox: a case study. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (11). pp. 25-38.

Becsky-Nagy, Patrícia and Novák, Zsuzsanna (2015) Formalization of the informal venture capital market - Business angel networks and syndicates. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (11). pp. 39-49.

Enriquez de la O, José Francisco (2015) Individual decision-making by top executives as a valuable resource for strategic management – A resource-based view and dynamic capability approach. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (11). pp. 2-14.

Enriquez de la O, José Francisco (2015) Resource-based view and dynamic capabilities - Achieving competitive advantage through internal resources and competences. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (11). p. 50.

Lukács, Rita (2015) A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). p. 2.

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina (2015) The Impact of Proactive Strategies on Market Performance in Economic Downturn: the Case of Hungary. In: Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues, September 16-18 2015, Vienna, Austria.

Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2015) Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva (2015) "Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Markos-Kujbus, Éva and Kiss, Tünde and Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás (2015) "Lájkolom őket, de ennék is náluk?" – Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül ("I like them, but would I eat at their place?" – Encouraging social media activities of small and medium-sized enterprises and their consumerreactions – the case of Hungarian catering establishments). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Gyulavári, Tamás and Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2015) A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Kolos, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2015) A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Horváth, Dóra and Csordás, Tamás and Mitev, Ariel Zoltán and Móricz , Éva and Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest.

Fejes, József (2015) Innovációs kalandozások az elmélettől a stratégiáig = Innovation adventuring from theory to strategy. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (6). pp. 58-69.

Blaskovics, Bálint (2015) A projektvezető vezetési stílusának hatása a projektsikerre – egy hazai vállalat példája alapján. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (8). pp. 14-23.

Lippert, Róbert and Gaál, Zoltán and Kovács, Tamás (2015) A vezetői szerepek és a szervezeti kultúra hatása a klasztersiker érettségi modelljére. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (8). pp. 2-13.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Kopfer-Rácz, Kinga and Sas, Dóra (2015) A magyar kis- és közepes vállalkozások vezetőinek vállalkozói hajlandósága. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (7). pp. 41-51.

Gáspár, Judit (2015) Idő- és jövőértelmezés a stratégiakutatásban és a tudatos jövőalkotás (előretekintés – foresight) vállalati gyakorlata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (7). pp. 63-74.

Keszey, Tamara (2015) Bizalom és vállalati teljesítmény. A bizalom szerepe az aszimmetrikus információk minőségének vállalati észlelésében és azok vezetői döntéshozatalban való felhasználásában = Trust and corporate performance. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (6). pp. 2-11.

Kosztyán, Zsolt Tibor (2015) Költség- és időcsökkentési eljárások alkalmazása a projekttervezésben és a nyomon követésben = Application of cost and time reduction procedures in project planning and the follow-up. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (6). pp. 45-57.

Berényi, László (2015) Társadalmi felelősségvállalás a személyes vélemények oldaláról = Social responsibility from the viewpoint of personal opinions. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (6). pp. 34-44.

Katona, Norbert and Tessényi, Judit (2015) A felelős vállalati magatartás önértékelési rendszerének kiterjesztése a Szerencsejáték Zrt. gyakorlata alapján. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (5). pp. 2-12.

Bálint, Nóra Anna (2015) Szolgálatosodás Nyugat-Európában és Magyarországon. Hol tartunk és merre haladunk? – Egy nemzetközi felmérés nyomán (Servitization in Western Europe and Hungary – Based on an international survey). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (5). pp. 24-33.

Fülöp, Árpád and Virág, Péter (2015) Vállalati döntés egy új információbiztonsági eszköz, a kvantumkulcscsere bevezetéséről (Corporate decision about the installation of a new information security device the quantum key distribution). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (3). pp. 26-37.

Fekete, István (2015) Integrált kockázatmenedzsment a gyakorlatban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (1). pp. 33-46.

Kozma, Miklós and Kazainé Ónodi, Annamária (2015) A Public Sector Scorecard alkalmazása a hivatásos sportban – magyar esettanulmány. In: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola, Budapest, pp. 509-519. ISBN 978-615-5460-38-5

Lentner, Csaba and Szegedi, Krisztina and Tatay, Tibor (2015) A központi bankok társadalmi felelőssége (Social responsibility of central banks). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 35-47.

Józsa, László and Brányi, Árpád (2015) A társadalmi tőke egyes elemeinek hatása együttműködő dunántúli borászati vállalatok árpolitikájára. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 25-34.

Semeginé Tariszka, Éva (2015) Az informális kommunikáció hatása a szervezet működésére. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (2). pp. 68-76.

Gáspár, Judit (2015) Interpretation of time and future in strategy research. Society and Economy, 37 (4). pp. 493-511. DOI 10.1556/204.2015.37.4.5

Borgulya, Ágnes and Konczosné Szombathelyi, Márta and Szondi, György (2015) Nemzetközi vállalatok országhatárokon átívelő belső kommunikációjának menedzsmentje. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 12-24.

András, Krisztina and Havran, Zsolt (2015) New business strategies of football clubs. APSTRACT - Applied Studies in Agribusiness and Commerce, 9 (1-2). pp. 67-74. DOI 10.19041/APSTRACT/2015/1-2/13

Kováts, Gergely (2015) Recent Developments in the Autonomy and Governance of Higher Education Institutions in Hungary: the Introduction of the Chancellor System. In: Central European Higher Education Cooperation Conference Proceedings. Corvinus University of Budapest Digital Press, Budapest, pp. 26-39. ISBN 978-963-503-602-8

Fülöp, Gyula and Hódiné Hernádi, Bettina (2014) Jelenlegi stratégiai tendenciák - a hazai vállalatok összehasonlító elemzése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (12). pp. 2-15.

Géring, Zsuzsanna (2014) Profit és/vagy közösségi szerepvállalás? Vállalati társadalmi felelősségvállalás vezetői szemmel. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (12). pp. 53-66.

Sándor, Tímea (2014) Vezetőfejlesztés hatékonyan. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (12). pp. 73-84.

Felsmann, Balázs (2014) Winners and Losers in the Liberalized Energy Retail Sector in Hungary:A Co-evolutionary Approach. Theory, Methodology, Practice, 10 (2). pp. 25-36.

Szabóné Veres, Tünde (2014) A transzferárrendszer és a vállalati szervezeti rendszer összefüggései. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (9). pp. 46-56.

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5

Klimkó, Gábor (2014) Az agilis szemlélet első két évtizede (First two decades of agility). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (7-8). pp. 86-96.

Köves, Alexandra and Mandják, Tibor (2014) Úton egy fenntartható gazdasági paradigma felé – A komplexitás befogadása a hálózati elméleteken keresztül (Towards a sustainable economic paradigm – Acceptance of the complexity through network theories). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (7-8). pp. 69-75.

Gelei, Andrea (2014) Az üzleti kapcsolatok irányítása – fókuszban a bizalom. Köz-gazdaság, 9 (2). pp. 85-99.

Bakonyi, Zoltán (2014) Miként befolyásolják a stratégiai gondolkodásmódok a vállalat innovativitását? (How can strategic mindsets influence innovative capability of the firm?). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (6). pp. 37-48.

Vaszkun, Balázs (2014) Vezetéstörténeti paradigmák fejlődése Japánban (About the Origins of Japanese Management). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (6). pp. 14-26.

Czakó, Erzsébet and Bodnár, Dorottya and Buzder Lantos, Gábor and Dunavölgyi, Mária and Erdős, Rita and Felméry, Zoltán and Freész, Gergely and Gyenes, Xénia and Kékesi, Zsuzsa and Pályi, Katalin Ágnes and Szukits, Ágnes (2014) A globális értékláncok – a multinacionális vállalat, mint globális gyár. Fejezetek a nemzetközi üzleti gazdaságtanból 6. ----- It's title in English: Global Value Chains – Multinational Enterprise as Global Factory. Chapters from International Business 6. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Madácsi, Roland (2014) A projektfinanszírozás egyedi jellegzetességei (The individual characteristics of project finance). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (5). pp. 56-63.

Fejes, József (2014) Gondolatok az innováció és a stratégia összefüggéseiről (Remarks for correlations between innovation and strategy). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (5). pp. 12-20.

Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet and Wimmer, Ágnes and Antal, Zsuzsanna and Bakonyi, Zoltán and Balaton, Károly and Demeter, Krisztina and Felsmann, Balázs and Gelei, Andrea and Gyulavári, Tamás and Juhász, Péter and Kazainé Ónodi, Annamária and Kiss, János and Kolos, Krisztina and Matyusz, Zsolt and Vaszkun, Balázs and Zoltayné Paprika, Zita (2014) Kilábalás göröngyös talajon - Gyorsjelentés a 2013. évi kérdőíves felmérés eredményeiről. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Futó, Péter (2014) The network structure of Hungarian business clusters. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (1). pp. 41-54.

Csubák, Tibor Krisztián and Fejes, József (2014) A magyar kkv-k 21. századi banki finanszírozásának áttekintése és kiútkeresés a hitelválság csapdájából. Hitelintézeti Szemle, 13 (2). pp. 174-194.

Kazainé Ónodi, Annamária (2014) A magyarországi kis és középvállalkozások pénzügyi stabilitása és forráshoz jutása. Gazdaság és Pénzügy, 1 (1). pp. 33-51.

Czakó, Erzsébet and Puslecki, Lukasz and Chikán, Attila and Gelei, Andrea and Jaklic, Andreja and Jarosinski, Miroslaw and Staszkow, Michal and Poor, József and Trapczynski, Piotr and Vissak, Tiia and Zdziarski, Michal, eds. (2014) Competitiveness of the CEE Region in the Global Economy. Book of Abstracts. Competitiveness Research Centre, Corvinus University of Budapest, Budapest. ISBN 978-615-5270-12-3

Kovács, Zoltán and Kosztyán, Zsolt Tibor and Csizmadia, Tibor (2014) TREF – Total Risk Evaluation Framework: integrált kockázatmenedzsment-szemléletű keretrendszer kifejlesztése és bevezetése egy magyarországi termelővállalatnál. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 45 (11). pp. 71-82.

Kazainé Ónodi, Annamária (2014) The financial stability and access to financing of SMEs in Hungary. Economy and Finance, 1 (1). pp. 33-51.

Csesznák, Anita and Wimmer, Ágnes (2014) Vállalati jellemzők és összefüggéseik. Versenyképesség könyvsorozat, 1 . BCE Vállalatgazdaságtan Intézet, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest. ISBN 978-963-503-584-7

Kozma, Miklós and Kazainé Ónodi, Annamária (2014) Üzleti teljesítménymérés a sportban, - avagy miként segítheti a sportszervezetek vezetőit a Balanced Scorecard koncepció a stratégia szerinti működésben = Measuring Business Performance in Sports - How the Balanced Scorecard approach can help sports organisations in operating along strategic objectives. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Stocker, Miklós (2013) Dematerializálódás az értékteremtésben (Demate value creation). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (12). pp. 44-53.

Kopfer-Rácz, Kinga and Hofmeister Tóth, Ágnes and Sas, Dóra (2013) A hazai kis- és közepes vállalatok szociokulturális beállítódása a hofstede-dimenziók mentén = The socio-cultural attitudes of the Hungarianc small and medium enterprises along the Hofstede dimensions. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (10). pp. 2-11.

Gyulavári, Tamás (2013) A lojalitásprogramok menedzselése (Managing of loyalty programs). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (5). pp. 16-26.

Gelei, Andrea and Losonci, Dávid and Toarniczky, Andrea and Báthory, Zsuzsanna (2013) A lean menedzsment és a leadership jellemzők kapcsolata a hazai vállalati gyakorlatban (Lean management and leadership attributes in the practice of Hungarian firms). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (4). pp. 2-17.

Braun, Róbert (2013) A vállalatok politikája – vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője (Corporate policy – corporate social responsibility, corporate communities, and future of corporate strategy). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (1). pp. 18-28.

Fiáth, Attila (2013) Egységes kockázatkezelési módszertan kialakítása a villamosenergia-ipari átviteli rendszerirányító társaságnál (Development of an integrated risk management methodology for an electricity transmission system operator (TSO) company). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (1). pp. 49-62.

Piricz, Noémi (2013) A bizalmat befolyásoló tényezők vizsgálata az üzleti kapcsolatokban (Affects of Transaction cost and Social Exchange Constructs on trust In supply chain relationship). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (12). pp. 14-29.

Németh, Patrícia (2013) A kereskedelmi láncok CSR-tevékenysége – a versenyképességük fokozása (CSR activities of commercial chains – increasing their competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (3). pp. 61-71.

Kozma, Miklós (2013) A magyar vállalati menedzsment útkeresése a második világháború után (1945-82) – az olajipar példáján. In: Tanulmányok a magyar menedzsmenttudomány 20. századi történetéről. L'Harmattan, Budapest, pp. 63-76.

Szabó, Gyula and Benczúr, András and Molnár, Bálint (2013) ERP-rendszerek a számítási felhőben (cloud computing) - A felhőtechnikával összefüggő új ERP-kiválasztási kritériumok elemzése (ERP systems within cloud – Criteria for selection of ERP systems in a cloud environment). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (11). pp. 62-68.

Boda, Zsolt and Fekete, László and Zsolnai, László (2013) Gazdasági etika. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságetikai Központ. (Unpublished)

Nagy, Beáta (2013) Nők a vállalati vezetőtestületekben és irányításban Magyarországon. TNTeF - Társadalmi Nemek Tudománya Interdiszciplináris eFolyóirat, 3 (2). pp. 52-63.

Vaszkun, Balázs (2013) Paradigmák a magyar vállalatvezetés történetében: az Ipargazdasági Szemle tartalomelemzése. In: Tanulmányok a magyar menedzsmenttudomány 20. századi történetéről. L’Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 77-129.

Kosztyán, Zsolt Tibor (2013) Projekttervezési módszerek kihívásai a XXI. században (Challenges of the project planning methods in the 21st century). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (9). pp. 62-80.

Dobák, Miklós, ed. (2013) Tanulmányok a magyar menedzsmenttudomány 20. századi történetéről. L’Harmattan Kiadó, Budapest.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28.

Imreh-Tóth, Mónika and Bajmócy, Zoltán and Imreh, Szabolcs (2013) Vállalkozó hallgatók-Valóban reális jövőkép a vállalkozóvá válás? (Entrepreneurial students – Really realistic vision of becoming an entrepreneur?). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 44 (7-8). pp. 51-63.

Mészáros, Tamás and Bálint, András (2013) What is the Future of Strategic Management? In: Trends in Economics and Management for the 21st Century. Brno University of Technology, Brno. ISBN 9788021445819

Strausz, Péter (2013) „A gyári üzemnek évszázados fejlődésből leszűrt breviáriuma” A magyar vezetés- és szervezéstudományi gondolkodás kezdetei: Vitasorozat a Taylor-rendszerről 1912-ben. In: Tanulmányok a magyar menedzsmenttudomány 20. századi történetéről. L’Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 9-24.

Balaton, Károly and Csiba, Zsuzsanna (2012) A gazdasági válság hatása a vállalati stratégiákra – Magyar és szlovák tapasztalatok (Influence of the economic crisis on corporate strategy – Experiences in Hungary and Slovakia). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (12). pp. 4-13.

Dobák, Miklós and Hortoványi, Lilla and Szabó, Zsolt Roland (2012) A sikeres növekedés és innováció feltételei (The condition of successful growth and innovation). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (12). pp. 40-48.

Orosz, Emese (2012) Adaptációra vállalkozni – avagy vállalkozói szerepek megjelenése a környezet és az alkalmazkodás viszonyában (Attempting to adapt – Entreprenurial roles in the adaptation process to environmental changes). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (12). pp. 31-39.

Gábor, András and Hasnan, Ahmed (2012) An examination of the relationship of governance structure and performance: Evidence from banking companies in Bangladesh. Society and Economy, 34 (4). pp. 643-666. DOI 10.1556/SocEc.2011.0003

Taródy, Dávid (2012) Formalizált rugalmasság – a kettős képesség kialakulása egy középvállalatban (Formalized adaptability: the development of ambidexterity in a medium-sized enterprise). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (12). pp. 49-60.

Győri, Zsuzsanna (2012) Első- és másodfajú etikai kudarcok (Type I and type II ethical errors). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (10). pp. 56-63.

Zsolnai, László and Bouckaert, Luk (2012) Spirituality and business: An interdisciplinary overview. Society and Economy, 34 (3). pp. 489-514. DOI 10.1556/SocEc.34.2012.3.8

Michaletzky, Márton (2012) A piaci likviditás hatása a vállalatokra (The effect of market liquidity for companies). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (6). pp. 51-64.

Szabó, Zsolt Roland (2012) Vállalati stratégiák, konfigurációk Magyarországon 1992 és 2010 között – 1. rész (Corporate strategies, configurations in Hungary between 1992 and 2010). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (6). pp. 2-13.

Drótos, György and Móricz, Péter (2012) A vállalati informatika szerepe a versenyképesség alakításában a pénzügyi és gazdasági válság időszakában (Corporate IT in shaping the competitiveness of the Hungarian enterprises in the financial and economic crisis). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 80-89.

Demeter, Krisztina and Matyusz, Zsolt and Szigetvári, Csenge (2012) The impact of external market factors on operational practices and performance of companies. Society and Economy, 34 (1). pp. 73-93.

Bánfi, Tamás and Boros, Áron and Lovas, Anita (2012) Vállalati vezetők innovációs érzékenysége, szemlélete és szándékaik – egy felmérés tapasztalatai (Managers' innovation sensivity, approach, and purposes – experience of a survey). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (3). pp. 2-18.

Szabó, Zsolt Roland (2012) Bizonytalanság, stratégia és teljesítmény – Kvalitatív kutatás innovatív kis- és középvállalatok vezetői körében (Uncertainty, strategy and performance – Qualitative research in innovative SMEs). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (12). pp. 23-30.

Győri, Ágnes (2012) A racionális kisvállalati gazdálkodás tényezői, 2006-2010 (Factors in rational operation of small business, 2006-2010). Közgazdasági Szemle, 59 (2). pp. 189-219.

Takács, Sándor and Csillag, Sára and Kiss, Csaba and Szilas, Roland (2012) Még egyszer a motivációról, avagy "Hogyan ösztönözzük alkalmazottainkat itt és most?" (Once again on the motivation or "how to motivate our employees here and now?"). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (2). pp. 2-17.

Tátrai, Tünde and Fábián, Boglárka (2012) A hazai vállalatok nyitottsága az elektronikus beszerzésre (E-procurement Responsivess of the Hungarian Companies'). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 97-105.

Mandják, Tibor and Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter (2012) A hálózati pozíció és a versenyképesség kapcsolata (Business networks: network position and competitiveness in Hungary). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 14-23.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatások a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79.

Kocsis, Alexandra (2012) A multinacionális vállalatok szerepe a hazai klaszterekben (Roles of multinational enterprises in the Hungarian clusters). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 24-35.

Bakucs, Lajos Zoltán and Elek, Sándor and Fertő, Imre and Forgács, Csaba (2012) A szerződések teljesülése a magyar élelmiszerláncban (Contract fulfilments in Hungarian food chains). Közgazdasági Szemle, 59 (1). pp. 63-73.

Kazainé, Ónodi (2012) Az exportteljesítmények és a hátterükben álló vállalati jellemzők elemzése (Export performance clusters of the Hungarian enterprises). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 57-71.

Vörösmarty, Gyöngyi (2012) A beszerzés helye és szerepe a kis és középvállalatok gyakorlatában = The role of purchasing in small and medium sized companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Sziva, Ivett (2012) A desztináció menedzsment szerepe a desztinációs versenyképességben – Hazai és dán tapasztalatok tükrében = The role of destination management in the destinations’ competitiveness – Hungarian and Danish experiences. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Pintér, Éva and Deutsch, Nikolett (2012) A fenntartható fejlődés elvei és azok érvényre jutása a banki gyakorlatban II. rész (The principles of sustainable development and their realization in the banking practice II. part). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1). pp. 57-63.

Ásványi, Katalin (2012) A hazai komolyzenei CSR tevékenységek értékelése. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 199-213. ISBN 978-963-503-505-2

Tátrai, Tünde and Fábián, Boglárka (2012) A hazai vállalatok elektronikus beszerzés iránti nyitottsága = E-procurement Responsiveness of the Hungarian Companies’. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Juhász, Péter and Kazainé Ónodi, Annamária (2012) A hazai vállalatok pénzügyi teljesítményének alakulása 1994 és 2009 között = The financial performance of Hungarian firms between 1994 and 2009. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Könczöl, Erzsébet (2012) A magyar vállalatok nemzetközivé válása = Internationalization of Hungarian Companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kocsis, Alexandra (2012) A multinacionális vállalatok szerepe a hazai klaszterekben = The role of multinational companies in Hungarian clusters. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Juhász, Péter (2012) A mérlegen kívüli tételek szerepének és megítélésének változása a magyar vállalatok működésében. Hitelintézeti Szemle, 11 (1). pp. 24-46.

Gyulavári, Tamás and Csepeti, Ádám and Nagy, Gábor (2012) A piacorientáció hatása a vállalati versenyképességre = The Impact of Market Orientation on Competitiveness. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Incze, Emma (2012) A vállalatok nemzetköziesedésének dinamikája – egy kutatási modell (Dynamics of firm internationalization – a research model). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (7-8). pp. 32-40.

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58.

Harangozó, Tamás (2012) Az erőforrás-alapú megközelítés a gyakorlatban – Az intellektuális tőke mint az alapvető képesség forrása? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (7-8). pp. 57-67.

Tokár-Szadai, Ágnes (2012) Az üzleti tanácsadási rendszer modellje. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1.ksz). pp. 66-73.

Esse, Bálint and Szántó, Richárd and Wimmer, Ágnes (2012) Business relationships and relationships with stakeholders – Perception of Hungarian executives. The IMP Journal, 6 (2). pp. 98-108.

Fekete, István (2012) Does Lost Time Cost You Money and Create High Risk? In: Project Management Development – Practice and Perspectives: First International Scientific Conference on Project Management in the Baltic Countries, 2012.02.12., Riga.

Milicz, Ákos (2012) Ellenőrzési aspektusok a vállalatok versenyképességének szemszögéből = Control aspects and competitiveness in business companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Czakó, Erzsébet and Besenyei, Mónika and Eszlári, Nikolett and Felsmann, Balázs and Gáti, Mirkó and Havran, Zsolt and Jandó, Zoltán and Kiss, Ágnes and Markos-Kujbus, Éva and Melicher, Orsolya and Somogyi, Ildikó (2012) Fejezetek a nemzetközi üzleti gazdaságtanból 4. = Chapters in International Business. Reviews on Selected Papers on International Business 4. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Vörösmarty, Gyöngyi and Dobos, Imre (2012) Fenntarthatóság a beszerzésben = Sustainable purchasing. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Bárth-Fehér, Szilvia (2012) Fenntarthatóság a hazai vállalati gyakorlatban – A „Versenyben a világgal” kutatási program 2009. évi kérdőíves felmérés eredményeinek vizsgálata (Sustainability in the practice of Hungarian firms). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (10). pp. 44-55.

Szász, Levente and Demeter, Krisztina (2012) Fontosság-teljesítmény illeszkedés a termelési stratégiában és hatása az üzleti teljesítményre – dinamikus megközelítés. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Demeter, Krisztina and Szász, Levente (2012) Fontosság-teljesítmény illeszkedés a termelési stratégiában és hatása az üzleti teljesítményre – statikus megközelítés. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

András, Krisztina (2012) Hazai (hivatásos) sportvállalatok nemzetközivé válása. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szegedi, Krisztina (2012) Hazai nagyvállalati etikai kódexek tartalmi elemzése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1. ksz). pp. 47-55.

Bagó, Péter and Szabó, Gyula (2012) Hogyan kezeljük a „közösségi ügyfeleket”? – Social CRM marketing és IT megközelítésben (How to manage social customer? Social CRM in marketing and IT context.). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (9). pp. 35-45.

Gelei, Andrea and Losonci, Dávid and Báthory, Zsuzsanna and Toarniczky, Andrea (2012) Leadership jellemvonások és lean menedzsment – elmélet és gyakorlat = Leadership attributes and lean management in theory and practice. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Luksander, Alexandra and Mike, Károly and Csite, András (2012) Maguk urai – a magyar vállalkozó lelkialkata (A magyarországi kisvállalkozók értékvilágának néhány jellemzője) Their own bosses – The character of the Hungarian entrepreneur (Some aspects of the value system of small entrepreneurs in Hungary). Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Horváthné Varga Polyák, Csilla (2012) Magyar tulajdonú vállalatok versenyképessége kínai piacokon = Hungarian Firms’ Competitiveness in China. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kolos, Krisztina (2012) Marketing és vállalatközi kapcsolatok - Kutatócsoport zárótanulmány. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Fekete, Hajnalka and Dimény, Erzsébet (2012) Megfelelő kultúra = kiváló teljesítmény? (Appropriate culture = excellent performance?). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (4). pp. 36-47.

Wimmer, Ágnes and Csesznák, Anita (2012) Mit mérünk és hogyan? – A vállalati teljesítménymérés szemléletmódja és eszköztára a döntéstámogatás tükrében = Performance measurement serving decision making – approach and practice of Hungarian firms. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Bruno, Dallago (2012) SME Policy and Competitiveness in Hungary. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (7-8). pp. 84-98.

András, Krisztina and Havran, Zsolt and Jandó, Zoltán (2012) Sportvállalatok külpiacra lépése - Elméleti alapok. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Tirnitz, Tamás József (2012) Stratégiai lehetőségek közötti választás racionalitásának biztosítása – az adóparadoxon esete. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (7-8). pp. 78-83.

Czinkóczi, Sándor (2012) Stratégiai paradigmaváltás szervezeti verseny(képesség) és az Operations management központi szerepe (Central role of strategic paradigm change, corporate competitiveness and operations management). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (10). pp. 36-43.

Fekete, Hajnalka (2012) Stratégiavezérelt teljesítmény? (Strategy-driven performance?). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (3). pp. 39-51.

Szabó, Zsolt Roland (2012) Versenyképes stratégiák Magyarországon 1992 és 2010 között = Corporate Strategies, Configurations in Hungary between 1992 and 2010. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Fülöp, Gyula and Hódiné Hernádi, Bettina (2012) Vállalati fenntarthatóság – stratégiai változatok és metodológia – megvalósítás. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (1. ksz). pp. 24-38.

Csesznák, Anita and Wimmer, Ágnes (2012) Vállalati teljesítménymérés a döntéstámogatás tükrében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 43 (7-8). pp. 99-116.

Kiss, János (2012) Vállalati versenyképesség és innováció = Firm competitiveness and innovation. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Győri, Zsuzsanna (2012) Ökológiailag-orientált vállalkozások Magyarországon. In: Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 73-89. ISBN 978-963-503-505-2

Mandják, Tibor and Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter (2012) Üzleti hálózatok – Hálózati pozíció és versenyképesség = Business networks: network position and competitiveness in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Wimmer, Ágnes and Csesznák, Anita and Mandják, Tibor (2012) Üzleti kapcsolatok – vállalati szemléletmód és gyakorlat = Business relationships - approach and practice in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Hortoványi, Lilla (2011) A kutatási és fejlesztési tevékenység lehetőségei és korlátai a kkv szektorban A vezető szerepe az innovációban és az innováció értelmezése a kkv szektorban = Opportunities and constrains in the r&d activities of the SMEs: The role of the entrepreneur in the innovation processes and how it is manifasted in their everyday activities. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Vezetés és Stratégia Tanszék, Budapest.

Pataki, György and Szántó, Richárd (2011) A társadalmi felelősségvállalás vállalati on-line kommunikációjának kritikai elemzése (Critical Analysis of Online CSR Communication in Hungary). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (12). pp. 2-12.

Csillag, Sára and Hidegh, Anna Laura (2011) Hogyan bonthatók le a látható és láthatatlan falak? – Kooperatív kutatás a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásával kapcsolatos mentális gátak lebontásáról (How to break down the visible and unvisible walls? – A cooperative research about the breaking down of mental barriers of the employment of disabled people). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (12). pp. 23-36.

Erdődi-Kovács, Viktória and Hegedűs, Krisztina (2011) A közvetlen külföldi befektetések és a korrupció közötti kapcsolat (The connection of Foreign Direct Investment and corruption). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 4-14.

Gyulavári, Tamás (2011) A vállalatok árképzési gyakorlata a versenyképesség szolgálatában (The pricing practice of corporates and the competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 46-52.

Demeter, Krisztina and Losonci, Dávid (2011) Lean termelés és üzleti teljesítmény – nemzetközi empirikus eredmények (Lean production and business performance – international empirical results). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (10). pp. 14-27.

Demeter, Krisztina and Matyusz, Zsolt (2011) The impact of lean practices on inventory turnover. International Journal of Production Economics, 133 (1). pp. 154-163.

Simon, Judit and Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna (2011) Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2). pp. 21-32.

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2011) Az üzleti kapcsolatok menedzsmentjének gondolati modellje. És ez miért lehet fontos a vállalati vezetők számára? (The conceptual model of management of business relations – and why it may be important for the corporate executives?). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1). pp. 5-16.

Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. ISBN 9789636423919

Demeter, Krisztina and Jenei, István and Losonci, Dávid (2011) A Lean menedzsment és a versenyképesség kapcsolata. Budapesti Corvinus Egyetem, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest. ISBN 9789635034789

Salamon, Melinda (2011) A TQM alkalmazhatósága a közszférában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (5). pp. 57-64.

Boda, Zsolt and Gulyás, Emese (2011) A civilek és a vállalatok: a gazdaság társadalmi szabályozásáról. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest.

Ulbert, József (2011) A dcf-modellcsalád védelmében. Vezetástudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 3-10.

Pintér, Éva and Deutsch, Nikolett (2011) A fenntartható fejlődés elvei és azok érvényre jutása a banki gyakorlatban (I. rész). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (12). pp. 13-22.

Lóránd, Balázs (2011) A kohéziós politika változásainak és eredményességének hatásai a vállalati döntéshozatalra. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 78-86.

Bedő, Zsolt (2011) A kontextusba helyezett vállalatkormányzás. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 11-19.

Fülöp, Gyula and Pelczné Gáll, Ildikó (2011) A környezettudatos stratégiai menedzsment koncepciója. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (2). pp. 4-20.

Beke, Jenő (2011) A számviteli standardok szerepe a vállalatirányításban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (6). pp. 46-55.

Szántó, Richárd (2011) A társadalmi felelősségvállalás tendenciái a gyógyszeriparban = Corporate Social Responsibility in the Pharmaceutical Industry. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Deutsch, Nikolett (2011) A vertikálisan integrált vállalatok stratégiai lehetőségei az európai unió liberalizált villamosenergia-piacain. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 69-77.

Nemes, Ferenc and Szlávicz, Ágnes (2011) A vezetés szerepe a dolgozói elégedettség alakulásában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (9). pp. 2-14.

Havran, Dániel (2011) A vállalati likviditáskezelés szerepe eszközfedezettel rendelkező hitelszerződésekben. Az alkun alapuló megközelítés eredményei (The role of corporate liquidity management under secured debt financing Results of the bargaining approach). Közgazdasági Szemle, 58 (7-8). pp. 633-652.

Zsóka, Ágnes and Zilahy, Gyula (2011) A vállalatok szerepe a regionális fenntarthatósági kezdeményezésekben. In: Fenntartható fogyasztás? A fenntartható fogyasztás gazdasági kérdései. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 155-176. ISBN 9789635034659

Jónás, Tamás and Dombi, József and Tóth, Zsuzsanna Eszter (2011) Az intellektuális tőke mérésének és értékelésének különválasztása értékelő függvények alkalmazásával. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (5). pp. 16-30.

Vaart, Taco van der and Vastag, Gyula and Wijngaard, Jacob (2011) Facets of operational performance in an emergency room (ER). International Journal of Production Economics, 133 (1). pp. 201-211. DOI 10.1016/j.ijpe.2010.04.023

Csutora, Mária and Hofmeister Tóth, Ágnes, eds. (2011) Fenntartható fogyasztás? Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. ISBN 9789635034659

Csutora, Mária (2011) From eco-efficiency to eco-effectiveness: The policy-performance paradox. Society and Economy, 33 (1). pp. 161-181. DOI 10.1556/SocEc.33.2011.1.12

Nagy, Sándor Gyula and Palánkai, Tibor and Miklós, Gábor and Endrődi-Kovács, Viktória and Baranyi, Márton (2011) Internationalisation (Transnationalisation) of the Enterprise Sector. Working Paper. Corvinus University of Budapest, Budapest.

Szabó, Gyula and Bagó, Péter (2011) Multinacionális vállalatok globalizált erp-modelljei, fejlődési tendenciák. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (5). pp. 45-56.

Szász, Levente and Demeter, Krisztina (2011) Supply chain position and servitization efforts of companies in Eastern and Western Europe. Journal of international business and economics, 11 (1). pp. 104-112.

Balaton, Károly (2011) What lessons can we learn from the present economic crisis for the possible future strategies of enterprises - lesson from Hungary and Slovakia. In: IABPAD International Conference, 7-11 April 2011, Dallas, Texas, USA.

Hetesi, Erzsébet (2011) Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 42 (1). pp. 31-40.

Csepeti, Ádám (2010) A Miles és Snow-féle stratégiatipológia kutatási kérdései (Research issues of Miles and Snow strategic typology). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (11). pp. 15-30.

Tátrai, Tünde (2010) A közbeszerzés jogi és hatékonysági aspektusai (The legal and efficiency aspects of public procurement). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 68-76.

Wimmer, Ágnes (2010) A piaci normák sérülése, üzleti döntések és a vállalati hatékonyság (Violation of market norms, business decisions and firms’ efficiency). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 16-24.

Losonci, Dávid and Demeter, Krisztina and Jenei, István (2010) A karcsú (lean) menedzsment és a versenyképesség (The lean management and competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (3). pp. 26-42.

Dobos, Imre (2010) Vállalatok egy Neumann-típusú gazdaságban (Firms in a Neumann’s model economy). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (3). pp. 50-57.

Lublóy, Ágnes and Tóth, Eszter (2010) A közép-kelet-európai bankfúziók eredményessége (The success of the bank mergers in Central Eastern Europe). Közgazdasági Szemle, 57 (1). pp. 37-58.

Bitó, János and Czerny, József (2010) A Balanced Scorecard alkalmazása egy termelő vállalat létesítménygazdálkodási funkciójára. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (1). pp. 57-64.

Tirnitz, Tamás József (2010) A BÉT-en jegyzett társaságok önkéntes stratégiai adatszolgáltatása. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (1). pp. 38-47.

Kozma, Miklós (2010) A Public-Private Partnership strukturális modelljeinek összevetése = Comparison of Public-Private Partnership models. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kozma, Miklós (2010) A közérdek védelmének intézményei Public-Private Partnership esetében = Institutional approaches to protecting public interest in Public-Private Partnership projects. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Bordáné Rabóczki, Mária (2010) A társaságirányítási jelentés és a könyvvizsgáló szerepvállalása Új elem az európai pénzügyi beszámolási kultúrában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (11). pp. 2-14.

Mészáros, Ádám (2010) A válság utáni autóipari beszállítói rendszerek és a hazai beszállítók lehetőségei. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (10). pp. 19-26.

Bakonyi, Zoltán (2010) Az oksági homályosság relatív nézőpontja – egy új megközelítés. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (6). pp. 40-49.

Losonci, Dávid (2010) Bevezetés a lean menedzsmentbe – a lean stratégiai alapjai = Introduction to lean management – basic strategic elements of lean. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kovács, Zoltán (2010) Egy ellátási lánc szimulációjának tapasztalatai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (10). pp. 53-61.

Zoltayné Paprika, Zita (2010) Elemzés vagy megérzés: a stratégiai döntéshozatal gyakorlata Californiában és Magyarországon = Analysis or Intuition: Strategic decision making in California and Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Losonci, Dávid (2010) Emberi erőforrás menedzsment és gyakorlatai a lean termelésben – a tevékenységmenedzsment irodalmának tükrében = Human resource management and practices in lean manufacturing – review of Operations Management’s literature. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Czike, Anna (2010) Fedezeti stratégia a gyakorlatban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (11). pp. 57-66.

Dobos, Imre and Tátrai, Tünde and Vörösmarty, Gyöngyi (2010) Fenntartható fejlődés = Sustainability issues in purchasing and supply management. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2010) How can economic sociology help business relationship management? Journal of Business & Industrial Marketing, 25 (3). pp. 202-208. DOI 10.1108/08858621011027795

Kozma, Miklós (2010) Kiemelt gazdálkodástani kutatások a Public-Private Partnership területén – összehasonlító elemzés = Selected publications on Public-Private Partnership from a business studies perspective – comparative analysis. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Fehér, János (2010) Kortárs személyes vezetési elméletek A transzformatív felfogás szerepe és jellemzői (I. rész). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (3). pp. 2-13.

Fehér, János (2010) Kortárs személyes vezetési elméletek – A transzformatív felfogás szerepe és jellemzői (II. rész). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (4). pp. 13-20.

Bakacsi, Gyula (2010) Managing crisis. Strategic Management: International Journal of Strategic Management and Decision Support System in Strategic Management, 15 (3). pp. 3-9.

Rózsa, Andrea (2010) Menedzsmentkommunikáció reálopciókkal A stratégiai és pénzügyi szempontok összhangba hozatalának lehetőségei. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (9). pp. 45-57.

Losonci, Dávid (2010) Munkaszervezés a lean termelésben – mit magyaráznak a termelésmenedzsment koncepciók = Work organization in lean production – what production concepts explain. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Tasnádi, Attila (2010) Quantity-setting games with a dominant firm. Journal of Economics, 99 (3). pp. 251-266.

Mészáros, Tamás (2010) Régi és új elemek a stratégiai gondolkodásban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (4). pp. 2-12.

Milton, Simon (2010) Some observations on CSR and Strategic Management. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (2). pp. 59-67.

Kozma, Miklós (2010) Szemléletbeli dilemmák a Public-Private Partnership menedzsmentjében = Management dilemmas in Public-Private Partnership projects. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Tari, Ernő (2010) Versenytársvállalatok nemzetközi stratégiai szövetségei – napjainkban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (2). pp. 2-17.

Antal, Zsuzsanna and Balaton, Károly and Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet and Demeter, Krisztina and Drótos, György and Gyulavári, Tamás and Hortoványi, Lilla and Kolos, Krisztina and Szabó, Zsolt Roland and Szántó, Richárd and Takács, Sándor and Tirnitz, Tamás József and Wimmer, Ágnes and Zoltayné Paprika, Zita (2010) Vállalati versenyképesség válsághelyzetben. Gyorsjelentés a 2009. évi kérdőíves felmérés eredményeiről. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest.

Matolay, Réka (2010) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása hatékonysági vonzatok. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 43-50.

Hortoványi, Lilla (2010) Vállalkozó vezetés Magyarországon. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (4). pp. 21-31.

Karsai, Judit (2010) Áldás vagy átok? A magántőke-befektetések hatása a gazdaságra. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (3). pp. 14-25.

Dobos, Imre and Gelei, Andrea and Kovács, Erzsébet (2010) Üzleti kapcsolatok modellezése (Modelling business relations). Közgazdasági Szemle, 57 (7-8). pp. 677-699.

Könczöl, Erzsébet (2010) Üzleti modellek a piaci változások tükrében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 25-32.

Morag, Omri and Barakonyi, Károly (2010) ’Business at the speed of light’ – the role of time and speed on business strategy. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 41 (6). pp. 36-39.

Kozma, Miklós and Szekeres, Eszter (2009) A Public-Private Partnership vélt és valós hangsúlyai Magyarországon = Assumed and actual emphases of Public-Private Partnership in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Topár, József (2009) A TQM vezetési filozófia és a minőségorientált vezetési rendszerek. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 85-90.

Mészáros, Ádám (2009) A fordizmus és a toyotizmus a magyar Suzuki beszállítói rendszerében. Köz-gazdaság, 4 (februá). pp. 123-144.

Berényi, László (2009) A környezettudatosság fejlesztésének alapjai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (10). pp. 44-54.

Kelemen, Tamás (2009) A lean management megvalósításának jellegzetes problémái. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 62-67.

Szabó, Lajos and Dancsecz, Gabriella (2009) A nemzetközi sportrendezvény szervezési projektek sikertényezői és a siker megítélésének kritériumai. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (5). pp. 18-31.

Mangol, Csilla (2009) A transzferárazás mint irányítási eszköz. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (12). pp. 39-45.

Marcsa, Attila (2009) A vállalati reputációs tőke megóvása krízis idején. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 30-35.

Gyökér, Irén and Krajcsák, Zoltán (2009) Az alkalmazotti elégedettséget és elkötelezettséget befolyásoló tényezők vizsgálata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 56-61.

Petruska, Ildikó (2009) Kapcsolati stratégia és értékteremtés az üzleti piacokon. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 5-9.

Bernschütz, Mária (2009) Kvalitatív kutatás a Magyarországi integrált marketingkommunikáció-alkalmazás feltételeiről. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (9). pp. 29-40.

Hoványi, Gábor (2009) SMS a menedzsmentben – Gondolatok egy új menedzsmentkoncepcióról a globális válság idején. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (3). pp. 2-9.

Demeter, Krisztina (2009) Szolgáltatások versenyképességének elemzése vállalati példák alapján. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (3). pp. 29-37.

Morag, Omri and Barakonyi, Károly (2009) The influence of speed of integration on M&A integration Success. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (6). pp. 55-59.

Deák, Dániel (2009) The role of law and ethics in developing business management as a profession. Society and Economy, 31 (2). pp. 271-293.

Kazainé Ónodi, Annamária (2009) Tulajdonosi értékteremtés melletti elkötelezettség Magyarországon és ennek hatása a pénzügyi teljesítményre. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (9). pp. 17-28.

Somogyi, Márta (2009) Versenyképesség a szakirodalomban A fogalmi megközelítések összegzése és elemzése (II. rész). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (5). pp. 41-52.

Somogyi, Márta (2009) Versenyképesség a szakirodalomban – A fogalmi megközelítések összegzése és elemzése (I. rész). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (4). pp. 54-64.

Szűcs, Pál (2009) Vezetői szerepek és bizalom a hálózatokra épülő gazdaságban. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (7-8). pp. 49-55.

Sebestyén, Zoltán (2009) Válasz a legújabb kihívásokra: projektportfólió-menedzsment. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 74-78.

Marján, Attila (2009) Vállalatirányítási szabályozás, menedzsmentkultúra és európai versenyképesség. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (11). pp. 2-10.

Angyal, Ádám (2009) Vállalatok társadalmi felelőssége. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Csillag, Sára (2009) Vállalatok társadalmi felelőssége és a versenyképesség. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Angyal, Ádám (2009) Változások irányítás nélkül. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (9). pp. 2-16.

Szabó, Gábor Csaba and Nagy, Jenő Bence (2009) Új irányok, lehetőségek és módszerek a minőségmenedzsmentben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 98-104.

Fülöp, Gyula and Pelczné Gáll, Ildikó (2009) Új stratégiai kihívások – A hazai cégek kísérleti vizsgálata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (12). pp. 2-12.

Gaál, Zoltán and Szabó, Lajos and Obermayer-Kovács, Nóra (2009) „Tudásmenedzsment-profil” érettségi modell. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 40 (6). pp. 2-15.

Duma, László and Erdős, Szilveszter (2008) A jövő intelligens technológiai és menedzsmentkérdései-avagy semmilyen szél nem jó annak, aki nem tudja milyen kikötőbe tart (Managerial questions of the future intelligent technologies, or there is no good wind for those who do not know which port they want to sail). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 39 (12). pp. 60-68.

Havran, Dániel (2008) Pénzgazdálkodási szokások hatása a működőtőkére (The effect of financial management habits on operating capital. The example of the Hungarian Post Office). Közgazdasági Szemle, 55 (10). pp. 907-926.

Demeter, Krisztina and Losonci, Dávid and Jenei, István (2008) A beosztás és a nemek hatása a változások érzékelésére egy lean projekt tapasztalatai egy magyar autóipari beszállítónál (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 39 (5). pp. 15-26.

Csutora, Mária (2008) Fenntartható fogyasztás: közösségi, vállalati és egyéni kibúvó stratégiák. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest.

Dobos, Imre (2008) The analysis of bullwhip effect in a HMMS-type supply chain. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Zoltayné Paprika, Zita and Wimmer, Ágnes and Szántó, Richárd (2007) Vezetői döntéshozatal és versenyképesség (The managerial decision making and the competitiveness). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (5). pp. 18-28.

Chikán, Attila and Gelei, Andrea (2007) Vállalati versenyképesség – a vevői érték és a képességalapú megközelítés összekapcsolása (Competitiveness of firms – combining the customer value and the capability based approach). Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (3). pp. 2-11.

Csutora, Mária (2007) Environmental Management Accounting - Estimating the Benefit Side. In: Sustainable Supply Chains, 2007, Helsinki.

Kerekes, Sándor and Wetzker, Konrad (2007) Keletre tart a "társadalmilag felelős vállalat" koncepció. Working Paper. budapesti Corvinus Egyetem.

Takács, Sándor (2006) A státuszhierarchia hatása a csoport teljesítményére. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 38 (1. ksz). pp. 56-69.

Virág, Miklós and Kristóf, Tamás (2006) Iparági rátákon alapuló csődelőrejelzés sokváltozós statisztikai módszerekkel. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (1). pp. 25-35.

Gálik, Mihály and Bartók, István (2006) Vállalatkormányzás a magyar médiában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (1). pp. 17-24.

Deák, Csaba (2006) A Projektmenedzsment érettsége. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (1. Kk). pp. 60-68.

Gyenge, Balázs and Kozma, Tímea (2006) A minőségirányítás szerepe a vállalati szervezeti struktúrában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (3). pp. 41-47.

Antal, Zsuzsanna and Bodorkós, Barbara and Csesznák, Anita and Dankó, Dávid and Kiss, Norbert and Matolay, Réka and Pataki, György and Szántó, Richárd and Takács, Sándor and Toarniczky, Andrea (2006) A vezetés és a döntéshozatal szerepének elemzése az üzleti szféra viszonylatában. Working Paper. BCE Vállalatgazdaságtan Intézet, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest.

Somogyi, Márta (2006) Balanced Scorecard és Controlling Filozófia és/vagy menedzsmenteszköz a szervezetek vezetésében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (1. Kk). pp. 69-78.

Veresné, Somosi, Mariann (2006) Integrált vezetési modell – önfejlesztés, tudásmenedzselés Egy pilot program tapasztalatai a Magyar Köztársaság Rendőrségénél. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (1. Kk). pp. 21-38.

Hoványi, Gábor (2006) Kockázat és kockázatmenedzsment a termelőszférában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (3). pp. 2-17.

Fodor, Zita (2006) Logisztikai információs rendszerek alkalmazásának hatása a kis- és középvállalkozások versenyképességére. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (2). pp. 30-44.

Balogh, Attila (2006) Outsourcing – egy folyamatos megújulásra képes stratégiai eszköz a vállalati versenyképesség szolgálatában, az innováció kontextusában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (3). pp. 31-40.

Wimmer, Ágnes and Szántó, Richárd (2006) Teljesítménymenedzsment és értékteremtés az érintettekkel való kapcsolatok kezelése tükrében. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest.

Pálinkás, Jenő (2006) Vállalati jövőkép – küldetés – kockázat. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 37 (3). pp. 48-54.

Agárdi, Irma and Bernschütz, Mária and Bauer, András and Gyulavári, Tamás and Kecskés, Zsuzsa and Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina and Wimmer, Ágnes (2006) Vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései: Projektzáró tanulmány. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest.

Wimmer, Ágnes (2005) Teljesítménymérés és döntéstámogatás az üzleti szférában = Performance measurement and decision support in business practice. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Báthory, Zsuzsanna (2005) Az IMD és a Weforum versenyképességi jelentéseinek struktúrája és módszertani háttere. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Wimmer, Ágnes (2005) Az üzleti kapcsolatok értékelése. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 36 (5). pp. 4-13.

Baritz, Sarolta Laura and Kocsis, Tamás (2005) On realizing the principles of Gaudium et spes in a post-communist country: Searching for christian entrepreneurs and roots of individuals in Hungary at the time of globalization. In: The Call to Justice: The Legacy of Gaudium Et Spes 40 Years Later, 2005. 03.16-19., Vatican City.

Wimmer, Ágnes (2005) Vállalatközi kapcsolatok az EU-csatlakozás idején. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest.

Mandják, Tibor and Simon, Judit and Lantos, Zoltán (2004) Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről? Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 35 (1). pp. 48-56.

Csutora, Mária and Kerekes, Sándor (2004) A környezetbarát vállalatirányítás eszközei. KJK Kerszöv, Budapest. ISBN 9632247426

Pecze, Krisztina and Wimmer, Ágnes and Tarcali, Eszter (2004) Teljesítménymérés a stratégia szolgálatában - iparági tapasztalatok. Working Paper. BKÁE Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.

Wimmer, Ágnes (2004) Üzleti teljesítménymérés az értékteremtés szolgálatában. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 35 (9). pp. 2-11.

Tóth, Gergely (2003) Vállalatok környezeti érdemrendje - A vállalati fenntarthatóság minősítéséről és ennek nehézségeiről. Kovász, 7 (1-2.). pp. 5-26.

Kálmán, Edina (2002) Környezetvédelmi együttműködés az ellátási láncok mentén. Working Paper. BKÁE Környezettudományi Intézet, Budapest.

Kocsis, Tamás (2002) Polluting production – environmentally sound alternatives; A general model of production externalities. Society and Economy, 24 (1). pp. 69-100.

Csutora, Mária (2001) Vállalati környezetvédelmi költségek számbavétele. Tisztább Termelés Kiskönyvtár, III . Tisztább Termelés Magyarországi Központja, Budapest. ISBN 963 503 261 7

Kovács, Eszter (2001) Vállalati környezeti jelentések elemzése a nemzetközi tapasztalatok tükrében. Working Paper. BKÁE Környezettudományi Intézet, Budapest.

Fekete, István (2000) A kockázatelemzés szerepe a beruházások pénzáramlásának meghatározásában. PhD, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.

Kocsis, Tamás (2000) Az Altern-csoport a korrupcióról. Kovász, IV (1-4). pp. 5-24.

Czakó, Erzsébet and Wimmer, Ágnes and Zoltayné Paprika, Zita, eds. (2000) Jelentés a magyar vállalati szféra versenyképességéről a Gazdasági Minisztérium számára az 1999. évi kérdőíves felmérés eredményei alapján. BKÁE Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.

Czakó, Erzsébet and Wimmer, Ágnes and Zoltayné Paprika, Zita, eds. (1999) Arccal a piac felé. BCE Vállalatgazdaságtan Intézet, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest.

Csutora, Mária (1999) Mérhető-e a vállalati környezeti teljesítmény? A környezetvédelmi teljesítmény stratégiai alapú értékelése. Gazdaság, Vállalkozás, Vezetés (1). pp. 68-80.

Kocsis, Tamás (1998) Szennyezéselhárítás és technológiai fejlődés a környezetgazdaságtanban – mikroökonómiai elemzés. Közgazdasági Szemle, XLV (10). pp. 954-970.

Csányi, Tamás and Dolgos, Olga and Wimmer, Ágnes (1997) Költséggazdálkodás, teljesítménymérés és hatékonyság a magyar vállalati gyakorlatban. Versenyben a világgal (Z27). Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.

Csutora, Mária (1996) A környezeti terhek számbavétele a vállalatok tulajdonosváltásánál. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 27 (2). p. 5.

Vastag, Gyula and Rondinelli, Dennis A. and Kerekes, Sándor (1996) How Corporate Executives Perceive Environmental Issues. Journal of Euromarketing, 5 (3). pp. 5-27. DOI 10.1300/J037v05n03_02

Zsolnai, László (1994) Vállalati etika. Vezetéstudomány / Budapest Management Review (3). pp. 54-56.

Temesi, József and Pór, András and Stahl, János (1990) Decision support system for production control: Multiple criteria decision making in practice. Engineering Costs and Production Economics , 20 (2). pp. 213-218. DOI 10.1016/0167-188X(90)90104-P

Forgó, Ferenc and Temesi, József (1987) Computer aided licence selection. Engineering Costs and Production Economics , 11 (1). pp. 161-170. DOI 10.1016/0167-188X(87)90039-5

This list was generated on Thu Dec 14 01:46:03 2017 CET.